NL ei joutunut tuomaan polttoainetta ulkomailta

Anonyymi-ap

Neukut eivät kai edes 2. ms synkimpinä hetkinä joutuneet tuomaan polttoainetta ulkomailta. Miten pieni ukonkäppänä Putte on saanut nyt maansa noin surkeaan tilaan?

8

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maalla, jolla on valtavat omat raakaöljyvarat, ja joutuu ostamaan raakaöljyjalosteita, polttoaineita ulkomailta.
      No Venäjähän on raaka-aineiden vientimaa. Jalostus vaatii osaamista. Itse raaka-öljy ei sellaisenaan kelpaa mihinkään.,

    • Anonyymi

      Noin voi käydä, kun aloittaa perusteettoman hyökkäyssodan murhilla ja kidutuksilla, jota muut ei hyväksy.

      • Anonyymi

        NL entiset johtajat kääntyilevät haudoissaan putinin venäjä kerjää polttoaineita ulkomailta ja on taloudellisesti Kiinasta riippuva vasalli ....NL aikaan kaikki oli toisinpäin .

        putin on ryssinyt kaiken


    • Anonyymi

      NL aikoihin sinne tuotiin miljoonia tynnyreitä öljyä,dieseliä ja bensaa. Laivoilla sota aikana Murmanskin satamiin. Laivat rahtas Amerikasta ja canadasta. Samalla muutakin materiaalia ja paljon ruokaakin. Eli väite ei pidä paikkaansa. Ja Silloin oli lylläkin sota aika. Mutta NL oli olemassa

    • Anonyymi

      Kauan ennen 2. maailmansotaa amerikkalainen Fred C. Koch auttoi osaamattomia neukkuja rakentamaan oikeasti toimivia menetelmiä polttoaineiden tislaukseen.
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fred_C._Koch
      Kohdasta: "Business career"

    • Anonyymi

      Kaukonäköisesti Kiinan ei kannattaisi hirttäytyä kauppaan kuihtuvan perähikiä-Venäjän kanssa, vaan satsata suoraan Kazakstaniin, Uzbekistaniin ja Turkmenistaniin. Siellä se öljykin on.

    • Anonyymi

      Ja erityisesti suomalaiset ovat saaneet maansa todella surkeaan tilaan. Yksi sun toinen yritys kertoo heippaa, sijoituksia ei tule ja rahat eivät riitä edes kuoppien paikkaamiseen teissä, maailman yhdessä eniten verottavassa maassa. Eikö ole järkyttävää tyhmyyttä vielä haastaa riitaa itänaapurin kanssa?

      Haastattelussa Stubbi kehottaa valmistelemaan sotaan ja tarkoittaa Venäjää vastaan .Aika pöyristävää luettavaa presidentiltä ja hänen edustamilta aatteilta. Pietarin Tiltut ovat saaneet unelmien lottovoiton, kun Suomi on niin sekaisin päästäään. Suomi oli rauhallinen maa vielä joulukuussa 2021. Mitä opimme? Ei kai mitään historiasta, vaan edelleenkin emme uskalla kysyä onko Paasikivi/Kekkosen linja olla sekaantumatta supervaltojen kiistoihin paikkansa pitävä tänäkin päivänä.

    • Anonyymi

      Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa toimia ! Ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan ! Ja hyvä niin. Maailmassa pärjää vain tilannetta lukevat. Ja sen Venäjä osaa. Asiaa ei tarvitse epäillä yhtään !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe