https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/30160c18-2fea-4af3-ad04-a2f3761ca175?ref=newsletter:2176&utm_source=Postiviidakko&utm_medium=email&utm_campaign=Uusisuomi_Uutiskirje
Mielenkiinnosta kävin katsomassa omia tietoja.
Hyvin olivat paikkansa pitäviä
Positiivinen Luottorekisteri avattu
9
439
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaikkapa pesukone/tietokone hajoaa niin saa nähdä saako osamaksulla ostettua.
Kaikki velat maksanut ajallaan aina pois mutta huolissani olen saanko jatkossa jos tulee tarvetta. Vaikea pienestä palkasta säästää kun kaiken hinta nousee yms.- Anonyymi
Linkissä oli selvitety.
- Anonyymi
Mene kirjastoon tietokoneelle ja pese käsin vaikka meressä
- Anonyymi
Nollaa näytti velkojen osalta, luottokortin täysi saldo käyttämättä. Ihan hyvä rekisteri, estää varmaan ylivelkaantumista, jos luotonantajat käyttävät tätä.
- Anonyymi
Pitihän se käydä katsomassa ja yllätyksenä oli pari vanhaa velkaa, toinen oli peräti erääntynyt vuonna 2003 ja toinen oli lowelin joka oli kuitenkin nolla saldolla, silti oli punaisella???? Nykyään ei siis ole kuin pari luottokorttia....
Eikö tuollaiset vanhat ole laittomia olla tuossa rekisterissä?- Anonyymi
Kannattaa olla sinne velanantajaan yhteydessä, jos ovat ilmoittaneet rekisteriin vääriä tietoja. Ettei siellä suotta kummittele.
- Anonyymi
Velkarikkaiden elämä käy hankalaksi, kun uutta vippiä ei enää saa, jos uusi rekisteri punaisella ja vielä luottotiedot sössitty, niin putoaa ö-luokkaan ihmisenä, eli täysi hylkiö.
- Anonyymi
Nyt loppui velkarahalla leveily, nautinnollista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275