Kynsisienen tuhoaminen ?

Anonyymi-ap

Miten saan kynsisienen tuhottua ?
Varpaan kynnessä on.
Tehoaako esim. joku suola ? Jokin voimakas saippua? Liuotin ? tms.

Apteekin kynsisieni voiteet ei tehoa. Ne on pelleilyä.
Olen vaihtanut sukat, kengät. Tuhonnut kenkien sienen pakkasessa, jne..
Nyt tarvitsen järkevän neuvon myrkystä, jolla sieni kuolee, mutta ihminen jää henkiin.
- Ja niitä hupi rohto tuotteita yms . uskomus tai kaupallista mainontaa en tarvitse. kiitos.

30

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoja ongelmia.
      Ja, suositeltu pihka ei auttanut. Mutta sotki vain sukat.
      Suola, tavallinen suola ei tunnu myöskään tepsivän.
      Jos on tietoa jostain aineesta joka toimii, niin kiitos.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­N­y­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

En ole keksinyt mitään joten odotan myös vastausta. Paksuuntuivat niin että kengän korkeus ei riittänyt. Niinpä viilasin päältä päin puuviilalla, kun tavallinen kynsiviila ei tepsinyt. Leikkaan ja nirhaan myös terävillä saksilla päältä päin matalammaksi. Teen tätä vain liotuksen jälkeen, kun ovat pehmeät. Olen nyrsinyt joistakin kynsistä lähes koko kynnen pois. Sitten rasvaan ja vaihdan usein sukat, jotka pesen 60ssä. Hirveän näköiset ovat, joten ei kesällä sandaaleita vaan pestävät kangaskengät, mutta varpaat mahtuvat kenkiin eivätkä ole kipeät. Joskus ovat olleet.
      On käsitys ettei paksuuntumisesta pääse ikinä, pahenee vaan iän myötä. Sitä paitsi minulle on tehty kokeet, ei ole sientä vaan perinnöllistä paksuuntumista. Mutta sieneltä se minusta näyttää.

• Anonyymi

On olemassa sienimyrkyt, ne saa lääkäriltä.
      Pitkä kuuri.
      Mutta kun ne nautitaan sisäisesti, niin ne myrkyt on vaaraksi sisäelimille !
      On ihme, ettei ole ainetta joka kynteen siveltävänä tappaisi sienen.
      Apteekissa on monia täysin toimimattomia, kalliita tuotteita, ne on vain rahastusta.
      Kokeilin minäkin pihkaa, ja ei vaikutusta. Kuusen ja männyn pihkaa.
      Vetysuperoksi "kiehuttaa" kynttä, mutta ei se sieni siihen kuole.
      Olisiko uv valo keino nujertaa sieni ? Mutta siinä palaa jalan nahkat !

• Anonyymi

Minulla on molemmissa ukkovarpaissa sienet. Niitä on hoidettu kalliilla sisäisillä lääkkeillä kaksi kertaa. Kaksi kertaa olen heittänyt kaikki kengät roskiin lääkärin käskystä. Kerran on kynnet revitty irti. Hoidettu erilaisilla lääkkeillä. Nyt hoidan niitä Nalox-nimisellä lääkkeellä. Joka ilta ronkin niitä ja laitan Nalox ia. Sukat käsittelen pesun jälkeen teristä kiehuvalla vedellä.
      JA SIENI ELÄÄ JA VOI HYVIN. Se on jotenkin veressä.

• Anonyymi

nalox on juuri niitä huijjaus "llääkkeitä",,
        apteekin käsikauppa tavaraa, jolla ei ole vaikutusta. On vain kova hinta.

• Anonyymi

jos kävelet sukkasillaan tai paljain jaloin kotona paljon tai jopa ulkona,
      sitä saa mitä tilaa

on myöhäistä , se on kuin syöpä, amputoi varvas tai iso osa ihoa pois

mulla ei tosin ollut, huonoa aluetta pitää kuitenkin aina POISTAA

sisäkengät aina oltava

• Anonyymi

höpö höpö....

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 K­u­u­­m­­­a­­t­­­ ­­­t­y­­­t­ö­t­­ ­o­d­­­o­­­t­t­a­­v­­­­­­a­­­t­­ ­­­s­­i­­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18347855

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Miten tehoaisi joku voimakas pesuaine ??
      Ainakin olisi haitaksi ?

• Anonyymi

kova pesuaine voi olla iholle syövyttävä, mutta kyllä se syövyttää sienen saastuttamaa kynttä. tosin ei se sieni kuole siihen.

• Anonyymi

Miten on verensokerin laita? Jos on korkea verensokeri, sienet tuppaavat villiintymään elimistössä.
      Kynsisienestä, kun se on kerran tullut, on melkein mahdoton päästä eroon muuten kuin poistamalla koko kynsi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

se video ja tekijä on selvä höpöttäjä, ja se asia ei selvene edes itselleen höpöttäjälle ....
        tälläinen "tieto-viihde" kuuluu turhatieto osastoon...

• Anonyymi

Väkiviinaetikkaa jalkakylpyveteen sillä lähtee. Useampana iltana n. 20 min liotus ei tarvitse huuhtoa pois. Aamulla puhtaat sukat jalkaan.

• Anonyymi

ei se etikka tehoa paljaaltaankaan,, ja veteen liuotettuna vielä vähemmän.
        -- siis selvää toive ajattelua toi etikka.

• Anonyymi

Hyvä tieto tuo etikkajuttu. Kokeilen.
        jusa

• Anonyymi

Mikä vaikutus on suolalla ? Sietääkö sieni suolaa ?

• Anonyymi

Suolaa pitäisi syödä sellainen määrä että sekin tulee kalliiksi mutta ei aita mitään.

• Anonyymi

älä syö suolaa, mutta liota suolavedessä,, - en tiedä tehoaako, mutta voi kokeilla.

Oma kokemus että apteekin mainostetut tuotteet on yhtä mitättömiä, mutta hinta on kova.

• Anonyymi

Pääsin eroon kynsisienestä etikan avulla. Pitää liottaa kynsiä useampana iltana etikassa.
      Etikka estää bakteeri kasvuston kasvun.

• Anonyymi

ei sieni ole bakteeri !

• Anonyymi

Kyllähän se harmittaa näitä lääkevalmistajia, jos etikalla pääsee eroon halvemmalla. : )

• Anonyymi

Voi kokeilla etikkaa niin sittenhän sen tietää. Ainakin 2-3 viikkoa puoli tuntia liotin ja kynnet parani.

• Anonyymi

joku lievä happo ? siveltynä kynteen.
      Useampi kerta, jne.

• Anonyymi

Kokeile muurahaishappoa. Lehmätiloilta voi löytyä tynnyrikaupalla muurahaishappoa.

• Anonyymi

Ole vuosien varrella käyttänyt jos jotakin konstia kynsisieneen, mutta ei tehoa. nyt minulla on uusi lääke, joka näyttää tehoavan MINUN kynsisieneeni. Sen nimi on Nailner. Ensimmäistä kertaa tulee sellainen tunne, että pääsisin kynsisienestä.Mutta se on vissiin jotenkin veressä. Ei ole varmaa, etteikö se tule uudestaan. Nyt tiedän kuitenkin aineen, joka auttaa minulla. Kynsisieniä on varmaan erilaisia. Hyvä on, että kehittävät uusia lääkkeitä. Olen elämäni aikana syönyt pari kallista lääkekuuriakin. Sieni tuli takaisin.

• Anonyymi

Minä ilakoin Nailnieriä varmaan liian aikaisin. Nyrsin eilen sitä kynttä ,josta olin niin iloinen sen edistymisestä. Sehän hävisi suurelta osalta koko kynsi. Jos siinä olisi ollut tervettä kasvua, se ei olisi hajonnut.

• Anonyymi

Minulle on riittänyt hoidoksi tavallinen partavesi jota läpsyttelin kynsille muutamana iltana viikossa.

• Anonyymi

16:01 :11. Kokeilen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe