Oikeuskansleri Tuomas Pöystin voisi pikku hiljaa pistää vaihtoon.
Äijällä tuntuu nousseen valta hattuun ja homma lähteneen lapasesta.
Epäilen että hänellä omat intressit kysymyksessä ennemminkin kuin Suomen tasavallan.
Suomen oikeuskansleri.
8
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ukko on kotoisin Rovaniemeltä joten vaihtoon vaan. Ja demari tietenkin. sdp.
- Anonyymi
Ja mistäs tiedät ? Ai niin ,kun joku on persun kanssa erimieltä niin tietenkin kuuluu demareihin ,etteikö ihan ole kommunisti joita persun tajunta löytää kaikkialta. Ja mikäs vika Rovaniemessä on ? Kaikkihan on jostain kotoisin.
- Anonyymi
Hassu juttu, minulle on tullut jostain syystä samanlaisia ajatuksia mieleen, tämä on tullut erityisesti sen seurauksena kun olen katsellut miten Suomessa on tehty ns. "työllisyystoimia", eli niitä toimia, jotka on tehtävä lain mukaan tarkalleen siten, että työttömien lakiin perustuva vapaus työnsä valintaan toteutuu täydellisesti.
Tämä jos mikä kuuluisi olla erityisesti oikeuskanslerin valvontaan kuuluva asia, ja kaikki sellaiset tulkinnat ja lainsäädökset ja muutkin menettelyt pitäisi lainvalvojan pysäyttää välittömästi kun alkaa ilmenemään että kansalaisten lakiin perustuva vapaus omiin valintoihinsa ei enää toteudukaan koska valtio on alkanut käyttämään valtiovaltaa vääriin tarkoituksiin kansalaisten painostamiseksi ja vielä suoremminkin katkotaan sosiaaliturvaa sen perusteella että ei suostu itselle haitallisiin sopimuksiin (joka on aivan ehdottomasti lainvastaista toimintaa).
Kun oikeuskansleri menee hyväksymään fasistihallituksen lait, ne lakiehdotukset menee sen jälkeen vieläpä presidentille allekirjoitettavaksi, ja näin tulee siis presidentin kunniakin tahrituksi kun alkaa selviämään että allekirjoitetuilla lailla on alettu jyräämään kansalaisten lakiin perustuvia oikeuksia alas.
Milloinkahan oikeus elämään peruutetaan, työllisyystarkoituksissa?- Anonyymi
"Milloinkahan oikeus elämään peruutetaan, työllisyystarkoituksissa?"
Täytyyhän sitä vastikkeellisuutta olla, eiks niin? - Anonyymi
Aika pian kun tämän hallituksen toimia seuraa.
- Anonyymi
Oikeuskansleri Tuomas Pöystin on kyllä kyseenalaiset jauhot pussissa. Tyttti Yli-Viikari , koronavirusrajoitukset, entinen liikenneministerin Anne Bernerin viestinvaihdon salaamista ja varmasti on paljon muutakin mitä oikeuskansleri Tuomas Pöystin toiminnassa aiheuttaa hämmennystä. On jopa pohdittu ohjaako oikeusministerin toimintaa joku ulkopuolinen poliitinen toimija / näkökanta.
- Anonyymi
Ei Tuomas Pöystiä kannata ihan heti alkaa nollaamaan, kyllä osaa perustella näkemyksensä aivan hyvin kun siihen tilaisuus tulee.
Saattaa olla niinkin että laillisuusvalvojilla (oikeuskansleri ja eduskunnan oikeusasiamies) saattaa olla joissakin aiheissa kädet täynnä työtä että kaikkia lain vaikutuksia eivät ehdi kunnolla tutkia.
Myös semantiikka liittyy asiaan, esimerkkejä siitä on Suomessa vaikka kuinka, esim. sanalla "ohjaaminen" yritetään selkeästi kannustaa viranomaista toimimaan kansalaisille kuuluvien oikeuksien vastaisesti.
Ei kansalaista voida mitenkään "ohjata" tekemään täysin päinvastaisia päätöksiä, kun kansalaisella itsellään on lakiin perustuva oikeus tehdä valinnat täysin ilman viranomaisen tunkeilua.
Kyse on kansalaisten lakiin perustuvista oikeuksista ja vapauksista, eli siitä, että valtiolla ei ole oikeutta alkaa vahingoittamaan kansalaisia ja heidän elämää esim. poliittisten ambitioiden takia. Kansa päättää joistakin asioista täysin 100% yksinoikeudella, riippumatta siitä kuka tai ketkä istuu eduskunnassa ja hallituksessa.
- Anonyymi
Olisihan tuo melkoinen vahinko, jos oikeuslaitos alkaisi politisoitumaan. Siinä lentäisi kaikki perustuslait ja kansainväliset sopimukset suoraan roskakoriin ja tilalle tulisi poliitikon viranomaisten toimintaan jalkautettu mielivalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222