Nivelkipu ja lääkkeet

Anonyymi-ap

Huomasin että jos jättää kolesteroli ja verenpaine lääkkeet ottamatta, niin uni tulee eikä ollut nivelkipuja, nyt menin illalla ottamaan ne ja heti uneton yö ja lonkkaa sattuu, onko mahdollista että jompikumpi aiheuttaisi näin selviä ongelmia vai olenko hullu? Panadoli ja Burana cocktailin joutuu ottamaan kipuun.

13

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole hiljaa vajakki, lekurit kyllä tietää mitä määräävät

• Anonyymi

Eivät ainakaan sinun kohdallasi ole tietäneet,vai jäikö lääkkeesi ottamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ainakaan sinun kohdallasi ole tietäneet,vai jäikö lääkkeesi ottamatta.

Miten muka joku verenpainelääke muka lnkkakipuun vaikuttaisi, voi kukkuu #_&_#@

• Anonyymi

Statiinit, kolesterolilääkkeet aiheuttavat aika monille jalkasärkyjä, nivelkipuja.
      Itsellänikin särki lääkityksen aloitettuani jalkoja, mutta kivut menivät ajan myötä ohi.
      Verenpainelääkkeillä ei yleensä pitäisi olla tuollaista haittaa, että tulisi kipuja.
      Ei noita lääkkeitä turhaan määrätä, eli kannattaa kyllä käyttää, ja voi jutella lääkärin kanssa mahdollisista haitoista.

• Anonyymi

Turhia ja haitallisia lääkkeitä ovat täysin keksittyihin sairauksiin, itse lopetin molempien käyttämisen ja kivut loppuivat melko pian. En usko enää lääkäreiden pelotteluita, päätän itse mitä teen enkä ole lääketehtaiden koekaniinina.

• Anonyymi

Jokainen tekee itse omat valintansa.
        Itse uskon täysin sydän- ja verisuonisairauksiin, sekä niiden riskeihin, monet sukulaiset ja muitakin tuttuja on sellaisten seurauksena kuolleet.

• Anonyymi

Kolesterolilääkkeillä kai aika yleistä, ja on kyllä myös esim. amlodipinin (verenpainelääke) haittavaikutuksissa mainittu merko harvinaisena haittana "Nivelkipu, lihaskipu, selkäkipu".

• Anonyymi

Moni saa nukuttua paremmin ilman verepainelääkeitä ja kolesterolli lääkitystä.
      Verenpaine lääkeitä määräätään muuihinkin sairauksiin kuin vernpaineen alenemiseen esim: muistisaurauteen!
      Ihmeen herkkiä ovat lääkärit kirjoittelemaan reseptejä.Toisaalta jokainen itse päättää mitä suuhunsa laittaa.!

• Anonyymi

Silloin on muistisairaallakin verenpaine liian korkea, jos on verenpainelääke määrätty.
        Ei ne sitä turhaan määrää, koska lääkkeethän alentaa verenpainetta, ja se voi mennä jopa liian matalaksi.
        Tosin yhdelle tutulle oli lääkäri määrännyt verenpainelääkkeen, vaikka hänellä on aina ollut liiankin matalat paineet, kuulemma " sukuvika ". Sitten hän pyörtyili ajoittain ( en tiedä onko tilanne edelleen samanlainen ).
        Tuossa kohtaa tuli vähän ihmeteltyä lääkkeen määränneen lääkärin tarkoitusta, määrää liian matalaan paineeseen lääkkeen, joka alentaa painetta vielä lisää.

• Anonyymi

Käyttäkää statiinien kanssa ubikinonia tai pelkästään ubikinonia. Japanissa kardiologit määräävät ensisijassa sydänpotilaille ubikinonia.

• Anonyymi

Jotkut kolesterolilääkkeet aiheuttava käyttäjien mukaan kipuja.
      Voi kokeilla jotain muuta lääkettä, kolesteroliin on monta lääkettä.

• Anonyymi

Minulle ei ainakaan ns.statiinit sovi!Jalka/päänsärkyä, huimausta,vatsakipua ym.kauheita haittoja,elämänlaatu huononi kyseisistä lääkkeistä,mutta kolesteroli pitäis saada alas!?Lopetin itse ,mutta aika varattu lääkäriin kyllä ,mitähän sanoo tai onkohan vielä jokin muu lääke joka auttaisi paineisiin.Löytyykö muita joilla huonoja kokemuksia Statiineista atrovastatin, rosuvatin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ainakaan ns.statiinit sovi!Jalka/päänsärkyä, huimausta,vatsakipua ym.kauheita haittoja,elämänlaatu huononi kyseisistä lääkkeistä,mutta kolesteroli pitäis saada alas!?Lopetin itse ,mutta aika varattu lääkäriin kyllä ,mitähän sanoo tai onkohan vielä jokin muu lääke joka auttaisi paineisiin.Löytyykö muita joilla huonoja kokemuksia Statiineista atrovastatin, rosuvatin.

Samoin nuo ja lisänä mieliala laskua ja ahdistusta.Alkoi lääkkeen aloittamisen jälkeen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      159
      5877
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2132
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      144
      1585
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1418
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      105
      1406
    6. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      31
      1242
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1200
    8. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      67
      1038
    9. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      58
      875
    10. Suihkulähde

10 Online Oy toimittanut suihkulähteen Haapavedelle. Tänä vuonna perustettu firma. Mikähän lienee. Taidettu höplästä ve
      Haapavesi
      31
      847
    Aihe