Skotlanti kriminalisoi vihapuheen

Anonyymi-ap

"Skotlannin uuden viharikoslain mukaan ikään, vammaisuuteen, uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen, transsukupuoliseen identiteettiin tai intersukupuolisuuteen perustuva vihan lietsominen on rikos.

Rotuun, seksuaaliseen suuntautumiseen ja uskontoon perustuvan vihan lietsominen on ollut laitonta Britanniassa vuodesta 1986, mutta se kuuluu nyt myös Skotlannin uuden lain piiriin."

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010331141.html

18

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Idiootit

    • Anonyymi

      Noniin hienoa. Kohta pääsee linnaan puhumalla ihan normaaleita asioita mitkä valtio vaan mieltää vihapuheeksi. siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Kukas antiikin filosofi lausahtikaan :"Mitä enemmän lakeja, sitä sairaampi yhteiskunta."


    • Anonyymi

      Eli sitten voi taas kuka tahansa itsensä vähemmistöön katsova esittää syytöksen enemmistöön kuuluvaa kohtaan ja tietysti kun sana sanaa vastaan niin tämän "heikommassa asemassa" olevan sana painaa enemmän.
      Onnea Skotlanti!

    • Anonyymi

      Muslimi pääministeri sekoili alle vuoden vihreän puoleen kanssa liitossa ja sotki Skotlannin asiat totaalisesti. Erosi eilen virastaan ja jätti tyypillisen muslimin tavoin sotkut muiden siivottavaksi. Ja se sotku on suunnaton, tämä Orwellmainen ja diktaattorimainen vihapuhelaki vain pieni osa siinä kokonaisuudessa.

      • Anonyymi

        Tuota noin. tuo "muslimi pääministeri" Rishi Sunak on kylläkin yhä tänä päivänäkin Iso-Britannian pääministeri. Häntä edelsi Liz Truss, ihan perinteinen kristitty, valkoihoinen nainen. Truss oli pääministerinä ruhtinaalliset 6 viikkoa kunnes sai kenkää.


      • Anonyymi

        Rishi Sunak ei ole muslimi, älä viitsi persuilla.


    • Anonyymi

      Samanlaista kuin Venäjällä. Puheista joutuu vankilaan.

    • Anonyymi

      Boomer-sana kielletään?

    • Anonyymi

      Idiootteja aina pääsee päättäjiksi. Kaikki lueteltujen ryhmien ulkopuolella olevia voi sitten vihata rauhassa.

    • Anonyymi

      NEEK....ja häkki heilahtaa..hupshuijaa..

    • Anonyymi

      Minä kriminalisoin minulle puhumisen, kirjoittamisen, viittomisen, koskemisen. Painukaa vittuun! Varsinkin velkojat!

      Ps. tää oli vitsi.

    • Anonyymi

      Päättäjät on pääosin koulukiusattuja nynny nipoja.

      • Anonyymi

        Kympin oppilaita


    • Anonyymi

      Perustan bisneksen: vittuile minulle niin paljon kun haluat, hinta 100 euroa tunti.

      Pidän ylläni T-paitaa jonka teksti antaa luvan aloittaa vittuilu missäntahansa koska tahansa, aloitusmaksu 100 euroa etukäteen.

      • Anonyymi

        Aidolle ihmiselle vittuilua ei voita mikään, seinille kun huutaa ne ei reagoi...


    • Anonyymi

      Pitänee kehittää oma kieli, jota muut ei ymmärrää, hähähää, sit voi olla aito rasisti 😭😭😭😭

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe