MG5 SR -täyssähköfarmari vain 27 900 euroa!

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/autot/art-2000010332908.html

27 900 tämän päivän euroa on vain 19 000 vuoden 2004 euroa. Silloin tuolla rahalla sai karvalakkivarustellun Astran tms. perusauton tai pikkuauton.

Vaikka nykyautoissa on varustelutaso, turvallisuus, taloudellisuus, päästöt ja ajomukavuus ihan eri tasolla, reaalihinta on edelleen sama! Hämmästyttävää.

17

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinko meinaat, entäs sitten tuo mittayksikkönä käytetty metri
      eli tuhat millimetriä.
      oliko sekin ainoastaan 68,5 senttiä vuonna 2004?


      HEH HEH

      • Anonyymi

        Jos puhutaan sinun vyötärön ympärysmitasta, tuo voisi pitää paikkaansa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos puhutaan sinun vyötärön ympärysmitasta, tuo voisi pitää paikkaansa. :D

        Voithan sinä tulla sen vyötärön mittaamaan, jos uskallat.
        Mutta kyllähän me molemmat tiedämme,
        ettei sinunkaltaisesta rääpäleestä siihen ole.


        HEH HEH


    • Anonyymi

      Täyssähköauton ostava saa rahalleen paljon enemmän vastinetta ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että täyssähköauton hinnassa ei ole autoveroa.

      Vielä kun saataisiin alv pois. :D

    • Anonyymi

      Tänään Tampereella ajoi yksi MG sähköauto NNJ-204 reilua ylinopeutta 40 km/h alueella. Luultavasti lähemmäs 100 km/h.
      Luultavasti otti niin kovasti päähän kun ei ollut alla vetyautoa.

      • Anonyymi

        Hänellä otti päähän se että ajoit hidastellen nuhapumppu polttiksellasi edessä. Poliisien asia on puuttua ylinopeuksiin. Jos sähköauto ampaisee ohitsesi muutaman sekunnin ajan ylinopeutta, poliisitkaan eivät ehdi tarkistamaan nopeutta kun sähköauton ajo jatkuu sallitulla nopeudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä otti päähän se että ajoit hidastellen nuhapumppu polttiksellasi edessä. Poliisien asia on puuttua ylinopeuksiin. Jos sähköauto ampaisee ohitsesi muutaman sekunnin ajan ylinopeutta, poliisitkaan eivät ehdi tarkistamaan nopeutta kun sähköauton ajo jatkuu sallitulla nopeudella.

        Sähköpellet on ajotaidottomia urpoja, tuollaisen retardilauman on turha haaveilla mistään polkupyörää nopeammasta ajokista tällä vuosisadalla.


        PATTERIPELLET HOITOON


    • Anonyymi

      Tuossa pari tonnia kalliimmassa versiossa taitaa olla selkeästi parempi akku. Ainakin tämä näyttää suuntaa mihin hintakehitys on menossa.

      • Anonyymi

        Paremmassa on NMC, lähtömallissa LFP. Suomen oloihin ei jälkimmäistä kannata ottaa surkean kylmyydensietokyvyn vuoksi.


    • Anonyymi

      25000 liikaa hintaa romupaskasta.

    • Anonyymi

      Hyvä ja halpa ei tässäkään tapauksessa ole yksi auto . Pitää ostaa kaksi autoa jos haluaa hyvän ja halvan . Omko halpa Kiinalainen tuote koskaan ollut hyvä ?

      • Anonyymi

        Kannattaako maksaa maltaita "länsimaisesta" sähköautosta joka kuitenkin menee paaliin akun kestoiän päätyttyä. Noilla Kiinan halvoilla sähköautoilla ei paljon häviä vaikka auto menisikin paaliin vähän aikaisemmin. Sitten voi ostaa uuden tekniikaltaan edistyksellisemmän sähköauton, kun länsiauton ostanut nyhjää vanhalla tekniikalla.


    • Anonyymi

      Olen ajanut MG5:llä. Ihan laadukas kuva jäi. Ihan oikea farkku, mutta edullinen ajaa.

      • Anonyymi

        Minä taas kävin koeajamassa siskosi ja äitisi, ja aika väljä tuntuma molemmista jäi.
        Olisin toki koeajanut myös vaimosi,
        mutta eihän tuollaisella aisankannattajalla moista ole,
        joten koeajopöytäkirjaan siltä osin pelkkä viiva.


        KALKKU MUTALA


    • Anonyymi

      Vai HULLU ostaa wongin.
      Et saa osia, kärry on hengenvaarallisen heikosti rakennettu ja vielä sokerina pohjalla, kommunistin kyhäämä, kannatat lanteillasi kommunismia.
      Demarille tämä mummoankan auto sopii kuin nenä persvakoon.
      Hyvää matkaa punikki.

    • Anonyymi

      Tuota vastinetta rahalle -arvoa olen minäkin hämmästellyt. Sähköautot ovat nykyään todella edullisia, jos vertaa fossiileihin 20 vuotta sitten.

      Mutta palstan urpoille vuoden 2004 euro on sama euro vielä vuonna 2024....

    • Anonyymi

      Saako tähän autodocilta niveliä alustaan ja jarrupaloja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe