Nepsyt-sarja

Anonyymi-ap

Ei voi muuta sanoa kuin huh huh.
Yksikin äiti nykyään yh. jolla 5 lasta ja kaikki erityislapsia. Olis luullu että 2 tai 3 olis riittänyt. Miksi piti vielä vaan lisää pukata? ja sukulaispojatkin(näitä lapsia vanhempia) erityislapsia...

8

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko, että lapsia ei saisi syntyä ja heitä synnyttää?

Hyvä sarja niille, jotka ymmärtävät ettei elämä ole täydellistä

• Anonyymi

Missä lasten isä. Surullista katsottavaa, kaikki kodit näytti surkeilta. Voimia äideille.

• Anonyymi

Joo. Se ei varmaan ole aloittajalta mitään pois. Miten toiset elää ja paljonko lisääntyy.

Erityislapsilla on sama oikeus elämään. Kuin kenellä tahansa muulla. Ja ei taida olla sitä kokemusta kyseisestä erityisyydestä. Jos se nähdään pelkästään negatiivisena tai taakkana.

Ja jos lähdetään siitä. Että kyseisessä ohjelmassa olevilla erityisillä ei olisi yhteiskunnalle annettavaa.

Niin tutustu historiaan ja mieti vaikka jotain Elon Muskia. Erityis lapsia ja erityis ihmisiä on ollut aina.

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä.

• Anonyymi

Minua myös ihmetytti kun äiti ei ollut laittanut mitään rajoja teinityttärelleen miten puhutellaan omaa äitiä ja ne kirosanat jos äiti sallii nekin tyttären suusta niin ei mitään rajaa kasvatuksessa.

• Anonyymi

Sellasen ihmisen ei kannata kirjoittaa mitään,jolla ei ole omia lapsia.

• Anonyymi

Niin yleenssä ne joilla ei itsellään lapsia niin tietävät miten pitää kasvattaa. Mutta kyllä tässä ohjelmassa tämä tyttö jotain muutakin kuin adhd!! Et äiti aivan voimaton!

• Anonyymi

No niinpä ei sitten tajunnut että tuotanto on viallista ja jatkaa vaan...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1047
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      951
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      58
      814
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe