Stoltenbergillä ei ole 100 miljardia

Anonyymi-ap

Onkohan edes kovinkaan monta euroa miehellä taskussa. Vielä vähemmän miehellä on valtaa päättää Nato maiden budjeteista. Sen tekee, joka maassa riitelevät politiikot, mihin rahaa laitetaan. Tai pikemminkin mistä taas leikataan ja säästetään. Niinkuin suomessa. Aivan sama, jos minä lupaisin 200 miljardia Venäjän sotakassaan :)) !!

18

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä tahdilla ei mene kauan, ettei suomessa edes politiikot päätä. Vaan päätökset tekee ulkomaiset rahoittajat. Suomi kun tukee tätä uuttaa sotaisaa politiikkaa lainatulla rahalla. Tänä vuona pelkästään 13,5 miljardia. Venäjä päättää velattomana itse mitä tekee.

    • Anonyymi

      Hah. venäjällä ei rahaa eikä kykyä käyttää vähiä varoja. Länsi tekee mitä haluaa ja kyse on vain siitä mitä halutaan. Tuolla rahalla venäjä on aivan polvillaan.

      • Anonyymi

        Millä rahalla ja missä ? Mitähän horiset. Mitään sataa miljardia ei ole missään. Usan apu viipyy sielläkin politikkojen riidellessä. Kun kukkaro on tyhjä :))


      • Anonyymi

        USA apukin ollut koko ajan paketteja. Arvoltaan n.miljardin. Oliko viimeksi 300 miljoonaa ? Viimeisin apu. Että missä On Stoltenbergillä sata miljardia ? No ei yhtään missään ! Ja jos olisikin .. pitää olla niitä ammuksia aseita, mitä sillä sadalla miljardilla hankitaan ! Niitä on vielä vähemmän, ei yhtään missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA apukin ollut koko ajan paketteja. Arvoltaan n.miljardin. Oliko viimeksi 300 miljoonaa ? Viimeisin apu. Että missä On Stoltenbergillä sata miljardia ? No ei yhtään missään ! Ja jos olisikin .. pitää olla niitä ammuksia aseita, mitä sillä sadalla miljardilla hankitaan ! Niitä on vielä vähemmän, ei yhtään missään

        Ja ne apupakettien hinnat on aina USAn itsensä ilmoittamia !! En yhtään ihmettelisi, että USAn miljardin arvoisen avun arvo olisi Venäjän tuotannossa vain 100 miljoonaa !


    • Anonyymi

      Stoltenbergiltä voisi kysyä, että kannattiko olla Naton pääsihteeri 10 vuotta, kun siitä seurasi tuomio, mikä toteutetaan Naton perustajien rinnakkaismaailmassa ja on pelkkää helvettiä 12 000 vuotta ...sama koskee jokaista suomalaista Nato-lipun alla taistelijaa. Kukaan tai mikään missään ei voi kumota tätä sopimusta Maan ulkopuolisten kanssa.

    • Anonyymi

      Tarvittaessa löytyy vaikka 300 miljardia nopeasti.

    • Anonyymi

      Vain idiootti kuvittelee palkatun virkamiehen määräävän Nato-maiden raha-asioista.
      Kukkaron nyörit ovat jäsenmaiden hallituksilla ja kansanedustustoilla, ennen kaikkea USA:lla.

      Ukrainan avusta käydään tavanomaienvääntö - ja sitten rahat myönnetään.

    • Anonyymi

      Mitä pidemmälle sota etenee sitä suuremmat miljardi summat länsijohtajien höpinöissä. Sotaa käydään aseilla. Ei puheilla eikä miljardeilla .

    • Anonyymi

      ..........perustajien rinnakkaismaailmassa ja on pelkkää helvettiä 12 000 vuotta ...sama koskee jokaista suomalaista Nato-lipun alla taistelijaa. ...........

      Niilo Ylivainio tiltu kuorrutuksella.

    • Anonyymi

      Vain hullu hyökkäisi NATO maahan

      Idiootti hyökkää Ukrainaan!

      VP

    • Anonyymi

      Venäjän sotateollisuus pyörii aivan eri volyymilla, kuin ennen sotaa. Miljardi höpinät jätetään suosiolla länteen !

    • Anonyymi

      Eiköhän oman pitkän uran tehnyt Norjan pääministerin poika pärjää. Fiksumpana tajuaisit, että Stoltenberg puhuu Naton nimissä (= mistä Nato-maiden johtajat ovat puhuneet)

      • Anonyymi

        Jensin isä olikin ulkoministeri ja Jens itse on ollut kaksi kertaa pääministeri. Diplomaatti- ja poliitikkosukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jensin isä olikin ulkoministeri ja Jens itse on ollut kaksi kertaa pääministeri. Diplomaatti- ja poliitikkosukua.

        Aha ! Mutta sitä sataa miljardia ei tule milloinkaan löytymään mistään !


    • Anonyymi

      Tuhottujen Venäläis panssareiden määrällä hekumoidaan. No niitä panssareita tulee kauemmin kuin on niiden tuhoajia !

      • Anonyymi

        Näin on. Neuvostoliiton aikaan niitä olisi tullut kerralla niin paljon, ettei riitä tuhoajia. Niin se asia oli Natonkin mielestä silloin !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe