Huomasin että jos jättää kolesteroli ja verenpaine lääkkeet ottamatta, niin uni tulee eikä ollut nivelkipuja, nyt menin illalla ottamaan ne ja heti uneton yö ja lonkkaa sattuu, onko mahdollista että jompikumpi aiheuttaisi näin selviä ongelmia vai olenko hullu? Panadoli ja Burana cocktailin joutuu ottamaan kipuun.
Nivelkipu ja lääkkeet
13
734
Vastaukset
- Anonyymi
Ole hiljaa vajakki, lekurit kyllä tietää mitä määräävät
- Anonyymi
Eivät ainakaan sinun kohdallasi ole tietäneet,vai jäikö lääkkeesi ottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ainakaan sinun kohdallasi ole tietäneet,vai jäikö lääkkeesi ottamatta.
Miten muka joku verenpainelääke muka lnkkakipuun vaikuttaisi, voi kukkuu #_&_#@
- Anonyymi
Statiinit, kolesterolilääkkeet aiheuttavat aika monille jalkasärkyjä, nivelkipuja.
Itsellänikin särki lääkityksen aloitettuani jalkoja, mutta kivut menivät ajan myötä ohi.
Verenpainelääkkeillä ei yleensä pitäisi olla tuollaista haittaa, että tulisi kipuja.
Ei noita lääkkeitä turhaan määrätä, eli kannattaa kyllä käyttää, ja voi jutella lääkärin kanssa mahdollisista haitoista. - Anonyymi
Turhia ja haitallisia lääkkeitä ovat täysin keksittyihin sairauksiin, itse lopetin molempien käyttämisen ja kivut loppuivat melko pian. En usko enää lääkäreiden pelotteluita, päätän itse mitä teen enkä ole lääketehtaiden koekaniinina.
- Anonyymi
Jokainen tekee itse omat valintansa.
Itse uskon täysin sydän- ja verisuonisairauksiin, sekä niiden riskeihin, monet sukulaiset ja muitakin tuttuja on sellaisten seurauksena kuolleet.
- Anonyymi
Kolesterolilääkkeillä kai aika yleistä, ja on kyllä myös esim. amlodipinin (verenpainelääke) haittavaikutuksissa mainittu merko harvinaisena haittana "Nivelkipu, lihaskipu, selkäkipu".
- Anonyymi
Moni saa nukuttua paremmin ilman verepainelääkeitä ja kolesterolli lääkitystä.
Verenpaine lääkeitä määräätään muuihinkin sairauksiin kuin vernpaineen alenemiseen esim: muistisaurauteen!
Ihmeen herkkiä ovat lääkärit kirjoittelemaan reseptejä.Toisaalta jokainen itse päättää mitä suuhunsa laittaa.!- Anonyymi
Silloin on muistisairaallakin verenpaine liian korkea, jos on verenpainelääke määrätty.
Ei ne sitä turhaan määrää, koska lääkkeethän alentaa verenpainetta, ja se voi mennä jopa liian matalaksi.
Tosin yhdelle tutulle oli lääkäri määrännyt verenpainelääkkeen, vaikka hänellä on aina ollut liiankin matalat paineet, kuulemma " sukuvika ". Sitten hän pyörtyili ajoittain ( en tiedä onko tilanne edelleen samanlainen ).
Tuossa kohtaa tuli vähän ihmeteltyä lääkkeen määränneen lääkärin tarkoitusta, määrää liian matalaan paineeseen lääkkeen, joka alentaa painetta vielä lisää.
- Anonyymi
Käyttäkää statiinien kanssa ubikinonia tai pelkästään ubikinonia. Japanissa kardiologit määräävät ensisijassa sydänpotilaille ubikinonia.
- Anonyymi
Jotkut kolesterolilääkkeet aiheuttava käyttäjien mukaan kipuja.
Voi kokeilla jotain muuta lääkettä, kolesteroliin on monta lääkettä.- Anonyymi
Minulle ei ainakaan ns.statiinit sovi!Jalka/päänsärkyä, huimausta,vatsakipua ym.kauheita haittoja,elämänlaatu huononi kyseisistä lääkkeistä,mutta kolesteroli pitäis saada alas!?Lopetin itse ,mutta aika varattu lääkäriin kyllä ,mitähän sanoo tai onkohan vielä jokin muu lääke joka auttaisi paineisiin.Löytyykö muita joilla huonoja kokemuksia Statiineista atrovastatin, rosuvatin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ainakaan ns.statiinit sovi!Jalka/päänsärkyä, huimausta,vatsakipua ym.kauheita haittoja,elämänlaatu huononi kyseisistä lääkkeistä,mutta kolesteroli pitäis saada alas!?Lopetin itse ,mutta aika varattu lääkäriin kyllä ,mitähän sanoo tai onkohan vielä jokin muu lääke joka auttaisi paineisiin.Löytyykö muita joilla huonoja kokemuksia Statiineista atrovastatin, rosuvatin.
Samoin nuo ja lisänä mieliala laskua ja ahdistusta.Alkoi lääkkeen aloittamisen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015