Mikä on lääkejättien korkein päämäärä..?

Se on tietysti täysin terve ihmiskunnan populaatio joka ei enää lääkkeitä tarvitse yhtään mihinkään vaivaan.

Ilkeäkieliset salaliittoteoreetikot puhuvat kuitenkin aivan toista.
He jopa väittävät että yhtiöiden markkinoimat pillerit aiheuttavat uusia vaivoja sekä sairauksia joihin nyt juuri tuli tämän sairauden taltuttaja. Valitettavasti se on vain hyvin kallis.

Me emme tuollaiseen pahantahtoisiin väittämiin usko.
Lääkejätit eivät halua olla maksimaalista voittoa tuottavia yrityksiä vaan ne tunnetaan laajalti hyväntekijöinä.
Parhaiten niiden toiminta tunnetaan Covid-19 taudin nujertajia..

28

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuolleet ihmiset eivät osta lääkkeitä. Joten teoriat lääketeollisuuden tuottamista myrkkypiikeistä tuntuu aika oudolta ansaintalogiikalta.

      • Anonyymi

        Covid- piikkien pääasiallinen tarkoitus ei ollut tappaa suoraan vaan aiheuttaa ihmisille pitkäaikaisia verenkiertohäiriöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Covid- piikkien pääasiallinen tarkoitus ei ollut tappaa suoraan vaan aiheuttaa ihmisille pitkäaikaisia verenkiertohäiriöitä.

        Kerro miksi? Ei taida tulla itään järkevää mieleen, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Covid- piikkien pääasiallinen tarkoitus ei ollut tappaa suoraan vaan aiheuttaa ihmisille pitkäaikaisia verenkiertohäiriöitä.

        Eikö niiden pitänytkään tappaa suurinta osaa potilaista parissa vuodessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö niiden pitänytkään tappaa suurinta osaa potilaista parissa vuodessa?

        Eikös sitä elinikää annettu vain 6kk?


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Nasun klunssikin olisi tippunut vuosia sitten ilman lääkkeitä.

      • Anonyymi

        Vihtorilta ilmeisesti lähti muunnosleikkauksessa ja siksi onkin nykyisin Viktoria.


    • Anonyymi

      Itse otan joka ilta vähintäänkin 20 pilleriä eri lääkkeitä.
      Aamuisin vähintäänkin 6 tbl.

      Sairauksia kun on monenlaisia.

      Itseni kohdalla on lääketieteestä ollut hyötyäkin, sen ansiosta olen yleensäkin elänyt ja elän.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät koska sinun olisi pitänyt kuolla? Lääkkeiden tarkoitus on että kidutaan pitkään sairaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät koska sinun olisi pitänyt kuolla? Lääkkeiden tarkoitus on että kidutaan pitkään sairaina.

        Minun piti kuolla jo syntyessäni. Lääketieteen, eli nk. happikaapin ansiosta, jossa vietin elämäni ensimmäiset viikot, selvisin hengissä.

        Muutaman vuoden kuluttua alkoivat epileptiset kohtaukset. Söin koko varhaislapsuuteni ja nuoruuteni ajan barbituraatteja. Kunnes pääsin niistä eroon. Ilman noita lääkkeitä olisin vaipunut syvään tajuttomuuteen ja sitä kautta kuolemaan.

        Ja niin edelleen. Kun yhdestä vaivasta selvisin, uutta tuli tilalle...

        Eli: on lääkkeistä apunsakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun piti kuolla jo syntyessäni. Lääketieteen, eli nk. happikaapin ansiosta, jossa vietin elämäni ensimmäiset viikot, selvisin hengissä.

        Muutaman vuoden kuluttua alkoivat epileptiset kohtaukset. Söin koko varhaislapsuuteni ja nuoruuteni ajan barbituraatteja. Kunnes pääsin niistä eroon. Ilman noita lääkkeitä olisin vaipunut syvään tajuttomuuteen ja sitä kautta kuolemaan.

        Ja niin edelleen. Kun yhdestä vaivasta selvisin, uutta tuli tilalle...

        Eli: on lääkkeistä apunsakin.

        Vaikea sanoa kun ei tiedä mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin ja mitä pystytään järjestämään ja manipuloimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa kun ei tiedä mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin ja mitä pystytään järjestämään ja manipuloimaan.

        Jotkut lääkkeet aiheuttavat sekavan olotilan ja lääkäri toteaa että vastaanotolle on tuotu sekavassa tilassa oleva potilasasiakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa kun ei tiedä mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin ja mitä pystytään järjestämään ja manipuloimaan.

        Vaikea kenties SINUN koska et ole alaa mitenkään opiskellut.

        Tää on just tätä, "asiantuntijat" jotka ei tiedä asiasta paskaakaan esittää asiantuntijoita koska on Tubessa katsoneet videota.

        Jos Lääketiede aikuisten oikeasti haluaisi väen hengiltä meitä olisi elossa täsmälleen se 500 miljoonaa jokaisena päivänä vuodesta.

        Ei olisi pienintäkään haastetta tuon toteuttamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kenties SINUN koska et ole alaa mitenkään opiskellut.

        Tää on just tätä, "asiantuntijat" jotka ei tiedä asiasta paskaakaan esittää asiantuntijoita koska on Tubessa katsoneet videota.

        Jos Lääketiede aikuisten oikeasti haluaisi väen hengiltä meitä olisi elossa täsmälleen se 500 miljoonaa jokaisena päivänä vuodesta.

        Ei olisi pienintäkään haastetta tuon toteuttamiseen.

        En minä väittänyt että hengiltä haluaa vaan että ihmiset ovat sairaita ja tarvitsevat lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä väittänyt että hengiltä haluaa vaan että ihmiset ovat sairaita ja tarvitsevat lääkkeitä.

        Mielipiteeni johtuu omakohtaisesta kokemuksesta. En oletakaan että ymmärrät koska et ole nähnyt ja kokenut samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteeni johtuu omakohtaisesta kokemuksesta. En oletakaan että ymmärrät koska et ole nähnyt ja kokenut samaa.

        En vastannut pelkästään sulle, vaan myös yleisellä tasolla ketjuun.

        Sinä, mikäli olet tuo yksi kirjoittaja, olet tosiaan elossa lääkkeiden ansiosta. Ilman niitä tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kenties SINUN koska et ole alaa mitenkään opiskellut.

        Tää on just tätä, "asiantuntijat" jotka ei tiedä asiasta paskaakaan esittää asiantuntijoita koska on Tubessa katsoneet videota.

        Jos Lääketiede aikuisten oikeasti haluaisi väen hengiltä meitä olisi elossa täsmälleen se 500 miljoonaa jokaisena päivänä vuodesta.

        Ei olisi pienintäkään haastetta tuon toteuttamiseen.

        Perseturpanen on monta kertaa todistanut, että lääkeyhtiöiden päämäärä on monta kertaa ollut ihmisten auttaminen, ei taloudellisen voiton tekeminen. Kuten tuossa:

        https://amp.theguardian.com/business/2009/sep/02/pfizer-drugs-us-criminal-fine


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut pelkästään sulle, vaan myös yleisellä tasolla ketjuun.

        Sinä, mikäli olet tuo yksi kirjoittaja, olet tosiaan elossa lääkkeiden ansiosta. Ilman niitä tuskin.

        Minä, 2024-04-11 18:34:57, kirjoitin vain tuon yhden viestin.
        En muutoin ole osallistunut ketjuun ja sen riitelyyn.

        Lääkefirmat noin muutoin, ovat tienanneet kohdallani melkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseturpanen on monta kertaa todistanut, että lääkeyhtiöiden päämäärä on monta kertaa ollut ihmisten auttaminen, ei taloudellisen voiton tekeminen. Kuten tuossa:

        https://amp.theguardian.com/business/2009/sep/02/pfizer-drugs-us-criminal-fine

        Monta kertaa toki mutta siinä sivussa myös huijattu. Historia on osoittanut näin ja kohta mekin olemme historiaa.

        Minä olen nähnyt että on olemassa ongelmia jotka lopulta johtavat siihen että on elin-ikäinen lääkitys. Vallassa olevat voisivat helposti poistaa näitä ongelmia mutta he eivät halua sitä tehdä koska on sijoituksia lääkeyhtiöihin. Lääkäritkään eivät halua tehdä mitään koska rahavirta vähenisi huomattavasti. Jotenka tilanne on ikuisesti se että esitetään että ratkotaan ongelmaa vaikka tiedetään mikä on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kertaa toki mutta siinä sivussa myös huijattu. Historia on osoittanut näin ja kohta mekin olemme historiaa.

        Minä olen nähnyt että on olemassa ongelmia jotka lopulta johtavat siihen että on elin-ikäinen lääkitys. Vallassa olevat voisivat helposti poistaa näitä ongelmia mutta he eivät halua sitä tehdä koska on sijoituksia lääkeyhtiöihin. Lääkäritkään eivät halua tehdä mitään koska rahavirta vähenisi huomattavasti. Jotenka tilanne on ikuisesti se että esitetään että ratkotaan ongelmaa vaikka tiedetään mikä on ongelma.

        Riippuu lääkkeistä.

        - On lääkkeeitä, joiden tarpeellisuutta omalla kohdallaan voi jokainen itsekin pohtia. Voi vähentää, katsoa itse kuinka pärjää ja sitten jopa lopettaa.

        Tällaisia lääkkeitä ovat esim. monet nk. mielialalääkkeet, nukahtamislääkkeet, eli lääkkeet joiden poisjättäminen ei aiheuta suoraa hengenvaaraa, tai muuta pidempiaikaista vahinkoa.

        - Sitten on lääkkeitä, joita ei asiakkaan itse, ilman lääkärin lupaa, pidä lähteä poistelemaan.

        Tällaisia ovat esim. sydän- ja verenpainelääkkeet, epilepsialääkkeet, jotkut psyykenlääkkeet sekä muut, suoraan hengenvaaralliseen, fyysiseen vaivaan tarkoitetut nk. "pakolliset" lääkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu lääkkeistä.

        - On lääkkeeitä, joiden tarpeellisuutta omalla kohdallaan voi jokainen itsekin pohtia. Voi vähentää, katsoa itse kuinka pärjää ja sitten jopa lopettaa.

        Tällaisia lääkkeitä ovat esim. monet nk. mielialalääkkeet, nukahtamislääkkeet, eli lääkkeet joiden poisjättäminen ei aiheuta suoraa hengenvaaraa, tai muuta pidempiaikaista vahinkoa.

        - Sitten on lääkkeitä, joita ei asiakkaan itse, ilman lääkärin lupaa, pidä lähteä poistelemaan.

        Tällaisia ovat esim. sydän- ja verenpainelääkkeet, epilepsialääkkeet, jotkut psyykenlääkkeet sekä muut, suoraan hengenvaaralliseen, fyysiseen vaivaan tarkoitetut nk. "pakolliset" lääkkeet.

        Kaikkien lääkkeiden käytön toki saa lopettaa jos niin haluaa.

        Siitä voi tosin seurata kuolema, mutta senkin siis saa itse valita.

        Ei kenenkään ole pakko elää jos ei halua.

        Mutta kannattaa sitten muistaa ettei ajele autolla tms jotta ei tapa vahingossa myös sivullisia jos delaa kesken kaahailun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien lääkkeiden käytön toki saa lopettaa jos niin haluaa.

        Siitä voi tosin seurata kuolema, mutta senkin siis saa itse valita.

        Ei kenenkään ole pakko elää jos ei halua.

        Mutta kannattaa sitten muistaa ettei ajele autolla tms jotta ei tapa vahingossa myös sivullisia jos delaa kesken kaahailun.

        Eikö tuo käytännössä ole vähän kuin kiristämistä? Helposti lääkefirmat pystyy manipuloimaan ihmisiä. Kukaanhan ei tiedä kuolinpäiväänsä paitsi näköjään lääkärit ja lääkefirmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo käytännössä ole vähän kuin kiristämistä? Helposti lääkefirmat pystyy manipuloimaan ihmisiä. Kukaanhan ei tiedä kuolinpäiväänsä paitsi näköjään lääkärit ja lääkefirmat.

        Mistä kohtaa?

        Ei se lääkefirma sitä tautia johonka lääkettä otetaan ole keksinyt. Ne on ns. luonnollisia; tai joissain tapauksissa "itseaiheutettuja" jos vaikka on joku elintapa-tauti.

        Ennenmuinoin delattiin kun ei ollut lääkettä, sitten niitä kehitettiin. Osassa on haittavaikutuksiakin. Mutta joku siis ajatteli toisia sen verran että kehitti lääkkeen ettei ole pakko kuolla.

        Ja ei, lääkefirmakaan ei tiedä koska sä delaat jos on tauti johon tarvitaan lääkettä pysyäkseen elossa.

        Sulla on jännä maailmankatsomus, olisi hauska tietää mistä se on kotoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kohtaa?

        Ei se lääkefirma sitä tautia johonka lääkettä otetaan ole keksinyt. Ne on ns. luonnollisia; tai joissain tapauksissa "itseaiheutettuja" jos vaikka on joku elintapa-tauti.

        Ennenmuinoin delattiin kun ei ollut lääkettä, sitten niitä kehitettiin. Osassa on haittavaikutuksiakin. Mutta joku siis ajatteli toisia sen verran että kehitti lääkkeen ettei ole pakko kuolla.

        Ja ei, lääkefirmakaan ei tiedä koska sä delaat jos on tauti johon tarvitaan lääkettä pysyäkseen elossa.

        Sulla on jännä maailmankatsomus, olisi hauska tietää mistä se on kotoisin.

        Perseturpanen ottaa vaikka kusesta ja paskasta tehtyä litkua, jos THL suosittelee ja lääkäri määrää sitä.

        Lääkäri: Hei katso, tämä saattaa näyttää kusen ja paskan seokselta, mutta se on lääkettä ja hyväksi sinulle.

        Perseturpanen: Joo, anna minulle sitä, herra lääkäri. En halua itselleni kusen ja paskan puutostilaa. Kiitos, herra lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseturpanen ottaa vaikka kusesta ja paskasta tehtyä litkua, jos THL suosittelee ja lääkäri määrää sitä.

        Lääkäri: Hei katso, tämä saattaa näyttää kusen ja paskan seokselta, mutta se on lääkettä ja hyväksi sinulle.

        Perseturpanen: Joo, anna minulle sitä, herra lääkäri. En halua itselleni kusen ja paskan puutostilaa. Kiitos, herra lääkäri.

        Lue tätä ketjua?

        Jos kommentoit mun kirjoittamiani niin...

        Juurihan mä tuolla totesin että jokainen päättää itse ottaako jotain lääkettä jota määrätään vai ei. Mutta jos ei ota, ja delaa, niin sitten syyttää vain itseään.

        Ketään ei pakoteta.

        Itse olen jättänyt käyttämättä osaa resepteistä joita lekuri on jaellut koska olen todennut ettei ole tarvetta.


    • Anonyymi

      En tiedä johtuuko se lääkkeestä vai mun keski-ikäisyydestä. Bur.anan teho ei tunnu olevan sama kuin ennen, se ei tehoa välillä lainkaan (tiettyyn lihaskipuun), osa pillereistä tehoaa joskus tai tiettyyn vaivaan, mutta jos otat parina päivänä muutaman - sitten tulee kipuja lihaksiin ja muualle. Siis sen jälkeen kun ensin oli tehonnut. Mitä ihmettä. En tiedä onko minussa se vika. Mutta muuta ei ole nyt kuin se tai toinen lääke, tai molemmat. Onneksi oon yrittänyt ottaa ravinteita muualta ja mobilat.

      • Anonyymi

        Paljon käytettynä särkylääkkeiden teho tunnetusti laskee.

        Kenties panadolia välillä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1801
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1446
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1250
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      933
    7. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      62
      910
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe