Ei ole yksittäinen tapaus romaneilla

Anonyymi-ap

33

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos haluatte lisää niin täältä voin laittaa.

      • Anonyymi

        Parempi pysyä omillaan siel Hesas,ettei heimo oveasi kolkuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi pysyä omillaan siel Hesas,ettei heimo oveasi kolkuta...

        No on tässä vastusta jos yrittämään tulee.


    • Anonyymi

      Partisaani sai hiljattain uutisvinkin lukijalta, joka on seurannut sivusta kiivasta mustalaisten sukulaisriitaa, joka huipentui siihen, että nuori mustalaisnainen puukotti liikuntarajoitteista mummoaan. Valtamedia väittää mustalaisten olevan ”vanhuksia arvostavaa” ja ”sukulaiskeskeistä” kansaa, mutta Suomen käräjäoikeuksien juttuluetteloihin perehtyneet kansalaiset tietävät todellisuuden olevan tyystin toinen.

    • Anonyymi

      Onko Helsingin asiat huolianne vai juorutaanko,jotta kaikki kansa saa tietää ku sattuu lukemaan?

    • Anonyymi

      Menehän vaikka lenkille raittiiseen ilmaan!

      • Anonyymi

        Menen toki, lakerikengillä liukasta kävellä.


    • Anonyymi

      En kommentoi yksittäistapausta.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole tarvinnut sekaantua romaneihin🌷


      • Anonyymi

        Minä oon lukenu monta Romaania ja tulen lukemaan.Jatko Romaanit on parhaita mitä oon lukenu .Eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon lukenu monta Romaania ja tulen lukemaan.Jatko Romaanit on parhaita mitä oon lukenu .Eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.

        Olet viisas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet viisas

        Romanilla on aina teräase mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole tarvinnut sekaantua romaneihin🌷

        Joo mut vanhempasi oli sukua keskenään


    • Anonyymi

      Surullista luettavaa. Iso osa mustalaisista ei halua sopeutua yhteiskuntaan, ja kohtuullisen pieni osa yrittää mutta ei ole helppoa juuri näiden takia. Sääliksi käy tätä vähemmistöä. On vaan ihme, miksi yhteiskunta suostuu marssimaan tämän kokonaisuudessa pienen vähemmistön pillin mukaan, ja maksetaan näiden rähjien elämä, ja aiheuttamat vahingot kohdusta hautaan. Jotain ihan konkreettista pitäisi tehdä näille himotappajille, jotta se oikeasti parempi osa mustalaisista pääsisi elämään normaalia elämää ilman pelkoa näistä loosereista.

      • Anonyymi

        Minä jos olisin romani niin en käyttäisi mitään pellevaatteita. Suku ei minua määräisi. Tiedän romaneita jotka on kokonaan eronneet mannekulttuurista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jos olisin romani niin en käyttäisi mitään pellevaatteita. Suku ei minua määräisi. Tiedän romaneita jotka on kokonaan eronneet mannekulttuurista.

        Aivan turhan moni Suomessa selittää "toisten kulttuurien kunnioittamisesta". Joissain kulttuureissa vaan ei ole kunnioittamisen aihetta. Se, että "vanhempia heimolaisia" kunnioitetaan, ei tee kulttuurista millään tavalla kunnioitettavaa, jos kulttuuri sallii varastamisen ei-heimolaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan turhan moni Suomessa selittää "toisten kulttuurien kunnioittamisesta". Joissain kulttuureissa vaan ei ole kunnioittamisen aihetta. Se, että "vanhempia heimolaisia" kunnioitetaan, ei tee kulttuurista millään tavalla kunnioitettavaa, jos kulttuuri sallii varastamisen ei-heimolaisilta.

        Ei ne aina kunnioita omiaankaan. Mut ei siitä sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan turhan moni Suomessa selittää "toisten kulttuurien kunnioittamisesta". Joissain kulttuureissa vaan ei ole kunnioittamisen aihetta. Se, että "vanhempia heimolaisia" kunnioitetaan, ei tee kulttuurista millään tavalla kunnioitettavaa, jos kulttuuri sallii varastamisen ei-heimolaisilta.

        Näin on, jopa nykyinen presidenttimme sanoi aikoinaan, että kulttuurien monimuotoisuus on Suomelle rikkaus.
        T. Entinen persu Luvialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, jopa nykyinen presidenttimme sanoi aikoinaan, että kulttuurien monimuotoisuus on Suomelle rikkaus.
        T. Entinen persu Luvialta.

        Luvia syöty Eurajoki,mitä sää täällä murehdit Eurajoki omana sivuna?


      • Anonyymi

        Omintakeinen ns kunnia-kulttuuri teetättää kaikenlaista ja käytännössä kieltää yhteiskunnan osaksi sopeutumisen. On kaikenlaisia järjettömiä sääntöjä, jotka ei perustu mihinkään. Mies ja nainen eivät saa käydä samassa vessassa, niinpä miehet käy paskalla kerrostalojen sauna-vaatehuolon tiloissa. Vanhempi ja nuorempi mustalainen eivät voi istua saunassa yhtäaikaa. Nuorempi häpäisi vanhemman. Voi isäkissa vttu näitä sopeutumattomia, jotka kokee että heitä syrjitään. Ihan itse syrjivät itsensä yhteiskunnan ulkopuolelle. Lukutaidon omaavia lienee vain 30 %:lla jos sitäkään. Kehitysmaissakin on vihmerämpää porukkaa. Onneksi kuolevat vähitellen pois sisäsiittoisuuteen ja sukupuuttoon.


      • Anonyymi

        kaupungin pitäs myöntää hiljentämis raha manneja kohtaan.


      • Anonyymi

        Vieläkö elää Herrassa?


      • Anonyymi

        Mustaismies elää kuin Paul Anka.
        Vaimon pitää aamulla pestä hampaat ottaa suikkiin ja pestä hampaat senjälkeen uudelleen.


      • Anonyymi

        Näin on ja oleppa kiinnostunut heidän rahan ansainnasta tahi siitä, millä ostelevat mersuja, audeja ja bemareita, vaikka eivät käy työssä?? Sitä kun alat peräämään, sinut vaiennetaan rasistina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja oleppa kiinnostunut heidän rahan ansainnasta tahi siitä, millä ostelevat mersuja, audeja ja bemareita, vaikka eivät käy työssä?? Sitä kun alat peräämään, sinut vaiennetaan rasistina.

        Pahin rasistiksi jaukkuja on Anna sosiaalitoimistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja oleppa kiinnostunut heidän rahan ansainnasta tahi siitä, millä ostelevat mersuja, audeja ja bemareita, vaikka eivät käy työssä?? Sitä kun alat peräämään, sinut vaiennetaan rasistina.

        Huumekaupasta ja kiristyksestä ne rahat tulee. Putsataan sos huollon asiakkaiden tilit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumekaupasta ja kiristyksestä ne rahat tulee. Putsataan sos huollon asiakkaiden tilit.

        Niin tulee.


    • Anonyymi

      Fiksut pysyy romskyista kaukana.

      • Anonyymi

        Mustalaiset varsinkin Lindroos Marko kaiken pahan alku ja Terno Palmh..VAROKAA


      • Anonyymi

        Ilmoitus asia ITSE ISÄ LINDROOS NÄHTY EILEN KAUPUNGIN KATU KUVASSA.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe