Maksoin tänään aamulla vuokran ja tuli joku häiriö ilmoitus. Maksu keskeytyi mutta rahat katosi tililtä silti. Minne meni 378 euroa en yhtään tiedä eikä tiedä nordeakaan.
Nordea varasti minun rahat.
38
944
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköpostissa on tullut joku kysely. En vastannut ja tili suljettiin. Sitten vastasin kyselyyn ja tili toimii jälleen. Kuulemma kaikissa pankeissa tämä.En tiedä liittyykö sinun juttusi tähän.
- Anonyymi
Puuta heinää. Pankit eivät sähköposteina laittele tiedusteluja vaan verkkopankin viesteinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuta heinää. Pankit eivät sähköposteina laittele tiedusteluja vaan verkkopankin viesteinä.
Pankit haluavat tunnistaa asiakkaansa eli kyselivät samanlaisia kysymyksiä
kuin Kela asuntotukien hakijalta. "Onko teillä talletuksia ulkomailla ?"
No niitähän taviksilla varmaan on ja se timanttikaivos Zimbabvessa.
Mutta aloittajalle voi kertoa, että kyllä pankki ne pilvipalvelussa seikkailevat
rahat löytää melko pian joten vuokranantaja pääsee kyllä vaurastumaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankit haluavat tunnistaa asiakkaansa eli kyselivät samanlaisia kysymyksiä
kuin Kela asuntotukien hakijalta. "Onko teillä talletuksia ulkomailla ?"
No niitähän taviksilla varmaan on ja se timanttikaivos Zimbabvessa.
Mutta aloittajalle voi kertoa, että kyllä pankki ne pilvipalvelussa seikkailevat
rahat löytää melko pian joten vuokranantaja pääsee kyllä vaurastumaan .Niin kysyvät mutta eivät sähköpostitse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kysyvät mutta eivät sähköpostitse!
Toiselle pankille vastasin palautuskuoressa ja toiselle verkkopankissa.
Helppoa kuin heinänteko, mutta vastauksia varten piti penkoa vähän materiaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittavat sähköpostilla tiedon, että verkkopankissa on kysely, johon pitäisi käydä vastaamassa. Sitä kai edellinen tarkoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kysyvät mutta eivät sähköpostitse!
Sähköpostitse ilmoittavat kyselystä, joka on saapunut verkkopankkiin. Niin on minullekin tehty!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nordea tekee tuota usein. Ihmisten pitäisi vaan enemmän valittaa ja julkistaa.
Vaihda pankkia, muuta en tiedä.- Anonyymi
Olen ollut KOP:n, Meritapankin ja Nordean asiakas yli 50 vuotta, mutta
ei minulla ole ollut pankin kanssa ongelmia vaan lainat sekä muut asiat
pankissa kyllä hoituvat kepeästi. Nykyisin ihan sähköpostitse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pankissa kyllä hoituvat kepeästi. Nykyisin ihan sähköpostitse.Taatto, verkkopankin viestit eivät ole sama kuin sähköposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pankissa kyllä hoituvat kepeästi. Nykyisin ihan sähköpostitse.Mää oon Postipankin asiakas ja laskut hoituu nykyään ihan faxilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taatto, verkkopankin viestit eivät ole sama kuin sähköposti.
Kyllä ne verkkopankissakin olevat viestit ovat tuttuja kun siellä asioin.
Tietokoneen käytön aloitin jo 1975 , tosin silloin ei vielä verkkopankissa.
Koneen tallenteet tehtiin silloin reikänauhalle, sillä ei ollut olemassa
vielä lerppuja, korppuja eikä romppuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne verkkopankissakin olevat viestit ovat tuttuja kun siellä asioin.
Tietokoneen käytön aloitin jo 1975 , tosin silloin ei vielä verkkopankissa.
Koneen tallenteet tehtiin silloin reikänauhalle, sillä ei ollut olemassa
vielä lerppuja, korppuja eikä romppuja.Olisipa perinteinen pankkikirja ja kilometrin jono konttoriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, ILMOITUS TULEE SÄHKÖPOSTIIN ja/tai tekstiviestinä puhelimeen! Sitten pitää kirjautua verkkopankkiin se kysely täyttämään. PISTE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, ILMOITUS TULEE SÄHKÖPOSTIIN ja/tai tekstiviestinä puhelimeen! Sitten pitää kirjautua verkkopankkiin se kysely täyttämään. PISTE.
Niin aivan sähköpostiin voi tulla tiedote sinulla on viesti pankissa käy pankissa lukemassa se. Mutta ei koskaan tule suoraan sähköpostiin mitään viestiä ainakaan poppi pankilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta kertaa täytyy oikaista: kommentoija kaiketi tarkoitti, että sai sähköpostiinsa ilmoituksen, että verkkopankissaan on hänelle viesti eli tänä kysely!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin aivan sähköpostiin voi tulla tiedote sinulla on viesti pankissa käy pankissa lukemassa se. Mutta ei koskaan tule suoraan sähköpostiin mitään viestiä ainakaan poppi pankilta.
No ei varmasti miltään pankilta, koska sähköposti voidaan kaapata. Varmaankin kommentoija tosiaan tarkoitti, että sähköpostitse vain ilmoitettiin verkkopankkiin tulleesta viestistä. Älkää enää jumittako tällä nysnssilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa perinteinen pankkikirja ja kilometrin jono konttoriin
Yeah… PÄÄSISI edes sinne pankkikonttoriin ja vieläpä ilman ajanvarausta ja saisi hoitaa asiat inhimillisten ihmisten kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pankissa kyllä hoituvat kepeästi. Nykyisin ihan sähköpostitse.Olen ollut KOP:n, ja Meritapankin asiakas 70 vuotta. Laskut maksetaan oravannahoilla. Oravia olenkin saanut pyydystettyä kesän aikana 50 kpl, joten aika hyvä pesämuna noissa nahoissa.
- Anonyymi
Itsen maksan shekillä.
- Anonyymi
Minä en ole noin vanhanaikainen. Toimeentulot nostan helsingin rahatoimistosta toiselta linjalta ja sitten menen pankkiin maksamaan laskuja jonotettuani pari tuntia. Hankalaa asiointi kun eivät meinaa hyväksyä maksua minulla ei ole tiliä eikä henkilöpapereita mutta toistaiseksi on onnistunut.
- Anonyymi
Aika merkillistä, että asiointi onnistuu ilman virallisia henkilöpapereita, kun se ei onnistu parin kolmen tuhannen asukkaan käpykylässäkään.
- Anonyymi
Ei ole rahat palautuneet tänäänkään vielä. Lähetin viestin nordeaa ja kysyin mutta eivät ole vastanneet.
- Anonyymi
Kyllä on harmillinen juttu. Ja kohta voi vuokranantaja lähetellä maksuhuomautuksia, ainakin jos pari viikkoa vuokra on maksamatta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on harmillinen juttu. Ja kohta voi vuokranantaja lähetellä maksuhuomautuksia, ainakin jos pari viikkoa vuokra on maksamatta .
Onko sinulla mitään printscreenejä tallessa maksutapahtumasta tms.? Tosin eihän niitä älyä juuri tällaisessa ottaa talteen
- Anonyymi
Jos Ne rahasi nappas Nalle valroos taskuihinsa🤔
- Anonyymi
Kirjautuikohan aloittaja valepankkisivulle. Muistan nähneeni jokin aika sitten, että Nordean sivusta on tehty valesivu ja jos sinne kirjautuu ja siirtää rahaa, ne menevät huijareille. Nykyisin kun on hyvin monenlaista huijausta netissä. Tarkkana pitää aina olla kun on rahan kanssa tekemisissä, ostoksissa yms.
Toivottavasti aloittaja oli oikealla pankin sivulla ja saa rahansa takaisin ja vuokransa maksettua. Ikävä menettää noinkin iso summa.- Anonyymi
Näin on, huijaussivustoja riittää.
Koskaan ei pidä kirjautua pankin sivustolle tekstiviestinä tai sähköpostina tulleen linkin kautta, ne on aina huijausviestejä, jotka kalastelevat ihmisten pankkitunnuksia. Eikä myöskään pidä hakukoneen kautta saadun osoitteen kautta kirjautua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, huijaussivustoja riittää.
Koskaan ei pidä kirjautua pankin sivustolle tekstiviestinä tai sähköpostina tulleen linkin kautta, ne on aina huijausviestejä, jotka kalastelevat ihmisten pankkitunnuksia. Eikä myöskään pidä hakukoneen kautta saadun osoitteen kautta kirjautua.Kyllä, tästä on varoiteltu mediassa. Näppäilkää aina itse koko osoite eli nordea.fi tai minkä pankin asiakas olettekin, niin sen osoite.
- Anonyymi
Nordea ei ole syypää jos olet törttöillyt itsesi huijaussivustolle ja siellä tehnyt "maksun".
- Anonyymi
VÄitän että suuri osa huijauksista paljastuisi jo heti kun käyttäisi vain tietokoneliittymää siitä näkee paremmin näyttääkö jokin epämääräiseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VÄitän että suuri osa huijauksista paljastuisi jo heti kun käyttäisi vain tietokoneliittymää siitä näkee paremmin näyttääkö jokin epämääräiseltä
Mutta mitä tehdä, kun Nordea-pankki itse tietoisesti huijaa asiakastaan? Ja tämä ei ole mikään vitsi vaan valitettavasti totista totta. Olkaa varovaisia Nordean itsensäkin kanssa, tallettakaa tarkoin kaikki todisteet!
- Anonyymi
Luulisi asian jo selvinneen ja vuokranantajan saaneen rahansa.
Nordealla on ollut melkoisia juttuja, kun vaimoni on Nordean asiakas, on ollut toiminnassa vaikka mitä häiriöitä.
Meillä oli kavereiden kanssa yhteisön tili Nordeassa, mutta siirrettiin rahat ja toiminta Osuuspankkiin, (joka sekin ihan riittävän hankala), kun Nordean kanssa niin hankala toimia pienellä paikkakunnalla konttorin poistuttua. Lähin Nordean konttori on 80km päässä ja maksujen hoitaminen todella vaikeaa.
Suosittelen ap:n vaihtamaan S-pankkiin, se on nyt pankeista paras köyhälle.
Pankkien kanssa on homma mennyt todella erikoiseksi, aivan käsittämätöntä rahastusta, yhdistyksen tai yhteisön laskun maksaminen pankkikonttorissa kassalla nyt 50€! - Anonyymi
Metamaailma ei kuulu sisimpään lainkaan https://www.hs.fi/perhe/art-2000010345159.html
Sisin vihaisi.
Tv-erkku- - Anonyymi
Tuuli puhaltaa missä tahtoo.
Visa Kuusinäre- Anonyymi
Pian tulee tuuli, joka puhaltaa pois Nordean ja meidät kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian tulee tuuli, joka puhaltaa pois Nordean ja meidät kaikki!
Koskevatko nämä salaliittoteoriat myös muita pankkeja ?
Mun raha-asiat on hoituneet jo yli 50 vuotta KOP-Meritapankki-Nordea .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965