Nivelkipu ja lääkkeet

Anonyymi-ap

Huomasin että jos jättää kolesteroli ja verenpaine lääkkeet ottamatta, niin uni tulee eikä ollut nivelkipuja, nyt menin illalla ottamaan ne ja heti uneton yö ja lonkkaa sattuu, onko mahdollista että jompikumpi aiheuttaisi näin selviä ongelmia vai olenko hullu? Panadoli ja Burana cocktailin joutuu ottamaan kipuun.

13

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole hiljaa vajakki, lekurit kyllä tietää mitä määräävät

• Anonyymi

Eivät ainakaan sinun kohdallasi ole tietäneet,vai jäikö lääkkeesi ottamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ainakaan sinun kohdallasi ole tietäneet,vai jäikö lääkkeesi ottamatta.

Miten muka joku verenpainelääke muka lnkkakipuun vaikuttaisi, voi kukkuu #_&_#@

• Anonyymi

Statiinit, kolesterolilääkkeet aiheuttavat aika monille jalkasärkyjä, nivelkipuja.
      Itsellänikin särki lääkityksen aloitettuani jalkoja, mutta kivut menivät ajan myötä ohi.
      Verenpainelääkkeillä ei yleensä pitäisi olla tuollaista haittaa, että tulisi kipuja.
      Ei noita lääkkeitä turhaan määrätä, eli kannattaa kyllä käyttää, ja voi jutella lääkärin kanssa mahdollisista haitoista.

• Anonyymi

Turhia ja haitallisia lääkkeitä ovat täysin keksittyihin sairauksiin, itse lopetin molempien käyttämisen ja kivut loppuivat melko pian. En usko enää lääkäreiden pelotteluita, päätän itse mitä teen enkä ole lääketehtaiden koekaniinina.

• Anonyymi

Jokainen tekee itse omat valintansa.
        Itse uskon täysin sydän- ja verisuonisairauksiin, sekä niiden riskeihin, monet sukulaiset ja muitakin tuttuja on sellaisten seurauksena kuolleet.

• Anonyymi

Kolesterolilääkkeillä kai aika yleistä, ja on kyllä myös esim. amlodipinin (verenpainelääke) haittavaikutuksissa mainittu merko harvinaisena haittana "Nivelkipu, lihaskipu, selkäkipu".

• Anonyymi

Moni saa nukuttua paremmin ilman verepainelääkeitä ja kolesterolli lääkitystä.
      Verenpaine lääkeitä määräätään muuihinkin sairauksiin kuin vernpaineen alenemiseen esim: muistisaurauteen!
      Ihmeen herkkiä ovat lääkärit kirjoittelemaan reseptejä.Toisaalta jokainen itse päättää mitä suuhunsa laittaa.!

• Anonyymi

Silloin on muistisairaallakin verenpaine liian korkea, jos on verenpainelääke määrätty.
        Ei ne sitä turhaan määrää, koska lääkkeethän alentaa verenpainetta, ja se voi mennä jopa liian matalaksi.
        Tosin yhdelle tutulle oli lääkäri määrännyt verenpainelääkkeen, vaikka hänellä on aina ollut liiankin matalat paineet, kuulemma " sukuvika ". Sitten hän pyörtyili ajoittain ( en tiedä onko tilanne edelleen samanlainen ).
        Tuossa kohtaa tuli vähän ihmeteltyä lääkkeen määränneen lääkärin tarkoitusta, määrää liian matalaan paineeseen lääkkeen, joka alentaa painetta vielä lisää.

• Anonyymi

Käyttäkää statiinien kanssa ubikinonia tai pelkästään ubikinonia. Japanissa kardiologit määräävät ensisijassa sydänpotilaille ubikinonia.

• Anonyymi

Jotkut kolesterolilääkkeet aiheuttava käyttäjien mukaan kipuja.
      Voi kokeilla jotain muuta lääkettä, kolesteroliin on monta lääkettä.

• Anonyymi

Minulle ei ainakaan ns.statiinit sovi!Jalka/päänsärkyä, huimausta,vatsakipua ym.kauheita haittoja,elämänlaatu huononi kyseisistä lääkkeistä,mutta kolesteroli pitäis saada alas!?Lopetin itse ,mutta aika varattu lääkäriin kyllä ,mitähän sanoo tai onkohan vielä jokin muu lääke joka auttaisi paineisiin.Löytyykö muita joilla huonoja kokemuksia Statiineista atrovastatin, rosuvatin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ainakaan ns.statiinit sovi!Jalka/päänsärkyä, huimausta,vatsakipua ym.kauheita haittoja,elämänlaatu huononi kyseisistä lääkkeistä,mutta kolesteroli pitäis saada alas!?Lopetin itse ,mutta aika varattu lääkäriin kyllä ,mitähän sanoo tai onkohan vielä jokin muu lääke joka auttaisi paineisiin.Löytyykö muita joilla huonoja kokemuksia Statiineista atrovastatin, rosuvatin.

Samoin nuo ja lisänä mieliala laskua ja ahdistusta.Alkoi lääkkeen aloittamisen jälkeen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1237
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      896
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      810
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      702
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      676
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      672
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      596
    10. 78
      591
    Aihe