Evlut kirkko luopuu kristittyjen ykseydestä

Anonyymi-ap

siunaamalla homouden synnin.
Ei kristityillä voi olla kahta eri syntioppia.

444

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaa olla että luterilaisuus on luopunut koko kristillisyydestä jo kauan sitten.
      Tai ainakin Jeesuksen seuraamisesta.
      Kristillisyyshän voidaan terminä siirtää vaikka kulttuuriin, pois uskonnosta.

      • Anonyymi

        Ei luterilaisuus ole luopunut vain evlut kirkko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei luterilaisuus ole luopunut vain evlut kirkko.

        Hyvä täsmennys. 😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei luterilaisuus ole luopunut vain evlut kirkko.

        Raamatussa sanotaan, että kaikki ovat syntiä tehneet, eli synnin orjia.

        Tämä on käynyt kirkolle, eikä ketään ovelta käännetä. Eri asia kun kirkko ei hyväksy homoja.


      • Anonyymi

        Paljon valheita näillä sivuilla eri uskonto taustaisilta ja eri maa taustaisilta monessakin kohtaa samat pakkomielteiset toistaa vielä samoja valheita. Ei niistä totuutta tule vaikka miten väärentää.Taivaassa on luoja joka tietää kaiken.Hellareissa vapareissa muissa uskonnoissa Jahve tehdään niin paljon syntejä ettei ole varaa tuomita muita ettei tule itse tuomituksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luterilaisuus ole luopunut vain evlut kirkko.

        Monikos synagogalla moskeijassa on kääntynyt pois pahuudesta jättänyt huumeet väärentelyn ja tunnustaa Jeesuksen Messiaana. Golgata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon valheita näillä sivuilla eri uskonto taustaisilta ja eri maa taustaisilta monessakin kohtaa samat pakkomielteiset toistaa vielä samoja valheita. Ei niistä totuutta tule vaikka miten väärentää.Taivaassa on luoja joka tietää kaiken.Hellareissa vapareissa muissa uskonnoissa Jahve tehdään niin paljon syntejä ettei ole varaa tuomita muita ettei tule itse tuomituksi.

        Kyllä homouden synnin tuomiosta saa toisia varoittaa. Sehän on vain lähimmäisen rakastamista. Jeesuskaan ei halunnut, että kukaan menee kadotukseen, vaan että pelastuisi ja pääsisi taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homouden synnin tuomiosta saa toisia varoittaa. Sehän on vain lähimmäisen rakastamista. Jeesuskaan ei halunnut, että kukaan menee kadotukseen, vaan että pelastuisi ja pääsisi taivaaseen.

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.

        Ai, no kerropa mitä muuta kuin homouden syntiä kirkon piispat ovat juuri nyt ajamassa? Miksi haluat muistella vanhoja? Yrität varmaan siirtää huomion pois omista synneistäsi. Koita nyt vain keskustella aloittajan aiheesta äläkä siirrä maalia. Homous on synti ja sillä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no kerropa mitä muuta kuin homouden syntiä kirkon piispat ovat juuri nyt ajamassa? Miksi haluat muistella vanhoja? Yrität varmaan siirtää huomion pois omista synneistäsi. Koita nyt vain keskustella aloittajan aiheesta äläkä siirrä maalia. Homous on synti ja sillä selvä.

        Homous ei ole syntiä teot ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homouden synnin tuomiosta saa toisia varoittaa. Sehän on vain lähimmäisen rakastamista. Jeesuskaan ei halunnut, että kukaan menee kadotukseen, vaan että pelastuisi ja pääsisi taivaaseen.

        Samaa ilman lisääntymistarkoitusta tapahtuvaa avioseksiä me heterotkin harrastamme ehkäisyn sekä siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla.
        Paavalihan muistuttaa miten syytämme toisiamme synninteoista vaikka itse syyllistymme samaan..
        Sellaiseenko Jeesus meitä kutsuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no kerropa mitä muuta kuin homouden syntiä kirkon piispat ovat juuri nyt ajamassa? Miksi haluat muistella vanhoja? Yrität varmaan siirtää huomion pois omista synneistäsi. Koita nyt vain keskustella aloittajan aiheesta äläkä siirrä maalia. Homous on synti ja sillä selvä.

        Minulla on omat syntini olleet koko elämäni ajan. Eli teen arkisia asioita kaikkina lepopäivinä, en rakasta kaikkia kuten itseäni, en käy katsomassa vankeja.

        Otin kantaa syntiin, joita Raamatussa on kymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole syntiä teot ovat

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ilman lisääntymistarkoitusta tapahtuvaa avioseksiä me heterotkin harrastamme ehkäisyn sekä siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla.
        Paavalihan muistuttaa miten syytämme toisiamme synninteoista vaikka itse syyllistymme samaan..
        Sellaiseenko Jeesus meitä kutsuu?

        Olen samaa mieltä, että Jeesus ei kutsu ketään homouteen. Hyvä oivallus sinulta!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.

        Torre helvettiin menossa olet. Katsos kun kuoleman tuomiot ja viha poistui Ristillä. Se jäi siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no kerropa mitä muuta kuin homouden syntiä kirkon piispat ovat juuri nyt ajamassa? Miksi haluat muistella vanhoja? Yrität varmaan siirtää huomion pois omista synneistäsi. Koita nyt vain keskustella aloittajan aiheesta äläkä siirrä maalia. Homous on synti ja sillä selvä.

        Huoraaminen on siis syntiä varastelu sekin jos ei auta sairaita köyhiä heikkoja tai usko Jeesuksen olevan kaikkivaltias. Homous on luonnoton yhdyntä.Huoruus luonnollinen ja huoruuden välttämiseksi pidetään yksi puoliso. Kaikki ihmiset on syntisiä ja pelastaja on yksi risti Jeesus armosta. Jos tämä ei teille kelpaa te olette itse valinnut kadotuksen itsellenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ilman lisääntymistarkoitusta tapahtuvaa avioseksiä me heterotkin harrastamme ehkäisyn sekä siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla.
        Paavalihan muistuttaa miten syytämme toisiamme synninteoista vaikka itse syyllistymme samaan..
        Sellaiseenko Jeesus meitä kutsuu?

        Ette voi olla noin helvetissä että sössötätte jotain lisääntymistarkoituksia 2020 jälkeen Jeesuksen ylösnousemuksen ikäänkuin järjettömät elukat. Mitä teidän päässä oikein on siittiöitä vai aivoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ilman lisääntymistarkoitusta tapahtuvaa avioseksiä me heterotkin harrastamme ehkäisyn sekä siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla.
        Paavalihan muistuttaa miten syytämme toisiamme synninteoista vaikka itse syyllistymme samaan..
        Sellaiseenko Jeesus meitä kutsuu?

        Sekin oli kyllä Jeesus joka sanoi ettei kivittää kun itse tekee samoja syntejä pahempiakin. Kivet pois.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla on omat syntini olleet koko elämäni ajan. Eli teen arkisia asioita kaikkina lepopäivinä, en rakasta kaikkia kuten itseäni, en käy katsomassa vankeja.

        Otin kantaa syntiin, joita Raamatussa on kymmeniä.

        Siellä kirjaimen vanhassa niinkö eikö synnit ole täällä elävässä elämässä eikä siellä musteessa ? Siellä on lauseita käännetty kieroon. Vaihdettu sanojen paikkaa. Kai nyt tyhminkin älyään että pahuus on väärin ja varastaminen ilman että sen takia pitää tuijottaa mustetta. Jos VARASTAT palautat sen pitääkö sekin lukea jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.

        Juutalaiset hylkäsi Jeesuksen mitä helvetistä tulee niin homoja jotka uskoo Jeesukseen et helvetissä näe. Helvetti on Jeesuksen kieltäjien paikka saatanalle ja sen joukoille. Lukee siellä musteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että Jeesus ei kutsu ketään homouteen. Hyvä oivallus sinulta!

        Jeesus ei kutsu ketään raiskattavaksi tai huoraamaan tai huumeisiin kyllä ne tekee syntiset ihmiset ihan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset hylkäsi Jeesuksen mitä helvetistä tulee niin homoja jotka uskoo Jeesukseen et helvetissä näe. Helvetti on Jeesuksen kieltäjien paikka saatanalle ja sen joukoille. Lukee siellä musteessa.

        Silti Jeesus ei kutsu ketään homouteen, vaan pelastukseen. Piispankokouksen avioliittomalli on kutsu homoille tekemään syntiä kirkon luvalla ja siunauksella.

        Jeesus armahti syntisen naisen, mutta sanoi tämän tekoa silti synniksi. "En minäkään sinua tuomitse. Mene mutta älä tee enää syntiä."


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Hyvä täsmennys. 😺

        Välttämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homouden synnin tuomiosta saa toisia varoittaa. Sehän on vain lähimmäisen rakastamista. Jeesuskaan ei halunnut, että kukaan menee kadotukseen, vaan että pelastuisi ja pääsisi taivaaseen.

        Piraatti tuotteita tehdään ja myydään varastettua myydään kierrätetään sehän se syntiä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ilman lisääntymistarkoitusta tapahtuvaa avioseksiä me heterotkin harrastamme ehkäisyn sekä siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla.
        Paavalihan muistuttaa miten syytämme toisiamme synninteoista vaikka itse syyllistymme samaan..
        Sellaiseenko Jeesus meitä kutsuu?

        Ei kutsu. Ihan sinne hautaan menee kaikki ja siellä pysyy.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Hyvä täsmennys. 😺

        Lutteri on kopio katolisessa vähemmän vapaamuurareita kuin hellareissa vapareissa ja synagogilla ortodikseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.

        Kai te nyt rahanne VIETTE homoarabille pitseriaan ja Kiinan budhien riisille BUDHALLE oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että Jeesus ei kutsu ketään homouteen. Hyvä oivallus sinulta!

        Kunnon lestat hellarit antaa rahaa mohametille kebabbiin on millä rakentaa MOSKEIJAA. Raiskata kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti Jeesus ei kutsu ketään homouteen, vaan pelastukseen. Piispankokouksen avioliittomalli on kutsu homoille tekemään syntiä kirkon luvalla ja siunauksella.

        Jeesus armahti syntisen naisen, mutta sanoi tämän tekoa silti synniksi. "En minäkään sinua tuomitse. Mene mutta älä tee enää syntiä."

        Kaikki JAHVE KÄSKEE KIVITTÄÄ JEHOVA KÄSKEE VARASTAA JUTUT ON IHMISEN ITSENSÄ PAHUUDESSAAN KIRJOITTAMIA SÄÄNTÖJÄÄN. EN MÄ MUT JAHVE KÄSKI.


      • Anonyymi

        Moinen syyttäminen ei johda mihinkään päinvastoin ! Enemmistö homoja on muista uskonnoista sekin pitää ottaa huomioon että niissäkin homoja on.Runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luterilaisuus ole luopunut vain evlut kirkko.

        Niin eihän EV LUT tarkoituskaan evankelis luterilaista armosta pelastuu uskoa. Sitten kun ortodoksit lakka kiroamasta varastamasta muilta JUMALAN KUVILTA alkaa maailman rauha.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Hyvä täsmennys. 😺

        Jumalan kuvina luterilaiset tekee enemmän ystävällisyyden tekoja kuin ortodoksit jotka ovat vihaa täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homouden synnin tuomiosta saa toisia varoittaa. Sehän on vain lähimmäisen rakastamista. Jeesuskaan ei halunnut, että kukaan menee kadotukseen, vaan että pelastuisi ja pääsisi taivaaseen.

        Homouden synnin tuomiot on luojan asia eikä teidän myös meidän tavallisten asiat on luojan eikä teidän. Jumalan kuvana voisi sanoa että ne jotka kuvittelee ettei muut olisi Jumalan kuvia erehtyvät.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.

        Mikäli synagogalla kivitetään Jumalan kuvia he tekevät syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.

        Jumalan kuvat varastaa syyttää toisia huijaa pettää väärentää ahneita kateita mässää puhuu pahaa juoruaa toisista Jumalan kuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että Jeesus ei kutsu ketään homouteen. Hyvä oivallus sinulta!

        Jumalan kuvat pilkkaamassa toisia Jumalan kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti Jeesus ei kutsu ketään homouteen, vaan pelastukseen. Piispankokouksen avioliittomalli on kutsu homoille tekemään syntiä kirkon luvalla ja siunauksella.

        Jeesus armahti syntisen naisen, mutta sanoi tämän tekoa silti synniksi. "En minäkään sinua tuomitse. Mene mutta älä tee enää syntiä."

        Olikos se nainen juutalainen nainen siinä. Älä sekoita kristittyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti Jeesus ei kutsu ketään homouteen, vaan pelastukseen. Piispankokouksen avioliittomalli on kutsu homoille tekemään syntiä kirkon luvalla ja siunauksella.

        Jeesus armahti syntisen naisen, mutta sanoi tämän tekoa silti synniksi. "En minäkään sinua tuomitse. Mene mutta älä tee enää syntiä."

        KOITAS LESTA LUKEA IERRANKIN OIKEIN KIRJOITUKSIA SYNTINEN NAINEN OLI JUUTALAINEN JA VIELÄ ENNEN RISTIÄ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Torre helvettiin menossa olet. Katsos kun kuoleman tuomiot ja viha poistui Ristillä. Se jäi siihen.

        Otin esille synnit, koska "homouden syntiä nyt ajetaan". Syntejä Raamatussa kymmeniä.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Hyvä täsmennys. 😺

        Ehdottomasti taas kerran todella hyvä huomio sinulta Uudestisyntyneeltä Jeesuksen seuraajalta, miten Raamatun sanoista ovat luopuneet kaikki muut paitsi sinä joka olet kirjoittanut vain pyrkiväsi noudattamaan Raamatun Kirjoituksia.
        Kivaa ja aurinkoista lauantaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että Jeesus ei kutsu ketään homouteen. Hyvä oivallus sinulta!

        Onneksi Hän kutsuu teitä omiaan puolisonne kanssa avioseksiin jonka tarkoitus ei ole Jumalan tarkoittaman ihmisen alulle laittaminen vaan pelkkä nautiskelu himoissaan hekumoiden.
        Oivalsit taas kerran loistavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette voi olla noin helvetissä että sössötätte jotain lisääntymistarkoituksia 2020 jälkeen Jeesuksen ylösnousemuksen ikäänkuin järjettömät elukat. Mitä teidän päässä oikein on siittiöitä vai aivoissa.

        Kiitos ihanan hengellisestä kommentistasi Kultapieni. Ainahan voit Raamatusta tarkistaa onko Jumala kehottanut miestä luovuttamaan siementään vaimoonsa ilman lisääntymistarkoitusta?
        Mikäli Raamatusta etsitään hyväksyttävää seksiä, niin itse en ole löytänyt kuin avioseksin lisääntymistarkoituksessa miehen ja vaimon välillä.
        Meillä tosin jätettiin lisääntyminen aivan muutamaan lapseen, ja sen jälkeen ollaan vaan himoissaan hekumoitu. Siitä sitten aikanaan maksamme kovan hinnan, mutta hyvä seksi vaan on niin ihanaa, siitä ei tunnu saavan koskaan tarpeekseen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.

        Amerikassa on myös kaasulla teloitukset sähköllä näistä ette kerro mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torre helvettiin menossa olet. Katsos kun kuoleman tuomiot ja viha poistui Ristillä. Se jäi siihen.

        Ei ole Torre menossa minnekään. Vaan hänen kimpussa olevat tuomitsivat herjaajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Torre menossa minnekään. Vaan hänen kimpussa olevat tuomitsivat herjaajat

        Sinäkö sen päätät? Tällä palstalla Jumalaksi käsitetään kristinuskon Jumala.
        Hänen sanansa mukaan uskosta osattomilla parannusta tekemättömillä syntien siunaajilla ei ole pelastusta. Torre on ihan omien sanojensa mukaan ateisti ja Jeesuksen pilkkaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Torre menossa minnekään. Vaan hänen kimpussa olevat tuomitsivat herjaajat

        Minkäänlaista herjausta tuossa ei selvästikään ollut. Miksi keksit omiasi.
        Torren ja hänen tekonsa tuomitsee Jumala, Hänen sanansa. Sanojesi mukaan Jumala olisi matkalla Helvettiin. Torren pääasiallinen synti on epäusko ja siitä johtuvat muiden syntien katumattomuus, haluttomuus parannuksen tekoon. On eri asia sanoa, että toinen on (tällä hetkellä) menossa helvettiin Jumalan sanan perusteella, kuin mihin toinen tulee lopulta päätymään, ihminen kun voi tulla vielä uskoon ennen maanpäällisen elämänsä päättymistä ja Jumala tekee lopullisen päätöksen.


      • Anonyymi

        Tämän palstan aihe on kristinusko- luterilaisuus ja siltä pohjalta tulisi keskustella, eikä minkä vain uskonnon, kuten sinun oman uskonnon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon valheita näillä sivuilla eri uskonto taustaisilta ja eri maa taustaisilta monessakin kohtaa samat pakkomielteiset toistaa vielä samoja valheita. Ei niistä totuutta tule vaikka miten väärentää.Taivaassa on luoja joka tietää kaiken.Hellareissa vapareissa muissa uskonnoissa Jahve tehdään niin paljon syntejä ettei ole varaa tuomita muita ettei tule itse tuomituksi.

        Ei konservatiivit ykseydestä välitä. Jos välittäisivät muuttaisivat omaa kantaansa homoista lempeämpään suuntaan. Ykseys kelpaa heille vain ja ainoastaan jos se toteutuu heidän ehdoillaan ja sanelemana. Mikään kompromissi ei heille koskaan kelpaa. Luulevat harhaisesti omistavansa absoluuttisen totuuden.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan, että kaikki ovat syntiä tehneet, eli synnin orjia.

        Tämä on käynyt kirkolle, eikä ketään ovelta käännetä. Eri asia kun kirkko ei hyväksy homoja.

        Kaikista kielistä heimoista kansoista ne jotka uskoo poikaan Jeesukseen pelastuu riippumatta kuka on mitä on tehnyt tai ei ole tehnyt.ILMESTYSKIRJAN MUKAAN RISTIIN NAULITTU PELASTAA et sinä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.

        Moosekselle käsky joka murhaa ihmisen tulee itse murhatuksi. Kannattaa miettiä kuuluuko 2 Mooses 22 porukkaan vai uuden liiton Jeesus nasaretilaisen joukkoon. Elätkö ennen ristiä aikaa vain jälkeen ???? Sen mukaan tuomiot tulee joko Mooses tai Jeesus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan, että kaikki ovat syntiä tehneet, eli synnin orjia.

        Tämä on käynyt kirkolle, eikä ketään ovelta käännetä. Eri asia kun kirkko ei hyväksy homoja.

        Kaikkihan siellä raamatussa on muka syntiä , siten ovat pitäneet ihmisiä kurissa vuosi satoja
        Pienet lapsetkin on kasvatettu sairaaksi ja hakevat apua psykiatrilta kun kertovat että vanhemmat ovat sanoneet että jumala muka näkee heidän ajatuksenakin , silloin on ihmistä rääkätty todella , , kasvavalla lapsella on kaiken mailman ajatuksia koska hän on normaalisti kehittyvä ihminen joka osaa ajatella , siis uskonnon avulla hänestä on tehty syntinen .
        Siis mitä on se synti oikeastaan. En ole kyllä koskaan vielä tavannut syntistä ihmistä ainoastaan joskus ihmiset erehtyy ja se on normaalia . Ei syntiä .
        Syntiä minun mielestäni on pelotella lapsia että hänen tulisi pelätä jumalaa, minulle taas päiväkodissa opetettiin että jumala on hyvä taivaan isä joka ymmärtää kaikkia ihmisiä . Siis kukaan meistä lapsista ei pelännyt jumalaa. Eikä pyydellyt anteeksi että oli tehnyt jonkun virheen jossain . Jättäisivät lapset edes rauhaan niiltä jutuistaan jossa synnistä huudetaan että suu vaahtoaa, ihmiset ovat ainoastaan ihmisiä ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon valheita näillä sivuilla eri uskonto taustaisilta ja eri maa taustaisilta monessakin kohtaa samat pakkomielteiset toistaa vielä samoja valheita. Ei niistä totuutta tule vaikka miten väärentää.Taivaassa on luoja joka tietää kaiken.Hellareissa vapareissa muissa uskonnoissa Jahve tehdään niin paljon syntejä ettei ole varaa tuomita muita ettei tule itse tuomituksi.

        Kerroppas nyt mitä se synti oikein on ? Kun minä en todellakaan sitä tiedä. Lapset on kasvatettu elämään lakien ja asetusten mukaan .minusta se on hyvä pohja elää kun tietää että suomen lakeja on noudatettava


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on yli 40 tekoa joista on kuolemantuomio.

        Ala varoittamaan alusta asti.

        Kamalaa jos olisin alkanut niitä lukemaan niin olisin varmaan herkkänä ihmisenä mennyt rikki kaikesta pahasta mitä vanha kirja kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no kerropa mitä muuta kuin homouden syntiä kirkon piispat ovat juuri nyt ajamassa? Miksi haluat muistella vanhoja? Yrität varmaan siirtää huomion pois omista synneistäsi. Koita nyt vain keskustella aloittajan aiheesta äläkä siirrä maalia. Homous on synti ja sillä selvä.

        Homous EI ole synti mitenkään. Miten joku asia voi olla syntiä jos syntyy toisella suuntauksella . Pitäisikö heidän jonkun raamatun tulkitsija iloksi elää ainut elämänsä heteroa leikkien ( kuten muutamat tekee) vaan siksi että juuri sinä luulet olevasi oikeassa . Et tunne ketään homoa silloin et voi heistä edes puhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole syntiä teot ovat

        Mitkä teot mitä homot tekee mikä on syntiä sitä en käsitä ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.

        Ei ole mitään helvetin tulta sen on vaan keksinyt nää uskovaiset jotka uhkailee ihmisiä jos et usko joudut kuoleman jälkeen helvetin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.

        Oletko lukenut miten ihminen ensinnäkin alkaa valmistumaan kohdussa ja miksi jotkut syntyvät homoina . En usko että olet sitä lukenut , mutta kovasti olet asialla huutelemassa siis pienestä lapsesta jo näkee kenestä kehittyy homo . Koska osataan tänään se nähdä .
        Helvetin tulta te uskovaiset pidätte yllä täällä maan päällä homoja kohtaa koko ajan.
        Joten lopettakaa kiihkoilunne ja eläkää tavallisten ihmisten tavoilla mihin kuuluu toisten ihmisten kunnioitus ihmisenä .
        Ei homo ole sen huonompi ihminen kun heterotkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoraaminen on siis syntiä varastelu sekin jos ei auta sairaita köyhiä heikkoja tai usko Jeesuksen olevan kaikkivaltias. Homous on luonnoton yhdyntä.Huoruus luonnollinen ja huoruuden välttämiseksi pidetään yksi puoliso. Kaikki ihmiset on syntisiä ja pelastaja on yksi risti Jeesus armosta. Jos tämä ei teille kelpaa te olette itse valinnut kadotuksen itsellenne.

        Uskovaiset oikein rakastaa noita seksistisiä juttujaan . Aiis sanaa huopaaminen en ole kuullut käytettävä vuosi kymmeniin . Koska ihmiset tänään päättävät ihan itse mitä tekevät , joku voi varastaa ja siitä,saa rangaistuksen se lakosi on kuåyllä Suomessakin olemassa
        Yksi puoliso in monella mutta joskus ei avioliitto onnistu ja erotaan ja löydetään ehkä se puoliso jonka kanssa viihtyy. Joten siinäkään ei ole uskovaisilla nokankoputtamista . Kukin elää omaa elämäänsä omilla tavoillaan , se on sallittua. Silloin kun ei tuota toiselle ihmiselle mitään pahaa , joten
        Joku voi olla uskoton ja siihenkin on tietysti syynsä se on vaan sitä elämää ei mitään muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette voi olla noin helvetissä että sössötätte jotain lisääntymistarkoituksia 2020 jälkeen Jeesuksen ylösnousemuksen ikäänkuin järjettömät elukat. Mitä teidän päässä oikein on siittiöitä vai aivoissa.

        Niinhän niillä menee sen uskon kanssa luulen että heillä on aivokoneisto kehittynyt jotenkin toisella tavalla kun tavallisilla ihmisillä .Siksi varmaan seksistisiä juttujaan suoltavat koka päivä netissä koska siitä on ilmeisesti puute ja kun ei sitä ole omassa elämässä niin silloin aletaan painostamaan homoja ja heidän suuntaustaan kiihkoisesti. Siitäkin jo näkee mitä ovat.
        Tieteestä ei heistä kukaan tiedä mitään , eikä paljon muistakaan asioista mitä yhteiskunnassa on . Raamattu on heillä aina vaan oppinuorana vaikka maailma on kehittynyt niin että joka maalla on omat lait ja säännökset
        Meillä oli töissäkin yksi kiihko uskovainen joka pilasi joka kahvi tunnin jutuillaan, onneksi sai lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä kirjaimen vanhassa niinkö eikö synnit ole täällä elävässä elämässä eikä siellä musteessa ? Siellä on lauseita käännetty kieroon. Vaihdettu sanojen paikkaa. Kai nyt tyhminkin älyään että pahuus on väärin ja varastaminen ilman että sen takia pitää tuijottaa mustetta. Jos VARASTAT palautat sen pitääkö sekin lukea jostain.

        Oikeuden tuntoa opetetaan jo pienille lapsille siis eteläisen oteta kenenkään toisen omistavaa tavaraa,
        Siltikin kun on kuunnellut aikuisia niin kaikki ovat kokeilleet varastamista joskus elämässään vaikkakin vaan jonkun pienen asian se tavallisesti on riittänyt se yksi kerta huomaamaan etti kannasta ja miksi , koska jokaisella on varaa ostaa sen minkä haluaa.


      • Anonyymi

        Ihan niin, ihan hulluita nuo niiden jutut vaikuttaa , ja sitä ihmettelee mikä tekee ihmiset sellaiseksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän EV LUT tarkoituskaan evankelis luterilaista armosta pelastuu uskoa. Sitten kun ortodoksit lakka kiroamasta varastamasta muilta JUMALAN KUVILTA alkaa maailman rauha.

        Tuokin että jokainen uskon muoto muka on paras. Jos olisin joku kaikkivaltias niin ei mitään muuta olisi kun se yksi usko .sitten vielä haukutaan toisten uskoa, eikös se lasketa synniksi se haukkuminen ja muka oma usko vaan on se oikea. Entäs kun ei halua uskoa mihinkää uskon muotioikku koska mitään ei voi todeksi todistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Torre menossa minnekään. Vaan hänen kimpussa olevat tuomitsivat herjaajat

        Millä junalla on menossa, vai meneekö autolla sinne helvettiin luulenpa vaan että se helvetti meillä on maan päällä kun kaiken mailman pikku pirut ovat netissä tuomioita esittämässä vanhan kirjan kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan aihe on kristinusko- luterilaisuus ja siltä pohjalta tulisi keskustella, eikä minkä vain uskonnon, kuten sinun oman uskonnon.

        Uskonnot ovat samaa soppaa joka puolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erotus on hyvä tehdä. Helvetin tuleen menee vain homo ihminen, ei suinkaan homous itse.

        No moni hellari lesta ja otodoksi juutalainen on myös helvetissä ei ne muuten niin ilkeitä olisikaan


      • Anonyymi

        Kaikista asioista ollaan eri mieltä siitäkin onko kakka hyvä joka päivä vai kerran viikossa tai onko vihreä tee parempaa kuin hedelmätee. Tai onko tänään kesän lämpimin päivä vai huomenna. Ehkä huomenna. Yöttömät yöt ja tähtitaivas keskiyön aurinko ja kasvimaan muokkausOnko joku uskonto riidaton tai yksi OPPINEN eikö kaikissa ole opinsuuntia villitsijöitä ja ääri fanaatikkoja. Eri kielisiä on ja perus asiat pitää muistaa uskonnoissa toimitaan myös maallisten sopimusten mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikos synagogalla moskeijassa on kääntynyt pois pahuudesta jättänyt huumeet väärentelyn ja tunnustaa Jeesuksen Messiaana. Golgata.

        Hellarit mene takaperin ajassa .


      • Anonyymi

        Hellarit meni ajassa taaksepäin takaperin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikos synagogalla moskeijassa on kääntynyt pois pahuudesta jättänyt huumeet väärentelyn ja tunnustaa Jeesuksen Messiaana. Golgata.

        Mene katsomaan.


    • Anonyymi

      Meidän heteroiden syntejä kommenttisi mukaan saa siunata, mutta ei homoseksuaalisten ihmisten?
      Erikoinen Uusi Testamentti sinulla, liekö ihan itse kirjoittamasi?

      • Anonyymi

        Mitä heteroiden syntiä tarkoitat mitä homot eivät tekisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä heteroiden syntiä tarkoitat mitä homot eivät tekisi?

        Esimerkiksi:
        -Lisääntymään valittujen ja siunattujen miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistä, eli pelkkää siveetöntä himoissaan hekumointia.
        -Esiaviollisesta seksistä huolimatta vihitään uskonnollisesti avioliittoon.

        -" joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen." (Luuk. 16:18)


      • Anonyymi

        No ei kai syntejä siunata. Mistä moinen oppi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi:
        -Lisääntymään valittujen ja siunattujen miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistä, eli pelkkää siveetöntä himoissaan hekumointia.
        -Esiaviollisesta seksistä huolimatta vihitään uskonnollisesti avioliittoon.

        -" joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen." (Luuk. 16:18)

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸

        Itse olin 20 vuotta naisen kanssa naimisissa, mutta emme lisääntyneet viimeiseen 17 vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi:
        -Lisääntymään valittujen ja siunattujen miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistä, eli pelkkää siveetöntä himoissaan hekumointia.
        -Esiaviollisesta seksistä huolimatta vihitään uskonnollisesti avioliittoon.

        -" joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen." (Luuk. 16:18)

        Siis huoraaminen syntiä heteroillekin


      • torre3 kirjoitti:

        Itse olin 20 vuotta naisen kanssa naimisissa, mutta emme lisääntyneet viimeiseen 17 vuoteen.

        Ei kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai syntejä siunata. Mistä moinen oppi?

        Hellareiden huumeet viinat väärennökset avioerot irtosuhteet ei kestä päivän valoa eikä ne työmatkoilla syntyneet äpärät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareiden huumeet viinat väärennökset avioerot irtosuhteet ei kestä päivän valoa eikä ne työmatkoilla syntyneet äpärät

        Oletko olevinasi hellari?


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Ei kiinnosta!

        Aha. Älä kerro mitään, koska ei se kiinnosta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Älä kerro mitään, koska ei se kiinnosta.

        Häivy tosiaan!!!!!!!


      • torre3 kirjoitti:

        Aha. Älä kerro mitään, koska ei se kiinnosta.

        Itseasiassa lisäännyin vuosina 1986 ja 1989. Siinä se.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Häpeällinen himo "aina".

        Eikö yhtään auta, että homoilla on kaikkea muuta elämää 99 prosenttia ajan käytöstä. Seksiä noin yksi prosentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Itse olet häpeäksi ympäristöllesi.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸

        Ehkäisyn avullako sinä Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana "pyrit" lisääntymään ja täyttämään maan.
        Tai teillä vanhoilla paapoilla yritykset hedelmöittää hedelmällisen iän ohittanutta vaimoa voitsneen laskea samaan pelkkään himoissaan hekumointiim mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Pelkkää häpeällistä himoahan se on, kun keski-ikäinen mies yrittää epätoivoisesti hedelmöittää vaihdevuodet ohittanutta vaimoaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Häpeällinen himo "aina".

        Eikö yhtään auta, että homoilla on kaikkea muuta elämää 99 prosenttia ajan käytöstä. Seksiä noin yksi prosentti.

        Homostelu ei ole mitään seksiä. Se on vain syntiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisyn avullako sinä Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana "pyrit" lisääntymään ja täyttämään maan.
        Tai teillä vanhoilla paapoilla yritykset hedelmöittää hedelmällisen iän ohittanutta vaimoa voitsneen laskea samaan pelkkään himoissaan hekumointiim mukaan.

        Mikäs finninaama se sinä olet kun et järkevää lausetta kykene muodostamaan? 😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää häpeällistä himoahan se on, kun keski-ikäinen mies yrittää epätoivoisesti hedelmöittää vaihdevuodet ohittanutta vaimoaan.

        Missä sanotaan, että miehen ja naisen välisessä avioliitossa olisi häpeällinen himo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi:
        -Lisääntymään valittujen ja siunattujen miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistä, eli pelkkää siveetöntä himoissaan hekumointia.
        -Esiaviollisesta seksistä huolimatta vihitään uskonnollisesti avioliittoon.

        -" joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen." (Luuk. 16:18)

        Niin syntisen ihmisen osa on olla syntinen eikö niin. Se pitää vain tunnustaa että näin on. Usein jos vaimo lähtee huoraamaan nuoremman mukaan tai rikkaamman tai mies jää bordelliin.Tai naapurin naisen luokse.Kerrankos sitä lähetysmatkalla on naitu raskaaksi joku.Syntinen on syntinen onko tullut otettua jonkun tavaroita palauta äkkiä. Tee parannus. Äläkä enää niin huoraa että naapurit näkee. Yksi keino välttää huoraamista on alkaa lenkkeilyä juosta ottaa koira tai undulaatteja harrastaa jotain.Ajatukset menee pois näistä alapää jutuista.Jeesus sanoi kaikki syntisiksi älä yritä esittää ettet olisi syntinen.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸

        Kuulkaas nyt lisääntymiset on varmasti jo tehty maapallo täytetty. Kyllä tänäänkin syntyy Afrikassa Aasiassa uusia ja moskeijassa synagogalla.Linnutkin lisääntyy vaikka syöt niitä ja lehmät. Ei siihen nyt just sun lisääntymistä tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Lopettakaa jo mitä teille kuuluu muiden seksit. Elätte oman elämän ette muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisyn avullako sinä Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana "pyrit" lisääntymään ja täyttämään maan.
        Tai teillä vanhoilla paapoilla yritykset hedelmöittää hedelmällisen iän ohittanutta vaimoa voitsneen laskea samaan pelkkään himoissaan hekumointiim mukaan.

        Katsos Mooses on jo älynnyt että miehet syntyy naisen pillusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanotaan, että miehen ja naisen välisessä avioliitossa olisi häpeällinen himo?

        Se oli 2000 vuotta sitten niin että piti välttää huoruutta ja nuoruuden himoja. Ottaa oma vaimo tai mies arkeen kunniallisesti eikä niinkuin sikaillen porttoillen kuin SULTTAANIT monien kanssa.Tai somalit.Irstailu oli siis sopimatonta käytöstä jos oli johtaja tai pappi.Muille oli lievempiä ohjeita eri tilanteisiin. Mutta kun SULTTAANIT käy raiskaamassa ala ikäisiä jotkut on niistä syyttänyt raiskauksen uhria.Ala ikäisiä pitäisi suojella tai raiskaajien kuuluu korvata vahingot.Et niinku nää sulttaanin lisääntymis ohjeet ajalta ENNEN JEESUSTA ei koske kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa jo mitä teille kuuluu muiden seksit. Elätte oman elämän ette muiden.

        Tekisin kyllä itsarin, jos eläisin homon elämää. Ajatuskin kauhistuttaa. Älä viitsi pelotella tuolla lailla hyvä ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt lisääntymiset on varmasti jo tehty maapallo täytetty. Kyllä tänäänkin syntyy Afrikassa Aasiassa uusia ja moskeijassa synagogalla.Linnutkin lisääntyy vaikka syöt niitä ja lehmät. Ei siihen nyt just sun lisääntymistä tarvita.

        Itseasiassa maapallo ei ole vielä läheskään täysi. Onhan täällä Suomessakin tilaa vaikka kuinka, yksi maailman harvaanasutuin maa. Ongelma ei ole ihmisten määrä, vaan markkinatalouden palvonta, liian korkea elintaso ja naisilla on liikaa vaatteita, kenkiä jne. Jeesuksen aikaan syötiin leipää ja kalaa, ei ollut gourmeeta tai take-awaytä.

        Homous on edelleenkin synti, koska heidän himonsa kohdistuu väärään sukupuoleen. Se on luonnotonta jopa eläintenkin parissa. Lisääntyminen on evoluution pohja, eli homot hidastavat ihmiskunnan kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt lisääntymiset on varmasti jo tehty maapallo täytetty. Kyllä tänäänkin syntyy Afrikassa Aasiassa uusia ja moskeijassa synagogalla.Linnutkin lisääntyy vaikka syöt niitä ja lehmät. Ei siihen nyt just sun lisääntymistä tarvita.

        Nyt puhutaan Suomesta. Ymmärrätkö Suomesta!


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸

        Niin se on monesti heterollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareiden huumeet viinat väärennökset avioerot irtosuhteet ei kestä päivän valoa eikä ne työmatkoilla syntyneet äpärät

        Niitä on uskovissa kuin muissakin
        Pettämistä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Mitäs se on. Puuron keittoa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää häpeällistä himoahan se on, kun keski-ikäinen mies yrittää epätoivoisesti hedelmöittää vaihdevuodet ohittanutta vaimoaan.

        Häpeää on lestaukkojen ainainen himo kotona ja muualla. Akka toivoo että ukosta tulisi impotentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostelu ei ole mitään seksiä. Se on vain syntiä.

        Se on rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa jo mitä teille kuuluu muiden seksit. Elätte oman elämän ette muiden.

        Aivan. Mutta eri hihhuleille on aina se mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin kyllä itsarin, jos eläisin homon elämää. Ajatuskin kauhistuttaa. Älä viitsi pelotella tuolla lailla hyvä ihminen!

        Mikä siinä pelottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa maapallo ei ole vielä läheskään täysi. Onhan täällä Suomessakin tilaa vaikka kuinka, yksi maailman harvaanasutuin maa. Ongelma ei ole ihmisten määrä, vaan markkinatalouden palvonta, liian korkea elintaso ja naisilla on liikaa vaatteita, kenkiä jne. Jeesuksen aikaan syötiin leipää ja kalaa, ei ollut gourmeeta tai take-awaytä.

        Homous on edelleenkin synti, koska heidän himonsa kohdistuu väärään sukupuoleen. Se on luonnotonta jopa eläintenkin parissa. Lisääntyminen on evoluution pohja, eli homot hidastavat ihmiskunnan kehitystä.

        Hahahahaa. Oletko hakenut apua ? Voithan sinäkin syödä leipää ja jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Joka KATSOO NAISTA / MIESTÄ HIMOITEN ON JO TEHNYT HUORIN HÄNEN KANSSAAN ( ajatuksista tekoihin oppi)


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Häpeällinen himo "aina".

        Eikö yhtään auta, että homoilla on kaikkea muuta elämää 99 prosenttia ajan käytöstä. Seksiä noin yksi prosentti.

        Suurin osa homoista on lentäjiä stuertteja poliiseja johtajia tai gigolohomoja Arabiassa. Thaimaassa.Myyvät turisteille budhan tantraseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisyn avullako sinä Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana "pyrit" lisääntymään ja täyttämään maan.
        Tai teillä vanhoilla paapoilla yritykset hedelmöittää hedelmällisen iän ohittanutta vaimoa voitsneen laskea samaan pelkkään himoissaan hekumointiim mukaan.

        Kannattaa mennä avioliittoon vasta vaihdevuosien jälkeen ei enää tarvi synnyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on rakkautta.

        Ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostelu ei ole mitään seksiä. Se on vain syntiä.

        Lestamieskin hellari tietää mitä TANTRASEKSI ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin kyllä itsarin, jos eläisin homon elämää. Ajatuskin kauhistuttaa. Älä viitsi pelotella tuolla lailla hyvä ihminen!

        Kyllä raiskattujen elämä on kurjaa kun vapaudenriisto on vienyt ihmisoikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka KATSOO NAISTA / MIESTÄ HIMOITEN ON JO TEHNYT HUORIN HÄNEN KANSSAAN ( ajatuksista tekoihin oppi)

        Kun ollaan miehen ja naisen muodostamassa avioliitossa ja kohteena oma puoliso ei ole kyse syntisistä himoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa maapallo ei ole vielä läheskään täysi. Onhan täällä Suomessakin tilaa vaikka kuinka, yksi maailman harvaanasutuin maa. Ongelma ei ole ihmisten määrä, vaan markkinatalouden palvonta, liian korkea elintaso ja naisilla on liikaa vaatteita, kenkiä jne. Jeesuksen aikaan syötiin leipää ja kalaa, ei ollut gourmeeta tai take-awaytä.

        Homous on edelleenkin synti, koska heidän himonsa kohdistuu väärään sukupuoleen. Se on luonnotonta jopa eläintenkin parissa. Lisääntyminen on evoluution pohja, eli homot hidastavat ihmiskunnan kehitystä.

        Kateus siinä kirjoittelee; liikaa vaatteita kadehdit jos ilmaston mukaan on monet kengät talvi syksy sade saappaat juoksukengät työkengät kesäkengät SÄ KADEHDIT pysyt siellä hiekka aavikolla etkä varastele mitään et varastele TÄÄLLÄ KATEUDESTA MUIDEN KENKIÄ MOOSES VARASTAMINEN ON SYNTIÄ. JEESUKSEN AJALTA JUURI ONKIN TAKE AWAYT KUULE KATEELLINEN. SORMIN SYÖMINEN ON AAVIKKO RUOKAA ARABIASTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa maapallo ei ole vielä läheskään täysi. Onhan täällä Suomessakin tilaa vaikka kuinka, yksi maailman harvaanasutuin maa. Ongelma ei ole ihmisten määrä, vaan markkinatalouden palvonta, liian korkea elintaso ja naisilla on liikaa vaatteita, kenkiä jne. Jeesuksen aikaan syötiin leipää ja kalaa, ei ollut gourmeeta tai take-awaytä.

        Homous on edelleenkin synti, koska heidän himonsa kohdistuu väärään sukupuoleen. Se on luonnotonta jopa eläintenkin parissa. Lisääntyminen on evoluution pohja, eli homot hidastavat ihmiskunnan kehitystä.

        OIKEASTI täällä liikkuu arabeja jotka varastaa kenkiä vie arabimaohin myös täällä myyntiin kirppiksille. TÄMÄ ON VARASTAMISTA ! Ahneutta kateutta. ( Älä HIMOITSE mitään mikä on toisen omaa Mooses laki !)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhutaan Suomesta. Ymmärrätkö Suomesta!

        Stalinistit on murhannut moosekset ihmisen kuvia miljoonia. Mitä järkeä on synnyttää Jumalan kuvia tapettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on uskovissa kuin muissakin
        Pettämistä ym

        Eroja on lahkoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeää on lestaukkojen ainainen himo kotona ja muualla. Akka toivoo että ukosta tulisi impotentti.

        Ne käy päivällä jo aamusta thaibordelleissa


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Eikö homojen välinen seksi ole aina jotain muuta kuin lisääntymiseen pyrkivää? 😸

        Samanlaista pelkkää himoissaan hekumointia kuin meillä heteroillakin. Meille heteroilleko teidän herätysliikkeenne antaa Raamatusta poiketen luvan pelkkään himoissaan hekumointiin?
        Kiva liike sinulla, yhdessäkö te keksitte noita syntejä toisille vai ovatko ne sinun oivalluksiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös aina häpeällinen himo. Sitä ei miehen ja naisen välinen avioliitto ole.

        Ehkäisyn avulla lisääntymään siunatut mies ja vaimokin avioliitossaan ilmeisesti häpeällisen himon kourissa himoissaan hekumoivat ilman lisääntymistarkoitusta todella monessa tapauksessa syntyvyyden alenemisen perusteella.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Mikäs finninaama se sinä olet kun et järkevää lausetta kykene muodostamaan? 😹

        Voi Kultapieni, taisit taas pysähtyä haaveilemaan vaimosi kauneuspeilin eteen naamaasi, toki muutamasta kirjoitusvirheestäkin huolimatta ymmärsit mistä oli kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanotaan, että miehen ja naisen välisessä avioliitossa olisi häpeällinen himo?

        Raamattu osoittaa ainoastaan lisääntymistarkoituksessa tapahtuvan seksin olevan luonnollista, hyväksyttävää ja myös ilmeisen synnitöntä.
        Vai voitko osoittaa kohdan Raamatusta, jossa Jumala kehottaa miestä ja naista avioseksiin jonka ei ole mahdollista johtaa Jumalan tarkoittaman ihmisen kehittymiseen ja syntymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin kyllä itsarin, jos eläisin homon elämää. Ajatuskin kauhistuttaa. Älä viitsi pelotella tuolla lailla hyvä ihminen!

        Kummasti olet kuitenkin kiinnostunut homoseksuaalisten ihmisten elämästä, aivan kuin sinulla ei olisi omaa elämää lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa maapallo ei ole vielä läheskään täysi. Onhan täällä Suomessakin tilaa vaikka kuinka, yksi maailman harvaanasutuin maa. Ongelma ei ole ihmisten määrä, vaan markkinatalouden palvonta, liian korkea elintaso ja naisilla on liikaa vaatteita, kenkiä jne. Jeesuksen aikaan syötiin leipää ja kalaa, ei ollut gourmeeta tai take-awaytä.

        Homous on edelleenkin synti, koska heidän himonsa kohdistuu väärään sukupuoleen. Se on luonnotonta jopa eläintenkin parissa. Lisääntyminen on evoluution pohja, eli homot hidastavat ihmiskunnan kehitystä.

        Kommenttisi mukaan homoseksuaalisten ihmisten synti on, ettemme me heterot vaivaudu lisääntymään?
        Kivat jutut sulla.


      • Anonyymi

        Seksuaalinen väkivalta avioliitossakin on onneksi rikos ja avioerollahan niin typerästä aviomiehestä nainen eroon pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä avioliittoon vasta vaihdevuosien jälkeen ei enää tarvi synnyttää.

        Ilman lisääntymistä tapahtuva himoissaan hekumointi kaiketi lienee syntiä aivan kaikille ja erityisesti Jumalan valitseman sekä naisen kanssa lisääntymään yhteen siunaamalle miehelle sen pitäisi olla syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ollaan miehen ja naisen muodostamassa avioliitossa ja kohteena oma puoliso ei ole kyse syntisistä himoista.

        Laitatko Raamatunkohdan jossa Jumala kehottaa tai antaa luvan miehelle luovuttaa siementään iIman lisääntymistä tapahtuvassa pelkässä himoissaan hekumoinnissa miehen ja vaimon välisessä avioseksissä?
        Siis seksiin, jossa ei vaimon ei ole mahdollista hedelmöittyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko Raamatunkohdan jossa Jumala kehottaa tai antaa luvan miehelle luovuttaa siementään iIman lisääntymistä tapahtuvassa pelkässä himoissaan hekumoinnissa miehen ja vaimon välisessä avioseksissä?
        Siis seksiin, jossa ei vaimon ei ole mahdollista hedelmöittyä?

        Luin vain alun viestistä, mutta mitäpä sinä trolli niistä välittäisit, kuten et aiemminkaan ole välittänyt, vaan kaiken sivuuttanut, vääristellyt ja unohtanut. Tästäkin asiasta on laitettu kyllä jakeet, mutta yhtä tyhjän kanssa kun kyseessä on trolli, jolla on vielä olematon tietämys, ymmärrys Raamatusta, kielteinen asenne sitä kohtaan, eikä mitään haluakaan ymmärtää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Mutta eri hihhuleille on aina se mielessä.

        Siitä puhe mistä puute, taitas olla aitolaisten puheripulin syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin vain alun viestistä, mutta mitäpä sinä trolli niistä välittäisit, kuten et aiemminkaan ole välittänyt, vaan kaiken sivuuttanut, vääristellyt ja unohtanut. Tästäkin asiasta on laitettu kyllä jakeet, mutta yhtä tyhjän kanssa kun kyseessä on trolli, jolla on vielä olematon tietämys, ymmärrys Raamatusta, kielteinen asenne sitä kohtaan, eikä mitään haluakaan ymmärtää..

        Sepityksiä aiheesta on nähty, mutta ei Jumalan yksiselitteistä Sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä puhe mistä puute, taitas olla aitolaisten puheripulin syy

        Olet siis aitolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepityksiä aiheesta on nähty, mutta ei Jumalan yksiselitteistä Sanaa.

        Sinä yksin rakastat sepittämistä.
        Jumalan yksiselitteinen sana ei sinulle Jumalan sanan inhoajalle tietenkään kelpaa
        ja sen olet aina erittäin selvästi osoittanut,


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olin 20 vuotta naisen kanssa naimisissa, mutta emme lisääntyneet viimeiseen 17 vuoteen.

        Olet siis bi-seksuaali etkä homo. Olet vaihtanut, kuten Roomalaiskirjeessä kielletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi:
        -Lisääntymään valittujen ja siunattujen miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistä, eli pelkkää siveetöntä himoissaan hekumointia.
        -Esiaviollisesta seksistä huolimatta vihitään uskonnollisesti avioliittoon.

        -" joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen." (Luuk. 16:18)

        Homoparit tekee tuota ihan samaa. Harrastaa esiaviollista seksiä ja sekstaavat ilman lisääntymistä. Etkö ymmärrä mitä sinulta kysyttiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on rakkautta.

        Rakkaus ei ole vain tunne, sillä on aina jokin kohde. Homot rakastavat väärää sukupuolta ja siksi se on synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa jo mitä teille kuuluu muiden seksit. Elätte oman elämän ette muiden.

        Kai ymmärrät että heillä on itsellään kova puute kun koko ajan seksistä ja homoista puhuvat.
        Ihminen jolla on ne asiat kunnossa ei tunne tarvetta miettiä toisten himoja mitenkään


    • Anonyymi

      Tuo on totta että luterilainen kirkko ainakin luopuu niemenomaan KRISTITTYJEN ykseydestä, mutta varmaan jatkaa yhteydenpitoa kirkkolaitosten kanssa.

      Kristityt emme voi hyväksyä tahallista syntiin johdattamista, sillä se on epätasa-arvoisuutta. Kirkko asettaa asettaa homoseksuaalit siinä epätasa-arvoiseen asemaan kun vain johdattaa homoseksuaaleja kadotukseen johtavalle tielle. Tämä ei ole kristittyjen tehtävä vaan tasa-arvo on meidän uskovien ja elävien kristittyjen tehtävä, kaikille kuuluu evankeliumin julistus samalla tavalla.

      • Anonyymi

        Missä siis viipyy teidän julistuksenne miehen ja naisen väliseen avioseksiin liittyvien syntien välttämiseksi avioliittoon vihittäville nuorille pareille, jotka suunnittelevat perheen perustamista?
        Jättämällä julistamatta avioliiton solmiville miehelle ja naiselle aviopuolisoiden välisen seksin synnillisyydestä, johdatatte heitä tietoisen tahallisesti kadotukseen johtavalle tielle antamaan lapsilleen mallin miten hienoa lavealla tiellä on tallustaa.
        Saattavat jopa laittaa lapsensa alulle synnillisesti esiaviollisen seksin seurauksena.

        Ja/tai aviomies pakottaa lisääntymään valitun siemenensä paikkaan, jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittamaa ihmistä.
        Jonkinlaista rotia nyt siihen teidän puuhasteluunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä siis viipyy teidän julistuksenne miehen ja naisen väliseen avioseksiin liittyvien syntien välttämiseksi avioliittoon vihittäville nuorille pareille, jotka suunnittelevat perheen perustamista?
        Jättämällä julistamatta avioliiton solmiville miehelle ja naiselle aviopuolisoiden välisen seksin synnillisyydestä, johdatatte heitä tietoisen tahallisesti kadotukseen johtavalle tielle antamaan lapsilleen mallin miten hienoa lavealla tiellä on tallustaa.
        Saattavat jopa laittaa lapsensa alulle synnillisesti esiaviollisen seksin seurauksena.

        Ja/tai aviomies pakottaa lisääntymään valitun siemenensä paikkaan, jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittamaa ihmistä.
        Jonkinlaista rotia nyt siihen teidän puuhasteluunne.

        Missä viipyvät makuuhuone- partiot jotka varmistaisivat ettei syntejä tehdä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä viipyvät makuuhuone- partiot jotka varmistaisivat ettei syntejä tehdä ???

        Se on jokaisen omalla vastuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jokaisen omalla vastuulla.

        No miksi sitten olet kiinnostunut homojen touhuista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten olet kiinnostunut homojen touhuista ?

        Etkö sinä ole huolissasi, että he menevät helvettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä viipyvät makuuhuone- partiot jotka varmistaisivat ettei syntejä tehdä ???

        Herätysliikkeiden pojillahan niitä partioita jo on kun osaavat niin tarkkaan tietää mitä seksuaalisten vähemmistöjen kesken tapahtuu peiton alla.
        Sama valvonta meiile heteroille.


      • Anonyymi

        Lesta on jo harhalahko ja hellareissa on maistraatti vihkimiset ei vaikuta teihin vähääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä siis viipyy teidän julistuksenne miehen ja naisen väliseen avioseksiin liittyvien syntien välttämiseksi avioliittoon vihittäville nuorille pareille, jotka suunnittelevat perheen perustamista?
        Jättämällä julistamatta avioliiton solmiville miehelle ja naiselle aviopuolisoiden välisen seksin synnillisyydestä, johdatatte heitä tietoisen tahallisesti kadotukseen johtavalle tielle antamaan lapsilleen mallin miten hienoa lavealla tiellä on tallustaa.
        Saattavat jopa laittaa lapsensa alulle synnillisesti esiaviollisen seksin seurauksena.

        Ja/tai aviomies pakottaa lisääntymään valitun siemenensä paikkaan, jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittamaa ihmistä.
        Jonkinlaista rotia nyt siihen teidän puuhasteluunne.

        Lopeta nyt LESTA HULLU JO ! ETTÄ VIELÄ NYKYAIKANA VOI OLLA MOISIA SYNAGOGA HULLUJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herätysliikkeiden pojillahan niitä partioita jo on kun osaavat niin tarkkaan tietää mitä seksuaalisten vähemmistöjen kesken tapahtuu peiton alla.
        Sama valvonta meiile heteroille.

        Helluntaissa on väkivaltaa ja viinaa huumeita eroja uusia avioita ja moneen eri kumppaniin synnytettyä moosesta luette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaissa on väkivaltaa ja viinaa huumeita eroja uusia avioita ja moneen eri kumppaniin synnytettyä moosesta luette.

        Helluntailaiset on oikeasti kivoja ja sydämellisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on oikeasti kivoja ja sydämellisiä ihmisiä.

        Varastelevat muiden tavaroita ! Myydään varastettua ja pyhiin vaelluksella tuodaan huumepiippuja. Olette niitä jotka eivät tunnusta omia syntejään vaan muita syyttelee. Kuin juudakset kadehtii ja syyttää muita. Jumala käski Jahve käski varastaa. Jahve käski raiskata Jahve käski ryöstää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä viipyvät makuuhuone- partiot jotka varmistaisivat ettei syntejä tehdä ???

        Täytyy palkata joistakin hihhuliporukoista sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastelevat muiden tavaroita ! Myydään varastettua ja pyhiin vaelluksella tuodaan huumepiippuja. Olette niitä jotka eivät tunnusta omia syntejään vaan muita syyttelee. Kuin juudakset kadehtii ja syyttää muita. Jumala käski Jahve käski varastaa. Jahve käski raiskata Jahve käski ryöstää.

        Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää


      • Anonyymi

        Jumalan kuva murhaamassa Jumalan kuvia onnittelut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset on oikeasti kivoja ja sydämellisiä ihmisiä.

        Hellarit varastaa samaan tahtiin kuin vaparit moskeijat synagogat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää

        Lähiöissä tunnetaan näitä myös virosta tulleita Viron hellareita ! Siitä vaan selittämään Jumalan kuva juttuja !


      • Anonyymi

        Just niin kuuseen menossa pahat teot huutaa maasta.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään homouden syntiä.

      • Anonyymi

        Homoseksuaalinen teko on syntiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalinen teko on syntiä.

        Miten se on synniksi ilmoitettu? Keksit liikaa asioita. Raamatussa synnit ovat pahoja tekoja. Seksi ei ole pahantekoa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten se on synniksi ilmoitettu? Keksit liikaa asioita. Raamatussa synnit ovat pahoja tekoja. Seksi ei ole pahantekoa.

        Himot saman sukupuolisten kesken ovat häpeällisiä himoja. Homoliitossa nämä himot siunataan, paitsi jos vihittäessä pidetään pitkä saarna homostelun syntien varoittamiseksi. Oli tosi kauniit homohäät, kun pappi häpäisi vihkiparin seksuaalisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himot saman sukupuolisten kesken ovat häpeällisiä himoja. Homoliitossa nämä himot siunataan, paitsi jos vihittäessä pidetään pitkä saarna homostelun syntien varoittamiseksi. Oli tosi kauniit homohäät, kun pappi häpäisi vihkiparin seksuaalisuuden.

        Homous ei ole syntiä . Sinä Häkkinen tuomitsi ja olet homojen vallassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Himot saman sukupuolisten kesken ovat häpeällisiä himoja. Homoliitossa nämä himot siunataan, paitsi jos vihittäessä pidetään pitkä saarna homostelun syntien varoittamiseksi. Oli tosi kauniit homohäät, kun pappi häpäisi vihkiparin seksuaalisuuden.

        Ei kirkossa koskaan vihittäville pidetä edes lyhyttä saarnaa synneistä. On kyse avioliitosta ei synneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole syntiä . Sinä Häkkinen tuomitsi ja olet homojen vallassa

        Raamatun mukaan helvettiin joutuu vain homo ihminen, ei itse homous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalinen teko on syntiä.

        Homo sapiens ihminen siis on luonnottoman homonsa vallassa ei sun sitä tarvi miettiä jos et itse ole homo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei kirkossa koskaan vihittäville pidetä edes lyhyttä saarnaa synneistä. On kyse avioliitosta ei synneistä.

        Kyllä ortodoksi tai lesta naispappi haukkuu vihkiparin ja usein sulhasen ääneen kirkossa kaikkien kuullen ilkeyttään pilaa häiden ilon.


      • Anonyymi

        Eläimiin ei sovi seota Suomi24 seksi puolella eläimiin sekaantujia. Samaa sukupuolta olevat ei saa maata ( rabbit makaa) naida toisiaan because luonnoton himo.Synniksi sitä ei ole käännetty vaan luonnottomaksi himoksi.Oikeasti homo sapiens ihminen pitäiskö olla himo.Himoja on monenlaisia kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalinen teko on syntiä.

        Syntiä on juorut pahat puheet raiskaus seksiin pakottaminen myös avioliitossa ja väkivalta vapauden riisto ihmiskauppa seksi myynti rahasta sutenöörit ja paritukset väkisin naittamiset naimiset pakottamiset kuin nälässä pitäminen kuin palkkojen pidättäminen köyhiltä varastaminen tai huoruus kidutus ja huijaaminen hinnoissa painoissa varastaminen antaa väärin ottaa väärin ei palauta mitä lainasi vie toisen omaa himoitsee sitä.Estää toisen opiskelua liikkumista työntekoa kiusaa.Syöttää elukan verta ruokana.Syntiä. Syntiä on väärentää toisten tietoja kiusata käyttää toisten identiteettiä ja varastaa kelakortteja astioita autoja väärentää todistuksia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten se on synniksi ilmoitettu? Keksit liikaa asioita. Raamatussa synnit ovat pahoja tekoja. Seksi ei ole pahantekoa.

        Seksiin pakottaminen on pahan tekoa raiskaus väkivalta kiristäminen uhkaaminen häpäiseminen ja sukupuoli tautien levittäminen toisiin jos tietää sairastavansa ne on syntejä. Oman sukulaisen kanssa ei saa seksiä harjoittaa koskaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei kirkossa koskaan vihittäville pidetä edes lyhyttä saarnaa synneistä. On kyse avioliitosta ei synneistä.

        Avioliitto kirkossa on kahden suvun yhdistyminen ei vain sen parin ja hääjuhlassa ei kuulukaan tietysti saarnata mitään eikä haukkua ihmisiä saati hääparia se nyt on täysi järkisille selvä asia. Myöskään rippikoulu ei ole mikään saarna tai synti syyttely vaan armahdus kertaus ja hyvän asian julistus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten se on synniksi ilmoitettu? Keksit liikaa asioita. Raamatussa synnit ovat pahoja tekoja. Seksi ei ole pahantekoa.

        JUMALAN KUVA MOOSES HAKKAAMASSA VAIMOAAN JUMALAN KUVAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himot saman sukupuolisten kesken ovat häpeällisiä himoja. Homoliitossa nämä himot siunataan, paitsi jos vihittäessä pidetään pitkä saarna homostelun syntien varoittamiseksi. Oli tosi kauniit homohäät, kun pappi häpäisi vihkiparin seksuaalisuuden.

        Mitäs noi kehitysvamma laitosten hellarit vaparit hoidettavia onko nekin Jumalan kuvia oikein ? Miksette hoida itse niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan helvettiin joutuu vain homo ihminen, ei itse homous.

        Eihän varkaat valehtelijatkaan pelastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan helvettiin joutuu vain homo ihminen, ei itse homous.

        5 Mooses 30 valitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ortodoksi tai lesta naispappi haukkuu vihkiparin ja usein sulhasen ääneen kirkossa kaikkien kuullen ilkeyttään pilaa häiden ilon.

        Häissä voi naispappi alkaa syytellä tai syyllistää kumpaakin tai toista heidän omissa häissä !


    • Anonyymi

      1.Kor.5:
      9. Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
      10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

      • Kerro miksi pitäisi saada Jumalan valtakunta omaksi? Mitä Jumala siihen sanoisi?


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kerro miksi pitäisi saada Jumalan valtakunta omaksi? Mitä Jumala siihen sanoisi?

        Tietenkin siksi, että toinen vaihtoehto on kadotus. Siellä tuli ei sammu eikä mato kuole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin siksi, että toinen vaihtoehto on kadotus. Siellä tuli ei sammu eikä mato kuole.

        Mutta saada omakseen Jumalan valtakunta. Ei mitään järkeä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mutta saada omakseen Jumalan valtakunta. Ei mitään järkeä.

        Helvetti on siis sinulle järkevämpi vaihtoehto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti on siis sinulle järkevämpi vaihtoehto?

        Torrelle se taitaa olla se ainoa vaihtoehto. On sen verran ahkera kirjoittaja. Se muistuttaa jo pakkomiellettä kun on roikkunut täällä jo kymmeniä vuosia eikö loppua näy. Mutta kyllä se jossain vaiheessa osuu kohdalle.


      • Anonyymi

        EI PILKKAAJAT EIKÄ EPÄJUMALAT EIKÄ MUUTKAAN SILLÄ KUKAAN EI MITENKÄÄN KELPAA KATSOKAAS EI MITENKÄÄN. EI KUKAAN ETTE TEKÄÄN. Muutenhan risti tyhjäksi menisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin siksi, että toinen vaihtoehto on kadotus. Siellä tuli ei sammu eikä mato kuole.

        Ei kukaan voi oikeasti saada JUMALAN valtakuntaa omaksi sehän on JUMALAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti on siis sinulle järkevämpi vaihtoehto?

        Lestat ja hellarit on harhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat ja hellarit on harhoissa.

        Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Homoseksuaalisuus on synti.


      • Anonyymi

        Kreikan korinttolaisille kirjeessä 2000 vuotta sitten luetellaan asiat siten että kaikki ovat syntiä tehneet joku toista toiset toista eikä kukaan pelastu.Sanoma jatkuu niin että uskomalla poikaan Jeesukseen saa kaiken anteeksi kaikenlaiset ja sovitus on jo tehty.Golgatalla. Hyvä uutinen.


      • Anonyymi

        Kohta 10 AHNEET PILKKAAJAT RIISTÄJÄT te jotka köyhiltä riistätte olette pahimpia. Myös kateus on synti. ( Oikeasti tässä tehdään tiiviste siitä kaikki ovat tehneet jotakin synniksi sanottavaa elämänsä aikana )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin siksi, että toinen vaihtoehto on kadotus. Siellä tuli ei sammu eikä mato kuole.

        Sinä joka tuomitset muita mato ei kuole paikkaan olet siellä ihan itse jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti on siis sinulle järkevämpi vaihtoehto?

        Tämä helvettiin muita uhkaileva on siellä ihan itse. Millä tuomiolla te tuomitsette sillä teidät tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Homoseksuaalisuus on synti.

        Niin on myös syntiä tuomita toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on myös syntiä tuomita toisia.

        On synti ohjata ihmisiä Helvettiin väheksymällä Jumalan sanassaan ilmoittamia kadottavia syntejä ja pimittämällä totuus niistä, etteivät esimerkiksi homoseksuaalista elämäntapaa harjoittavat pystyisi niin hyvin herätä tilanteeseensa, tulla uskoon, tehdä parannusta teoistaan, jotta voisivat pelastua.
        Syntiä ei ole tiedottaa ja ojentaa synneistä, kuten julistaa muutakaan Jumalan sanaa. Se ei ole tuomitsemista, vaan lähimmäisenrakkauteen perustuvaa herättelyä, varoittamista ja samalla rakkautta Jumalaa kohtaan, kun Hänen sanansa otetaan todesta. Jumala sitten lopulta tuomitsee ihmiset. Kristitty voi vain kertoa miten ihminen Jumalan sanan perusteella pelastuu, mikä taas kadottaa, johtaa eroon Jumalasta. Kadotustuomiota taas ei voi julistaa kuin Jumala. Ihminen voi pelastua joskus elämänsä viimehetkilläkin kadotukselta, mutta sellaiseen emme voi turvautua; kukaan kun ei tiedä milloin elämänsä päättyy ja miten nopeasti ja tuleeko viimeisillä hetkillään vielä uskoon.


      • Anonyymi

        Ilmestyskirjan mukaan valehtelijat ei pelastu.


    • Anonyymi

      Ei ole enää kristitty kirkko,

      • Anonyymi

        Kunnon vapaamuurari onkin mooseksessa eikä Jeesuksessa. Niissä erona Jeesuksen ihmiseksi syntyminen ja kuolleista ylös nouseminen.


    • Anonyymi

      Mark.10:6. Mutta jo luomakunnan alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.

      1.Moos.1:
      26. Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja ja koko maata sekä kaikkia maan päällä liikkuvia isoja ja pieniä eläimiä."
      27. Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
      28. Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää, täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Teidän vallassanne ovat meren kalat, taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet."

      • Anonyymi

        Kaikki jotka eivät lisäänny tekevät siis syntiä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka eivät lisäänny tekevät siis syntiä ?

        Sen ymmärtämiseen tarvitaan enemmän älyä kuin sinulla on,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmärtämiseen tarvitaan enemmän älyä kuin sinulla on,

        Totuushan on että ihmiset jotka eivät lisäänny eivät täytä tuota Raamatun kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan on että ihmiset jotka eivät lisäänny eivät täytä tuota Raamatun kohtaa.

        Se käsky annettiinkin Aadamilke ja Eevalle.
        Käsitätkö edes miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käsky annettiinkin Aadamilke ja Eevalle.
        Käsitätkö edes miksi?

        No jos tuo ei enää ole voimassa niin miksi metelöitte?


      • Tuskin nuo niin tekivät, kun ei muutakaan koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tuo ei enää ole voimassa niin miksi metelöitte?

        Sinähän siitä metelöit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka eivät lisäänny tekevät siis syntiä ?

        Ensin pitää mennä naimisiin ja vasta sitten voidaan harrastaa seksiä ja lisääntymistä. Sen takia miehen ja naisen avioliitto ei ole lisääntymiskäskyn rikkomista, mutta homoliitot ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää mennä naimisiin ja vasta sitten voidaan harrastaa seksiä ja lisääntymistä. Sen takia miehen ja naisen avioliitto ei ole lisääntymiskäskyn rikkomista, mutta homoliitot ovat.

        Pelkästään seksin saamiseksiko sinä reppana avioliiton solmit?
        Avioliitossa seksin osuus miehille on hyvin minimaalinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään seksin saamiseksiko sinä reppana avioliiton solmit?
        Avioliitossa seksin osuus miehille on hyvin minimaalinen

        Miksi puutut henkilöön etkä keskustele asiallisesti? Loppuiko perustelut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puutut henkilöön etkä keskustele asiallisesti? Loppuiko perustelut?

        Toivoin että olisit ajatellut syytä miksi solmit avioliiton aloituksen merkityksessä.
        Jumala siunasi miehen ja naisen lisääntymään ja täyttämään maan, ei siis ehkäisyn ja siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla pelkästään nautiskelemaan toisistaan seksin avulla.
        Mikäli hyväksytään miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistarkoitusta, silloin ei ole perustetta kieltää myöskään vapaaehtoisuuteen ja rakkauteen perustuvaa avioliittoa sekä seksiä samaa sukupuolta olevien välilläkään.

        Raamattu antaa nähdäkseni hyvin yksiselitteisesti ainoastaan yhden hyväksyttävän tavan seksiin ja se on lisääntymistarkoitus.
        Meilläkin jätettiin ehkäisyn avulla lasten hankkiminen muutamaan ja Raamatun mukaan meidän paikka on sitten ikuisessa kärsimyksessä jos kerran molemminpuolinen Rakkaus ei ole riittävä peruste seksille.
        Ehkäisyn (vast) avulla meidän heteroparien seksi on ihan samaa himoissaan hekumointia kuin samaa sukupuolta olevillakin.
        Miten moni palstan aitouskovistakin mahtaa tulla matkaseuraksi ikuiseen kärsimykseen, tai pitäisikö kysyä onko yhtään joka jäisi matkasta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään seksin saamiseksiko sinä reppana avioliiton solmit?
        Avioliitossa seksin osuus miehille on hyvin minimaalinen

        Missään ei niin sanottu, eikä annettu olettaa, mutta sinä reppanana sellaista keksit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoin että olisit ajatellut syytä miksi solmit avioliiton aloituksen merkityksessä.
        Jumala siunasi miehen ja naisen lisääntymään ja täyttämään maan, ei siis ehkäisyn ja siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla pelkästään nautiskelemaan toisistaan seksin avulla.
        Mikäli hyväksytään miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistarkoitusta, silloin ei ole perustetta kieltää myöskään vapaaehtoisuuteen ja rakkauteen perustuvaa avioliittoa sekä seksiä samaa sukupuolta olevien välilläkään.

        Raamattu antaa nähdäkseni hyvin yksiselitteisesti ainoastaan yhden hyväksyttävän tavan seksiin ja se on lisääntymistarkoitus.
        Meilläkin jätettiin ehkäisyn avulla lasten hankkiminen muutamaan ja Raamatun mukaan meidän paikka on sitten ikuisessa kärsimyksessä jos kerran molemminpuolinen Rakkaus ei ole riittävä peruste seksille.
        Ehkäisyn (vast) avulla meidän heteroparien seksi on ihan samaa himoissaan hekumointia kuin samaa sukupuolta olevillakin.
        Miten moni palstan aitouskovistakin mahtaa tulla matkaseuraksi ikuiseen kärsimykseen, tai pitäisikö kysyä onko yhtään joka jäisi matkasta pois.

        Suomen evlut-kirkossa ehkäisy on ollut sallittua jo vuodesta 1952. Roomalais-katolisuudessa sallitaan vain varmojen päivien laskeminen. Sinun pitää muuttaa Vatikaaniin asumaan jos ehkäisy on sinulle pakkomielle. Niin kuin se selvästi on.


      • Anonyymi

        Oliko Jeesus Mooseksen aikana ihmisenä. No ei ollut. Ja onhan se terävää lukea jostain jos ei itse älyä että on poikia on tyttöjä niinku naapurissa vaikka koulussa et se pitää lukea kun ei itse älyä. Tyttö koiran varastanut kärsii helvetin tulijärvessä. Koska varas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmärtämiseen tarvitaan enemmän älyä kuin sinulla on,

        Voi munkit kun eivät lisäänny. Mitä nyt tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan on että ihmiset jotka eivät lisäänny eivät täytä tuota Raamatun kohtaa.

        Oikeesti hei onpa nyt ihmeellistä että sarakin oli hedelmätön lapseton !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käsky annettiinkin Aadamilke ja Eevalle.
        Käsitätkö edes miksi?

        Olethan sinäkin tänne syntynyt jonkun vaginasta. Uhraa nyt oinas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käsky annettiinkin Aadamilke ja Eevalle.
        Käsitätkö edes miksi?

        Adam hukkui vedenpaisumuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei niin sanottu, eikä annettu olettaa, mutta sinä reppanana sellaista keksit.

        Huoruuden välttämiseksi olikin avioliitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinäkin tänne syntynyt jonkun vaginasta. Uhraa nyt oinas.

        Kristittyjen ei enää tarvitse uhrata eläimiä, koska Jeesus on täydellinen ja viimeinen uhri. Jumalan viha on jo lepytetty ja kaikki on jo valmiina. Ainoa mitä pitää tehdä on ottaa vastaan hyvä sanoma ja pelastus uskomalla Jeesukseen.


      • Anonyymi

        Suolapatsaat jäi kuolleen meren rannalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka eivät lisäänny tekevät siis syntiä ?

        Lestanaiset kertoo seksiin pakottamista. Raiskauksista. Ja vapauden toistosta sekä miesten bordellireissuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää mennä naimisiin ja vasta sitten voidaan harrastaa seksiä ja lisääntymistä. Sen takia miehen ja naisen avioliitto ei ole lisääntymiskäskyn rikkomista, mutta homoliitot ovat.

        KERROTKO noille raiskaajille että ENSIN pitää mennä naimisiin sitten vasta voi raiskailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään seksin saamiseksiko sinä reppana avioliiton solmit?
        Avioliitossa seksin osuus miehille on hyvin minimaalinen

        REPPANA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoin että olisit ajatellut syytä miksi solmit avioliiton aloituksen merkityksessä.
        Jumala siunasi miehen ja naisen lisääntymään ja täyttämään maan, ei siis ehkäisyn ja siihen rinnastettavan yhdyntätekniikan avulla pelkästään nautiskelemaan toisistaan seksin avulla.
        Mikäli hyväksytään miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistarkoitusta, silloin ei ole perustetta kieltää myöskään vapaaehtoisuuteen ja rakkauteen perustuvaa avioliittoa sekä seksiä samaa sukupuolta olevien välilläkään.

        Raamattu antaa nähdäkseni hyvin yksiselitteisesti ainoastaan yhden hyväksyttävän tavan seksiin ja se on lisääntymistarkoitus.
        Meilläkin jätettiin ehkäisyn avulla lasten hankkiminen muutamaan ja Raamatun mukaan meidän paikka on sitten ikuisessa kärsimyksessä jos kerran molemminpuolinen Rakkaus ei ole riittävä peruste seksille.
        Ehkäisyn (vast) avulla meidän heteroparien seksi on ihan samaa himoissaan hekumointia kuin samaa sukupuolta olevillakin.
        Miten moni palstan aitouskovistakin mahtaa tulla matkaseuraksi ikuiseen kärsimykseen, tai pitäisikö kysyä onko yhtään joka jäisi matkasta pois.

        Ortodokseista ja hellareissa vapareissa asutaan yhtä paljon AVO LIITOISSA ! HYVINKIN PALJON JOPA 50 VUOTTA ASUNEITA AVO PAREJA!


      • Anonyymi

        Saattaa olla Jumalan kuva vähän hämärtynyt vai mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen evlut-kirkossa ehkäisy on ollut sallittua jo vuodesta 1952. Roomalais-katolisuudessa sallitaan vain varmojen päivien laskeminen. Sinun pitää muuttaa Vatikaaniin asumaan jos ehkäisy on sinulle pakkomielle. Niin kuin se selvästi on.

        Otin kantaa ehkäisyyn, koska ehkäisyn avulla me heterot sekstaamme samalla tavalla pelkästään himoissaan hekumoiden, kuin samaa sukupuolta olevat joita palstalla siitä ainoastaan syytellään.


      • Anonyymi

        Kirjaimen vanhassa KIRJAIN KUOLETTAA ! Laki saa aikaan vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käsky annettiinkin Aadamilke ja Eevalle.
        Käsitätkö edes miksi?

        Adam ja Eva teki vähän muutakin kuin lisääntyi ja Kain Abel myös toivat ihmisen lihaan kiroukset.


      • Anonyymi

        Lestojen lempikohdat liittyy naimiseen jotenkin aina.Lestoissa on niitäkin jotka ei saa lapsia ollenkaan vaikka miten paljon naivat.


      • Anonyymi

        Ihmisen vallassa pitäisi siis olla käärmeet krokotiilit hyttyset valaat skorpionit lepakot liskot punkit vuohet lampaat myös paarmat kärpäset sudet ja koirasudet leopardit leijonat.Mutta faaraoiden tyyliin käy niin että ihminen pelkää niitä ja palvoo.Ihminen hallitsee siis myös karhut ja leijonat eikä ne ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka eivät lisäänny tekevät siis syntiä ?

        Monet miehet ei saa lapsia heillä ei ole siittiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käsky annettiinkin Aadamilke ja Eevalle.
        Käsitätkö edes miksi?

        No KAIN TAPPOI ABEL VELJENSÄ et heti meni vikaan ja syynä oli kateus sama kateus miksi Jeesus tapettiin. Kateus on syntiä. Eikä se naiko vai ei.Murhaaminen on syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää mennä naimisiin ja vasta sitten voidaan harrastaa seksiä ja lisääntymistä. Sen takia miehen ja naisen avioliitto ei ole lisääntymiskäskyn rikkomista, mutta homoliitot ovat.

        Monet on kuulkaa lisääntynyt niin etteivät tiedä lisääntyneensä työmatkoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        REPPANA!

        Raukka.


    • Anonyymi

      Jumala ei erehdy siunaamaan syntiä!

      • Siitä huolimatta kirkossa on vihitty avioliittoon kaikki, jotka ovat täyttäneet ehdot. Synnittömyys ei ole ehtona.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitä huolimatta kirkossa on vihitty avioliittoon kaikki, jotka ovat täyttäneet ehdot. Synnittömyys ei ole ehtona.

        Ei todellakaan.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitä huolimatta kirkossa on vihitty avioliittoon kaikki, jotka ovat täyttäneet ehdot. Synnittömyys ei ole ehtona.

        Homopareja ei voida vihkiä avioliittoon, koska homostelu on synti. Siitä synnistä Jumala tuomitsi Sodoman ja Gomorran kaupungit, vaikka niiden asukkaat eivät edes olleet juutalaisia. Homostelu on kielletty siis kaikilta kansoilta. He eivät voi päästä naimisiin missään päin maailmaa tapahtui jonkinlainen vihkiminen sitten maistraatissa tai kirkossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homopareja ei voida vihkiä avioliittoon, koska homostelu on synti. Siitä synnistä Jumala tuomitsi Sodoman ja Gomorran kaupungit, vaikka niiden asukkaat eivät edes olleet juutalaisia. Homostelu on kielletty siis kaikilta kansoilta. He eivät voi päästä naimisiin missään päin maailmaa tapahtui jonkinlainen vihkiminen sitten maistraatissa tai kirkossa.

        Raamatussa suurimmat synnit ovat itsekkyys, kun ei auteta köyhiä ja orpoja, omahyväisyys, pahat ajatukset ja väkivalta.


        Tähän liittyy Sodoma ja vedenpaisumus. Niille ei saa olla avioliittoa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa suurimmat synnit ovat itsekkyys, kun ei auteta köyhiä ja orpoja, omahyväisyys, pahat ajatukset ja väkivalta.


        Tähän liittyy Sodoma ja vedenpaisumus. Niille ei saa olla avioliittoa.

        Sodoman synti oli monimuotoinen ja homoseksuaalinen toiminta vain yksi synti muiden joukossa, mutta silti homoseksuaalisuus on selvästi synti. Se on edelleenkin synti, vaikka muitakin syntejä mainittaisiin. Koska Sodoma ei ollut juutalainen kaupunki, Jumalan tuomio homoille ja lesboille on universaali ja koskee kaikkia kansoja, myös Suomen homoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sodoman synti oli monimuotoinen ja homoseksuaalinen toiminta vain yksi synti muiden joukossa, mutta silti homoseksuaalisuus on selvästi synti. Se on edelleenkin synti, vaikka muitakin syntejä mainittaisiin. Koska Sodoma ei ollut juutalainen kaupunki, Jumalan tuomio homoille ja lesboille on universaali ja koskee kaikkia kansoja, myös Suomen homoja.

        Sodomassa ei vaan mainita homoseksuaalisista toimintaa. Porukka kävi väkivalloin Lootin kimppuun, koska hän oli muuttanut sinne muukalaisena. Eli perussuomalaisten toimintaa.


      • Anonyymi

        Sinähän et tiedä Jumalasta yhtään mitään jutut juutalaisiin tarinoihin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sodomassa ei vaan mainita homoseksuaalisista toimintaa. Porukka kävi väkivalloin Lootin kimppuun, koska hän oli muuttanut sinne muukalaisena. Eli perussuomalaisten toimintaa.

        Lopunajan Sodoman Ilmestyskirjassa 11


      • Anonyymi

        Kaanaa oli Nooan pojan poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaanaa oli Nooan pojan poika

        Silti: "Älkää tehkö, niinkuin tehdään Egyptin maassa, jossa te asuitte, älkääkä tehkö, niinkuin tehdään Kanaanin maassa, johon minä teidät vien; älkää vaeltako heidän tapojensa mukaan. Vaan seuratkaa minun säädöksiäni ja noudattakaa minun käskyjäni vaeltaaksenne niiden mukaan. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."


      • Anonyymi

        Jumala et tiedä siitä mitään mutta Jumala siunaa kaikkia ja erityisesti poikaan uskovia erittäin siunaa syntisiä sillä maan päällä on vain syntisiä. Demoneita pahoja henkiä tai tekoja ei siunaa mutta kaiken siunaa. Pelastaa syntisiä sillä Jeesus ei EI TULLUT TUOMITSEMAAN VAAN PELASTAMAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homopareja ei voida vihkiä avioliittoon, koska homostelu on synti. Siitä synnistä Jumala tuomitsi Sodoman ja Gomorran kaupungit, vaikka niiden asukkaat eivät edes olleet juutalaisia. Homostelu on kielletty siis kaikilta kansoilta. He eivät voi päästä naimisiin missään päin maailmaa tapahtui jonkinlainen vihkiminen sitten maistraatissa tai kirkossa.

        Sodoman osoite Ilmestyskirjassa luku 11:8 osoite on täällä.


      • Anonyymi

        Noin juutalainen lootin vaimo muuttuu suolaPATSAAKSI KATSOMALLA TAAKSEPÄIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti: "Älkää tehkö, niinkuin tehdään Egyptin maassa, jossa te asuitte, älkääkä tehkö, niinkuin tehdään Kanaanin maassa, johon minä teidät vien; älkää vaeltako heidän tapojensa mukaan. Vaan seuratkaa minun säädöksiäni ja noudattakaa minun käskyjäni vaeltaaksenne niiden mukaan. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        Juu kun faarao ei hukkunut missään paisumuksessa. NOAN ARKKI SATUVERTAUS KUVAA SEN MUKAAN KAIKKI OVAT ALKUISIN NOAN POJISTA TYTTÄRISTÄ MYÖS KAANAA.


      • Anonyymi

        JUMALA KATUI ETTÄ OLI LUONUT IHMISEN JA VIELÄ KUVAISEEN. KATUI MYÖS SITÄ PAHAA MITÄ OLI TEHNYT EIKÄ ENÄÄ HUKUTA KAIKKIA VAIN OSAN.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa suurimmat synnit ovat itsekkyys, kun ei auteta köyhiä ja orpoja, omahyväisyys, pahat ajatukset ja väkivalta.


        Tähän liittyy Sodoma ja vedenpaisumus. Niille ei saa olla avioliittoa.

        KUVIA KUMARTAA NUOLEE KUVA KUMARTAA KUVAA IHMISISTÄ OLETTE KYLLÄ NIITÄ SUOLAPATSAITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kun faarao ei hukkunut missään paisumuksessa. NOAN ARKKI SATUVERTAUS KUVAA SEN MUKAAN KAIKKI OVAT ALKUISIN NOAN POJISTA TYTTÄRISTÄ MYÖS KAANAA.

        Jos satanut hukkui niin noan porukasta osa tuhoutui siinailla osa niinivessä osa Sodoman mukana osa sodissa osan Jumalan kuvat tappoi itse itsensä osan toiset toisensa ja Jumalan kuvat Egyptistä osa palasi Egyptiin osasta tuli suolapatsaita osa hajaannuksessa Jumalan kuva kivittää toista Jumalan kuvaa vaikka itsekin tekee vääryyksiä. Kyllä on Jumalan kuva vääristynyttä. On myynnissä kun kyllä Jumalan kuva myy Jumalan kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti: "Älkää tehkö, niinkuin tehdään Egyptin maassa, jossa te asuitte, älkääkä tehkö, niinkuin tehdään Kanaanin maassa, johon minä teidät vien; älkää vaeltako heidän tapojensa mukaan. Vaan seuratkaa minun säädöksiäni ja noudattakaa minun käskyjäni vaeltaaksenne niiden mukaan. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        Kannattaa suolapatsaiden tarina kirjaa lukiessa tutkia Nooan sukua mihin heitä menikään. Muita ihmisiä kun ei maan päällä enää satukirjn mukaan ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juutalainen lootin vaimo muuttuu suolaPATSAAKSI KATSOMALLA TAAKSEPÄIN

        Kannattaa tonkia menneitä päätyy suolapatsaaksi ei voi elää tätä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homopareja ei voida vihkiä avioliittoon, koska homostelu on synti. Siitä synnistä Jumala tuomitsi Sodoman ja Gomorran kaupungit, vaikka niiden asukkaat eivät edes olleet juutalaisia. Homostelu on kielletty siis kaikilta kansoilta. He eivät voi päästä naimisiin missään päin maailmaa tapahtui jonkinlainen vihkiminen sitten maistraatissa tai kirkossa.

        EI LOOTIN VAIMO MIKÄÄN LESBO OLLUT SEN SYNTI OLI TUO TEIDÄN TAAKSEPÄIN TUIJOTTELU !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodoman synti oli monimuotoinen ja homoseksuaalinen toiminta vain yksi synti muiden joukossa, mutta silti homoseksuaalisuus on selvästi synti. Se on edelleenkin synti, vaikka muitakin syntejä mainittaisiin. Koska Sodoma ei ollut juutalainen kaupunki, Jumalan tuomio homoille ja lesboille on universaali ja koskee kaikkia kansoja, myös Suomen homoja.

        SODOMASSA JUUTALAINEN LOOTIN VAIMO TUIJOTTI TAAKSEEN JA SUOLAPATSAAT TIEDETÄÄN KUOLLEELLA MERELLÄ.


      • Anonyymi

        Sodoman SYNTI OLI VÄKIVALTA PAHUUS PAHUUTTA pahat teot voi tuoda tulikiveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopunajan Sodoman Ilmestyskirjassa 11

        Lopunajan Sodoman karttapaikka luku 11 Ilmestyskirjassa. Jeesus ristiin naulittiin synnittömänä. Lavastettu syylliseksi. Lopunajan SODOMASSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti: "Älkää tehkö, niinkuin tehdään Egyptin maassa, jossa te asuitte, älkääkä tehkö, niinkuin tehdään Kanaanin maassa, johon minä teidät vien; älkää vaeltako heidän tapojensa mukaan. Vaan seuratkaa minun säädöksiäni ja noudattakaa minun käskyjäni vaeltaaksenne niiden mukaan. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

        2 Mooses 22 hyvä ohje juutalaiselle ajalta ennen Jeesuksen ristiin naulitse mista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa suurimmat synnit ovat itsekkyys, kun ei auteta köyhiä ja orpoja, omahyväisyys, pahat ajatukset ja väkivalta.


        Tähän liittyy Sodoma ja vedenpaisumus. Niille ei saa olla avioliittoa.

        Tietääkö tämä Torre, mikä on suurin synti?


    • No voi, huh, huh, taas mikä aloitus.


      Niin kauan kun teikäläisiä ei kiinnosta vähäänkään mitä kaikkia syntisäkkejä avioliittoihin vihitään ja monettako kertaa niin tällaiset aloitukset ovat pelkkää homorummutusta ja tunkkaista peräröörin ympärillä pyörimistä.

      • Anonyymi

        Ei meitä sinun syntisi kiinnostakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä sinun syntisi kiinnostakaan.

        Kerrankin puhut totta 👍
        Syykin on varsin selvä koska olen aitoviossa (siinä oikein todellisessa) vuosikymmeniä elänyt heteromies.


      • Anonyymi

        Murhamies saa mennä naimisiin naisen kanssa joka varastelee. Se ei vaikuta kristillisen avioliiton ehtoihin, koska Jumala on luonut miehen ja naisen toisiaan varten. Mutta vaikka joku homopari olisi ollut niin täydellisen viaton, kuin ihmiset voivat olla, heidän avioliittonsa olisi syntinen Jumalan silmissä. Näin se vain menee. Avioliitto nyt sattuu olemaan tällainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Murhamies saa mennä naimisiin naisen kanssa joka varastelee. Se ei vaikuta kristillisen avioliiton ehtoihin, koska Jumala on luonut miehen ja naisen toisiaan varten. Mutta vaikka joku homopari olisi ollut niin täydellisen viaton, kuin ihmiset voivat olla, heidän avioliittonsa olisi syntinen Jumalan silmissä. Näin se vain menee. Avioliitto nyt sattuu olemaan tällainen.

        Eli saat tehdä mitä pahaa tahansa, niin saat mennä kristilliseen avioliittoon.

        Mutta se, joka ei tee mitään pahaa, ei saa mennä avioliittoon ollenkaan.

        Olet kyllä erikoinen ihminen. Sellainen avioliittokäsitys sinulla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eli saat tehdä mitä pahaa tahansa, niin saat mennä kristilliseen avioliittoon.

        Mutta se, joka ei tee mitään pahaa, ei saa mennä avioliittoon ollenkaan.

        Olet kyllä erikoinen ihminen. Sellainen avioliittokäsitys sinulla.

        Tietenkin homot ovat syntisiä ihan samalla tavalla kuin heterotkin, eivät usko Jumalaan, kiroilevat jne. Homoilla vain on vielä omat homoseksuaaliset syntinsä, joita heteroilla ei ole. Tämän takia homot ovat aina hiukan syntisempiä kuin heterot, paitsi jos elävät selibaatissa. Jos ovat uskossa niin pelastuvat homosyntiensä rangaistuksesta, jonka oikeudenmukainen Jumala langettaa kun aika on täysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin homot ovat syntisiä ihan samalla tavalla kuin heterotkin, eivät usko Jumalaan, kiroilevat jne. Homoilla vain on vielä omat homoseksuaaliset syntinsä, joita heteroilla ei ole. Tämän takia homot ovat aina hiukan syntisempiä kuin heterot, paitsi jos elävät selibaatissa. Jos ovat uskossa niin pelastuvat homosyntiensä rangaistuksesta, jonka oikeudenmukainen Jumala langettaa kun aika on täysi.

        Valehtelija homous ei ole synti eikä koskaan tule olemankaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin homot ovat syntisiä ihan samalla tavalla kuin heterotkin, eivät usko Jumalaan, kiroilevat jne. Homoilla vain on vielä omat homoseksuaaliset syntinsä, joita heteroilla ei ole. Tämän takia homot ovat aina hiukan syntisempiä kuin heterot, paitsi jos elävät selibaatissa. Jos ovat uskossa niin pelastuvat homosyntiensä rangaistuksesta, jonka oikeudenmukainen Jumala langettaa kun aika on täysi.

        Olet sinä melkoinen venkoilija. Homot ovat sinulle koko ajan muita syntisempiä.

        Meidän kahden elämässä on 99,5 prosenttia ajasta kaikkea muuta kuin seksiä.


      • Anonyymi

        Luterilaisuudessa avioerot ja uudelleennaimiset ovat sallittuja. Ne eivät ole toivottuja ja avioero on usein traumaattinen koko perheelle. Silti heillekin on Jumala sallinut mahdollisuuden uuteen avioliittoon ja onneen.

        Roomalais-katolinen käsitys avioliitosta on sitten eri asia, jota sinä kannatat. Sinun pitää erota evlutista ja ryhtyä katoliseksi. Muuten olet tekopyhä ja ratsastat kaksilla rattailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelija homous ei ole synti eikä koskaan tule olemankaan

        Miksi sellaista valehtelit ja vieläpä syytät omista valheistasi toista.
        Hän viittasi selvästi tekoihin, jotka on tuomittu Raamatussa synniksi.
        Jumala ei valehtele sanassaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet sinä melkoinen venkoilija. Homot ovat sinulle koko ajan muita syntisempiä.

        Meidän kahden elämässä on 99,5 prosenttia ajasta kaikkea muuta kuin seksiä.

        Pedofiilin ajasta menee vielä vähemmän lasten raiskaamiseen. Loppuajan pedo katsoo Netflixiä, kävelyttää koiraansa ja pesee astioita. Käy töissä ja käy joskus parilla bissellä kantabaarissa. Soittaa äidlle joka viikko. Ihan tavallinen kiva kaveri. Ei ole tehnyt syntiä kuin vain promillen ajastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä sinun syntisi kiinnostakaan.

        Hirveää huoraamista kuolleen meren altailla nähty livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellaista valehtelit ja vieläpä syytät omista valheistasi toista.
        Hän viittasi selvästi tekoihin, jotka on tuomittu Raamatussa synniksi.
        Jumala ei valehtele sanassaan.

        Ihmiset kuulee kääntää Raamattuja kieroon joka lahkoissa ja ottaa pois osan ottaa pois sanoja lisää omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset kuulee kääntää Raamattuja kieroon joka lahkoissa ja ottaa pois osan ottaa pois sanoja lisää omiaan.

        Ole täsmällisempi ja anna konkreettinen esimerkki. Mikä lahko ja mitä otettiin pois ja mitä lisättiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole täsmällisempi ja anna konkreettinen esimerkki. Mikä lahko ja mitä otettiin pois ja mitä lisättiin?

        Ei trolli osaa olla täsmällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä sinun syntisi kiinnostakaan.

        Lestamiehet BORDELLISSA ja hellarit ! Ollut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhamies saa mennä naimisiin naisen kanssa joka varastelee. Se ei vaikuta kristillisen avioliiton ehtoihin, koska Jumala on luonut miehen ja naisen toisiaan varten. Mutta vaikka joku homopari olisi ollut niin täydellisen viaton, kuin ihmiset voivat olla, heidän avioliittonsa olisi syntinen Jumalan silmissä. Näin se vain menee. Avioliitto nyt sattuu olemaan tällainen.

        Sitten on lapsettomat vammaiset avoparit yksin elävät ja eri uskontojen väliset suhteet ja eläimiin sekaantujat näyttää olevan juutalaisia ja arabeja kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa avioerot ja uudelleennaimiset ovat sallittuja. Ne eivät ole toivottuja ja avioero on usein traumaattinen koko perheelle. Silti heillekin on Jumala sallinut mahdollisuuden uuteen avioliittoon ja onneen.

        Roomalais-katolinen käsitys avioliitosta on sitten eri asia, jota sinä kannatat. Sinun pitää erota evlutista ja ryhtyä katoliseksi. Muuten olet tekopyhä ja ratsastat kaksilla rattailla.

        Hellarivapareissa ortodokseista on miljoonia eroja ja uudestaan naimisia prostituutiota paritusta turha esittää mitään. Munkit yrittää esittää ja vapaamuurarirabbit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä sinun syntisi kiinnostakaan.

        Tämäkin oli vain juutalaisille Joosua 7:15


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eli saat tehdä mitä pahaa tahansa, niin saat mennä kristilliseen avioliittoon.

        Mutta se, joka ei tee mitään pahaa, ei saa mennä avioliittoon ollenkaan.

        Olet kyllä erikoinen ihminen. Sellainen avioliittokäsitys sinulla.

        Vanhan testamentin avioliitot ennen Jeesuksen syntymää olikin lähinnä haaremeita sukurutsaa tai moniavioisuus tai naivat orjat palvelijat sijais synnyttäjät mitä monet homotkin käyttää.Oman vaimon lisäksi oli 10 edellistä ja kodinhoitajat siinä sivussa naitu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet sinä melkoinen venkoilija. Homot ovat sinulle koko ajan muita syntisempiä.

        Meidän kahden elämässä on 99,5 prosenttia ajasta kaikkea muuta kuin seksiä.

        Homous on luonnotonta yhdyntää samaa sukupuolta olevien kesken mutta muuten homot on samassa asemassa kuin muutkin syntiset huorat varkaat huijarit väärentäjät kierot kiusaajat ja ne jotka ei auta vaikka näkee että joku tarvii apua. Moosen aikana oli syntiä myös huijata painoissa hinnoissa varastaa leskiltä köyhiltä eli ahneus. Jeesus myös ehdottomasti kieltää köyhiltä huijaamisen varastelun ja auttamatta jättämisen.Eli jos näe varastetun lehmän auton palauta se oikealle omistajalle.Jos otit toisen takin vie se takaisin myös pyörät veneet kengät ja kellot palautat pääset pahasta.Jeesuksen oppi on että anna köyhälle älä varasta köyhiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa avioerot ja uudelleennaimiset ovat sallittuja. Ne eivät ole toivottuja ja avioero on usein traumaattinen koko perheelle. Silti heillekin on Jumala sallinut mahdollisuuden uuteen avioliittoon ja onneen.

        Roomalais-katolinen käsitys avioliitosta on sitten eri asia, jota sinä kannatat. Sinun pitää erota evlutista ja ryhtyä katoliseksi. Muuten olet tekopyhä ja ratsastat kaksilla rattailla.

        Helluntailaiset eroaa myös ja menee uudelleen naimisiin MAISTRAATISSA.


    • Anonyymi

      Jahas. Taas yksi uskis, jolle seksi on jurdinen sopimus.

      P.S. Luterilaisessa kirkossa kuuluu hoitaa yhteiskunnalliset toimet lain mukaan.

      • Anonyymi

        Älysi ei päätä huimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älysi ei päätä huimaa.

        Sinä puolestasi et tainnut edes ymmärtää, että aloittaja liittää seksuaalisuuden avioliiton solmimiseen (joka on juridinen sopimus).


      • Anonyymi

        Laki ei edelleenkään velvoita kirkkoa vihkimään samaa sukupuolta olevia pareja. Turha selittää mitä kirkon pitää hoitaa ja mitä ei, koska kirkko ei tee päätöksiä sinun mutuilun perusteella. Eroa kirkosta jos meno ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki ei edelleenkään velvoita kirkkoa vihkimään samaa sukupuolta olevia pareja. Turha selittää mitä kirkon pitää hoitaa ja mitä ei, koska kirkko ei tee päätöksiä sinun mutuilun perusteella. Eroa kirkosta jos meno ei miellytä.

        Kirkollakin pitää olla himoille omat tilat ja heidän liitoilleen omat tavat tapahtumat saavat olla rauhassa heteroilla on omansa.


    • Anonyymi

      Ei kirkko missään tapauksessa siunaa homouden syntiä. Aivan eri asia on avioliitto, joka ei ole luterilaisessa kirkossa sakramentti niin kuin se on roomalaiskatolisessa kirkossa. Kirkolla ei ole siis mitään aikomusta siunata syntiä.

      • Anonyymi

        Kyllä se homouden siunaamista on jos alttarille tuodaan ”vihittäviksi”.


      • Kirkko on vihkinyt ihmisiä avioliittoon, jos on kirkon jäsen. On saanut olla syntinen.

        Myös kirkkoon on saanut mennä syntiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se homouden siunaamista on jos alttarille tuodaan ”vihittäviksi”.

        Sitä se juuri on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se juuri on.

        Onko sinulla ihmisten halveksuntaa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Onko sinulla ihmisten halveksuntaa?

        Ei yhtään. Vain pelkkää rakkautta ja myötätuntoa. Koitan vain pelastaa homojen sielut kadotukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään. Vain pelkkää rakkautta ja myötätuntoa. Koitan vain pelastaa homojen sielut kadotukselta.

        Et tulla lailla tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään. Vain pelkkää rakkautta ja myötätuntoa. Koitan vain pelastaa homojen sielut kadotukselta.

        Ei homot tuolla tavalla pelastu.


      • Homoilla ei ole sen pahempia teitä kuin muillakaan.

        Ja homoja on niin vähän, että sinun olisi parempi esittää asia kaikille, jotka ovat pahoilla teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tulla lailla tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi

        Hyvä. En siis aiheuta mitään pahaakaan.


      • Anonyymi

        OAKI SAA AIKAAN VOHAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OAKI SAA AIKAAN VOHAA

        Mene jo nukkumaan, jos et jaksa valvoa.


      • Anonyymi

        Tehän tyhmiä olette jos yleensä edes sekoitatte normi avioliiton himoliittoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se homouden siunaamista on jos alttarille tuodaan ”vihittäviksi”.

        Sitten on pakosta naimisiin jutut ja rahasta naiminen naittamiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään. Vain pelkkää rakkautta ja myötätuntoa. Koitan vain pelastaa homojen sielut kadotukselta.

        Eikö Sanni joku graasonen ole venäläinen ortodoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se homouden siunaamista on jos alttarille tuodaan ”vihittäviksi”.

        Ihmisoikeudet kuitenkin on olemassa ja kyllä himoparit voi vihkiä ihan kuin muissa uskonnoissa tai maistraatissa mutta vain erottaa se heterojen avioliitosta sehän on erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään. Vain pelkkää rakkautta ja myötätuntoa. Koitan vain pelastaa homojen sielut kadotukselta.

        Ihminen ei voi pelastaa itseään itse eikä myöskään voi toinen ihminen pelastaa toisen sielua mutta voi olla valona kohti Jeesuksen tekemää pelastus työtä. Sehän on jo tehty joten loista valoa älä seiso valon edessä.


      • Anonyymi

        Suolapatsaat ovat myös auringon pimennys. Seisovat valon edessä ettei se pääse valaisemaan hengessä köyhiä huoria ja homoja. Jeesus kun aterioi syntisten kanssa. Huorien ja juoppojen. Jotka menee taivaaseen ennemmin kuin fariseukset. Ja sekin vaara on että joka itsensä ylentää se alennetaan. ULKOKULTAISUUS on ikävää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homoilla ei ole sen pahempia teitä kuin muillakaan.

        Ja homoja on niin vähän, että sinun olisi parempi esittää asia kaikille, jotka ovat pahoilla teillä.

        Monet homot on lääkäreitä auttajia saattaa olla enemmän hyvän tekijöinä kuin kovat fariseukset samoin voi jonkun mielestä surkea syntinen ollakin salaa muiden auttaja jopa työssä auttamassa etkä tiedä ketä pilkkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisoikeudet kuitenkin on olemassa ja kyllä himoparit voi vihkiä ihan kuin muissa uskonnoissa tai maistraatissa mutta vain erottaa se heterojen avioliitosta sehän on erilainen.

        Ihmisoikeudet eivät edellytä homoparien kirkkovihkimisistä. Se olisikin outo vaatimus. Vihkimisistä saavat uskonnonvapauden myötä kirkot itse päättää ja vihkiä loogisesti oman oppinsa mukaisesti. Pakotettuna taas tekemään selkeää syntiä kirkollisilla vihkimisillä vihkien homopareja, on parempi että kirkko luopuu sen sijaan vihkimisoikeudestaan.
        Ihmisoikeudet eivät edellytä myöskään maallisesti avioliiton laajentamista koskemaan myös homopareja, vaan valtiot saavat siitä itse päättää. Tätänykyä pidetään kuitenkin suotavana, että homopareille on tarjolla ainakin erillinen parisuhdelaki.


      • Anonyymi

        Jeesus on syntisten ystävä juoppojen ja huorien Jeesus vaan kehottaa tekemään vähän syntejä ettei käy huonosti elämässä.


    • Anonyymi

      Jeesus näkemykseen anaaliseksistä voi kuulua anaaliyhdyntää tai peräaukon stimulointia huulilla, kielellä, sormilla tai esineillä. Jotkut voivat työntää kielensä partnerin peräaukon sisään. Yhtä tai useampaa sormea voidaan käyttää peräsuolen seinämien tunnustelemiseen. Tällöin voidaan stimuloida myös G-pistettä tai häpykieltä, jotka sijaitsevat naisella aivan peräsuolen seinämän takana.Siittimen työntämisessä peräsuoleen vaikeinta on terskan saaminen sisään. Sen jälkeen siittimen varsi menee sisään helposti. Vastaanottava osapuoli voi tällöin tuntea voimakasta ulostamisen tarvetta peräsuolen venyessä. Jotkut kokevat tämän aluksi epämiellyttävänä, mutta tunteeseen voi tottua ja jopa oppia nauttimaan siitä.Yhdynnässä sekä sormea ja esineitä käytettäessä käytetään usein liukuvoidetta kitkan ja vaurioiden vähentämiseksi. Liukuvoiteita sekä Jeesus anaaliseksiin tarkoitettuja seksivälineitä kuten Jeesus-anaalitappeja myydään esimerkiksi erotiikkaliikkeissä.Jeesus-anaaliyhdynnän voi suorittaa eri asennoissa. Sulkijalihas on helpointa rentouttaa makaamalla selällään jalat levitettyinä tai polvet koukussa rintakehän yllä. Takapuolen alle voi tällöin sijoittaa myös tyynyn. Myös niin sanotussa koira-asennossa ja kylkiasennossa voidaan saavuttaa rentous. Miehen päällä istumalla sen sijaan pakarat jännittyvät, jolloin sulkijalihaskin voi jännittyä.

      • Anonyymi

        Aitouskovat kyllä tietävät nuo asiat jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitouskovat kyllä tietävät nuo asiat jo.

        Vai sitä se aitoutesi on.


      • Yhdellä papilla USA:ssa oli peruna pyllyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sitä se aitoutesi on.

        Juu, se on joku homo.


      • torre3 kirjoitti:

        Yhdellä papilla USA:ssa oli peruna pyllyssä.

        No asia selitettiin varmaan ihan sillä että oli idätyksessä :d


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No asia selitettiin varmaan ihan sillä että oli idätyksessä :d

        Aivan. Miehetkin voivat synnyttää.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No asia selitettiin varmaan ihan sillä että oli idätyksessä :d

        Sillä tavalla homotkin lisääntyvät.


      • Anonyymi

        Arabiassa vanha ehkäisy keino oli suuseksi ja peräsuoli. Suuseksissä ei voi tulla raskaaksi.


    • Anonyymi

      Mistä sinä voit noin tarkkaan tietää mitä he tekevät. Ei ole muuten mahdollista kuin että olet itse kokeillut. Muuten ei avioliittoon välttämättä kuulu seksuaalinen kontakti. Kai hyvin harvoilla on niin. Voivat elää ystävinä ilman seksiä. Tulee edullisemmaksi asua kun kaikki on yhteistä kulut ja menot.

      • Anonyymi

        Uskovaiset tuovat usein esille, että avioliittoon kuuluu lasten hankkiminen. Niinpä olisi hyvä laittaa avioliitolle automaattisesti purkautumissääntö, että jos vaimo ei ole todistettavasti raskaana vuoden kuluessa liiton sopimisesta, niin siunaus perutaan vaikkapa jonknlaisella virpomisella. Tai siunauksen saisi vasta kun ensimmäinen lapsen synnyttyä. Jos lapsia ei ala kuulua, niin kyse on avioon kelpaamattomista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset tuovat usein esille, että avioliittoon kuuluu lasten hankkiminen. Niinpä olisi hyvä laittaa avioliitolle automaattisesti purkautumissääntö, että jos vaimo ei ole todistettavasti raskaana vuoden kuluessa liiton sopimisesta, niin siunaus perutaan vaikkapa jonknlaisella virpomisella. Tai siunauksen saisi vasta kun ensimmäinen lapsen synnyttyä. Jos lapsia ei ala kuulua, niin kyse on avioon kelpaamattomista.

        Niin olisihan tuo hyvä keino kannustaa myös väestönlisääntymiseen.
        Tuo että lapsi olisi jo valmiina ei taas käy koska silloinhan olisi kyseessä siveetön esiaviollinen seksi jonka seurauksena pitäisi tuota lapsi poloista nimittää äpäräksi ja äitiä paheksua kaikissa mahdollisissa käänteissä. Tuosta voisi olla rangaistuksena vaikka mahdollisen avioliitto oikeuden menettäminen viideksi vuodeksi ja näin tasa-arvon aikana tuo koskisi tietenkin myös lapsen isää joka mennyt luvatta korkkaamaan.

        Jossain ketjussa oli ehdotus kuinka kuulutuksissa pitäisi myös alkaa mainitsemaan eronneet ja uudelleen vihityt mutta nuo edellä mainitsemani voisi liittää listaan.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin olisihan tuo hyvä keino kannustaa myös väestönlisääntymiseen.
        Tuo että lapsi olisi jo valmiina ei taas käy koska silloinhan olisi kyseessä siveetön esiaviollinen seksi jonka seurauksena pitäisi tuota lapsi poloista nimittää äpäräksi ja äitiä paheksua kaikissa mahdollisissa käänteissä. Tuosta voisi olla rangaistuksena vaikka mahdollisen avioliitto oikeuden menettäminen viideksi vuodeksi ja näin tasa-arvon aikana tuo koskisi tietenkin myös lapsen isää joka mennyt luvatta korkkaamaan.

        Jossain ketjussa oli ehdotus kuinka kuulutuksissa pitäisi myös alkaa mainitsemaan eronneet ja uudelleen vihityt mutta nuo edellä mainitsemani voisi liittää listaan.

        Avioliitto on silti tarkoitettu vain miehelle ja naiselle. Se on kristillisen avioliittokäsityksen mukaista. Siihen ei homoparit kuulu. Ei pidä luulla, että koska maistraatissa vihitään samaa sukupuolta olevia pareja, sama koskisi kristillistä avioliittoa. Ihmiset eivät voi päättää avioliiton perusteita yli Raamatussa annetun Jumalan sanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on silti tarkoitettu vain miehelle ja naiselle. Se on kristillisen avioliittokäsityksen mukaista. Siihen ei homoparit kuulu. Ei pidä luulla, että koska maistraatissa vihitään samaa sukupuolta olevia pareja, sama koskisi kristillistä avioliittoa. Ihmiset eivät voi päättää avioliiton perusteita yli Raamatussa annetun Jumalan sanan.

        Se kristillinen käsitys on kokenut konkurssin jo ajat sitten, kuin kuusisataa Suomen rakennusfirmaa - liekö ollut sama arvomaailma molemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kristillinen käsitys on kokenut konkurssin jo ajat sitten, kuin kuusisataa Suomen rakennusfirmaa - liekö ollut sama arvomaailma molemmilla.

        Suvaitsevilla on konkurssi ja he ovat puilla paljailla. Uskovaisten velat on Jeesus jo maksanut ja tie taivaaseen on heille apposen auki. Homoseksuaalisuus on synti. Älkää eksykö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on silti tarkoitettu vain miehelle ja naiselle. Se on kristillisen avioliittokäsityksen mukaista. Siihen ei homoparit kuulu. Ei pidä luulla, että koska maistraatissa vihitään samaa sukupuolta olevia pareja, sama koskisi kristillistä avioliittoa. Ihmiset eivät voi päättää avioliiton perusteita yli Raamatussa annetun Jumalan sanan.

        Avioliitto on periaatteessa kahden ihmisen virallinen yhdessä asumisen muoto. Siihen ei liity uskonto, ellei uskonto ole parin elämää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Avioliitto on periaatteessa kahden ihmisen virallinen yhdessä asumisen muoto. Siihen ei liity uskonto, ellei uskonto ole parin elämää.

        Sodoma oli pakanakaupunki. Jumalan ankara tuomio miesten kanssa makaaville miehille on yleismaailmallinen ja koskee kaikkia ihmisiä riippumatta heidän uskontosuhteestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset tuovat usein esille, että avioliittoon kuuluu lasten hankkiminen. Niinpä olisi hyvä laittaa avioliitolle automaattisesti purkautumissääntö, että jos vaimo ei ole todistettavasti raskaana vuoden kuluessa liiton sopimisesta, niin siunaus perutaan vaikkapa jonknlaisella virpomisella. Tai siunauksen saisi vasta kun ensimmäinen lapsen synnyttyä. Jos lapsia ei ala kuulua, niin kyse on avioon kelpaamattomista.

        Tuo on alkeellista tulkintaa uskovaisten ajatuksista. Idea on, että oikea paikka lasten hankinnalle on vain miehen ja naisen välinen avioliitto. Näin lapsi saa tarvittavan miehen ja naisen mallin. Avioliitto myös sitoo miehen yhteen naiseen, jolloin naisen kuten myös lapsen tulevaisuus on turvallisempi.

        Luomiskertomuksessa nainen luotiin miehelle. Nainen on sopiva kumppani ja poistaa miehen yksinäisyyden. He olivat alasti eivätkä hävenneet, vink, vink.

        Lapset taas ovat Jumalan lahja ja tulevat jos ovat tullakseen. Ei lapsettomuus ole synti. Raamatussa on monia lapsettomia pariskuntia eikä Jumala tuomitse heitä.

        Homot Jumala polttaa tulikivisateessa, olivat he sitten sinkkuja, susipareja tai ns. "liitossa". Jos siis eivät pelastu uskomalla Jeesukseen. Reilu peli minun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset tuovat usein esille, että avioliittoon kuuluu lasten hankkiminen. Niinpä olisi hyvä laittaa avioliitolle automaattisesti purkautumissääntö, että jos vaimo ei ole todistettavasti raskaana vuoden kuluessa liiton sopimisesta, niin siunaus perutaan vaikkapa jonknlaisella virpomisella. Tai siunauksen saisi vasta kun ensimmäinen lapsen synnyttyä. Jos lapsia ei ala kuulua, niin kyse on avioon kelpaamattomista.

        Käy sanoin noille yksinhuoltajille että lapset kuuluu avioliittoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset tuovat usein esille, että avioliittoon kuuluu lasten hankkiminen. Niinpä olisi hyvä laittaa avioliitolle automaattisesti purkautumissääntö, että jos vaimo ei ole todistettavasti raskaana vuoden kuluessa liiton sopimisesta, niin siunaus perutaan vaikkapa jonknlaisella virpomisella. Tai siunauksen saisi vasta kun ensimmäinen lapsen synnyttyä. Jos lapsia ei ala kuulua, niin kyse on avioon kelpaamattomista.

        Dimitri puukotti juuri ex tyttöystävänsä MC donalsissa käy sanomassa et se teki synnin. Mooses joka tappaa ihmisen tulee itse tapetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on silti tarkoitettu vain miehelle ja naiselle. Se on kristillisen avioliittokäsityksen mukaista. Siihen ei homoparit kuulu. Ei pidä luulla, että koska maistraatissa vihitään samaa sukupuolta olevia pareja, sama koskisi kristillistä avioliittoa. Ihmiset eivät voi päättää avioliiton perusteita yli Raamatussa annetun Jumalan sanan.

        Oikeastaan siis naisilla pitää olla sama oikeus raiskata miehiä ja pitää haaremia. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodoma oli pakanakaupunki. Jumalan ankara tuomio miesten kanssa makaaville miehille on yleismaailmallinen ja koskee kaikkia ihmisiä riippumatta heidän uskontosuhteestaan.

        Abraham ja sata oli pakanoita myös lähtivät arabiasta kaldean Ur kohti Egyptiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy sanoin noille yksinhuoltajille että lapset kuuluu avioliittoon

        Yksinhuoltajuus ei ole ihanne, johon tulisi pyrkiä, vaan avioliitto, jossa lapsi saa isän ja äidin, jotka toivon mukaan pysyvät yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kristillinen käsitys on kokenut konkurssin jo ajat sitten, kuin kuusisataa Suomen rakennusfirmaa - liekö ollut sama arvomaailma molemmilla.

        Ulkomaan rikolliset varastaa tileiltä kyllä suomessa pitää tutkia pankkitilin paremmin ja tilisiirrot sekä nettiostot mitä huijarit voi tehdä sekä täällä että muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodoma oli pakanakaupunki. Jumalan ankara tuomio miesten kanssa makaaville miehille on yleismaailmallinen ja koskee kaikkia ihmisiä riippumatta heidän uskontosuhteestaan.

        Ensinnäkin Sodoman oli esimerkki. Toiseksi Sodoman alue Arabiassa kuolleen meren rannoilla on edelleen olemassa kolmanneksi lopunajan Sodoman pääasema on siirtynyt vain hiukan Ilmestyskirjassa luku 11 se on edelleen siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodoma oli pakanakaupunki. Jumalan ankara tuomio miesten kanssa makaaville miehille on yleismaailmallinen ja koskee kaikkia ihmisiä riippumatta heidän uskontosuhteestaan.

        SODOMASSA asui myös LOOT PERHEINEEN SUKUINEEN PALVELIJOINEEN eikä heistä pelastunut montaa.Lootin vaimo tuijotti taakseen sulautui suolaan. SUOLA JÄRVI SALT SEA KUOLLUT MERI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on alkeellista tulkintaa uskovaisten ajatuksista. Idea on, että oikea paikka lasten hankinnalle on vain miehen ja naisen välinen avioliitto. Näin lapsi saa tarvittavan miehen ja naisen mallin. Avioliitto myös sitoo miehen yhteen naiseen, jolloin naisen kuten myös lapsen tulevaisuus on turvallisempi.

        Luomiskertomuksessa nainen luotiin miehelle. Nainen on sopiva kumppani ja poistaa miehen yksinäisyyden. He olivat alasti eivätkä hävenneet, vink, vink.

        Lapset taas ovat Jumalan lahja ja tulevat jos ovat tullakseen. Ei lapsettomuus ole synti. Raamatussa on monia lapsettomia pariskuntia eikä Jumala tuomitse heitä.

        Homot Jumala polttaa tulikivisateessa, olivat he sitten sinkkuja, susipareja tai ns. "liitossa". Jos siis eivät pelastu uskomalla Jeesukseen. Reilu peli minun mielestä.

        Kyllä Jeesuksen uskoinen himo pelastuu mutta muut ei ehkä saattaa joku muukin pelastua mutta kuten ymmärretään tietyistä elämän olosuhteista johtuen ei kaikki pääse vapaaksi pahoista himoistaan tässä elämässä aina.Lestat on sitonut omiaan omien perheidensä jäseniä niihin synteihin sitten syyttävät päälle sehän on sairasta puuhaa kaiken kaikkiaan. Rakasta lähimmäistä tarkoittaa oman perheen lisäksi kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhuoltajuus ei ole ihanne, johon tulisi pyrkiä, vaan avioliitto, jossa lapsi saa isän ja äidin, jotka toivon mukaan pysyvät yhdessä.

        Miten nainen voi mennä avioliittoon jos on alaikäinen raiskattu tai hylätty jätetty petetty tai laitettu saatanalle tai mies ei kosi vaikka nai tai vaikka asuu yhdessä tai jos on mies lähtenyt toisen naisen matkaan niin AINA nämä miesten teot jää naisten kestettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhuoltajuus ei ole ihanne, johon tulisi pyrkiä, vaan avioliitto, jossa lapsi saa isän ja äidin, jotka toivon mukaan pysyvät yhdessä.

        Avioerossa tai kun mies kuolee lapset jää äidille hänestä tulee yksin huoltaja ! MONEN NAISEN MIES ON KUOLLUT. TE VAIN SYYTTELETTE JA TUOMITSETTE TOISIA ETTE AUTA KETÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitto on silti tarkoitettu vain miehelle ja naiselle. Se on kristillisen avioliittokäsityksen mukaista. Siihen ei homoparit kuulu. Ei pidä luulla, että koska maistraatissa vihitään samaa sukupuolta olevia pareja, sama koskisi kristillistä avioliittoa. Ihmiset eivät voi päättää avioliiton perusteita yli Raamatussa annetun Jumalan sanan.

        Lahkoissa budhat ja hellarit vihitään maistraatissa ihan heterotkin. Sehän se kadottava synti on kun kieltää Jeesuksen ihmiseksi tulleen. Ei muu synti kadota .


    • Anonyymi

      Totta, ja kirkon pitäisi jo kiireesti luopua Saatanasta, joka ei olekaan Jumala!!!

      • Anonyymi

        Liberaaleille seksuaalivähemmistöt ovat jumala. Se on heille tärkein palvonnan kohde ja todellisen uskon mittari.


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan on suotavinta pysyä naimattomana. Silloin voi parhaiten palvella Jumalaa.

      • Anonyymi

        Homoille sopisi selibaatti ihan hyvin. Kukaan normaali ihminen ei sellaisia seksuaalisia himoja kaipaa itselleen rasitukseksi vaan ymmärtää kieltää itsensä ja uskoa Jeesukseen Kristukseen. Jumala kyllä auttaa ja lohduttaa homoja heidän yksinäisyydessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoille sopisi selibaatti ihan hyvin. Kukaan normaali ihminen ei sellaisia seksuaalisia himoja kaipaa itselleen rasitukseksi vaan ymmärtää kieltää itsensä ja uskoa Jeesukseen Kristukseen. Jumala kyllä auttaa ja lohduttaa homoja heidän yksinäisyydessään.

        Kuka haluaa helvettiin uskomalla kiroukseen ja ja haluaa seurata sitä? Paavalin opilla Lutherin sanoin jo luonnostaan vihattava ihminen.

        Löytyy Galatalaiskirje 3:13 ja 1.Korintolaiskirje 3:13 - teidän raukkojen aivotoimintaa on yritetty helpottaa jopa samoin luku- ja jaenumeroin, mutta kun ei ole loogista päättelykykyä, niin ei ole - ahneus puhuu enemmän Paholaisen katteettomista lupauksista.

        Sama juttu:

        Jeesus: Matteus 7
        Paavali: Roomalaiskirje 7
        Totuus: Jeremia 7

        Ja ilmestyskirjalla ammutaan alas sitten koko kristinusko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa helvettiin uskomalla kiroukseen ja ja haluaa seurata sitä? Paavalin opilla Lutherin sanoin jo luonnostaan vihattava ihminen.

        Löytyy Galatalaiskirje 3:13 ja 1.Korintolaiskirje 3:13 - teidän raukkojen aivotoimintaa on yritetty helpottaa jopa samoin luku- ja jaenumeroin, mutta kun ei ole loogista päättelykykyä, niin ei ole - ahneus puhuu enemmän Paholaisen katteettomista lupauksista.

        Sama juttu:

        Jeesus: Matteus 7
        Paavali: Roomalaiskirje 7
        Totuus: Jeremia 7

        Ja ilmestyskirjalla ammutaan alas sitten koko kristinusko.

        Jos tähän päivään mennessä ei ole jo Raamatusta tajunnut, että se koko homojuttu on saatanasta, niin tuskin se aivotoiminta tästäkään eteenpäin enää vilkastuu.

        Ja sen jutun idea oli, että vain sivua kääntämällä lukee Paavalin sanoin MINUN EVANKELIUMINI MUKAAN, mikä näiden saatananpalvojien mielestä on ollut yhtä kuin taivasten valtakunnan, Jeesuksen julistamaksi käskemä evankeliumi.

        Ja niin meni taivaat ja helvetit sekaisin - kuten Jumala ja Saatanakin.

        Ja se älykäs - yksi niistä Raamatun kohdista - oli se, että koko ihmeiden tekokyvyn saamisen edellytys oli Jeesuksen opetuksin alhaisten tunteiden voittaminen, niin Paavalin oppi perustuikin äärimmäiseen ahneuteen, alhaisiin tunteisiin sekä äärimmäisern itsekkyyteen ja pahuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoille sopisi selibaatti ihan hyvin. Kukaan normaali ihminen ei sellaisia seksuaalisia himoja kaipaa itselleen rasitukseksi vaan ymmärtää kieltää itsensä ja uskoa Jeesukseen Kristukseen. Jumala kyllä auttaa ja lohduttaa homoja heidän yksinäisyydessään.

        Älä viitsi pelleillä jokseenkin vakavalla asialla. Avioliitto ei ole kevyt juttu.


      • Anonyymi

        Homot voisivat hyödyntää taipumuksensa Jumalan valtakunnan työssä, jos avioliitto ja perheen perustaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa ei innosta. Aikaa jää enemmän silloin muulle, muille ihmisille, monenlaiseen hyvien asioiden puolesta toimimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot voisivat hyödyntää taipumuksensa Jumalan valtakunnan työssä, jos avioliitto ja perheen perustaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa ei innosta. Aikaa jää enemmän silloin muulle, muille ihmisille, monenlaiseen hyvien asioiden puolesta toimimiseen.

        Monet eivät ymmärrä, että tässä juuri saattaa olla Jumalan tarkoittama rooli kaikille homoseksuaaleille. Selibaatti ja Jumalan valtakunnan edistäminen puhtaaksi pestynä ja vanhurskautettuna syntisenä ihmisenä on suurta Jumalan armoa.

        Todistaa myös, että homot voivat jättää homostelun taakseen, mutta ei omasta voimastaan vaan Jumalan avulla, kuten Paavalikin todistaa.

        Jos vain tarpeeksi moni homo tekisi näin, silloin heteroparit joutuisivat häpeään aviorikoksineen ja eroineen. Kun homot eläisivät selibaatissa Jumalan kunniaksi Jeesukseen uskoen, niin ehkä heterot tajuaisivat kuinka siunattuja he ovat avioliitossa ja lapsikatraan vanhempina.


    • Anonyymi

      Ei Kristuksen seuraamisessa ole ollut mitään ongelmaa - totta kai helvetissä palaa tuli (1.Kor.3:13).

      • Anonyymi

        Palvellaanhan Jumalaa palvomalla itse Jumalan kiroamista uhrina oman itsen puolesta kuoliaaksi kidutetun moraalia ia ja etiikkaa opettaneen opettajan nimeen, että päästään helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvellaanhan Jumalaa palvomalla itse Jumalan kiroamista uhrina oman itsen puolesta kuoliaaksi kidutetun moraalia ia ja etiikkaa opettaneen opettajan nimeen, että päästään helvettiin.

        Ei sinne helvettiin ole kukaan muu joutumassa kuin sinä. Ja tietenkin evlut-kirkon liberaalit piispat ja papit homoineen.


    • Anonyymi

      Evlut kirkko nimenomaan on nyt ollut ajamassa kristittyjen yhteyttä kaikkien seurakuntalaisten kesken. Mitään luopumista ei ole havaittavissa.

      • Anonyymi

        Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Homoliitot ovat vääryyttä ja pimeyttä. Koko ajan asiaan on ajettu laittomuudella ja vääristelevillä tulkinnoilla. Homoseksuaalisuuden syntiä pitää vastustaa jyrkästi ja voimakkaasti.


      • Anonyymi

        Nimenomaan, herätysliikkeetkin ovat saaneet olla kirkon siipiensuojissa ja nauttia kaikista eduista. Vasta nyt niiltä on alettu vaatimaan sääntöjen noudattamista mutta sekin tuntuu olevan joillekin liikaa. Kaikille paras ratkaisu olisi varmasti noiden herätysliikkeiden rehti lähtö omilleen jolloin kirkko voisi edes jonkun verran järjestää noiden kanssa yhteistä toimintaa harkintansa mukaan mutta eihän riitaisan joukon kanssa mistään mitään tule ja herätysliikkeitä voidaan tosiaan nimittää riitaisiksi. Ovat alun perin ikään kuin halunneet "eriytyä tai erottautua" kirkosta mutta toisaalta halunneet jäädä, eivät kuitenkaan hyväksi kirkon johtajuutta oman talonsa johtajana, eivät myöskään kirkon käytäntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, herätysliikkeetkin ovat saaneet olla kirkon siipiensuojissa ja nauttia kaikista eduista. Vasta nyt niiltä on alettu vaatimaan sääntöjen noudattamista mutta sekin tuntuu olevan joillekin liikaa. Kaikille paras ratkaisu olisi varmasti noiden herätysliikkeiden rehti lähtö omilleen jolloin kirkko voisi edes jonkun verran järjestää noiden kanssa yhteistä toimintaa harkintansa mukaan mutta eihän riitaisan joukon kanssa mistään mitään tule ja herätysliikkeitä voidaan tosiaan nimittää riitaisiksi. Ovat alun perin ikään kuin halunneet "eriytyä tai erottautua" kirkosta mutta toisaalta halunneet jäädä, eivät kuitenkaan hyväksi kirkon johtajuutta oman talonsa johtajana, eivät myöskään kirkon käytäntöjä.

        Herätysliikkeet eivät ole olleet mitenkään erityisesti kirkon suojassa, vaan kirkko on hyödyntänyt herätysliikkeitä. Evlut-kirkkohan ei itse tee juurikaan lähetystyötä, vaan juuri herätysliikkeet. Ne eivät myöskään ole riitaisia, vaan ovat sietäneet kirkon luopumusta ja maallistumista liiankin pitkään.

        Eikä sellaista kirkon johtajuutta voi hyväksyä, joka ei ole edes nimellisesti kristillistä, tai joka opettaa vastoin selvää Raamatun sanaa, että naispappeus tai homostelu olisi hyvää Jumalan silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herätysliikkeet eivät ole olleet mitenkään erityisesti kirkon suojassa, vaan kirkko on hyödyntänyt herätysliikkeitä. Evlut-kirkkohan ei itse tee juurikaan lähetystyötä, vaan juuri herätysliikkeet. Ne eivät myöskään ole riitaisia, vaan ovat sietäneet kirkon luopumusta ja maallistumista liiankin pitkään.

        Eikä sellaista kirkon johtajuutta voi hyväksyä, joka ei ole edes nimellisesti kristillistä, tai joka opettaa vastoin selvää Raamatun sanaa, että naispappeus tai homostelu olisi hyvää Jumalan silmissä.

        Ev.lut kirkon ylläpitämässä raamattu.fi -palvelussa lähetyskäsky on merkitty hakasulkuihin:
        https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/MRK.16

        " Evlut-kirkkohan ei itse tee juurikaan lähetystyötä, vaan juuri herätysliikkeet. "

        Ev.lut kirkko pitää lähetyskäskyä väärennöksenä, joten ei varmasti kiinnosta lähetystyön tekeminen. Ev.lut kirkko pitää sellaisia liikkeitä harhaanjohdettuina, jotka tekevät lähetystyötä huolimatta siitä että historiantutkimus ja todisteet osoittavat lähetyskäskyn olevan myöhempi väärennös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Homoliitot ovat vääryyttä ja pimeyttä. Koko ajan asiaan on ajettu laittomuudella ja vääristelevillä tulkinnoilla. Homoseksuaalisuuden syntiä pitää vastustaa jyrkästi ja voimakkaasti.

        Olet vähän väärällä asialla. Homojen avioliitot ovat pääsääntöisesti samaa kuin muillakin. Yhdessä elämistä ja toista rakastaen.

        Ei vääryyttä ja pimeyttä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet vähän väärällä asialla. Homojen avioliitot ovat pääsääntöisesti samaa kuin muillakin. Yhdessä elämistä ja toista rakastaen.

        Ei vääryyttä ja pimeyttä.

        "Yhdessä elämistä ja toista rakastaen."

        En tiennytkään, että kaikki homoparit pettävät puolisoaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se ei ole avioliitto vaan aviorikos.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet vähän väärällä asialla. Homojen avioliitot ovat pääsääntöisesti samaa kuin muillakin. Yhdessä elämistä ja toista rakastaen.

        Ei vääryyttä ja pimeyttä.

        Helluntailaiset vapaamuurarit tuskin näkee mitään taivasta kuolemansa jälkeen pahuutensa nousee taivaaseen asti kyllä.


      • Anonyymi

        Seiska lehden juorut mutta Jalovaara keräsi miljoonan ja otti itselleen 800 000€ liittyi ortodoksikirkko kuten miehensä oli siellä. Vaikka toimi hellareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Homoliitot ovat vääryyttä ja pimeyttä. Koko ajan asiaan on ajettu laittomuudella ja vääristelevillä tulkinnoilla. Homoseksuaalisuuden syntiä pitää vastustaa jyrkästi ja voimakkaasti.

        EPÄUSKOINEN sana ei tarkoita homoja joita on kaikissa uskonnoissa myös kieltäjä uskonnoissa heitä toki on mutta kristittyjä homoja älä syyttelee epäuskosta kyllä he Jeesukseen luottavat enemmän kuin sinä tai te.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ev.lut kirkon ylläpitämässä raamattu.fi -palvelussa lähetyskäsky on merkitty hakasulkuihin:
        https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/MRK.16

        " Evlut-kirkkohan ei itse tee juurikaan lähetystyötä, vaan juuri herätysliikkeet. "

        Ev.lut kirkko pitää lähetyskäskyä väärennöksenä, joten ei varmasti kiinnosta lähetystyön tekeminen. Ev.lut kirkko pitää sellaisia liikkeitä harhaanjohdettuina, jotka tekevät lähetystyötä huolimatta siitä että historiantutkimus ja todisteet osoittavat lähetyskäskyn olevan myöhempi väärennös.

        Ortodoksikirkko taas käy luterilaisten päälle valheineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhdessä elämistä ja toista rakastaen."

        En tiennytkään, että kaikki homoparit pettävät puolisoaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se ei ole avioliitto vaan aviorikos.

        Siis JEESUS EI PUHUNUT MISTÄÄN AVIO RIKOKSESTA.Hylkäämistä hän kielsi tekemästä Jeesus joka on rakkaus vihaa sitä jos joku hylätään. Ketään ei saa hylätä. Uuden testamentin avioliitto juttuja et voi nykyajan tiedon mukaan ymmärryksen mukaan edes tulkita ja koska osa koskee seurakuntaa et älyä vertauskuvia. Jeesus ei aja ketään pois luotaan mutta lestat kyllä ajaa.Jeesus ei hylkää ketään lestat hylkää. Eikä hellarit kuulu kirkkoon riehumaan.


      • Anonyymi

        Ihan päättömiä ovat juttusi


    • Anonyymi

      Liity niihin luterilaisiin.

    • Anonyymi

      Lutterin kirkko evankelioi kyllä ylen voimallisesti tuomalla kirkkoon kuusen koristeineen ja innokkaimmat laittaa vielä latvaan tähdenkin !
      Kuin oppaaksi itämaan tietäjille missä se lapsi makaa @

      • Anonyymi

        Kyllähän siihen sopisi Setan mainoskin tai sateenakaarilippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siihen sopisi Setan mainoskin tai sateenakaarilippu.

        Ehkä se sopii paremmin helluntailaisten bileisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se sopii paremmin helluntailaisten bileisiin

        joo, parhamin kunniaksi toki! Jeesus-lapsi ei siellä niin kiinnostakaan


      • Anonyymi

        BETLEHEMIN TÄHTI LOISTAA VALOA YÖHÖN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siihen sopisi Setan mainoskin tai sateenakaarilippu.

        Sateenkaari oli Mooses synagogan satukirjasta missä Jahve teki liiton kaiken maan kanssa ettei enää houkuta kaikkia vedenpaisumuksella mutta tulikiveä tulee. ETTE SITTEN TUNNE EDES NOAN JAHVEN SATEENKAARI TARINAA MOOSES.


    • Anonyymi

      Kirkko pyrkii tasa-arvoon, näin sanotaan. Samalla se nostaa esiin yhden avioliiton homoille ja toisen heteroille. Mitäs järkeä tässä on? Sehän ei ole tasa-arvoa, vaan avioliitto kaikille olisi tasa-arvoa. Homotkin voidaan vihkiä avioliittoon, mutta kirkon pitää heille ensin opettaa, että avioliitto ei ole homostelua varten, vaan homoparin pitää elää selibaatissa ja mielellään asua erillään. He voivat solmia juridisen sopimuksen, mutta homostelu on rikos Jumalaa vastaan ja kirkon tehtävä on valvoa ettei kirkko siunaa Jumalan tahtoa jatkuvasti rikkovia homopareja.

      • Anonyymi

        Noin se on! Avioliitto ei ole samaa sukupuolta oleville


      • Anonyymi

        Heteroavioliitto on myös sukupuolineutraali kahden henkilön välinen avioliitto. Avioliiton käsitteessä ei oteta vihittävien henkilöiden sukupuoleen mitään kantaa.
        Halutessaan voi puhua heteroavioliitosta, jos haluaa tehdä selväksi että tarkoittaa nimenomaan kahden erisukupuolisen henkilön välistä avioliittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteroavioliitto on myös sukupuolineutraali kahden henkilön välinen avioliitto. Avioliiton käsitteessä ei oteta vihittävien henkilöiden sukupuoleen mitään kantaa.
        Halutessaan voi puhua heteroavioliitosta, jos haluaa tehdä selväksi että tarkoittaa nimenomaan kahden erisukupuolisen henkilön välistä avioliittoa.

        Kirkollinen heteroavioliitto tarkoittaa avioliittoa, joka vihitään kirkossa ja jossa on kaksi erisukupuolista tai muunsukupuolista henkilöä. Jos puhuu pelkästään avioliitosta, valtaosa ajattelee heteroiden maistraattihäitä tai homojen kirkkohäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteroavioliitto on myös sukupuolineutraali kahden henkilön välinen avioliitto. Avioliiton käsitteessä ei oteta vihittävien henkilöiden sukupuoleen mitään kantaa.
        Halutessaan voi puhua heteroavioliitosta, jos haluaa tehdä selväksi että tarkoittaa nimenomaan kahden erisukupuolisen henkilön välistä avioliittoa.

        Mielestäni avioliitto viittaa miehen ja naisen väliseen liittoon. Homoliitot on homojen kesken.

        Heteroliitot taas ovat kahden heteromiehen tai kahden heteronaisen liittoja. Kaksi samaa sukupuolta olevaa heteroa saavat nykylain mukaan mennnä naimisiin. Ei tartte rakastaa tai romanttis-seksuaalista kanssakäymistä, ei tartte edes pitää toisesta eikä edes asua yhdessä, koska kyseessä on vain juridinen sopimus.

        Tällä tavalla sukupuolineutraali laki on jo nyt tuhonnut avioliiton kokonaisvaltaisesti ja kaikilta Suomen kansalaisilta. Sen merkitys on kyseenalainen ja lähinnä muodollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on! Avioliitto ei ole samaa sukupuolta oleville

        Kukaan ei edes ajattelisi moisia jos te itse olisi kokoajan esittämässä asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei edes ajattelisi moisia jos te itse olisi kokoajan esittämässä asiaa

        Kyllä setalaiset keksi tämän ennen kuin kristityt. Miksi kristityt olisivat sen ensin keksineet homoliitot ja sitten vastustaneet sitä?


      • Anonyymi

        Kirkoissa on päätehtävä evankeliumi eikä syyttely tuomitseminen toki rikokset pitää tunnustaa ja varastetut palauttaa. Mutta syyttäminen on saatanan työtä.


    • Anonyymi

      Evlut kirkko ei luovu kristittyjen ykseydestä, päinvastoin se vahvistaa sitä. Seurakunnat pitävät huolta jäsenistään ja kokoavat heidät kaikki yhteen yhdenvertaisina erottamatta ketään. Se on todellista kristillisyyttä.

      • Anonyymi

        Mutta kun länsi on julistanut jo sodan kristinuskoa vastaan, kun se todellinen kristillisyys olikin saatananpalvontaa, niin minkälaista ykseyttä nyt aiotte harrastaa?


      • Anonyymi

        Sun pitää jutella Jeesuksen kanssa, sitten kun se tulee takaisin maan päälle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Omien sanojensa mukaan hän jakaa kaikki ihmiset lampaisiin ja vuohiin. Lampaat pääsee taivaaseen ja vuohet joutuu "siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä".

        Muista kysyä Jeesukselta, että onko se tasa-arvoa ja oikeaa kristillisyyttä. Hän kyllä antaa sinulle oikean vastauksen. Toivon, että se vastaus tyydyttää sinua.


      • Anonyymi

        Hellarit käy VARASTAMASSA luterilaisten ruuat kerää rahaa niissä itselleen. Myyntijeesus.


      • Anonyymi

        Ortodoksikirkon jäseniä on tunkeutunut luterilaisten tiloihin ja hellareita vaikka heillä on omat kiinteistöt !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää jutella Jeesuksen kanssa, sitten kun se tulee takaisin maan päälle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Omien sanojensa mukaan hän jakaa kaikki ihmiset lampaisiin ja vuohiin. Lampaat pääsee taivaaseen ja vuohet joutuu "siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä".

        Muista kysyä Jeesukselta, että onko se tasa-arvoa ja oikeaa kristillisyyttä. Hän kyllä antaa sinulle oikean vastauksen. Toivon, että se vastaus tyydyttää sinua.

        Hellarit kiroaa luterilaisia myös lestat kiroaa syyttää. Ne on kumpikin eri lahkoisia harhaoppeja. Usein jogasta saatu budhan henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit käy VARASTAMASSA luterilaisten ruuat kerää rahaa niissä itselleen. Myyntijeesus.

        Myymässä kirjojaan kirkoissa eksyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ortodoksikirkon jäseniä on tunkeutunut luterilaisten tiloihin ja hellareita vaikka heillä on omat kiinteistöt !

        On sinullakin ongelmat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit kiroaa luterilaisia myös lestat kiroaa syyttää. Ne on kumpikin eri lahkoisia harhaoppeja. Usein jogasta saatu budhan henki.

        Helluntailaiset ja lestadiolaiset uskovat ovat sisaria ja veljiä Jeesuksessa Kristuksessa,
        vaikka olisivat erehtyneet joissain asioissa, jopa siinä että olisivat ainoita pelastuvia. Kaikki ovat erehtyväisiä, mutta totuuteen tulee pyrkiä.


    • Anonyymi

      Tekopyhää väittää kristillisyydestä olevan vain yksi syntioppi.

      • Anonyymi

        Mohamettijuutalaisetbudhat jogamatolla guruineen kieltää Jeesuksen mutta teillä ei ole muuta murhetta kuin homot.


      • Anonyymi

        Tuskin niitä kahtakaan on. Nehän ovat toistensa vastakohtia samalla tavoin kuin mies ja nainenkin. Avioliittokin vertautuu Raamatussa Jumalan ja ihmiskunnan liittoon, jossa Jeesus on sulhanen ja seurakunta morsian.

        Homoliiton hyväksyntä tarkoittaa, että seurakunta menee itsensä kanssa naimisiin ja Jeesus itsensä kanssa. Silloin ei yksikään ihminen voi pelastua ja mehän tiedämme, että jokainen Jeesukseen uskova pelastuu. Piispojen näkemys on siis selvästi Raamatun sanan vastainen mitä syvimmässä merkityksessä. Se vääristää koko Jumalan pelastussuunnitelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin niitä kahtakaan on. Nehän ovat toistensa vastakohtia samalla tavoin kuin mies ja nainenkin. Avioliittokin vertautuu Raamatussa Jumalan ja ihmiskunnan liittoon, jossa Jeesus on sulhanen ja seurakunta morsian.

        Homoliiton hyväksyntä tarkoittaa, että seurakunta menee itsensä kanssa naimisiin ja Jeesus itsensä kanssa. Silloin ei yksikään ihminen voi pelastua ja mehän tiedämme, että jokainen Jeesukseen uskova pelastuu. Piispojen näkemys on siis selvästi Raamatun sanan vastainen mitä syvimmässä merkityksessä. Se vääristää koko Jumalan pelastussuunnitelman.

        LUONNOTTOMAN HIMON LIITTO ja sitten tavallisen himon liitto. Pakko avioliitot ja lapsen takia avioliitot heti erotaan ja muu uskontoisen kanssa avioliitot on heti avioero.


    • Anonyymi

      Liberaalit hajottavat kirkon,.

      • Anonyymi

        He palvovat ihmistä ja tasa-arvoa. Tasa-arvonkin tulkitsevat kummallisesti. Pienen vähemmistön edut sanelevat enemmistön ajattelua. Ihmisiä ei voi pakottaa hyväksymään vain yhtä liberaalia ajattelua. Se on demokratian vastaista aivopesua.


      • Anonyymi

        Vai liberty vapauteen Kristus meidät vapautti.


    • Anonyymi

      Kirkon irvikuva.

      • Anonyymi

        Kirkon irvikuvia ovat uskovaiset, jotka eivät osaa erottaa edes hyvää tietoa ja pahaa tietoa toisistaan.


    • Anonyymi

      Nythän kirkko nimenomaan noudattaa kristittyjen ykseyttä mitä suuremmassa määrin. Seurakunnan hyväksyvät jäsenikseen jättämättä ketään ulos.

      • Anonyymi

        Ei kahta Raamatun evankeliumia voi sotkea, kun toinen perustuu hyvään tietoon ja toinen pahaan tietoon, jolloin päästään ilmestyskirjan 12. luvun tilanteeseen sotkemalla ne, jolloin samassa taivaassa ovat sekä Saatana että Jumala, ja tuon luvun mukaan Saatana Jumalan kasvojen edessä veljien syyttäjänä - mikä tilanne nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kahta Raamatun evankeliumia voi sotkea, kun toinen perustuu hyvään tietoon ja toinen pahaan tietoon, jolloin päästään ilmestyskirjan 12. luvun tilanteeseen sotkemalla ne, jolloin samassa taivaassa ovat sekä Saatana että Jumala, ja tuon luvun mukaan Saatana Jumalan kasvojen edessä veljien syyttäjänä - mikä tilanne nyt on.

        Ei nyt, jukolavita, tarvitse kuin lukea tuo ilmestyskirjan 12 luku, missä tämä tilanne sanotaan. Jättäkää nyt ne ylimääräiset höpöhöpö uskontojargonit huomioimatta - niillä ei ole mitään muuta virkaa kuin sotkea pelikenttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kahta Raamatun evankeliumia voi sotkea, kun toinen perustuu hyvään tietoon ja toinen pahaan tietoon, jolloin päästään ilmestyskirjan 12. luvun tilanteeseen sotkemalla ne, jolloin samassa taivaassa ovat sekä Saatana että Jumala, ja tuon luvun mukaan Saatana Jumalan kasvojen edessä veljien syyttäjänä - mikä tilanne nyt on.

        Siis saatana paha henki on syyttäjä jonka Jeesus voitti JOTEN JEESUKSEN OHJEEN MUKAAN SIUNATKAA ÄLKÄÄ KIROTKO SIUNATKAA ETTÄ SIUNAUKSEN PERISITTE.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jeesusta ei kiinnosta sun raiskaus jutut tai homoilut vaan se pelastuuko sielusi.

      • Anonyymi

        Sielu ei pelastu, jos elää synnissä. Jeesus sanoi aviorikoksen tehneelle naiselle: ”Mene, äläkä enää syntiä tee”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielu ei pelastu, jos elää synnissä. Jeesus sanoi aviorikoksen tehneelle naiselle: ”Mene, äläkä enää syntiä tee”.

        ”Mene, äläkä enää syntiä tee”. Tämä käsky kuuluu myös sinulle vaikka luulet ettei se kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielu ei pelastu, jos elää synnissä. Jeesus sanoi aviorikoksen tehneelle naiselle: ”Mene, äläkä enää syntiä tee”.

        Juutalaiselle naiselle sanoi näin siellä ollessaan vielä ihmisenä ja nämä kaikki ennen ristiä olivat juutalaisia kreikkalaisia egyptiläisiä samarialaisia arabeja Italian vallan alaisia siihen aikaan. Jeesus ajoi demonit pois juutalaisista monestakin.Mutta nämä fariseukset kadehti Jeesusta.


    • Anonyymi

      Juu ja ihmiskauppa on rikollista ja parittaminen seksiin pakottaminen.

    • Anonyymi

      Ihmiset tuhoutuvat synteihinsä!

      • Anonyymi

        Alkaa todellakin näyttämään siltä että olette tuhoutumassa.


    • Anonyymi

      Evlut kirkko on viime aikoina vahvistanut kristittyjen seurakuntalaisten ykseyttä. Kaikki seurakuntalaiset ovat yhtä tervetulleita kirkkoon, ketään ei jätetä ulkopuolelle. Se on edistystä ja hyvä asia.

      • Anonyymi

        Ehkä tuolla ykseydella Lutherin tunnuskirjoissa tarkoitetaan kuiten opillista ykseyttä, ettei yksi vie yhteen suuntaan ja toinen toiseen. Sitä että keskeisissä, perustavissa oppikysymyksissä ollaan yhtä mieltä. Sitä ettei kirkkoa hajotetaan sisältä käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuolla ykseydella Lutherin tunnuskirjoissa tarkoitetaan kuiten opillista ykseyttä, ettei yksi vie yhteen suuntaan ja toinen toiseen. Sitä että keskeisissä, perustavissa oppikysymyksissä ollaan yhtä mieltä. Sitä ettei kirkkoa hajotetaan sisältä käsin.

        Rukoilihan Jeesus myös seurakuntansa puolesta. "että he olisivat yhtä".


      • Anonyymi

        Lestat heittää ulos hellarit kiroaa Jeesus ei heitä ketään pois hän ei unohda yhtäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat heittää ulos hellarit kiroaa Jeesus ei heitä ketään pois hän ei unohda yhtäkään.

        Ainoa joka enää nykyään haluaa avioliittoon on oleskelulupa huijarit.


    • Anonyymi

      Ei piispat välitä totuudesta.

    • Anonyymi

      Ei voikaan.

    • Anonyymi

      Homous ei ole syntiä mitenkään ainoastaan ihmisen syntyessä saatu seksuaalinen suuntaus , ihan samalla tavalla kun heteroillakin .
      Joten syntiä on levittää väärää uskoa ihmisistä jotka eivät itse ole päättäneet suuntaustaan vaan sattuivat syntymään erilaisena. Ja kuuluvat vähemmistöryhmiin
      Kirkon on hieman muutettava noita oppejaan jotka alentavat ihmisiä. Homoja on paljon ja on aina ollut , ei siinä mitään ihmettelemistä ole mitenkään
      Uskovaisten on muistettava että Suomessa noudatetaan meidän omia lakejamme . Ei siis raamatun tulkitsemista . Lait ja asetukset on juuri siksi laitettu että niitä noudatetaan.
      Miksi teikäläistä niin kiinnostaa nuo homo asiat, kun he ovat ainoastaan ihan tavallisia ihmisiä ei mitään kummajaisia . Lopettakaa tuo homo vaino ja huomatkaa että se on sairasta touhua kun joka päivä siitä jauhatte.

      • Anonyymi

        No, tässä tilanteessa on tärkeää, että he itsekin osoittavat olevansa saatanasta, ettei kukaan sitten pääse jälkeenpäin väittämään olleensakin puhdas pulmunen. Tilanne on sama kuin sanonta, että anna hullulle köyttä, niin se hirttää itsensä.


    • Anonyymi

      Lestat on erotellut Jeesuksen uskoisia ovat lahko myllynkivi kaulassa lahko.

      • Anonyymi

        Kyllä se myllynkivi on nyt ripustettu kaikkien kristittyjen kaulaan ilmestyskirjalla, kun Yhdysvaltain presidentille ilmoitetun mukaan länsi on julistaneen avoimen sodan kristinuskoa vastaan. Sen Jumala onkin ollut Saatana.


    • Anonyymi

      Hetero suhteiden syrjähypyt ja seksiaktit ennen avioliittoa ovat yhtä vakavia syrjäytymiä kuin seksuaalisiin vähemmistöryhmiin kuuluvien seksi jne mitä tulee Raamatun normeihin. Niitä ei voi rikkoa tietoisesti ilman tulevaa rangaistusta. Ja mitä tulee kansankirkkoomne niin sen hengellinen luisuma on vasta alkua koko järjestelmän tuholle. Kuka viitsii enään mennä nykypäivänä kirkkoon kun sen salliva asenne vihkiä moraalittomissa suhteissa uivat yhteiseen avioliittoon on luterilaisen kirkon must juttu nykypäivänä. Halu miellyttää valtavirtaa ajaa kirkot alas ja lopulta kirkkosalit ammottavat tyhjyyttään. Tänä alkaa olka jo tämänpäivän realismia. Kirkot itse syypäitä hengelliseen aliravitsemus tilaansa. Jumala on puhdistanut kirkon tomut jaloistaan kauan sitten.

    • Anonyymi

      Tikanpoikii heiteltäessä kevään korvilla
      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010374321.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox

      Carterin varovaisuuden ymmärtää. O’Sullivan on snookerkiertueen pelaajista ylivoimaisesti seuratuin ja rakastetuin. Poikkipuolinen sana hänestä tarkoittaa väistämättä, että kritiikin antaja saa tuta niskoissaan O’Sullivanin intohimoisten fanien vihan.
      – Fanit rakastavat häntä, Carterkin myöntää ja näyttää taas siltä, että hänellä olisi enemmänkin sanottavaa astiasta.
      Hehän eivät ole oikeastaan snookerfaneja, minun mielestäni. He ovat Ronnie O’Sullivanin faneja. Ja se on ihan ok, kaikki saavat valita, kenestä pitävät, Carter tyytyy toteamaan.

    • Anonyymi

      Ei se ole enää mikään kirkko vaan setan haaraliike

      • Anonyymi

        Setan edustamilla arvoilla on siellä isompi kannatus, kuin Jeesuksen opetuksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Setan edustamilla arvoilla on siellä isompi kannatus, kuin Jeesuksen opetuksilla

        Siellä ohitetaan Jeesuksen opetus avioliitosta. Hän ei opettanut, että miehen ja naisen avioliiton lisäksi olisi joku muu malli. Hän kyllä puhui avioliittoon kelpaamattomista ja se voisi sopia homoille ja lesboille. Jeesus ei anna heille siinä yhteydessä sen kummempia ohjeita, miten kelpaamattomien tulisi elää. Sen takia homoille ja lesboille on voimassa sama kuin muillekin Jeesuksen seuraajille. Pitää uskoa Jeesukseen, kääntyä synneistään ja kieltää itsensä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ohitetaan Jeesuksen opetus avioliitosta. Hän ei opettanut, että miehen ja naisen avioliiton lisäksi olisi joku muu malli. Hän kyllä puhui avioliittoon kelpaamattomista ja se voisi sopia homoille ja lesboille. Jeesus ei anna heille siinä yhteydessä sen kummempia ohjeita, miten kelpaamattomien tulisi elää. Sen takia homoille ja lesboille on voimassa sama kuin muillekin Jeesuksen seuraajille. Pitää uskoa Jeesukseen, kääntyä synneistään ja kieltää itsensä jne.

        Juurikin noin.


    • Anonyymi

      Uskovaisten luterilaisten piiri on laaja, siihen kuuluu kaikenlaisia ihmisiä, jotka ovat yhtä arvokkaita keskenään vaikka ovatkin hiukan erilaisia. Myös heidän jumalsuhteensa voi olla yksilöllistä ja se kuuluu vain kahden kesken heidän ja Jumalan välillä. Muut älkööt siihen puuttuko.

    • Anonyymi

      Näin on käynyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä luovuin evlut kirkosta koska olen kristitty.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe