Harmi, että yksi kuoli.
Vantaan kiusaajat saivat ansionsa mukaan!
16
1082
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko matu
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa. Tässä tapauksessa aivan sama kuka ampuja oli, teki sen millä itseään puolusti.
- Anonyymi
Niille, jotka kiusaavat toisia, herätys! Olisiko syytä lopettaa muiden ihmisten kiusaaminen?
Tähän asti asia on ollut niin, että kiusattu on joutunut vaihtamaan koulua. Kiusaaja saa jatkaa entistä tapaansa kaikessa rauhassa.
Nyt taisi käydä niin, että kiusaaja ei vaihtanut koulua vaan hiippakuntaa.
- Anonyymi
Jos kiusaa,joskus voi käydä kehnosti, kun kiusattu antaa takaisin.
- Anonyymi
Ampujamurhaaja keksinyt tuomiotaan helpottamaan ja sympatiaa kerätääkseen koulukiusaamisen.
On päästy suomalaisessa oikeuskäytännössä rikollisen valkopesuun ja tehdään uhreista syyllisiä. - Anonyymi
Kiusaaja sai ansionsa mukaan ja vähän enemmänkin. Pitihän se arvata, että jossain kohdassa kiehahtaa jollakin yli ja kostaa ankarasti.
Kouluissa eikä missään ole ainakaan tähän mennessä suhtauduttu vakavasti kiusaamiseen. - Anonyymi
Kiusasko nuo muslimitytöt tuota poikaa
- Anonyymi
Ampuja ollut häirikkö ja kiusaaja ja nyt sepittää tarinaa kuinka häntä kiusattu ja media uskoo..
Kohta tappaja elvistelee vapaana. - Anonyymi
Jokainen joka on tullut kiusatuksi koulussa, tietää miksi tämä tapahtui.
- Anonyymi
Onneksi tytöt elävät, jotta ymmärtävät mitä heidän mahdollinen käytöksensä kiusattua kohtaan sai aikaiseksi. Mitään sympatiaa ei heru heille, eikä uhrille.
Olin itse vakavasti kiusattu koulussa, todella herkkä ja ja ujo tyttö. Miettikää mitä on saada ala-asteikäisenä nyrkistä luokan pojilta? Tulla syljityksi ja potkituksi. Ja joutua joka viikko ma-pe siihen helvettiin vuosiksi. Kukaan ei puuttunut asiaan.
Fyysisen väkivallan lisäksi vuosia henkistä väkivaltaa. En tehnyt itse mitään, en puhunut yhtään mitään kouluaikana. Minun arkuuteni vuoksi minut pahoinpideltiin päivittäin joko henkisesti tai fyysisesti. Olin ulkonaisesti hyvännäköinen, tytöt taas kiusasivat siitä ja pilkkasivat minua sanoin "kuvankaunis". Vaatteet tai ulkonäkö eivät olleet syynä kiusaamiseeni, vaan se, että olin ujo ja arka.
Kerrankin pari vuotta vanhempi poika seurasi minua koulun jälkeen. Yhtään mitään en hänen kanssaan puhunut koskaan. Koska huomasin, että hän seurasi minua. Lähdin pakoon metsään ja hän seurasi jälkiäni lumessa. En sanonut yhtään mitään, mutta hän löi minua kasvoihin. Ihminen on susi, jos joku laumassa on pelokas, hänet tuhotaan. Näin minä olen tämän ymmärtänyt.
Voisiko joku edes lukea tämän ja tajuta, minkälainen helvetti kouluelämä minulle oli ja en tule koskaan toipumaan siitä.
Näin kouluaikana myös muita kiusattavan niin raadollisesti, että vieläkin mietin kiusattuja. Yksi tyttö loppujen lopuksi joutui psykiatriselle osastolle yläasteella näiden helvetin kiusaajien vuoksi, samoin yksi poika. Heitä kiusattiin vielä pahemmin kuin minua. - Anonyymi
aSEEN OMISTAJA VASTUUSEEN aSEEN OMISTAJAN NIMI JULKI. JA TUOMIJOLLE
- Anonyymi
ei olut kiusattu vermon raveiss ei vaan isä ahtaaja voittanut ..
- Anonyymi
Missä Antti Lintmanin surunvalittelu Vantaan johtajana? SDP johtanut Vantaata vuosikymmeniä?
- Anonyymi
Tässäpä taas faktatietoutta kuka johtaa Vantaata.
https://vaalit.yle.fi/kv2021/fi/regions/2/municipalities/92/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812