Parisuhteen metsästys onnistuuko se yksin muualla kuin baarissa?

Anonyymi-ap

Hei,

Mietin tässä vaihtoehtojani. Olen salibandyjoukkueessa jossa päällisinpuolin käytännössä miesvaltainen. Treeneissä käy välillä naisia ja treenataan välillä myös naisjoukkueita vastaan. Käyn myös koirapuistoissa usein koirani kanssa, kuten myös lenkeillä eripaikoissa.

Pääsen juttuun monien naisten kanssa, mutta se juttu on näissä paikoissa päällisin puolin aiheeseen liittyvää. Eli ei mitään siitä edespäin. Onko kyse vain siitä, että en ole uskaltanut kysyä suoraan vai olenko tiedostamattani vain toteuttanut hiljaista sääntöä "täällä ei isketä"

Kun taas baarissa jossa käyn ehkä kerran 2 vuodessa just katsomassa miksi en mene sinne. Niin siellä se on jotenkin selkeetä, että jos lähestyn, niin kaikki tietää miksi lähestyn.

Olen siis kaikissa noissa tapauksissa yksin liikenteessä

38

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Pääsen juttuun monien naisten kanssa, mutta se juttu on näissä paikoissa päällisin puolin aiheeseen liittyvää. Eli ei mitään siitä edespäin."

      No oletko sä noissa edes kertaajaan pyytänyt ketään kanssasi ulos? Mihin sen jutun sun mielestäsi noissa pitäisi edetä, jotta voisit kysyä?

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä kysymys. Olen pelännyt kysyä, juuri tuon kuvittelemani hiljaisen "säännön"- takia, että näissä paikoissa ei "isketä"

        Ehkä pelko on myös siinä, että pelkään jos kysyn turhaan eli
        *mitä jos hän onkin varattu.
        *mitä jos toinen vaivaantuu ja katoaa paikalta ja ei koskaan enään tule takaisin ja jos tulee, niin
        välttelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä kysymys. Olen pelännyt kysyä, juuri tuon kuvittelemani hiljaisen "säännön"- takia, että näissä paikoissa ei "isketä"

        Ehkä pelko on myös siinä, että pelkään jos kysyn turhaan eli
        *mitä jos hän onkin varattu.
        *mitä jos toinen vaivaantuu ja katoaa paikalta ja ei koskaan enään tule takaisin ja jos tulee, niin
        välttelee

        Mä en näe mitään ongelmaa kysyä, jos juttu luistaa ja toinen vaikuttaa kiinnostavalta. Mitään sellaista latteuksien latelua ja iskemustä en tosuaan yrittäisi, mutta saahan sitä nyt missä tahansa kahville kysyä.

        Noihin kahteen pelkoosi en osaa vastata kuin.
        * se selviää kun kysyy
        * riskin on olemassa, mutta onko se maailmanloppu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä kysymys. Olen pelännyt kysyä, juuri tuon kuvittelemani hiljaisen "säännön"- takia, että näissä paikoissa ei "isketä"

        Ehkä pelko on myös siinä, että pelkään jos kysyn turhaan eli
        *mitä jos hän onkin varattu.
        *mitä jos toinen vaivaantuu ja katoaa paikalta ja ei koskaan enään tule takaisin ja jos tulee, niin
        välttelee

        Kyllä nuo rajoitteet ovat lähinnä omassa päässäsi, ja eihän sinun tarvitsekaan heti kysyä, että "aletaaks olee" vaan esim koirapuistossa voi kysyä, että lähdettäiskö joskus yhdessä lenkille koirien kanssa tai vastaavaa? Siinä on kummankin osapuolen helppo perääntyä, ellei vielä natsaakaan.

        Ehkä urheiluharrastuksissa voi toista kysyä vaikka katsomaan jotain tulevaa peliä tms tapahtumaa, ellei halua suoraan kahville kysyä.

        Toisaalta hyvä merkki osoittaa kiinnostustaan on jo palaaminen kerran toisensa jälkeen saman henkilön kanssa ja katsoa reaktiota siihen ennen kuin etenee.


    • Anonyymi

      Eihän sitä koskaan tiedä missä sitä bongaa jonkin ihmisen. Niin voi käydä vaikka kaupassa, lenkillä tai jossain postilaatikolla. Olen kuullut, että joku on voinut törmätä vaikka mattolaiturilla. You never know.

      Itse jotenkin näen, että on hyvä kulkea silmät auki, niin ei törmää mihinkään esineisiin myöskään. Ei kannata luopua uskosta, toivosta tai rakkaudesta, vaikka ajoittain pitääkin huuhdella silmiä surun (ja ilonkin) kyynelillä.

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla baareissa mies tutustuu naisiin ja löytää kumppanin. Ei kumppania harrastuksista löydä.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Ei harrastustoiminnoissa pääasiassa ihmisiä isketä. Se luo kuitenkin lisää mahdollisuuksia tutustua ihmisiin. Ihan parhaita on kaikenlaiset sinkkutapahtumat.

    • Anonyymi

      Jykevä leuka, metsästäjän silmät, status/tulot sekä 180cm+ pituus. Siinä ne tärkeimmät niin sillä siisti.

    • Anonyymi

      Ei mistään. Itse olen ollut jonossa jo 10v.. Odotusaikasi tulee olemaan aika pitkä..

      Eikä millään sählyllä tai muulla ole väliä parisuhteen saamisen kannalta koska kaikki muutkin miehet tekevät samoja juttuja mitä sinä keksit tehdä koska hekin haluavat parisuhteen... Etkä ole heitä parempi..

    • Anonyymi

      Kannattaa varmasti ensiksi miettiä, että mitä se "iskeminen" on. Itse en koe iskemiseski sitä, että vaikka nyt jossain harrastustoiminnassa tutustuu ja tykästyy ja pyytää ulos. Mun mielessäni iskeminen on juurikin sitä mitö jotkut nyt vaikka baareissa harrastavat, että menevät täysin tuntemattoman puheille ja alkavat heti vonkaamaan mukaan tai treffeille.

      • "Kannattaa varmasti ensiksi miettiä, että mitä se "iskeminen" on. Itse en koe iskemiseksi sitä, että vaikka nyt jossain harrastustoiminnassa tutustuu ja tykästyy ja pyytää ulos. "

        Noin on, ja voi ehdottaa ulos menemisen sijaan menemistä hetekalle.

        Iskeminen tarkoittaa että mies lähestyy sillä ennakkoajatuksella että saa tytön kertakäyttöä varten hetekalle. Vietteleminen tarkoittaa että miehen tähtäimessä on pitempiaikainen parisuhde.


      • Anonyymi
        Kuumakatse kirjoitti:

        "Kannattaa varmasti ensiksi miettiä, että mitä se "iskeminen" on. Itse en koe iskemiseksi sitä, että vaikka nyt jossain harrastustoiminnassa tutustuu ja tykästyy ja pyytää ulos. "

        Noin on, ja voi ehdottaa ulos menemisen sijaan menemistä hetekalle.

        Iskeminen tarkoittaa että mies lähestyy sillä ennakkoajatuksella että saa tytön kertakäyttöä varten hetekalle. Vietteleminen tarkoittaa että miehen tähtäimessä on pitempiaikainen parisuhde.

        Höpöti höpöti ja pöpöti pöpöti. Käy ottamassa lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöti höpöti ja pöpöti pöpöti. Käy ottamassa lääkkeesi.

        "Höpöti höpöti ja pöpöti pöpöti. Käy ottamassa lääkkeesi."

        En käytä lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Höpöti höpöti ja pöpöti pöpöti. Käy ottamassa lääkkeesi."

        En käytä lääkkeitä.

        No se selittää. Sun kannattais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se selittää. Sun kannattais

        "No se selittää. Sun kannattais"

        Lääkkeitä syödään joku johonkin vaivaan tai jonkin harhauskomuksen takia. Minulla ei ole ole sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No se selittää. Sun kannattais"

        Lääkkeitä syödään joku johonkin vaivaan tai jonkin harhauskomuksen takia. Minulla ei ole ole sellaisia.

        Noin te kaikki hullut sanotte. Kaikki hullut jättää lääkkeensä ottamatta, kun "eivät tarvi niitä" ja sitte te pyöritte psykooseissanne jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin te kaikki hullut sanotte. Kaikki hullut jättää lääkkeensä ottamatta, kun "eivät tarvi niitä" ja sitte te pyöritte psykooseissanne jatkuvasti.

        "Noin te kaikki hullut sanotte. Kaikki hullut jättää lääkkeensä ottamatta, kun "eivät tarvi niitä" ja sitte te pyöritte psykooseissanne jatkuvasti."

        Minua ei vaivaa mikään psykoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin te kaikki hullut sanotte. Kaikki hullut jättää lääkkeensä ottamatta, kun "eivät tarvi niitä" ja sitte te pyöritte psykooseissanne jatkuvasti.

        "Noin te kaikki hullut sanotte. Kaikki hullut jättää lääkkeensä ottamatta, kun "eivät tarvi niitä" ja sitte te pyöritte psykooseissanne jatkuvasti."

        En ole hullu.


    • Nykyaikana on asia tehty helpoksi. Ei tarvitse mihinkään lähteä, kun voi etsiä kumppania netistä.

      • Anonyymi

        Mitä ihmisten juttuja kuuntelee, niin taitaa tuo helppous olla melko näennäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmisten juttuja kuuntelee, niin taitaa tuo helppous olla melko näennäistä.

        Ja ihmiset ottaa nää liian vakavasti. Miksei vois vaan huvikseen siellä kirjotella.


      • Anonyymi

        Myös parisuhteen ryssiminen on ilmeisesti samalla tehty helpoksi. Ainakin netti vaikuttaa olevan pullollaan miehiä, jotka etsivät naisseuraa saatesanoilla likimain: varattu, luotettava mies etsii salaista päiväkahviseuraa. (Ristiriita em. mainoslauseessa on muuten hämmentävä.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmisten juttuja kuuntelee, niin taitaa tuo helppous olla melko näennäistä.

        Sinänsä se on helppoa aja parisuhteen etsinnän voi tehdä kotisohvalta, verrattuna, jos vaikka pitää lähteä baariin tai miettiä joku uusi harrastus kuten tanssi tai pitsinnypälääminen. Pelikin on selkeä. Kaikki nettideitillä olevat etsivät jonkinlaista kanssakäymistä toisen henkilön kanssa (samaa ei voi sanoa edes baarissa) eikä ole kovaa meteliä tai humalaa tms haittaamassa.

        Toisaalta nettideitit ovat lisänneet etenkin haluttujen yksilöiden valinnanvaraa niin paljon, että heitä voi olla entistä vaikeampaa tavoittaa.


      • Yogamies kirjoitti:

        Sinänsä se on helppoa aja parisuhteen etsinnän voi tehdä kotisohvalta, verrattuna, jos vaikka pitää lähteä baariin tai miettiä joku uusi harrastus kuten tanssi tai pitsinnypälääminen. Pelikin on selkeä. Kaikki nettideitillä olevat etsivät jonkinlaista kanssakäymistä toisen henkilön kanssa (samaa ei voi sanoa edes baarissa) eikä ole kovaa meteliä tai humalaa tms haittaamassa.

        Toisaalta nettideitit ovat lisänneet etenkin haluttujen yksilöiden valinnanvaraa niin paljon, että heitä voi olla entistä vaikeampaa tavoittaa.

        Totta, etsiminen on helppoa kun se on tuloksetonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös parisuhteen ryssiminen on ilmeisesti samalla tehty helpoksi. Ainakin netti vaikuttaa olevan pullollaan miehiä, jotka etsivät naisseuraa saatesanoilla likimain: varattu, luotettava mies etsii salaista päiväkahviseuraa. (Ristiriita em. mainoslauseessa on muuten hämmentävä.)

        Kyllä. Tosin se ei eroa mitenkään reaalimaailmasta. Pelimiehiä on joka paikassa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ja ihmiset ottaa nää liian vakavasti. Miksei vois vaan huvikseen siellä kirjotella.

        Koska ne etsivät sieltä muuta kuin keskusteluseuraa. Miksi kukaan etsisi keskusteluseuraa jostain deittiapeista? Onko sen keskusteluseuran ulkonäöllä suurestikin merkitystä?


      • Ne parisuhteet jotka muodostuu, muodostuu reaalimaailmassa. Deittipalveluissa muodostuu, kun muodostuu, kertakokemuksia.

        Laitan tähän "minä kyllä tiedän..." kaakattajille sen, että häviävän pieni määrä poikkeustapauksia kuitenkin on olemassa.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Sinänsä se on helppoa aja parisuhteen etsinnän voi tehdä kotisohvalta, verrattuna, jos vaikka pitää lähteä baariin tai miettiä joku uusi harrastus kuten tanssi tai pitsinnypälääminen. Pelikin on selkeä. Kaikki nettideitillä olevat etsivät jonkinlaista kanssakäymistä toisen henkilön kanssa (samaa ei voi sanoa edes baarissa) eikä ole kovaa meteliä tai humalaa tms haittaamassa.

        Toisaalta nettideitit ovat lisänneet etenkin haluttujen yksilöiden valinnanvaraa niin paljon, että heitä voi olla entistä vaikeampaa tavoittaa.

        Riippunee siitä miten määrittää helpon. Mä en näe mitä helppoa tuossa on, vaan nimenomaan koen kaikki nettideitit hankaliksi ja vaivalloisiksi.


    • Anonyymi

      Kuntosalilla. Lenkkipolullakin.

      • Sekä kuntosalilla että lenkkipolulla voi tavata vain kahedorgia. Ei kai lihaspullistelijoita kukaan järjissään oleva puolisoksi etsi. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Sekä kuntosalilla että lenkkipolulla voi tavata vain kahedorgia. Ei kai lihaspullistelijoita kukaan järjissään oleva puolisoksi etsi. 🌹👀

        Ei kai mitkään lihaspullistelijat nyt lenkkipoluilla liiku. Eihän ne pysty edes juoksemaan sen lihasmassansa kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai mitkään lihaspullistelijat nyt lenkkipoluilla liiku. Eihän ne pysty edes juoksemaan sen lihasmassansa kanssa.

        Eivät lenkkipolun juoksijat niin kadorgia ole kuin salipullistelijat, mutta kahedorgia kuitenkin. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Eivät lenkkipolun juoksijat niin kadorgia ole kuin salipullistelijat, mutta kahedorgia kuitenkin. 🌹👀

        Lenkkeilijä voi myös kävellä. Enemmän kahedorga on, jos ei ollenkaan liiku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkeilijä voi myös kävellä. Enemmän kahedorga on, jos ei ollenkaan liiku.

        Ihan olympialajinakin on kilpakävely. Tahko Pihkala vertasi sitä kilpailuun, kuka osaa kuiskata kovempaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Ihan olympialajinakin on kilpakävely. Tahko Pihkala vertasi sitä kilpailuun, kuka osaa kuiskata kovempaa. 🌹👀

        Lenkkeillessä ei tarvitse kävellä kilpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkeillessä ei tarvitse kävellä kilpaa.

        Jaa, niinkö?


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Jaa, niinkö?

        Kyllä, ihan totta.


    • Anonyymi

      yHDISTÄ NOISTAKIN TIETOKONEEN TEKEMISTÄ NIMISTÄ WERILAISIA...


      Mutta niin joku IBM-man tartteee3 tyttöjen piirtämiä kuvia johonkin pelijuttuun...

      Man-
      La-
      Ku-
      Lo-
      Prax-
      Ba-

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe