Liikaa meteliä kokouksissa

Anonyymi-ap

Kokouksen aloittaa yleensä bändi tunnelman kohottamiseksi.
Tunnelautausta odotetaan.
Kokous pitäisi aloittaa hiljentymisellä ja syntien tunnustamisella.

"Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska teidän metelinne on ollut pahempi kuin pakanain, jotka ympärillänne ovat, ja koska te ette ole vaeltaneet minun käskyjeni mukaan..."

26

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joukkokielilläpuhuminen = älämölöä = lahkolaisuutta.

    • Anonyymi

      Rahauhrit kerätään musiikin aikana.
      Se on psykologinen sielullinen kikka.
      Käärijät laittavat rahat parempiin taskuihin.

      • Anonyymi

        Alkuseurakunnassa kerätyt rahat jaettiin leskille ja köyhille.
        Köyhällä maha ei täyty helluntaihumpalla ja pastorin puheilla.


      • Anonyymi

        Ja toisena vuotena siitä, kun he olivat tulleet Jumalan temppelin sijalle Jerusalemiin, sen toisessa kuussa, ryhtyivät Serubbaabel, Sealtielin poika, ja Jeesua, Joosadakin poika, ja heidän muut veljensä, papit ja leeviläiset, ja kaikki, jotka vankeudesta olivat tulleet Jerusalemiin, työhön ja panivat kaksikymmenvuotiset ja sitä vanhemmat leeviläiset johtamaan Herran temppelin rakennustyötä. Ja Jeesua poikineen ja veljineen ja Kadmiel poikineen, Juudan jälkeläiset, astuivat yhdessä johtamaan niitä, jotka tekivät Herran temppelin rakennustyötä; samoin myöskin Heenadadin pojat poikineen ja veljineen, leeviläiset.

        Ja kun rakentajat laskivat Herran temppelin perustusta, asetettiin papit virkapuvuissaan torvilla ja leeviläiset, Aasafin jälkeläiset, kymbaaleilla ylistämään Herraa, Israelin kuninkaan Daavidin järjestelyn mukaan.

        Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan". Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.
        (Esr 3:8-11)


      • Anonyymi

        Maailmassa ! --- käärijä---- kerää laittaen sen omaan pussiin, eli heidän taskuihin.

        Mutta, seurakunnassa, uhrit- ne lasketaan tarkkaan ja kirjataan, sekä erikseen todistajat - todistavat allekirjoituksin, asiakirjan oikeaksi.

        Itse olen kirjatun seurakuntakolehdin todistaen allekirjoittanut ja sitä valvoo viranomainen.
        Ei siellä kääritä taskuihin mitään. Ei todistajana kirjanpidossa ole halua joutua viranomaisten hampaisiin, että tehtäisiin vilppiä. Tämä sinun taskutarinoihisi.

        Tämä yhteiskunnan viranomaisjärjestelmä pitää asiasta huolta - onhan siellä mukana- seurakunnassa jäsenenä virkaa tekeviä - viranomaisiakin. luuletko, että siellä tehtäsiin vilunkia.

        Ei niissä kuvioissa, missä olen ollut mukana- jopa eläkeläisten arkipäivän kokouksessa, ja kahvilla, lasketaan kaikki tulot, ja samalla tavalla - mustaa- valkoiselle tehdään paperi, mitä tuli, ja millä on maksettu ne kahvit- on tarkkaan laskennallisesti tallennettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa ! --- käärijä---- kerää laittaen sen omaan pussiin, eli heidän taskuihin.

        Mutta, seurakunnassa, uhrit- ne lasketaan tarkkaan ja kirjataan, sekä erikseen todistajat - todistavat allekirjoituksin, asiakirjan oikeaksi.

        Itse olen kirjatun seurakuntakolehdin todistaen allekirjoittanut ja sitä valvoo viranomainen.
        Ei siellä kääritä taskuihin mitään. Ei todistajana kirjanpidossa ole halua joutua viranomaisten hampaisiin, että tehtäisiin vilppiä. Tämä sinun taskutarinoihisi.

        Tämä yhteiskunnan viranomaisjärjestelmä pitää asiasta huolta - onhan siellä mukana- seurakunnassa jäsenenä virkaa tekeviä - viranomaisiakin. luuletko, että siellä tehtäsiin vilunkia.

        Ei niissä kuvioissa, missä olen ollut mukana- jopa eläkeläisten arkipäivän kokouksessa, ja kahvilla, lasketaan kaikki tulot, ja samalla tavalla - mustaa- valkoiselle tehdään paperi, mitä tuli, ja millä on maksettu ne kahvit- on tarkkaan laskennallisesti tallennettu.

        Sitä en taas tiedä, mitä adventistit hoitavat rahakirstunsa, mutta ei ainakaan sapattina he varmaankaan laske kassansa tuloja. Sapattilaki ilmeisesti sen rajaa... Sitä en tiedä, jos 1234567777 on pussihousut ja syvät taskut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunnassa kerätyt rahat jaettiin leskille ja köyhille.
        Köyhällä maha ei täyty helluntaihumpalla ja pastorin puheilla.

        Oletko itse tarkastanut, vaiko vain valehtelet.


    • Anonyymi

      Jos alkuseurakunta aloitti herjaamalla muita käskyistä.

      Sinänsä outoa että heitä silti sapatin vuoksi vainottiin.

      • Anonyymi

        Helluntailaisuus ja islam on vihauskontoja.
        Tämä on helppo todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuus ja islam on vihauskontoja.
        Tämä on helppo todistaa.

        Valehtelet. "Anonyymi 2024-04-09 11:49:43"

        Olen käynyt monesti helluntailaisten luona ja kokenut sisälläni saaneeni todellista lähimmäisen rakkautta.


    • Anonyymi

      Pitäähän Raamatun ohjeen ja neuvojen mukaan kokouksessa olla elämää.

      Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen väkevyytensä taivaanvahvuuksissa. Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri.

      Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla. Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla. Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla. Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja! (Psa 150:1-6)


      Pidätkö sinä sukkavarastoa vaskirummuissasi, että kun rummusta kuuluu hys. hys sys- hys pih, pöh. jne.

      Eikö Jumala edessä voi jo harjoitella lasimerellistä Mooseksen ja Karitsan virttä.
      Ei siellä jupista ja ynistä

    • Anonyymi

      Heillä on erinlaisia kokouksia.
      Toisia joissa on hiljaisuutta ja toisia joissa iloitaan Jeesusta ylistäen äänekkäämmin.

      Meitä on erinlaisia ihmisiä, toiset haluavat olla vapaammin toiset kaavojen mukaisesti toiset hiljaa hartaasti.

      Minä tykkään kaikista vaihtoehdoista, mutta eniten iloisesta Jumalan ylistyksestä.

    • Anonyymi

      Kirkon penkissä jökötetään Raamattu kädessä tutkien meneekö kaikki sanan mukaan. Onko kaikilla pipo oikein päässä eikä kellään lippa vinossa.

      Niin kyylätään lähimmäisiä.

      Se oikea jumalanpalvelus.

    • Anonyymi

      1.Aik.16:
      7. Silloin, sinä päivänä, Daavid asetti ensimmäistä kertaa Aasafin ja hänen veljensä kiittämään Herraa näin:
      8. "Kiittäkää Herraa, huutakaa avuksi hänen nimeään,
      tehkää hänen tekonsa tunnetuiksi kansojen keskuudessa!
      9. Laulakaa hänelle, laulakaa hänelle ylistystä,
      kertokaa kaikista hänen ihmeistään!
      10. Kerskatkaa hänen pyhästä nimestään!
      Iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
      11. Etsikää Herraa ja hänen voimaansa,
      etsikää alati hänen kasvojaan.
      12. Muistakaa hänen ihmeitään, jotka hän on tehnyt,
      hänen tunnustekojaan ja hänen suunsa tuomioita,

    • Anonyymi

      1.Aik.29:
      20. Sitten Daavid sanoi koko seurakunnalle: "Ylistäkää Herraa, Jumalaanne!" Niin koko seurakunta ylisti Herraa, isiensä Jumalaa, ja kumartui maahan osoittamaan kunnioitusta Herralle ja kuninkaalle.

    • Anonyymi

      1. Psalmi 105
      Herran armotekojen ylistys
      Kiittäkää Herraa, huutakaa avuksi hänen nimeään,
      tehkää hänen tekonsa tunnetuiksi kansojen keskuudessa!
      2. Laulakaa hänelle, laulakaa hänelle ylistystä,
      kertokaa kaikista hänen ihmeistään!
      3. Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne!
      Iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
      4. Etsikää Herraa ja hänen voimaansa,
      etsikää alati hänen kasvojaan.

    • Anonyymi

      Jer.31:
      6. Tulee päivä, jolloin vartijat huutavat Efraimin vuorella: 'Nouskaa, lähtekäämme Siioniin Herran, meidän Jumalamme, luo'.
      7. Näin sanoo Herra: Kohottakaa riemuhuuto Jaakobista, iloitkaa ja riemuitkaa hänestä, joka on kansojen pää! Kuuluttakaa, ylistäkää ja sanokaa: 'Pelasta, Herra, kansasi Israelin jäännös.'

    • Anonyymi

      Room.15:
      9. ja että myös pakanat ylistäisivät Jumalaa hänen laupeudestaan, niin kuin on kirjoitettu:
      "Sen tähden minä ylistän sinua pakanoiden keskuudessa ja laulan kiitosta sinun nimellesi."
      10. Ja vielä on sanottu:
      "Riemuitkaa, pakanat, hänen kansansa kanssa."
      11. Ja vielä:
      "Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkää häntä, kaikki kansat."
      12. Myös Jesaja sanoo:
      "On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita. Häneen pakanat panevat toivonsa."
      13. Toivon Jumala täyttäköön teidät kaikella ilolla ja rauhalla uskossa, niin että teillä olisi runsas toivo Pyhän Hengen voimassa.

    • Anonyymi

      Missä kirkossa kokoukset alkavat syntien tunnustamisella ?

      • Anonyymi

        Koska kristitty tunnustaa syntinsä.


    • Anonyymi

      Helluntailailaiset on kapinassa Jumalaa ja kristittyjä vastaan.

      • Anonyymi

        Siksikö ne täällä uhkailee uhraavansa luterilaisten lapsia paholaiselle?


    • Anonyymi

      Ehkä u-k-i-e nr tuntee olonsa kotoisaksi jos kokouksissa huudetaan alias errrrooor!!

    • Anonyymi

      Kyyläämisen ohella kokouksessa herjataan eikä sitä lueta synniksi tai jos luetaankin, niin sellainen syntinen pitääkin olla.

    • Anonyymi

      Kerätyt rahat ei ainakaan mene leskille ja köyhille.
      Diakoniatyö on olematonta helluntaiseurakunnissa oman seurakunnan köyhiä kohtaan.

    • >>> Kokous pitäisi aloittaa hiljentymisellä ja syntien tunnustamisella

      Lahkolaisten kokous pitää aloittaa oksennuspussien jakamisella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe