Aikaa parannuksen tekoon!

Anonyymi-ap

”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
Ilm 2:21

Käytä sinä aikasi OIKEIN!

45

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämä on tosiaan lyhyt!

      • Anonyymi

        Jep. Ei kannata käyttää siitä ainoasta elämästään hetkeäkään uskonnollisiin hörhöilyihin ja fantasioihin.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ihme juttu, jotkut eivät tosiaan tee parannusta vaan käyttävät aikansa toisten herjaamiseen.

      • Anonyymi

        Se on erittäin valitettavaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on erittäin valitettavaa!

        Niin, valitettavaa toki on, että uskonharhoissanne moititte uskonharhasta osattomia vaikka me olemme täysin kokonaan synnittömiä.

        Tehkää parannus syntiset!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Niin, valitettavaa toki on, että uskonharhoissanne moititte uskonharhasta osattomia vaikka me olemme täysin kokonaan synnittömiä.

        Tehkää parannus syntiset!

        Sopii tosiaan ihmetellä, että mikä hinku noilla uskiksilla on ns. synnin harrastamiseen❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii tosiaan ihmetellä, että mikä hinku noilla uskiksilla on ns. synnin harrastamiseen❓

        Jos syntiä ei uskonharhainen tekisi ollenkaan, olisi satujeesuksen fiktiivinen uhri täysin arvoton.

        Siis etiäppäin kristnuskonharhainen, synnintekoon kellon ympäri ainiaan!


    • Anonyymi

      Markus 1.luku, 15.jae
      Jeesus sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

      • Anonyymi

        Aamen! Näin on.


    • Anonyymi

      Mark. 2:17

      Ja kuin Jesus sen kuuli, sanoi hän heille: ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat: en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen.

      • Anonyymi

        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Lahkolaiset saalistaa vanhurskaita kristittyjä tulemaan lahkonsa piiriin houkuttelemalla, maanittelemalla, lupaamalla ihania henkikokemuksia tai uhkailemalla heitä vaikka millä Raamatun kohdalla ja helvetillä.

      • Anonyymi

        valehtelet.
        Fariseukset nimittiväet alkuseurakuntaa lahkoksi. Niin tekevät nykyisetkin fariseukset.


      • Anonyymi

        Savitaipaleen yhdenmiehenlahko on varmasti vihamielisin lahko maan päällä. Se keskittyy Paavalin herjaamiseen.


      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaankin sitä Savitaipaleen lahkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savitaipaleen yhdenmiehenlahko on varmasti vihamielisin lahko maan päällä. Se keskittyy Paavalin herjaamiseen.

        Montako miestä tässä T.S.:n eläissään listaamassa "Hartaanselkäläisten" lahkossa lienee? Veikkaisinpa, että 1 korkeintaan 2
        https://prnt.sc/V01SFXDvLM5j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako miestä tässä T.S.:n eläissään listaamassa "Hartaanselkäläisten" lahkossa lienee? Veikkaisinpa, että 1 korkeintaan 2
        https://prnt.sc/V01SFXDvLM5j

        Sen yhden nyt kaikki tietää, mutta jos on kaksi, niin kuka lienee se 2.


    • Anonyymi

      Mormonin Kirja, Moroni, luku-8

      Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.

      • Anonyymi

        Kristittyjen satukirja on aivan omaa luokkaansa, mitä kidutukseen helvetillä uhkailuun tulee.


    • Anonyymi

      Muut lahkot käyttävät sitä ulkohuussissa.

    • Anonyymi

      Kiihkolahkoissa on omat hyvin tarkat syntilistat, joilla porukkaa valvotaan, johdetaan ja pidetään kurissa.

      Utsijaeukot lähtee iltaisin kiertelemään kaupungille baarien ikkunoiden taakse ja eteisiin katsomaan näkyykö siellä seurakuntalaisia synnin teossa.

      1. Tim. 5:13

      He oppivat kylää kierrellessään vielä laiskoiksikin, eikä ainoastaan laiskoiksi, vaan myös juoruisiksi ja monitouhuisiksi ja sopimattomia puhumaan.

      • Anonyymi

        Väittihän eräs henkilö joskus V-L palstalla aikoinaan, että naapurit kävivät vakoilemassa heidän V-L kotinsa ikkunan takana heidän tekemisiään. Näiden ns. vakoilijoiden hän väitti kyllä olleen ei V-L:ä.


      • Anonyymi

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittihän eräs henkilö joskus V-L palstalla aikoinaan, että naapurit kävivät vakoilemassa heidän V-L kotinsa ikkunan takana heidän tekemisiään. Näiden ns. vakoilijoiden hän väitti kyllä olleen ei V-L:ä.

        Vainoharhaisuutta. Ketähän mahtaisi kiinnostaa, mitä jossain vl .n tönössä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.

      Apt. 24:
      13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
      Ap. t. 26:22
      15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
      Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
      16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.

      • Anonyymi

        Se on just noin. Maailman viha on aina kohdistunut Jeesuksen seuraajiin. Laimeat nimikristityt saavat Saatanan puolesta olla rauhassa, sillä heistä ei ole sille vaaraa.


    • Anonyymi

      Apt.17:
      30. Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Jeesus sanoo totuuden. Eivät kaikki apostolit, joisa osa oli luopioita..

        Matt. 9:12

        Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

        Mark. 2:17

        Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."


    • Anonyymi

      Jeesuskin tapettiin lahkolaisena, joka ei vietä sapattia.

      • Anonyymi

        Jeesus oli Juutalaisen "kirkon"jäsen, "Rabbi"
        ei mikään kirkosta eronnut lahkolainen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään."

        Jeesus varoitti epämääräisten rahanahneiden hurmoslahkojen salakielisista rukouksista henkimaailman kanssa.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]


    • Anonyymi

      Nasaretin lahko tarkoitti 2000 v. sitten ollutta uutta kristillistä seurakuntaa, se oli ihan hyvä juttu.

      Nykyajan lahkot on pahoja lahkoja, lustetta.

      Gal.5: "sillä lihan teot ja himot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."

    • Anonyymi

      Joh. 1:38

      Jeesus kääntyi, ja nähdessään heidän seuraavan hän kysyi: "Mitä te haluatte?" He vastasivat: "Rabbi" -- se merkitsee: opettaja -- "missä sinä asut?"

      Jeesus oli Juutalaisten RABBI, opettaja ja pappi, joita ei sapatin säännöt koskeneet.

      • Anonyymi

        Mark. 2:28

        Niinpä Ihmisen Poika on myös sapatin herra."


    • Anonyymi

      Kyllä fariseuket pitivät Jeesusta täydellisenä lahkolaisena, joka ei opetuslastensa kanssa viettänyt sapattia. Heitä kaikkia syytettiin siitä että tekevät sapattina sellaista mitä ei ole lupa tehdä. He olivat fariseusten mielestä lahkolaisia kun kiertelivät opettamassa eivätkä meneet synagoogaan puhumaan, vaan Jeesus puhui vuorilla ja veti ihmisiä mukaansa puhumalla sapatista ja kaikesta eri tavalla kuin fariseukset.

      Ja kyllä juutalaisesta lakiuskosta pitkin erota. Juuri se oli Jeesuksen sanoma.

    • Anonyymi

      Jumala on erittäin kärsivällinen. Usein tuntuu, että liiankin.

    • Anonyymi

      Monelle on samantekevää, menevätkö helvettiin.

      • Anonyymi

        Mieluummin helvettiin suruttomien iloiseen seuraan, kuin taivaaseen omahyväisten pitkästyttävien uskisten seuraan. Otetaan nyt kuitenkin huomioon, että kumpaakaan paikkaa ei "aikuisten oikeesti," ole olemassa.😁


      • Anonyymi

        Hhhuleiden taivas on normaalille ihmiselle helvetti.


    • Anonyymi

      Minullakin oli vatsa löysänä mutta parannuin.

    • Anonyymi

      Moni hukkaa oman etsikkoajan, eli armon ajan, jolloin voi pelastua.

    • Anonyymi

      No voi hellan duudeli sentään.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😍 K­­u­­­u­­­m­­­a­­t­­­ ­­t­y­t­­ö­­­t­­­ ­­­o­d­o­­t­­t­­a­v­­­­a­­t­ ­­­s­­i­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18347767

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Moni ei käytä tätä optiota. Paha juttu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe