Pii ja väärennös?

Anonyymi-ap

valuuttakauppias

2014-06-25 10:40:03
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9989495/piin-desimaalit-ovat-puhtaasti-satunnaisia!!#comment-68507656
Jouduin jokunen vuosi sitten nikkivarkauden uhriksi. Varas kopioi tekstejäni, yhdisteli niitä surutta ja esiintyi tällä palstalla minuna. Kävimme silloin väittelya Talousrikokset-palstalla WinCapita-huijauksesta. Piin satunnaisuus oli siinä vain sivujuoni.

Nyt koijari on palannut haaskalle ja jatkaa Pii-jankutustaan Talousrikokset-osiossa. Naulaan omat puheeni Piistä tässä kiinni ja esiinnyin vast'edes vain rekatulla nikilläni tällä palstalla. Muu olkoon huijausta.

Tiukan näkemyksen mukaan Pii desimaalisarja ei voi olla satunnainen, koska sen yksittäinen desimaali on tunnettu tai ainakin laskettavissa.

Käytin termiä ”puhtaasti satunnainen” vallan muuta aihetta koskevassa keskusteluketjussa, enkä yrittänytkään vääntää siitä määrittelyä. Tarkoitin Piin desimaalisarjaa ja sitä, että desimaalisarja vaikuttaa normaalilta ja on sellaisenaan mitä mainioin satunnaislukujen lähde.

Se, onko satunnaislukusarja tunnettu, onkin toinen juttu. Piin desimaaleja ei kannata käyttää salauksessa, koska satunnaislukupötky on samalla myös tunnettu. Satunnaislukuja voidaan tarvita muihinkin tarkoituksiin ja siihen Piin desimaalit kyllä käyvät siinä missä satunnaislukugeneraattoritkin.

http://www.huffingtonpost.com/david-h-bailey/are-the-digits-of-pi-random_b_3085725.html
Bayleyn käsityksen mukaan, nyt tunnettujen desimaalien perusteella, Pii näyttää normaalilta. Tosin asiaa ei voi todistaa. Ne 7-lukujen sarjat, joihin ylemmissä viesteissä viitataan, mahtuvat hyvin satunnaisen vaihtelun piikkiin.

http://gigapan.com/gigapans/106803
Piin desimaaleja on joku biljoona tässä kuvassa ”random walk” kävelyllä. Satunnaisuuden ydin näyttää siis tältä. Varsin kiinnostavaa.

71

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tähän aiempaan kommenttini ole vieläkään mitään lisättävää: "Nyt koijari on palannut haaskalle ja jatkaa Pii-jankutustaan Talousrikokset-osiossa.".

      Minkä kirjoitin, sen kirjoitin. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "...se auttoi ainakin minua..."
        Piti ihan tarkistaa väitteesi.

        https://paihdelinkki.fi/tietopankki/tietoiskut/laakkeet/masennuslaakkeet-ssri-ja-snri-laakkeet/
        "SSRI-ja SNRI- lääkkeet eivät ole päihdekäytössä tavallisia, sillä niillä ei ole euforisia tai sedatiivisia vaikutuksia."

        Sinua on nyt kusetettu raskaasti, kun sinulle on myyty näitä nappeja kadulla. Näillä et saa nuppia sekaisin. Jos jotakin tuntui, se oli plasebo-vaikutusta vaan. ;)))

        Sinä väärensit piin desimaalit ja varastit toisen ihmisen verotiedot.

        Hävettääkö sinua, kun jäit asiasta heti ihan verekseltään kiinni? Yrititkö puolustautua ja puolustaa vääriä tekojasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä väärensit piin desimaalit ja varastit toisen ihmisen verotiedot.

        Hävettääkö sinua, kun jäit asiasta heti ihan verekseltään kiinni? Yrititkö puolustautua ja puolustaa vääriä tekojasi?

        Eipä tähän voi enempää lisätä: Nyt koijari on palannut haaskalle ja jatkaa Pii-jankutustaan Talousrikokset-osiossa.".


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Eipä tähän voi enempää lisätä: Nyt koijari on palannut haaskalle ja jatkaa Pii-jankutustaan Talousrikokset-osiossa.".

        Miten matkasi Jerusalemiin tai Pudasjärvelle sujuu? Pöljän kautta.

        Hävettääkö sinua, kun jäit pii-asiasta heti ihan verekseltään kiinni? Yrititkö puolustautua ja puolustaa vääriä tekojasi?

        Otetaanko tähän huutonaurua vartti tai pari?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten matkasi Jerusalemiin tai Pudasjärvelle sujuu? Pöljän kautta.

        Hävettääkö sinua, kun jäit pii-asiasta heti ihan verekseltään kiinni? Yrititkö puolustautua ja puolustaa vääriä tekojasi?

        Otetaanko tähän huutonaurua vartti tai pari?

        "... jäit pii-asiasta heti ihan verekseltään kiinni? "
        Älä nyt turhaan yritä muunnella totuutta. En jäänyt mistään kiinni, vaan itse kerroin teille täysin vapaaehtoisesti asiasta. Olet itse jopa lainannut selitykseni sanasta sanaa, mutta et vaan halua ymmärtää lukemaasi.

        "Hävettääkö sinua...".
        Ei hävetä, vieläkin suuresti huvittaa teidän matematiikkaharrastuksenne; winkkariurhot matematiikan parissa.

        Toistan loppurukoukseni: "Herra toki luo kaikki kädettömätkin, mutta miksi minä saan ne aina vaivoikseni?"


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "... jäit pii-asiasta heti ihan verekseltään kiinni? "
        Älä nyt turhaan yritä muunnella totuutta. En jäänyt mistään kiinni, vaan itse kerroin teille täysin vapaaehtoisesti asiasta. Olet itse jopa lainannut selitykseni sanasta sanaa, mutta et vaan halua ymmärtää lukemaasi.

        "Hävettääkö sinua...".
        Ei hävetä, vieläkin suuresti huvittaa teidän matematiikkaharrastuksenne; winkkariurhot matematiikan parissa.

        Toistan loppurukoukseni: "Herra toki luo kaikki kädettömätkin, mutta miksi minä saan ne aina vaivoikseni?"

        Otetaanpa lainausta huijarin kieroilusta:

        Lainaus ALKAA:

        369971086585....

        Todellisuus olkoon väitteesi koetinkivi. Miten sarja jatkuu?
        Hahmota sinä, kun väität kykeneväsi.

        ***********

        Kuten sinulle useammalla suulla on kerrottu, tuo lukusarja ei kuulu piin tunnettuun sarjaan. Eikä toki kuulukaan. Sinä omassa mielessäsi aluksi kuvittelit, että se kuuluu, koska kuvittelit, että pii sisältää maailman kaiken tiedon. Sinä et tietenkään pysty asiaa todistamaan, koska siihen ei ole pystynyt kukaan mukaan.

        Olet huono matemaatikko ja valehtelet sen lisäksi. Kaikki tietävät, että sinä keksit aluksi satunnaisen luvun ja hait jälkikäteen tuon koneen, joka muilla oli jo tiedossa pitkään. Ja lopuksi keksit täysin järjettömän selityksen, ja vielä kuvittelet, että joku sen uskoisi. No, emme me sitä usko.

        "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585) ja tarkastin vielä, että nyt lukusarjaa ei enää löydy tällä vehkeellä."

        Heh. Otit joukon piin desimaaleja. Koska meidän olisi ollut helppo ne löytää, sinä satunnaistit ne lisäämällä niihin omiasi. Taisit juuri itse osoittaa, että piin desimaaleista ei ole satunnaisluvuiksi, koska sinunkin piti niitä muunnella :-)

        Et edes itse huomannut todistaneesi oikeaksi pointtiani, kun niin tohinassasi olit koijauksiesi kanssa.

        Moktar: "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585) ja tarkastin vielä, että nyt lukusarjaa ei enää löydy tällä vehkeellä."

        Lainaus: "Heh. Otit joukon piin desimaaleja. Koska meidän olisi ollut helppo ne löytää, sinä satunnaistit ne lisäämällä niihin omiasi. Taisit juuri itse osoittaa, että piin desimaaleista ei ole satunnaisluvuiksi, koska sinunkin piti niitä muunnella :-) ..... lisäsit sarjaan siis itse lukuja?!
        .....siis mitä ihmettä?"

        Lainaus: ""Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05: "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)." ....... Siis lisäsit todelliseen lukusarjaan viitosen loppuun?.......
        Tuolla kepposella ilmeisesti pyrit saamaan päätökseen valheesi siitä, että piin desimaalit olisivat satunnaisessa järjestyksessä, ja että kukaan huomaisi keppostasi. Mitä vastasit siihen, kun sinulle kerrottiin, että piin desimaalit asettuvat kaavan kautta aina vain yhteen ja samaan järjestykseen?"

        Lainaus: "MG-Valkku lisäsi todelliseen piin lukusarjaan viitosen loppuun. Samalla tavoin MG-Valkku varasti erään nuhteettoman henkilön verotiedot ja väärentää Raamatun tai Koraanin tekstit. Ei ole sellaista asiaa, etteikö tuo lestarauhansananen vääntäisi asiaa toiseksi - ellei hyvällä niin pahalla........ Kun Valkulta kysyttiin, että kuinka usealla tavalla piin desimaalit asettuvat kaavansa (kaavojensa) mukaan järjestykseensä, Valkku jätti tietenkin vastaamatta. Vastaus on tietenkin: yhdellä ja ainoalla tavalla. MG-Valkku tyytyi jankkaamaan sekä ennen väärennyksensä että sen jälkeen: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/9973283/rautalankakauppiaan-uskottavuuden-salto-mortale

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16692517/piin-arvoa-voidaan-kayttaa-satunnaislukujen-muodostamiseen

        Se on kiero kuin korkkiruuvi.

        Lainaus LOPPUU.

        Se on kiero kuin korkkiruuvi, matemaattinen lahajattomuus. Hiihaa...!?


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "... jäit pii-asiasta heti ihan verekseltään kiinni? "
        Älä nyt turhaan yritä muunnella totuutta. En jäänyt mistään kiinni, vaan itse kerroin teille täysin vapaaehtoisesti asiasta. Olet itse jopa lainannut selitykseni sanasta sanaa, mutta et vaan halua ymmärtää lukemaasi.

        "Hävettääkö sinua...".
        Ei hävetä, vieläkin suuresti huvittaa teidän matematiikkaharrastuksenne; winkkariurhot matematiikan parissa.

        Toistan loppurukoukseni: "Herra toki luo kaikki kädettömätkin, mutta miksi minä saan ne aina vaivoikseni?"

        "En jäänyt mistään kiinni, vaan itse kerroin teille täysin vapaaehtoisesti asiasta."

        Äläpäs nyt soossaa siinä - ei mopolla mahdottomia! Luulet olevasi jonkinlainen korskea lämminveriori, vaikka olet todellisuudessa lyhyjalkainen ja leppoisa islanninponi, sellainen kaikkien lasten kaveri. Mutta ei se mitään, sillä Jeesuskin ratsasti Jerusalemiin aasilla.

        Sen lisäksi että väärensit piin desimaalit, totesit, että "eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset". Ja sehän on ihan hanurista vedetty väite.

        Lotto perustuu mielivaltaisuuteen, sitä ei liene kenenkään kieltäminen. Väitteesi vastaisesti piin desimaalit eivät tietenkään ole satunnaisia, koska ne lasketaan matemaattiseen kaavaan perustuen. Kun kymmenen, sata tai tuhat tutkijaa päätyy itsenäisesti samaan lopputulemaan, kyse ei tietenkään ole enää mistään satunnaisuudesta. Piin desimaalit ovat aina samassa, algoritmin määräämässä järjestyksessä. Piin desimaalit eivät ole satunnaisia, koska ne voidaan asettaa onnistuneesti vain yhdellä ainoalla tavalla kaavansa mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En jäänyt mistään kiinni, vaan itse kerroin teille täysin vapaaehtoisesti asiasta."

        Äläpäs nyt soossaa siinä - ei mopolla mahdottomia! Luulet olevasi jonkinlainen korskea lämminveriori, vaikka olet todellisuudessa lyhyjalkainen ja leppoisa islanninponi, sellainen kaikkien lasten kaveri. Mutta ei se mitään, sillä Jeesuskin ratsasti Jerusalemiin aasilla.

        Sen lisäksi että väärensit piin desimaalit, totesit, että "eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset". Ja sehän on ihan hanurista vedetty väite.

        Lotto perustuu mielivaltaisuuteen, sitä ei liene kenenkään kieltäminen. Väitteesi vastaisesti piin desimaalit eivät tietenkään ole satunnaisia, koska ne lasketaan matemaattiseen kaavaan perustuen. Kun kymmenen, sata tai tuhat tutkijaa päätyy itsenäisesti samaan lopputulemaan, kyse ei tietenkään ole enää mistään satunnaisuudesta. Piin desimaalit ovat aina samassa, algoritmin määräämässä järjestyksessä. Piin desimaalit eivät ole satunnaisia, koska ne voidaan asettaa onnistuneesti vain yhdellä ainoalla tavalla kaavansa mukaisesti.

        "Kaikki tietävät, että sinä keksit aluksi satunnaisen luvun ja hait jälkikäteen tuon koneen, joka muilla oli jo tiedossa pitkään. Ja lopuksi keksit täysin järjettömän selityksen, ja vielä kuvittelet, että joku sen uskoisi. No, emme me sitä usko."

        Moktar jäi kiinni valehtelusta, jota joutui sitten nikotellen selittämään. Huutonaurua sille vartin verran.


    • Luen nyt iltarukouksen tälle palstalle:
      Herra, minä ymmärrän kyllä sen, että vaivaat minua näillä toistaitoisilla pösilöillä syntieni tähden. Pyydän kuitenkin, että älä enää laita näin lörppösuisia pöljäkkeitä minun vaivoikseni, sillä minä, sinun palvelijasi en kohta jaksa kuulla heitä. Amen.

      • Anonyymi

        "vaivaat minua näillä toistaitoisilla pösilöillä syntieni tähden. Pyydän kuitenkin, että älä enää laita näin lörppösuisia pöljäkkeitä minun vaivoikseni, sillä minä, sinun palvelijasi en kohta jaksa kuulla heitä"

        On hullu ja houkka se lapsonen maan,
        joka suruja syömeensä sulkee.
        Ja kauvaksi orhit ne korskahtaa,
        kun kuoleman valtias kulkee.

        Pyhä Kevät
        Eino Leino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaivaat minua näillä toistaitoisilla pösilöillä syntieni tähden. Pyydän kuitenkin, että älä enää laita näin lörppösuisia pöljäkkeitä minun vaivoikseni, sillä minä, sinun palvelijasi en kohta jaksa kuulla heitä"

        On hullu ja houkka se lapsonen maan,
        joka suruja syömeensä sulkee.
        Ja kauvaksi orhit ne korskahtaa,
        kun kuoleman valtias kulkee.

        Pyhä Kevät
        Eino Leino

        Voi voi, jos ei kestä itseaiheutettua synnintuskaansa, parempi pysyä palstoilta poissa. Myös maahanmuuttopalstalta.
        Kikkelis kokkelis, mitäs läksit!


    • Anonyymi

      Älä sotke Herraa omiin asioihisi, Herra on Herra ja sinä olet pösilö.

      • Mikähän välimies sinä kuvittelet olevasi minun ja Herran välisessä asiassa? ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Mikähän välimies sinä kuvittelet olevasi minun ja Herran välisessä asiassa? ;)))

        Ihan tavallinen arkkienkeli Gabriel.

        Eikä minulla ole välimiehenä minkäänlaista tarvetta yrittää parantaa suhteitasi mihinkään suuntaan. Näkeehän sen sokea reettakin, että olet paha syntinen. Pyhällä Pietarilla ei ole sinulle vastaanottoataivaan portilla, vaan sinulle on varattuna pelkkiä hiilihommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavallinen arkkienkeli Gabriel.

        Eikä minulla ole välimiehenä minkäänlaista tarvetta yrittää parantaa suhteitasi mihinkään suuntaan. Näkeehän sen sokea reettakin, että olet paha syntinen. Pyhällä Pietarilla ei ole sinulle vastaanottoataivaan portilla, vaan sinulle on varattuna pelkkiä hiilihommia.

        ;)))
        ;=)


    • Anonyymi

      "Kaikki tietävät, että sinä keksit aluksi satunnaisen luvun ja hait jälkikäteen tuon koneen, joka muilla oli jo tiedossa pitkään. Ja lopuksi keksit täysin järjettömän selityksen, ja vielä kuvittelet, että joku sen uskoisi. No, emme me sitä usko."

      Moktar jäi kiinni valehtelusta, jota joutui sitten nikotellen selittämään. ValkkuMoktarin tapahan on aina ollut saivartelu, vääristely ja valehtelu, jotta oma asia saadaan varmasti läpi ja näkyville. Pitää muistaa tuolle ne kolme tärkeää asiaa: minä-minä-ja-minäitse. Siis kaikki ne narskulle tärkeät asiat.

      Ja kun ei itse pärjää rehellisessä mielipiteen vaihdossa, mukaan vedetään Jerusalem, Herra ja Jeesuksen käyttämä aasi.

      Huutonaurua sille vartin verran tai pari.

      • Anonyymi

        Lainauksia.

        Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05: "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)."

        Muut lukijat heti huomasivat, että Moktar-tuhatnikkinen väärensi desimaalit, jotta saisi tahtonsa läpi. Moktar oli pakkoraossa tunnustaa.

        Moktar: "Todellisuus olkoon väitteesi koetinkivi. Miten sarja jatkuu? Hahmota sinä, kun väität kykeneväsi."

        Todellisuus siis olkoon koetinkivi, kun tuhatnikkinen väärensi lukusarjan...?! Mikä todellisuus sellainen on, jossa Moktar väärentää ja valehtelee? Se on tuhatnikkisen narskun omaa todellisuutta, ei muiden - itsepähän joutuu elämään joka päivä oman sairautensa kanssa.


    • Suoraan Jerusalemiin vaan. Eihän näitä teidän itkujanne jaksa kukaan kuunnella. ;)))

    • Anonyymi

      "Todellisuus siis olkoon koetinkivi, kun tuhatnikkinen väärensi lukusarjan...?! Mikä todellisuus sellainen on, jossa Moktar väärentää ja valehtelee? Se on tuhatnikkisen narskun omaa todellisuutta, ei muiden - itsepähän joutuu elämään joka päivä oman sairautensa kanssa."

      Moktarille terveisiä Pudasjärvelle, kai sen katsotaan olevan köyhän miehen matka Jerusalemiin. Via Dolorosa on korvattu telttanaruihin kompastelulla. Pöljän kautta.

      • Anonyymi

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."

        Tuo on hyvä kirjoitus, siksi se täytyykin tuoda esille aina uudestaan, poistelun vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."

        Tuohon ei juuri lisättävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        https://www.suomi24.fi/profiili/Capitrolli_Kellitrolli
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."

        Ajantasa rules


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        https://www.suomi24.fi/profiili/Capitrolli_Kellitrolli
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."

        Ajantasa rules

        Kiitos kun kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit.

        Tiesitkö että MGValkku käytti aikoinaan Olen_onnellinen - nikkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että MGValkku käytti aikoinaan Olen_onnellinen - nikkiä?

        Hänellä on on ollut useita kymmeniä ellei peräti satoja nikkejä.

        Ensimmäisiä hänen nikkejään taisi olla Tapio Rautalapio ihan muissa yhteyksissä.

        Brynolf-nimen hän varasti tunnetulta juristilta. Se oli hänen mielestään hauskaa ja rohkeaa, kunnes hän sai oikeudellisen viestin, jota ei voinut ohittaa. Hän rauhoittui kummasti sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on on ollut useita kymmeniä ellei peräti satoja nikkejä.

        Ensimmäisiä hänen nikkejään taisi olla Tapio Rautalapio ihan muissa yhteyksissä.

        Brynolf-nimen hän varasti tunnetulta juristilta. Se oli hänen mielestään hauskaa ja rohkeaa, kunnes hän sai oikeudellisen viestin, jota ei voinut ohittaa. Hän rauhoittui kummasti sen jälkeen.

        Joskus vuosia sitten palstalla oli kolmisensataa irtonikkiään listattuna näkyvillä, eipä ole kukaan uudelleen niitä esille tuonut. Toki, turhaahan se olisikaan, kun heppu vääntää jo siniseksi muiden käyttämiä irtonikkejä pienillä lisäyksillä omaan käyttöönsä, muita imitoiden. Tämä on nähty niin moneen kertaan, se on sitä teeskentelyä ja karvahattutaqiyyaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ote palstoilta:

        "Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni on Moktar ja ylväs sukunimeni on Gubta. Isoisäni antoi kuolinvuoteellaan siunauksensa ja lausui vielä vapisevalla äänellään, että kanna sinä pojanpoikani Moktar sukusi nimeä kunnialla kuten esi-isäsikin ovat kantaneet. Jos sinulle tulee elämässäsi eteen valinta, että sinun pitäisi luopua joko nimestä tai päästäsi, luovu päästäsi pojanpoikani Moktar.

        Tämä kaikki on minusta, Moktar Gubtasta kunniakkaasti esillä myös täällä.
        Niinkuin Moktar ja Valuuttakauppias.
        Ei ole pitkää aikaa kun luin täältä laki ja oikeusketjuista että Valuuttakauppias kirjoitti sinisellä nimimerkillään. Jotakin turhanpäiväistä soopaa, en muista.
        Mutta tekstin lopussa tuli terveiset Moktar Gubtalta.
        Miten muuten tuon homman voi ymmärtää kuin että tämä aktiivinen kirjoittajapersoona tahallaan provosoi. Ja nauraa.
        Jos hän olisi älykäs, hän tutkisi, mitä binauraalisuudesta voi saada selville googlaamalla.
        Mutta koska hän on kevytmielinen ärsyttäjä, hän turvautuu nauramiseen.
        Niin. Roolipelissään täytyy tietenkin olla hahmoja useita kymmeniä, ellei satoja.
        Tässä sinisiä nikkejään myös
        Moktar.Gubta on vain trollausnimimerkki ja Moktar Gubta on karvahatusta vetäisty eli keksitty nimi. https://postimg.cc/DJSj1ZBv
        Suomessa ei ole kyseisen nimistä Suomen kansalaista eikä ulkomaillakaan Suomen kansalaisena.
        https://www.suomi24.fi/profiili/perseentervaaja
        https://www.suomi24.fi/profiili/MaailmanMatti
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta
        https://www.suomi24.fi/profiili/valuuttakauppias
        https://www.suomi24.fi/profiili/Capitrolli_Kellitrolli
        Vihapuheelle.Stoppia
        Valuuttakauppias
        MaailmanMatti
        Aavikon. ja Vuorten.
        Lautapäämies
        Rautalankakauppias
        Perseentervaaja
        Brynolf
        Ja muutama sata päälle.
        Pimpula sentään, sanoi Tapio Rautalapio vattajan.varajeesus.

        " Moktar ib Alişar Gupta" tuon on kirjoittanut nimekseen, kirjoitusvirheiden kera...

        Jotta tiedätte kuka on kieroin ketku."

        Ajantasa rules

        Kyllä on kiero ja Savostako tuo on kotoisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on on ollut useita kymmeniä ellei peräti satoja nikkejä.

        Ensimmäisiä hänen nikkejään taisi olla Tapio Rautalapio ihan muissa yhteyksissä.

        Brynolf-nimen hän varasti tunnetulta juristilta. Se oli hänen mielestään hauskaa ja rohkeaa, kunnes hän sai oikeudellisen viestin, jota ei voinut ohittaa. Hän rauhoittui kummasti sen jälkeen.

        Capitrolli_Kellitrolli - hahmonsa virittely vie kallista maahanmuuttopalsta-aikaansa nykyään.
        Monte Carlo-simulaatiokaan ei oikein jouduta multinikkeilyään.
        MoktarValkku on sitten myös Capitrolli_Kellitrolli
        Tämä tiedoksi kaikille palstaa seuraaville eli asiasta jo aikoja sitten perillä olleille ja palstalle eksyneille uusille lukijoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on on ollut useita kymmeniä ellei peräti satoja nikkejä.

        Ensimmäisiä hänen nikkejään taisi olla Tapio Rautalapio ihan muissa yhteyksissä.

        Brynolf-nimen hän varasti tunnetulta juristilta. Se oli hänen mielestään hauskaa ja rohkeaa, kunnes hän sai oikeudellisen viestin, jota ei voinut ohittaa. Hän rauhoittui kummasti sen jälkeen.

        Monia satoja irtonikkejä. Liukas luikku joka piiloutuu koska pelkää aina nenänsä poskellevääntymistä reaalielämässä, siima narukäsi kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon ei juuri lisättävää.

        On. Tänään ei siihen aika riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että MGValkku käytti aikoinaan Olen_onnellinen - nikkiä?

        juu ja ohikulkenut heteromies - nikkiä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ja ohikulkenut heteromies - nikkiä.

        Kommentointi tuossakin ketjussa on suljettu- varma merkki MGValkun näppiräpelyksistä.


    • Anonyymi

      MoktarValkku on sitten myös Capitrolli_Kellitrolli
      Tämä tiedoksi kaikille palstaa seuraaville eli asiasta jo aikoja sitten perillä olleille ja palstalle eksyneille uusille lukijoille.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
      Se on paha lieveilmiö, vallankin kun sen aiheuttaa juuri kyseinen viestien poistattelija.

    • Anonyymi

      Lisätään väärennösten sarjaansa tuo Capitrolli_Kellitrolli, Nuasjärven kuhaukko.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jukkis pimpula

    • Voi tätä katkeruuden määrää. Se ihan tursuaa silmille. Voisin vielä jotenkin yrittää ymmärtää asiaa, jos asia olisi tapahtunut eilen, mutta taidatte nyt märehtiä jo yli kymmenen vuotta vanhoja asioita; puheita, kirjoituksia, tapahtumia.

      Saarnaaja opettaa, että ei ole mitään uutta Auringon alla; rikkaat rikastuvat, köyhät köyhtyvät, viisas vie tyhmiltä rahat ja leskeltä viimeisenkin rovon. Hanski kusetti hyväuskoista höyniltä rahat. Joulupukki, vyölaukkumies, huonekalukauppias ja monet muutkin sponssit olivat kusetuksesta varsin tietoisia, mutta toimivat silti auliisti Hanskin apulaisina.

      Mutta suhtautukaamme tähänkin asiaan Saarnaajan tyyneydellä. Kusettajia tulee ja kusettajia menee. Näin on ollut aina, ja näin on oleva vastakin.

      Vaan Wincapitan suhteen minä olen syytän sivullinen. Olen vain yrittänyt auttaa ja neuvoa teitä, jotka uskoitte pilvilinnoihin ja suttasitte viimeiset rahanne Hanskin separaattoriin.

      Tällä palstalla minun kohdistetut syytökset ovat kovin runsaita ja kovin katkeria. Sivullinen henkilö voisi luulla, että juuri minä olen koijannut sinulta viimeiset lantit, takavarikoinut kesämökin ja Nissanin, vienyt muijan ja mukulat ja nauranut ääneen, kun tulit vastaa torilla.

      Kannattaisiko jo rauhoittua ja katsoa viimein peiliinkin. Mitä luulet, rakas ystäväni? ;)))

      • Anonyymi

        Nykyisistä sikailuistasi sinua on aiheellisestikin ripitetty, Moktar.


    • Anonyymi

      Tuhatnikkinen: "Vaan Wincapitan suhteen minä olen syytän sivullinen. Olen vain yrittänyt auttaa ja neuvoa teitä."

      Kaikkihan alkoi siitä, kun annoit sukulaismiehellesi sukunne rahoja tähän Hanskin ikiliikkujaan hassattavaksi, joten kohta 20 vuoden katkeruutesi on ollut ihan ymmärrettävää. Vertaistukea olet siis antanut monelle syyttömälle, syytön kai sinäkin lopulta olit mihinkään rikoksiin. Sukulaisillasi toivottavasti oli aikaa hakea varojaan takaisin valtiolta, vain harvathan saivat pitää voittovaransa lopullisesti, näin kävi lähinnä ulkomailla.

      Mitä piihin ja sen väärennettyihin desimaaleihin tulee, sinulla taisi vain käydä työtapaturma eli rapatessa roiskuu. Vahingossahan sinä myös varastit toisen ihmisen verotiedot. Mutta kiitos vielä muille antamastasi vertaistuesta hävittyjen rahojen suhteen, moni on varmasti huomannut, että jos sinun kaltaisesi on jutussa selvinnyt, muillakin on mahdollisuus selvitä. Vuosikausien kirjoittelu ja uskoontulo on tehnyt sinusta paljon ymmärtäväisemmän ja pehmeämmän, kun olet samalla päästänyt irti katkeruudestasi.

    • Anonyymi

      Vaan Wincapitan suhteen minä olen syytän sivullinen. Olen vain yrittänyt

      Vaan Wincapitan suhteen minä olen syytän sivullinen. Olen vain yrittänyt

      minä olen syytän sivullinen.

      • Anonyymi

        Valuuttakauppias
        2024-06-22 14:13:22

        Ymmärrän mainiosti, jos winkkarikoijareita huvita katoa peiliin.


        On se dysfaatikko tuo ValkkuMG. Joku mainitsi, että porsaskin. Ei vastalauseita.


    • Ymmärrän mainiosti, jos winkkarikoijareita huvita katoa peiliin. Peilistä vastaan voi katsoa ihan pesunkestävä pikkurikollinen.

      Niin tai näin, itse en viitsi loputtomiin kuunnella koijareiden parkua. Jos teillä paruttavaa on, voitte lähettää itkunne suoraan Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille. Olen jo aiemmin antanut teille palvelun sähköpostiosoitteen.

      Näin kun toimitte, pysymme ystävinä. ;)))

      • Anonyymi

        Ymmärrän mainiosti, jos winkkarikoijareita huvita katoa peiliin
        Dysfasiaporsas se jaksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mainiosti, jos winkkarikoijareita huvita katoa peiliin
        Dysfasiaporsas se jaksaa.

        "Dysfasiaporsas se jaksaa."
        Oletkos ottanut kesäporsaan? Sen kun hyvin syötät, niin loppusyksystä possu on jo sopivaa joulukinkkukokoa. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Dysfasiaporsas se jaksaa."
        Oletkos ottanut kesäporsaan? Sen kun hyvin syötät, niin loppusyksystä possu on jo sopivaa joulukinkkukokoa. ;)))

        Et vaan MoktarValkku osaa.


    • Älä minusta huolehdi. Minä osaan ja minä pärjään kyllä.

      Pidä sinä vaan huolta siitä kesäporsaastasi. ;)))

      • Anonyymi

        Et osaa. Et tajunnut sitäkään, että olet itse kyseinen nasse.


    • Anonyymi

      "Vuosikausien kirjoittelu ja uskoontulo on tehnyt sinusta paljon ymmärtäväisemmän ja pehmeämmän, kun olet samalla päästänyt irti katkeruudestasi."

      Koska Moktar yrittää aina epäitsekkyyttään auttaa muita, vaivojaan, itseään tai kuluja säästämättä, koskaan ketään haukkumatta tai olematta koskaan väärässä, lämminsydäminen kun on, annetaan vastapalveluksena tämä vinkki:

      "Suvi­seurat alkavat – Fin­traffic varoittaa ruuhkista useina päivinä.

      Suviseurat näkyvät tällä viikolla liikenteessä etenkin Pohjois-Suomessa. Jonoutumista on odotettavissa erityisesti Oulun ja Kuusamon välisellä valtatiellä."

      Jos haluat välttyä ruuhkilta tai oletkin jostakin syystä jo matkalla Jerusalemiin päivystämään, älä koskaan unohda sukulaisiasi Pöljässä. Vältä siis ruuhkat ja aja asuntovaunusi Pöljän seisakkeen kautta. Sinulle on termoksessa aina haaleaa kahvia ja rasiassa saastunutta Nuasjärven kuhaa.. Termoksen paikan tiedät.

      Meillä olisi niin paljon puhuttavaa sukulaistesi hassaamista rahoista ja paljon kehumistasi Talvivaaran ympäristöasioista.

      Kuhamaisin terveisin Nuasjärveltä,
      Sukulaismiehesi joulupöydästä

      • Anonyymi

        Valkku, Pudasjärvellä nähdään!

        Ollaan siellä lohikeittojonossa klo 16 perjantaina.


    • Vaikka teillä olisi kuinka herkkiä itkun turskeita ja kovia kohtaloita, niin itkut suoraan Jerusalemiin vaan.

      Olen omalta kohdaltani lopettanut tämän palvelun.;)))

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä, Pudasjärvellä silti nähdään, lohikeiton merkeissä. Aja sieltä Pöljän ja Nuasjärven kautta. Haaleata kahvia saat termoksesta, paikka on tuttu.


      • Anonyymi

        Milloin lähdet Pudasjärvelle, oiisiko autossa tilaa?



    • "...eikä omaa minkäänlaista itsesuojeluvaistoa..."
      Ketähän minun nyt pitäisi varoa tai vältellä? Ajatuskin on kovin koominen.

      Adan asunnon ohitse ajoi vuosia sitten Lada, jossa oli kolme nahkatukkamiestä, jotka mulkoilivat kovin rumasti. Muistat varmaan tarinan. Eiköhän uskota, että siitä on jo moninaisia vuosia, kun sekin Lada viimeksi pääsi läpi katsastuksesta.

      Kultasydän puhui miehekkäästi letkuruokinnasta, mutta miehen ulkoinen habitus ei lainkaan vastaa näin jyrkkiä puheita. Eikä ole pelättävissä, että joulupukki saattaisi heittäytyä väkivaltaiseksi. Vyölaukkumies taas on päässyt koulunkäyntiavustajaksi, joten ei hänkään ehdi ketään laukulla huiskia. Muu sakki onkin järkijään niitä lusikalla syötettäviä tolliskoja. Joka niitä pelkää, kuuluu itsekin tähän talutettavien porukkaan.

      Äläpä sinäkään Tröllykäiseni turhaan pullistele. kun itsekin olet noin kovin lutuinen. ;)))

    • Anonyymi

      Akat aidan tekee, miehet käyvät mittaamassa.

    • Anonyymi

      Akat vanhoista puhuu, miehet metsälle menevät

      • Anonyymi

        Vanha ei osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Vaaksa vaaraa, viiksi väärään.


    • Anonyymi

      Moktar.Gubta
      2024-07-04 07:56:05
      UUSI

      Jos sinulla on paha mieli, itkettää tai vain muuten vaan haluat purkaa oloasi muille, lähetä tuntemuksesi tänne:
      https://thekotel.org/en/send-a-note/

      Minä olen lopettanut itkujenne vastaanottamisen. ;)))

      PS. Viestinne voi mainiosti olla suomenkielinen. Kyllä JHVH ymmärtää suomea. Kohteliasta olisi, jos kirjoittaisitte saatteeksi sanasen rabbille vaikka englanniksi. Joulupukki auttaa, jos itseltänne ei englanti suju. ;)))


      Valuuttakauppias
      2024-07-04 17:24:56
      UUSI

      Ei nyt auta itku, ei auta ovenkahvasta nykiminen, ei auta edes kivien heittely. Palvelu on suljettu.

      Muistattehan sentään vielä, kun valuuttaklubi meni kiinni. Ei siinä auttanut huutelu, että malttia, malttia. Ei auttanut sekään höpötys, että kohta aukeaa. Ei auttanut edes se, että kukertava pikkutakki valehteli pää punaisena.

      Mikä on kiinni, se on kiinni.
      Yrittää nyt vaan jotenkin hyväksyä se. ;)))

      PS. Sinne Jerusalemiin vaan. ;)))

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18527192/valkulle-leikkikeha#comment-130010847
      "Millaiset suhteet sinulla on omaan paikalliseen kirkkoosi; oletko aina tervetullut vai matkustatko aina Draculan morsiamen tavoin Suviseuroille, jossa sairauttasi ei huomata? Tunsitko Pudasjärvellä sen maston alle jääneen naisen?"

      Moktarin Itku-, Valehtelu- ja Päivystyspalvelut Oy on aina auki, yötä päivää ja päivystää pyhinäkin 24/7. Auki on, ihan kuin sepaluksensa, Jerusalemissa ja muualla. Moktar painaa keskeytymätöntä 5-vuorotyötään yksin - on aina painanut ja painaa nyt. Vain huoltoseisokit tunnustetaan.

      Tuhatnikkinen on eri nimimerkeillä päivystänyt Suomi24-foorumilla tunnetusti noin 20 vuotta. Palvelulla on täysi asiakastyytyväisyys: ellei ärsyttäminen, koulu- ja työpaikkakiusaaminen, trollaus, vääristely ja valehtelu ole 100 % kohdallaan, samaa jatketaan niin kauan, että on.
      Äänestä
      Valuuttakauppias
      2024-07-04 12:25:07
      UUSI

      Vaan nyt ei itku auta. Suljettu mikä suljettu. ;)))

    • Viimeinen lause oli rautaista asiaa:
      - Vaan nyt ei itku auta. Suljettu mikä suljettu.;)))

    • Anonyymi

      Ja sitten Moktarillasi ulisemaan.

    • Anonyymi

      Valkku saapui maahanmuuttopalstalle tänään jo ennen seitsemää.
      Singahtelee nimimerkkien välillä silti sukkelasti, aamukankeutta ei ole ollut akkansa persun mukaan lähdön jälkeen.

      • Anonyymi

        Voimistuvaa dysfasiaa ja autistista käytöstä havaittu päivä päivältä enemmän.
        Taitaa promillekäyrä pysyä Valtsulla ylhäällä heinäkuun ajan, salaa sen tietenkin muilta.
        Pysyttelee napakasti maahanmuuttopalstalla nykyään ja saapuu entistä aiemmin linjoille, iltaisin kunnon laitostuneen jantterin tavoin poistuu ajoissa.
        Tekstiensä sisältö on ollut oudon sekavaa lällätystä viime ajat, joko sairaus edennyt pitkällekin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimistuvaa dysfasiaa ja autistista käytöstä havaittu päivä päivältä enemmän.
        Taitaa promillekäyrä pysyä Valtsulla ylhäällä heinäkuun ajan, salaa sen tietenkin muilta.
        Pysyttelee napakasti maahanmuuttopalstalla nykyään ja saapuu entistä aiemmin linjoille, iltaisin kunnon laitostuneen jantterin tavoin poistuu ajoissa.
        Tekstiensä sisältö on ollut oudon sekavaa lällätystä viime ajat, joko sairaus edennyt pitkällekin?

        Sairautensa aiheuttaa enenevää ulinaa.


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe