Ainoa oikea Jumalan seurakunta

Anonyymi-ap

Nyt te Baabelin eriseuroihin kuuluvat sisaret ja veljet saisitte lakata riitelemästä keskenänne, sillä kaikkien teidän seurakuntanne kuuluu Raamatun todistuksen mukaan suureen Babyloniin.

Ainoa oikea Raamatussa ilmoitettu Jumalan seurakunta on ilmoitettu, eikä se ole yhdenkään teidän seurakunta.

Ilm. 21:2
Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin _MORSIAN_, miehellensä kaunistettu.

6

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä aloittajan lahko kokoontuu? Siellä on varmaan se todellinen, aito, ainoa oikea ja RAAMATULLINEN morsiusseurakunta ja lopun aikojen jäännös.

      • Anonyymi

        No minä en kokoonnu yhtään missään, eikä minulla siis ole seurakuntaakaan.

        Olen nyt vaan tutkistellut tuota teidän Raamattuanne ne sola scriptura -lasit päässä, (jotka teilläkin tunnustuksenne mukaan pitäisi olla) ja huomannut, miten Raamattu todistaa, että nuo teidän MORSIANtyrkkyehdokasseurakunnat Ylkää odotellessaan pyöräyttelevät maailmaan aviottomia "Jumalan lapsia", jotka...hmmm isästä kun ei ole varmuutta... kastavat sitten omalle nimelleen. Ne siis ovat selvästi Yljälle uskottomia porttomorsiamia... jos siis ylipäätään ovat mitään morsiamia...

        Jostain syystä ne kuitenkin kuvittelevat olevansa morsiamia? Keskenään riitelevä pyhä lapsikatraskin varmaan vielä kuvittelee sokean yksinhuoltajaäitimammansa olevan neitsyt, vaikka sillä on mukuloita pilvin pimein ja Ylkää vasta odotellaan tulevaksi.

        Taitaakin käydä niin, että Porttojen kauhuksi Ylkä ilmestyykin pilvistä sen oikean morsiamensa eli uuden Jerusalemin kanssa. Ja sehän on Raamatun mukaan hedelmätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en kokoonnu yhtään missään, eikä minulla siis ole seurakuntaakaan.

        Olen nyt vaan tutkistellut tuota teidän Raamattuanne ne sola scriptura -lasit päässä, (jotka teilläkin tunnustuksenne mukaan pitäisi olla) ja huomannut, miten Raamattu todistaa, että nuo teidän MORSIANtyrkkyehdokasseurakunnat Ylkää odotellessaan pyöräyttelevät maailmaan aviottomia "Jumalan lapsia", jotka...hmmm isästä kun ei ole varmuutta... kastavat sitten omalle nimelleen. Ne siis ovat selvästi Yljälle uskottomia porttomorsiamia... jos siis ylipäätään ovat mitään morsiamia...

        Jostain syystä ne kuitenkin kuvittelevat olevansa morsiamia? Keskenään riitelevä pyhä lapsikatraskin varmaan vielä kuvittelee sokean yksinhuoltajaäitimammansa olevan neitsyt, vaikka sillä on mukuloita pilvin pimein ja Ylkää vasta odotellaan tulevaksi.

        Taitaakin käydä niin, että Porttojen kauhuksi Ylkä ilmestyykin pilvistä sen oikean morsiamensa eli uuden Jerusalemin kanssa. Ja sehän on Raamatun mukaan hedelmätön.

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Jos sanotaan jollain hetkellä menneisyydessä, että hedelmätön, niin ei tarkoita hedelmättömyyden jatkuvan iankaikkisesti. Esim. Jeesus peräänkuulutti /edellytti hedelmiä, Joh 15. Mielestäni tuo sinun hedelmättömyysoppisi kuulostaa väärältä. Room 6 toteaa uskovista, että hedelmänne on pyhitys.

        6:22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Jos sanotaan jollain hetkellä menneisyydessä, että hedelmätön, niin ei tarkoita hedelmättömyyden jatkuvan iankaikkisesti. Esim. Jeesus peräänkuulutti /edellytti hedelmiä, Joh 15. Mielestäni tuo sinun hedelmättömyysoppisi kuulostaa väärältä. Room 6 toteaa uskovista, että hedelmänne on pyhitys.

        6:22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.

        "Jos sanotaan jollain hetkellä menneisyydessä, että hedelmätön, niin ei tarkoita hedelmättömyyden jatkuvan iankaikkisesti."

        Galatalaiskirjeessä hedelmättömyyteen viitataan Haagarin ja Saaran yhteydessä eli KYKYYN SAADA LAPSIA vs LAPSETTOMUUTEEN.

        Orja Haagar oli itsessään hedelmällinen ja kykeni saamaan lapsia luonnonmukaisesti, kun taas Saara oli hedelmätön, yli-ikäinenkin vielä, joten hänen oli mahdoton saada niitä lapsia luonnollisella tavalla edes tulevaisuudessa.

        Suuresta Babylonista taas sanotaan, että se on "porttojen ja iljetysten ÄITI eli se on itsessään hedelmällinen ja sillä on lapsia, jotka ovat siis porttoja eli hedelmällisiä porttoseurakuntia.

        Uusi Jerusalem taas on Hengestä syntyneiden lupausten lasten eli itsessään hedelmättömien äiti. Ei hedelmätön seurakunta kykene synnyttämään Jumalan lapsia, vaan se on yksin Jumalan teko.

        Suuren Babylonin kirkot ja lahkot taas synnyttelevät "Jumalan lapsia" omille eriseuroilleen ja kastavat ne omalle nimelleen, vaikka niiden pitäisi olla MORSIAMIA, jotka vasta odottelevat YLKÄÄNSÄ. Ne siis itse todistavat olevansa suuren Babylonin porttoja.

        Kukaan ei pysty sanomaan yhdestäkään jonkin kirkon tai lahkon omalle nimelleen kastamasta uskovaisesta varmuudella, että tämä on nyt Hengestä syntynyt Jumalan lapsi. Todennäköisesti suurin osa on vain kirkkojen ja lahkojen omia lapsia eli käännynnäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sanotaan jollain hetkellä menneisyydessä, että hedelmätön, niin ei tarkoita hedelmättömyyden jatkuvan iankaikkisesti."

        Galatalaiskirjeessä hedelmättömyyteen viitataan Haagarin ja Saaran yhteydessä eli KYKYYN SAADA LAPSIA vs LAPSETTOMUUTEEN.

        Orja Haagar oli itsessään hedelmällinen ja kykeni saamaan lapsia luonnonmukaisesti, kun taas Saara oli hedelmätön, yli-ikäinenkin vielä, joten hänen oli mahdoton saada niitä lapsia luonnollisella tavalla edes tulevaisuudessa.

        Suuresta Babylonista taas sanotaan, että se on "porttojen ja iljetysten ÄITI eli se on itsessään hedelmällinen ja sillä on lapsia, jotka ovat siis porttoja eli hedelmällisiä porttoseurakuntia.

        Uusi Jerusalem taas on Hengestä syntyneiden lupausten lasten eli itsessään hedelmättömien äiti. Ei hedelmätön seurakunta kykene synnyttämään Jumalan lapsia, vaan se on yksin Jumalan teko.

        Suuren Babylonin kirkot ja lahkot taas synnyttelevät "Jumalan lapsia" omille eriseuroilleen ja kastavat ne omalle nimelleen, vaikka niiden pitäisi olla MORSIAMIA, jotka vasta odottelevat YLKÄÄNSÄ. Ne siis itse todistavat olevansa suuren Babylonin porttoja.

        Kukaan ei pysty sanomaan yhdestäkään jonkin kirkon tai lahkon omalle nimelleen kastamasta uskovaisesta varmuudella, että tämä on nyt Hengestä syntynyt Jumalan lapsi. Todennäköisesti suurin osa on vain kirkkojen ja lahkojen omia lapsia eli käännynnäisiä.

        Ei-helluntailainen:

        Mielenkiintoinen on tuo tapasi ruotia ja jäsennellä tätä asiaa. On tosiaan mahdollisuus sekoittaa eri hedelmättömyydet. Tässä ehkä lapsettomuus on eri asia kuin hedelmättömyys.

        Julistuksesi muistuttaa toisen, amerikkalaisen vanhan saarnamiehen muinoin puhumaa, että laitoskirkot, lahkot ovat portto Babylon, josta uskovien pitää poistua, ulkopuolelle leirin. En ole mitään kantaa "lukkoon lyönyt" tähän asiaan toistaiseksi.

        Itselläni on taipumusta suhtautua näihin asioihin, että vajavaisia vertauskuvia tässä vain on käytetty. Niin kuin Paavali sanoi, kuin olisi synnyttänyt jonkin seurakunnan jäsenet uskoviksi. Oliko Paavali sinun mielestäsi hedelmällinen synnyttäjä sitten kuitenkin, vaikka kirkko muuten hedelmällinen, vai todistaako tämä kohta teoriasi mukaan, että Paavali synnytti tuon portto Babylonin?

        1.Korinttolaiskirje:
        4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe