Muistakaa ilmoittaa Traficomille kiinteistöistä, joista puuttuu lain vaatima latauspiste.

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20081963

Laki tuo Suomeen aivan jäätävän määrän latauspisteitä. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki vähintään 21-paikkaiset parkkialueet pitää varustaa latausasemalla.

Traficom valvoo, ettei tåtä lakia rikota ja sinne voi ilmoittaa lakia rikkovista kiinteistöistä.

11

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähintään 21-paikkaisia parkkialueitahan on Suomessa ihan hemmetin paljon, vaikka niistä jätetään nuo lain sallimat poikkeustapaukset pois...

      Laki takaa sähköautoilijoille kissanpäivät. Ja laturikaupoille. :D

      • Anonyymi

        Ai siis sähköautoilijalle eli narsistiselle muiden rahoilla loisivalle hyvätuloiselle? Jos kerran sähköautoilu on kerran järkevää niin miksi sähköautoilijoiden pitää kerjätä muilta rahaa tai sitten vaatia muilta toimia jotka ovat täysin järjettömiä?


    • Anonyymi

      Jos venäläismmielinen- byrokraatti jotain vaatii, NIIN ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ILMOITA !!!!!

      Valvontayhteiskuntaa ei pidä suosia.

    • Anonyymi

      Olen ilmoittanut Traficomille jo 73 paikkaa. Seuraan mielenkiinnolla mitä siitä seuraa.

      • Anonyymi

        Tuo lakihan tulee voimaan vasta ensi vuoden alusta joten ei vielä kannata ilmoitella...


    • Anonyymi

      Minä huomasin kaksi tällaista paikkaa ja ilmoitin molemmat.

    • Anonyymi

      Vaatimus ei koske asuinrakennuksia.

    • Anonyymi

      Jari Tervolla on syöpä.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😋 K­­­u­­­u­­m­­a­t­­­ ­­­t­y­­t­­ö­­­t­­­ ­o­­­d­­o­t­­­t­­­a­­­v­­­­­a­t­ ­­s­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18348617

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Haloo. Laki koskee toimistotiloja, liikerakennuksia ja kauppoja jne. Ei koske asuintaloja . Asennusten puuttumisesta ei sitäpaitsi tule sanktioita, että repikää siitä.

      • Anonyymi

        Juu, varmaan kiva myydä asunto-osaketta, jos siihen ei kuulu latausmahdollisuutta. Nyt on kuitenkin jo vuosi 2024. Katsos kun vaihtoehtoina on asunto-osakkeita, joissa on latausmahdollisuus.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe