Vantaan kiusaajat saivat ansionsa mukaan!

Anonyymi-ap

Harmi, että yksi kuoli.

16

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko matu

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Puhut vähän mutta asiaa. Tässä tapauksessa aivan sama kuka ampuja oli, teki sen millä itseään puolusti.

      • Anonyymi

        Niille, jotka kiusaavat toisia, herätys! Olisiko syytä lopettaa muiden ihmisten kiusaaminen?

        Tähän asti asia on ollut niin, että kiusattu on joutunut vaihtamaan koulua. Kiusaaja saa jatkaa entistä tapaansa kaikessa rauhassa.

        Nyt taisi käydä niin, että kiusaaja ei vaihtanut koulua vaan hiippakuntaa.


    • Anonyymi

      Jos kiusaa,joskus voi käydä kehnosti, kun kiusattu antaa takaisin.

    • Anonyymi

      Ampujamurhaaja keksinyt tuomiotaan helpottamaan ja sympatiaa kerätääkseen koulukiusaamisen.
      On päästy suomalaisessa oikeuskäytännössä rikollisen valkopesuun ja tehdään uhreista syyllisiä.

    • Anonyymi

      Kiusaaja sai ansionsa mukaan ja vähän enemmänkin. Pitihän se arvata, että jossain kohdassa kiehahtaa jollakin yli ja kostaa ankarasti.

      Kouluissa eikä missään ole ainakaan tähän mennessä suhtauduttu vakavasti kiusaamiseen.

    • Anonyymi

      Kiusasko nuo muslimitytöt tuota poikaa

    • Anonyymi

      Ampuja ollut häirikkö ja kiusaaja ja nyt sepittää tarinaa kuinka häntä kiusattu ja media uskoo..
      Kohta tappaja elvistelee vapaana.

    • Anonyymi

      Jokainen joka on tullut kiusatuksi koulussa, tietää miksi tämä tapahtui.

    • Anonyymi

      Onneksi tytöt elävät, jotta ymmärtävät mitä heidän mahdollinen käytöksensä kiusattua kohtaan sai aikaiseksi. Mitään sympatiaa ei heru heille, eikä uhrille.

      Olin itse vakavasti kiusattu koulussa, todella herkkä ja ja ujo tyttö. Miettikää mitä on saada ala-asteikäisenä nyrkistä luokan pojilta? Tulla syljityksi ja potkituksi. Ja joutua joka viikko ma-pe siihen helvettiin vuosiksi. Kukaan ei puuttunut asiaan.

      Fyysisen väkivallan lisäksi vuosia henkistä väkivaltaa. En tehnyt itse mitään, en puhunut yhtään mitään kouluaikana. Minun arkuuteni vuoksi minut pahoinpideltiin päivittäin joko henkisesti tai fyysisesti. Olin ulkonaisesti hyvännäköinen, tytöt taas kiusasivat siitä ja pilkkasivat minua sanoin "kuvankaunis". Vaatteet tai ulkonäkö eivät olleet syynä kiusaamiseeni, vaan se, että olin ujo ja arka.

      Kerrankin pari vuotta vanhempi poika seurasi minua koulun jälkeen. Yhtään mitään en hänen kanssaan puhunut koskaan. Koska huomasin, että hän seurasi minua. Lähdin pakoon metsään ja hän seurasi jälkiäni lumessa. En sanonut yhtään mitään, mutta hän löi minua kasvoihin. Ihminen on susi, jos joku laumassa on pelokas, hänet tuhotaan. Näin minä olen tämän ymmärtänyt.

      Voisiko joku edes lukea tämän ja tajuta, minkälainen helvetti kouluelämä minulle oli ja en tule koskaan toipumaan siitä.

      Näin kouluaikana myös muita kiusattavan niin raadollisesti, että vieläkin mietin kiusattuja. Yksi tyttö loppujen lopuksi joutui psykiatriselle osastolle yläasteella näiden helvetin kiusaajien vuoksi, samoin yksi poika. Heitä kiusattiin vielä pahemmin kuin minua.

    • Anonyymi

      aSEEN OMISTAJA VASTUUSEEN aSEEN OMISTAJAN NIMI JULKI. JA TUOMIJOLLE

    • Anonyymi

      ei olut kiusattu vermon raveiss ei vaan isä ahtaaja voittanut ..

    • Anonyymi

      Missä Antti Lintmanin surunvalittelu Vantaan johtajana? SDP johtanut Vantaata vuosikymmeniä?

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe