Oliko Mannerheim gay?

Anonyymi-ap

Näytti kuvissa aina vakavalta.
Olisiko voinut olla yhtään gay.

41

372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Venäläinen Tiltu-homppeli on Suomen gay!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläinen Tiltu-homppeli on Suomen gay!

        Mannerheim on tosiaan venäläinen upseeri siinä kuvassa, ja onhan se nyt tosiasia, ettei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim on tosiaan venäläinen upseeri siinä kuvassa, ja onhan se nyt tosiasia, ettei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

        Kukaan heteromies ei kuvauta itseään alastomana hevosen selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan heteromies ei kuvauta itseään alastomana hevosen selässä.

        Kunhan höpötät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim on tosiaan venäläinen upseeri siinä kuvassa, ja onhan se nyt tosiasia, ettei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

        Jos katsot linkin kuvaa tarkati niin Mannerheimin takana odottaa koko eskadrona alastomia ratsumiehia joeylitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim on tosiaan venäläinen upseeri siinä kuvassa, ja onhan se nyt tosiasia, ettei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

        SE NYT EI OLE MIKÄÄN ”TOSIASIA”! ASU TAI SE PUUTE EI PÄÄTÄ KENENKÄÄN SUUNTAUSTA!


    • Anonyymi

      Niin,Haminan traumaattisten tapahtumien jälkeen Mannerheim ei ollut "Happy and gay" vaan "Very,very careful and gay"!

      • Anonyymi

        Tosin sinulla ei ole edes mitään näyttöä siitä, MITÄ HAMINASSA TAPAHTUI, joten olet itse ”liar and gay”!


    • Anonyymi

      Onkohan irstas isoisä näyttänyt jo kuvan alastomasta Mannerheimista lapsenlapsilleen?

      • Anonyymi

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


    • Anonyymi

      Minä keskrstelen keskustelupalstalla enkä opeta lapsia! Marskin alastonkuvien levittämisessä OLET KUNNOISTAUTUNUT VAIN SINÄ ITSE IRSTAS TARKKISPOIKA!

      • Anonyymi

        Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "tarkkispoika"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "tarkkispoika"?

        Ei, vaan SINÄ ITSE OLET TARKKISPOIKA JA VENÄJÄN TILTU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan SINÄ ITSE OLET TARKKISPOIKA JA VENÄJÄN TILTU!

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


    • Anonyymi

      Voi eihh, taas monesko lie samanlainen aloitus turhanpäiväisestä asiasta!

    • Anonyymi

      TARKKISPOJAN MISSIO! JATKUNUT JO USEITA VUOSIA!

      • Anonyymi

        Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "tarkkispoika"? Eikös Keskisarjakin näin sanonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "tarkkispoika"? Eikös Keskisarjakin näin sanonut?

        Sanoi, että ongelmanuori! Sen sijaan Venäjän Tiltu ON Tarkkispoika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi, että ongelmanuori! Sen sijaan Venäjän Tiltu ON Tarkkispoika!

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!! Ja yrittäisit edes pysyä aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!! Ja yrittäisit edes pysyä aiheessa.

        Eikös marski ole se aihe?

        Itse "eksyt" paljon enemmän!


    • Anonyymi

      Jos pitäisi nakuratsastuksella rähinäremmiä niin se vaikuttaisi veitikkamaiselta eli voisi olla gay. Mutta vakava mies kesällä ilman vaatteita, ehkä oli vain tullut kuuma.

      • Anonyymi

        Ja jostakin syystä halusi otattaa vielä kuvan itsestään ilman rihman kiertämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jostakin syystä halusi otattaa vielä kuvan itsestään ilman rihman kiertämään.

        Yksikään läntinen heteromies ei halua itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään läntinen heteromies ei halua itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.

        Mikään valokuva kohteen asusta riippumatta ei todista mitään valokuvan kohteen ominaisuuksista!


    • Anonyymi

      Mitään varmoja todisteita Mannerheimin gayeydestä (!) ei todellakaan ole.
      Vai onko niitä saatu vaikka suoraan hevosen suusta?

      • Anonyymi

        Tavanomaista Venäjän Tiltulle tyypillistä homppeli-jargonia! Asialliseen keskusteluun ei homppeli enää kykene!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavanomaista Venäjän Tiltulle tyypillistä homppeli-jargonia! Asialliseen keskusteluun ei homppeli enää kykene!

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja ainut todiste minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, mikä Homostallari Tarkkispojan tulee minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja ainut todiste minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, mikä Homostallari Tarkkispojan tulee minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!

        Pitääkö taas toistaa!?

        Kun haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko henkilön oma tunnustus tai jonkun silminnäkijän valaehtoinen todistus! Mitään ”valokuvia” on vuodelta 1886 en kaipaa!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö taas toistaa!?

        Kun haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko henkilön oma tunnustus tai jonkun silminnäkijän valaehtoinen todistus! Mitään ”valokuvia” on vuodelta 1886 en kaipaa!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!

        Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan järkevä ihminen koskaan kiistänytkään.


    • Anonyymi

      Oli gay, piti vaan vakavan pärstän päällä.

    • Anonyymi

      Miesten mies oli Mannerheim.

      • Anonyymi

        Todellisuudessa näitä keskusteluja avaa palstalla (pahimmillaan jopa kahdeksan rinnakkaista kerralla) puolivenäläinen Venäjän Tiltu, joka vihaa Suomea ja fanittaa Venäjää, Putinia ja tämän sotaa. Koska hän tietää marsalkka Mannerheimin olleen Suomen sodan ajan johtaja ja myöhemmin presidentti niin hän haluaa ärsytysmielessä leimata marskin homoksi täysin ilman vastaavaa näyttöä asiasta! Samaa jankutusta hän on harjoittanut jo useita vuosia!


      • Anonyymi

        Totta turiset, vaan eipähän tuosta tavan tolkun immeiset hermostu.


    • Anonyymi

      Iloinen poikarakastaja hän oli.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa näitä keskusteluja avaa palstalla (pahimmillaan NYT JOPA KAHDEKSAN rinnakkaista kerralla) puolivenäläinen Venäjän Tiltu, joka vihaa Suomea ja fanittaa Venäjää, Putinia ja tämän sotaa. Koska hän tietää marsalkka Mannerheimin olleen Suomen sodan ajan johtaja ja myöhemmin presidentti niin hän haluaa ärsytysmielessä leimata marskin homoksi täysin ilman vastaavaa näyttöä asiasta! Samaa jankutusta hän on harjoittanut jo useita vuosia!

      • Anonyymi

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!!


    • Anonyymi

      "Iloinen" ja miesten perän perään oli.

    • Anonyymi

      Oli kovasti miehiin ja viinaan menevä.

    • Anonyymi

      Hilpeä hinttapuli oli.

    • Anonyymi

      Viina ja miehet oli hällä kiinnostuksen kohteena jo kadettikoulun aikana.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe