Nordea nuuskii ja valehtelee

Anonyymi-ap

Mitä tämäkin on: Pariskunta samana päivänä menee Nordean verkkopankin chattiin tilaten kumpikin henkilökohtaisesta tilistään tietyn, saman päivän saldotodistuksen.
Toiselle asiakaspalvelija tilaa todistuksen aivan heti mitään kyselemättä, toiselta eri asiakaspalvelija alkaa udella, että mihin tarkoitukseen saldotodistus tulee. Kuitenkin kumpikin asiakas on jo chattibotin valikosta valinnut saman tarkoituksen neljästä eri vaihtoehdosta. Kun asiakas sen uudelleen ilmoittaa, asiakaspalvelija jatkaa tivaamustaan haluten spesifioidumman tarkoituksen, koska kuulemma eri tarkoituksille on ”erilaiset saldotodistukset”.
Kun asiakas alkaa ihmetellä, että miksi toiselle asiakkaalle käytäntö on eri kuin toiselle ja kertoo, että puoliso oli saanut todistuksensa ilman mitään kysymyksiä, chatissä tulee hiljaista. Asiakas odottaa ja kirjoittaa lopulta ”haloo?” Kiireesti asiakaspalvelija alkaa kirjoittaa: ”Olisi ollutkin eri käytäntö, jos kyse olisi ollut muusta kuin pankkitileistä. Anteeksi.”
Mikä ihmeen veruke?! Pankkitilistähän koko ajan oli ollut kyse, mistä muusta, kun asiakas on kirjoittanut, että tilaan saldotodistuksen pankkitilistäni!!!
Ei ollut ensimmäinen kerta, kun Nordea meiltä rupeaa nuuskimaan asioita, joita se todellakaan ei tarvitse. Tai selvästi itse kokee tarvitsevansa mutta joita siltä laki ei vaadi kyselemään.

10

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kauheeta. Pankki kysyy, mihin tarkoitukseen saldotodistus tulee. Kerrassaan kamalaa.

      • Anonyymi

        Siis ei vain kysynyt, vaan tivasi enemmän tietoja, kun vastattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei vain kysynyt, vaan tivasi enemmän tietoja, kun vastattiin.

        Ja se oli vale, että ne todistukset olisivat erilaiset eri tarkoituksiin.


      • Anonyymi

        No on.minultakin kysyttiin ja ymmärsin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on.minultakin kysyttiin ja ymmärsin sen.

        Ei ollut. Molemmat todistukset tulivat täysin identtisinä, vaikka toisesta ei oltu kysytty yhtään mitään ja toisesta yritetty udella kaikki mahdollinen. Eli eroa ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on.minultakin kysyttiin ja ymmärsin sen.

        Huomaa hätävalhe, kun paljastui, että toiselta ei oltu kyselty: ”jos olisi ollut kyse muusta kuin tileistä”. Koko ajan oltiin puhuttu vain ja ainoastaan yhdestä tilistä. Ei mistään ”muusta”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa hätävalhe, kun paljastui, että toiselta ei oltu kyselty: ”jos olisi ollut kyse muusta kuin tileistä”. Koko ajan oltiin puhuttu vain ja ainoastaan yhdestä tilistä. Ei mistään ”muusta”.

        Ja kysely loppu välittömästi, kun tajusi, että oli paljastettu.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja: Molemmat todistukset tulivat sitten verkkopankkiin, mutta eri päivinä. Se ilmeisen nuori kaveri, joka asiakaspalvelussa ehkä kokemattomuuttaan uteli, hoiti asian siis joka tavalla hitaammin. Mutta ihan oikein ja nopeastikin kaikki meni sitten lopultakin.
      Enkä syytä tätä asiakaspalvelijaa mistään, vaan Nordea-pankkia, joka on joka välissä keräämässä itselleen tietoa. Toivottavasti nämä asiakaspalvelijarassut pian heräävät tajuamaan, kelle työskentelevät.
      Tunnenkin erään, joka vuosia sitten Nordean konttorissa toimiessaan selvästi kärsi siitä, että joutui utelemaan asiakkaiden yksityisasioita. Nähdessäni hänet myöhemmin muussa työpaikassa kysäisin, eikö hän enää olekaan Nordeassa. Hän ravisti päätään ja näytti ilmeellään, ettei sietänyt siellä jotain, mutta piti fiksusti suunsa kiinni.
      Meiltä, tai oikeammin puolisoltani, on sittemmin kysytty mitä käsittämättömämpiä asioita. Minun kohdallani riitti, että vain täytin sen kyselylomakkeen, mutta puolisoltani alkoivat vaatia kaiken maailman dokumentteja kaikesta mahdollisesta. Ja lopuksi vielä huijasivat häneltä rahaa. - Olen kertonut tapauksesta toisessa Nordea-aiheisessa keskustelussa.

    • Anonyymi

      Luin 2-3 riviä mutten saanut muuta tolkkua kuin molemmat tilasi jotain ja sit asiakspalvelija teki jotain. Maailmassa on liikaa luettavaa pidemmälle jatkaakseni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko varattu minulle?

      Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      301
      11652
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

      Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

      Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5952
    4. Vanhempi mies

      Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

      Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4389
    6. Minne sä aina välillä joudut

      Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4269
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

      En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3611
    8. On niin paha olla

      Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3608
    9. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

      Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3135
    Aihe