Positiivinen Luottorekisteri avattu

Anonyymi-ap

9

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos vaikkapa pesukone/tietokone hajoaa niin saa nähdä saako osamaksulla ostettua.

Kaikki velat maksanut ajallaan aina pois mutta huolissani olen saanko jatkossa jos tulee tarvetta. Vaikea pienestä palkasta säästää kun kaiken hinta nousee yms.

• Anonyymi

Linkissä oli selvitety.

• Anonyymi

Mene kirjastoon tietokoneelle ja pese käsin vaikka meressä

• Anonyymi

Nollaa näytti velkojen osalta, luottokortin täysi saldo käyttämättä. Ihan hyvä rekisteri, estää varmaan ylivelkaantumista, jos luotonantajat käyttävät tätä.

• Anonyymi

Pitihän se käydä katsomassa ja yllätyksenä oli pari vanhaa velkaa, toinen oli peräti erääntynyt vuonna 2003 ja toinen oli lowelin joka oli kuitenkin nolla saldolla, silti oli punaisella???? Nykyään ei siis ole kuin pari luottokorttia....

Eikö tuollaiset vanhat ole laittomia olla tuossa rekisterissä?

• Anonyymi

Kannattaa olla sinne velanantajaan yhteydessä, jos ovat ilmoittaneet rekisteriin vääriä tietoja. Ettei siellä suotta kummittele.

• Anonyymi

Velkarikkaiden elämä käy hankalaksi, kun uutta vippiä ei enää saa, jos uusi rekisteri punaisella ja vielä luottotiedot sössitty, niin putoaa ö-luokkaan ihmisenä, eli täysi hylkiö.

• Anonyymi

Nyt loppui velkarahalla leveily, nautinnollista

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe