Kyllä on tuomari toiminta ala arvoista tässä pelissä ja on ollut kautta aikojen kun kärpät on pohjoisen porukka niin ei voi olla enää hiljaa kun kärpät joutuu pelaamaan kuutta viittää vastaan jatkuvasti vuosi kymmeniä eikö teitä hävetä kun ette pärjää rehellisellä pelillä ja samaa tekee selostajat toinen erä oli tästä hyvä esimerkki kyllä jääkiekolta menee uskottavuus ja senhän näkee yleisö määrissä kannattaisko jo viimein alkaa muuttamaan asennetta tasa puoliseen suuntaan jos meinaa että jääkiekko Suomessa pärjää muitten lajien kanssa .tuli mieleen korona aika kun etelä Suomeen tuli korona sulku kyllä pohjoiseen kelpasi tulla pakoon ootte te aikamoista porukkaa siellä etelässä katsokaapa sieltä kuplassa että muuallakin on elämää, ei ole ihme ettei jääkiekko kiinnosta enää kun se on ollut tämmöistä vuosi kymmeniä
Pudotus pelit pelicans-kärpät tuomari toiminta
Anonyymi-ap
3
267
Vastaukset
- Anonyymi
Se maila ei osunut edes naamaan matko Anttilaa. Tuomarivirhe ehkä siis.
- Anonyymi
Pellecans on pelle
- Anonyymi
Jaaha, näitä juttuja taas. Rahaa ja mediatuomarimestaruuksiakin on, mutta tyyliä ja selkärankaa ei vieläkään. Maamme-laulusta osataan yksi sana, ja sekin huutamalla väärin. Ehkä ihan mukava kun hävisitte kotonakin. Terveisiä vaan takaisin täältä melkein Puolen Pohjanmaan ulkopuolelta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233