Miksi ihoni on niin ruskea vaikka pesen sen aina "vimmaisesti" ?

Anonyymi-ap

Onko ihoni siis luonnostaan ruskeampi? Tuntuu että se näyttää niin hemmetin likaiselta vaikka pesen itseäni aika usein. Menee ehkä neuroottiseksi se kun tuosta nostan numeroa, mutta olisi kivempi jos iho olisi vaaleampi. Talvellakin se on ruskea vaikka talvi ei ole kesä. Joku pian luulee kun näkee mut "helkkari tuo äijä ei varmaan käy suihkussa koskaan". Siis naamani on niin ruskea. Kun tämä kerta vaivaa minua, niin löytyykö siihen joku keino miten saada sen vaaleammaksi?

13

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai johtuuko ihon ruskettuminen muista seikoista `?Mistä? Onko se ihotyypistä kiinni ??

      • Anonyymi

        Hmm... Kas tässäpä Tohtori Tunti-Tonninen.Olet siis eettisesti pokkeava.Se joko johtuu jomman kumman sukugeeneistä taikka sitten syrjähypystä taikka sitten jostain perinnöllisestä " taudista".Hankkipa nyt pikaisesti hoitoseteli.Ota vaikka laina, niin voimme paneutua asian juureen sekä ytimeen ja tehdä monimuotoisia ja pitkäkestoisia kokeita ja sukusevityksiä asian selvittämiseksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Kas tässäpä Tohtori Tunti-Tonninen.Olet siis eettisesti pokkeava.Se joko johtuu jomman kumman sukugeeneistä taikka sitten syrjähypystä taikka sitten jostain perinnöllisestä " taudista".Hankkipa nyt pikaisesti hoitoseteli.Ota vaikka laina, niin voimme paneutua asian juureen sekä ytimeen ja tehdä monimuotoisia ja pitkäkestoisia kokeita ja sukusevityksiä asian selvittämiseksi..

        no kun mainittit syrjähypyn niin en ole edes 100% varma että onko mun isä mun oikea biologinen isä. En mä ryhdy nyt mihkään tommosiin mitä sinä tossa mainittet. En minä.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­­y­m­f­o­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ole iloinen että on hieman väriä ihossa, itse olen taikina naama eikä se oikein ole koskaan hyvän näköinen, enemmin haluaisin hieman väriä kasvoihin

    • Anonyymi

      Voi olla vierasta verta, kay testeissä niin voit parhaassa tapauksessa saada eksoottisen säväyksen mihin vedota milloin mistäkin syystä. Suojakerroin vähentää tummumista jos pitää olla ulkona päivät pitkät.

      • Anonyymi

        olenkin pitäny aina hieman itseäni saksalaisen, ruotsalaisen, venäläisen ja suomalaisen risteytyksenä. Mummini syntypaikka on karjalan sortavala joten venäläistä verta voi olla ja venäläiset on tummaihoisempia kuin suomalaiset ja isäni suvun "alkujuuret" tulee ruotsista taas. Lisäksi ranskasta sukua voi olla kun kuulin että suvun alkuhaarassa on ruotsin kaarle kustaan kuninkaan sukua ja sain tietää että kaarle kustaan sukujuuret tulee ranskan maalta. Että siis kun sanoit noin että vierasta verta, niin ehkä tuo selittää sen!


      • Anonyymi

        tarkoitin ulkonäköäni ja ruumiinrakennettani että en näytä kovin suomalaiselta. Tosi kapeat kasvot (yleensä ruotsalaisilla tosi kapoisat kasvot), hontelo keskivartalo, jalat hieman pitemmän kuin selkä kun suomalaisilla on usein toisin päin eli suomalaisille lyhyemmät jalat suhteessa selkään ja hiusteni väri tumma ja ihoni siis ruskea ja silmistä näytän kait ruotsalaiselta enemmän. Toki on suomalaistakin näköä silmissä, en kiistä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitin ulkonäköäni ja ruumiinrakennettani että en näytä kovin suomalaiselta. Tosi kapeat kasvot (yleensä ruotsalaisilla tosi kapoisat kasvot), hontelo keskivartalo, jalat hieman pitemmän kuin selkä kun suomalaisilla on usein toisin päin eli suomalaisille lyhyemmät jalat suhteessa selkään ja hiusteni väri tumma ja ihoni siis ruskea ja silmistä näytän kait ruotsalaiselta enemmän. Toki on suomalaistakin näköä silmissä, en kiistä sitä.

        Ei kai se nyt mitenkään uutta tai outoa voi olla, että ihmisten ihon väri on erilainen eri ihmisillä. Ihan supisuomalaisiakin on tummempia ja vaaleampia sekä iholtaan että hiuksiltaan. Puhumattakaan sitten afrikkalaisista tai kaukoidän kansoista.

        Itse olen kalpeaihoinen, olisin mieluummin hieman värikkäämpi. Aurinkokaan ei oikein rusketa, iho vain palaa.


    • Anonyymi

      Tumman ihon olet saanut isäsi geeneistä.
      T. Doctor.

    • Anonyymi

      Tervetuloa vaIkoisten maaiImaan, nkeri :)

    • Anonyymi

      Toisilla vaan on pigmentti erilainen . Minun mieheni oli myös aina kasvoiltaan ruskea koska oli paljon ulkona ja aurinko kun paistoi niin rusketusta tuli heti, eikö niinkuin minulla joka en ehkä edes tule ruskeaksi . Yks lapsista on saman lainen kasvot jo helmikuussa tummat . Joten se on niin yksilöllistä tuo tummuuskin. Luulen että itse vaan näet ihosi likaisen näköisenä , usein on niin että jos joku asia itsessä ärsyttää niin , sitä mielessään suurentelee . Mutta jos sinua huolestuttaa asia niin voithan tilata ajan terveyskeskukseen. Ja puhua heidän kanssaan asiasta

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      💋 K­­u­­u­­m­­­a­­­t­­ ­t­­y­­­t­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­o­­­t­­­t­­­a­­v­­­a­­t­­­ ­­­s­i­­­n­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18353754

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe