No niin senaattorilla eli korvalaisten vieraslajilla on nyt sitten näytönpaikka pystyykö hän pitämään Suupohjan radan suunnittelurahat, jotka persuministeri on viemässä pois (Turun tunnin junaan?).
Tosin senaattori ei ole tähänkään asti saanut mitään aikaan, joten ei tästäkään ole toiveet korkealla.
Suupohjan rata
26
683
Vastaukset
- Anonyymi
Turha rata
- Anonyymi
Joo rahat kuusseiskan parantamiseen eiksje
- Anonyymi
Turha rata
- Anonyymi
Meinaatko, että kaikki puutavara, joka nyt kulkee raiteilla, kulkisi jatkossa rekoilla ei yhtä puujunaa korvaisi reilut parikymmentä rekkaa. Onhan se rekkaralli turvallisempi kuin juna 🤔
Kummallinen tuo persun ajatusmaailma.
- Anonyymi
Ahtaajat lakos,miksi sinne pitääs mitää viedä seisomaan,ei senttiäkään enää rataan
- Anonyymi
Puutavaraa tuodaan rannikolta Seinäjoen suuntaan. Vain persu ei tiedä eikä ymmärrä tätäkään.
- Anonyymi
Turhat miehet turhas lakos,turha rata.
- Anonyymi
Turha senaattori.
- Anonyymi
Persut on turhia - kannatus laskussa ties monettako kuukautta peräjälkeen. Kyllä kansa tietää!
- Anonyymi
Nato maksaa, ei hätiä mitiä.
- Anonyymi
Persuministereillä ei edes ole mitään hallintavaltaa omiin ministeriöihinsä ne on alistettu suoraan Riikan ja edelleen kok-EK:n valtaaaan
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Niinhän siinä taas kävi, että tarvittiin kansanedustaja Suomenselältä hoitamaan Suupohjan radan asiaa eteenpäin, kun vieraslaji ei pysty mihinkään.
Suupohjan rata on tärkeä huoltovarmuudenkin vuoksi. - Anonyymi
Kansalasaloite tehtävä,ei Centtiäkään enää siihen surmanloukkuun.
- Anonyymi
Eipä Mäenpää saanut tätäkään hoidettua
- Anonyymi
Kymmeniä miljoonia menis radan kunnostukseen,sillä sais palijo kalijaa
- Anonyymi
Suupohjanradan suunnittelurahat 5 miljoonaa peruttu!
Luojan kiitos!!! - Anonyymi
Suomi sijoittaa asevarastoja liittolaistemme alueille, vastavuoroisesti liittolaisillamme on intressi turvata Suomen läntisimmän sataman rautatieyhteys.
- Anonyymi
Pelkkä intressi ei riitä vaan se vaatii rahaa,turha rata,sulattamoon kiskot ja tykkiä tilalle.
- Anonyymi
On the house, Nato pappa betalar 💰💰💰💵💵💵
- Anonyymi
Jälleen onnettomuus tasoristeyksessä
- Anonyymi
Joku saanut sairauskohtauksen ratissa ja siksi suistunut tieltä.
- Anonyymi
Vastuu on aina kuulijalla ja/tai lukijalla, kun persujen jutuista on kyse. Valehtelijoita ja vääristelijöitä järjestään.
Niin siinä vain kävi, ettei vieraslaji pystynyt tätä rata-asiaa hoitamaan vaan rahat menee täysin turhaan Turun-tunnin-junaan. Saamaton vetelys yhteisten asioiden hoidossa, mutta kun on kysymys oman edun hoitamisesta, niin tämä vieraslaji on kärppänä asialla.
- Anonyymi
On tuo jossain vaiheessa puoltanut Suupohjan rataa,saisi tulla siinäkin järkiinsä,muutama kuorma viikossa ja tyhjänä ajellaan edestakaasi. Lastaaminenkin oma juttunsa,miksi purkaa rekan kuorma ja lastata uudelleen junaan kun kuorma tuodaan esim. Kurikasta,nopeammin sen ajaisi sieltä suoraan Kaskisiin.
- Anonyymi
Suupohjan rata on vaatinut kymmeniä uhreja vuosien saatossa,sudet eivät ole tappaneet ketään tällä eikä viime vuosisadalla,hieman mittasuhteita.
- Anonyymi
Seinäjoki - Tampere väliltä puuttuu noin 140km kaksoisraidetta. Siinä olisi rahalle jotain vastinetta.
Turha tehdä tuvasta tunkiolle rautatietä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559