En jaksanut olla ateisti

Anonyymi-ap

Olin ateisti vuosikausia ja pyrin edistymään ateismissa parhaan kykyni mukaan. Yritin olla parempi ateisti kuin muut. Kilpailin muita ateisteja vastaan. Tahdoin olla kovin ateisti: pilkata eniten kristittyjä. Mutta väsyin.

En jaksanut olla ateisti. Päätin ryhtyä deistiksi. Se ei rasita. Saa olla oma itsensä eikä tarvitse yrittää olla muita parempi tai älykkäämpi. Nokkelampi. Kelpaan deistinä ihan tällaisenaan. Ateisti ei kelpaa koskaan, sillä aina pitää kilpailla muita vastaan.

12

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyisin olet pelkkä Vaasalainen sähköexpertti ?

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Monet luopuu ateismista. Mitä enemmän lukee ateistien kirjoituksia sitä selvemmäksi käy, että kyseessä on aate, jossa ei tahdo olla mukana.

      • Anonyymi

        Kuinkahan monta kertaa täälläkin on jo kerrottu, että ateismi ei ole mikään aate, ei edes harrastus? Herää kysymys, miksi joku haluaa tarkoituksella esittää idioottia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa täälläkin on jo kerrottu, että ateismi ei ole mikään aate, ei edes harrastus? Herää kysymys, miksi joku haluaa tarkoituksella esittää idioottia?

        Mitäs ne perusluonteelleen mahtaisivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa täälläkin on jo kerrottu, että ateismi ei ole mikään aate, ei edes harrastus? Herää kysymys, miksi joku haluaa tarkoituksella esittää idioottia?

        Mitä muuta voi odottaa tältä "sähköä ei ole olemassa" tyypiltä. :D Mistähän laitoksesta on karannut?


    • Anonyymi

      Minä olen palstan älykkäin ateisti kunnes minusta tulee hihhuli
      Varma Tieto

      • Anonyymi

        pääsi ei kestä ateismia 🤣


    • Anonyymi

      Pelkkä typerä trolli sinä olet. "Yritin olla ateisti..." O sancta simplicitas!

      Ei ateismissa kilpailla mistään. Uskovaiset sitä vastoin taitavat joskus kilpailla niin sanotussa hurskaudessa. Yrittävät esiintyä muita parempina ja hurskaampina.

      Trollaus on oikeastaan typerämpää kuin kiihkouskovaisuus, uskikset ovat sentään rehellisesti sekaisin päästään. Jos olet uskis, luuletko tällaisen typeryyden menevän läpi muille kuin toisille uskiksille?

      Mitä sinä oikein kuvittelet hyötyväsi tästä typeryydestä? Sinun elämäsi taitaa olla todella tyhjää ja merkityksetöntä...

    • Anonyymi

      Pääsi ei kestänyt ateismia ? ei kaikesta tarvitse verissä päin kilpailla , voi kilpailla ihan leikkimielellä !!!

      Riittää kun joskus ostaa kaupasta edullisemman ja paremman tuotteen 🤣

    • Anonyymi

      "Olin ateisti vuosikausia ja pyrin edistymään ateismissa parhaan kykyni mukaan."

      Täällä heitetään ihan aivan hulvatonta parodiaa päivästä toiseen.

      Ekstraviihdyttävää!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe