Saanen esittää opetus- ja kulttuuri dokumentin Thaimaan Pattayalta.. ?

17

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaa harkitsee rajojensa sulkemista venäläisiltä estääkseen näiden välineellistettyä maahan tunkeutumisia.

      Tämä tultaisiin tekemään kansallisen turvallisuuden takaamiseksi.

      • Anonyymi

        Lavrovi oli siellä toy-boynä :D


      • Anonyymi

        Thaimaa on nykyään täysin kiinalaisten ja venäläisten rikollisten hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaa on nykyään täysin kiinalaisten ja venäläisten rikollisten hallussa.

        Eikä ole.
        Mutta mahdotontahan sinun olisi puhua Totta.


    • Anonyymi

      Iso läjä porttojah!

      MUNAAH PUAHOH!

    • Anonyymi

      Jokainen suoraan tai välillisesti tuota ihmiskauppaa ylläpitävä, myös asiakkaat, pitäisi saman tien hoidella pois mahdollisimman väkivaltaisella tavalla.

      • Anonyymi

        No jopas on Per+ekärpänen taas murhanhimoisella päällä.


    • Anonyymi

      On rentouttavaa katsella, kun mummoikäiset pysyvät pois kadulta näissä tapahtumissa.

      • Anonyymi

        Eipä niitä mummuja näy meidänkään festareilla.
        Pari saalistavaa puumaa niissä voi bongata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niitä mummuja näy meidänkään festareilla.
        Pari saalistavaa puumaa niissä voi bongata.

        Mun mielestä paneskelu on ihan kivaa.
        Persekärpäsen mielestä se on sallittua vaan jos pappi on parin vihkinyt.
        Silloinkin se on sallittua ainoastaan lauantaina saunan jälkeen peiton alla pimeässä ja lähetyssarnaaja-asennossa. Hau hau asennot ja muut riettaudet ovat kiellettyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä paneskelu on ihan kivaa.
        Persekärpäsen mielestä se on sallittua vaan jos pappi on parin vihkinyt.
        Silloinkin se on sallittua ainoastaan lauantaina saunan jälkeen peiton alla pimeässä ja lähetyssarnaaja-asennossa. Hau hau asennot ja muut riettaudet ovat kiellettyjä.

        Puhut omista fantasioistasi, tosin joudut vain fantasioimaan koska olet täysin kokematon.


    • Anonyymi

      Vilkaisin tuon videon alkua ja kuvissa näkyy alaikäisiä lapsiprostituoituja. Kovasti nauravia tyttöjä. Silti he ovat uhreja. Olleet ilmeisesti pienestä lapsesta alkaen, tottuneet tilanteeseensa, luullen, ettei itselle muuta voisi kuuluakaan. Tienaamiaan rahoja he itse eivät saa täysiään pitää, vaan ne pääosin menevät rikollisten, "sutenöörien" taskuihin.

      En ole koskaan käynyt Thaimaassa, enkä koe sinne minkäänlaista kutsumusta. Vastenmielinen, ahne maa ja kansa. Siellä tuntuvat ravaavan ihan tietyn lajin ihmiset, lähinnä miehet.

      Pidän enemmän eurooppalaisista kulttuurimestoista. Lähi-idässäkin käynyt.

      Ensikesällekin kulttuuriretki Eurooppaan varattuna, mikäli nyt Zelenskyin lietsoma ja ylläpitämä, yhdessä Ranskan (Macron) kanssa laajentama sota ei sitä estä.

      Meillä oli pitkän ajan rauha Euroopassa. Kunnes maailman kriminaalimpien rahamiesten piti se jälleen rikkoa. Sillä laajojen sotatoimien syyt ovat aina, vain ja ainoastaan rahaan, eli ahneuteen perustuvia.

      "Seuraa rahaa" 💸 = katso, ota selvää kuka / mikä taho taloudellisesti parhaiten hyötyy vallitsevasta tilanteesta, eli nk. "voittaa". Se ei ole yleensä se itse sodassa oleva maa ja kansa, vaan sen taustavaikuttajat, keitä he ovat, keiden taskuihin sota tuo rahaa.

      "Raha. Valta. Seksi." Nämä kolme, näiden tavoittelu, ovat ne motiivit jotka yleisimmin löytyvät ihmistekojen taustalta.

      Me monet uskoimme rauhaan, teimme ja teemme edelleen kaikkemme sen puolesta, mutta sama vanha jengi on taas puuhissaan.

      Matt. 22: 15-21
      15 Silloin fariseukset menivät ja neuvottelivat, kuinka saisivat hänet sanoissa solmituksi.
      16 Ja he lähettivät hänen luoksensa opetuslapsensa herodilaisten kanssa sanomaan: "Opettaja, me tiedämme, että sinä olet totinen ja opetat Jumalan tietä totuudessa, kenestäkään välittämättä, sillä sinä et katso henkilöön.
      17 Sano siis meille: miten arvelet? Onko luvallista antaa keisarille veroa vai ei?"

      18 Mutta Jeesus ymmärsi heidän pahuutensa ja sanoi: "Miksi kiusaatte minua, te ulkokullatut?
      19 Näyttäkää minulle veroraha." Niin he toivat hänelle denarin.
      20 Hän sanoi heille: "Kenen kuva ja päällekirjoitus tämä on?"
      21 He vastasivat: "Keisarin". Silloin hän sanoi heille: "Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on".

      Matt. 6:24
      Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

      - Keisari = maallisuus: valtio, politiikka, raha, nk. mammona. Valtiolle on annettava se, mikä valtiolle kuuluu, ei muuta.
      - Jumala = Isä, Poika ja Pyhä Henki, hengellinen elämä. Jumalalle annetaan se, mikä Jumalalle kuuluu, ei muuta. Jumalaa, eli hengellistä elämää ja maailmaa, ei sekoiteta yhteen.
      - Nämä kaksi (Jumala ja Keisari), eli näiden molempien nk. herruus, ei voi kuulua yhteen. Joskin molempia kohtaan saattaa olla omat velvollisuutensa, on valittava ketä herranaan nimenomaan palvelee. Ei voi palvella kahta eri herraa.

      Missä vain siis näemme rahavallan, ahneuden, mammonan (rahan, vallan ja seksin maailman), siellä ei ole ainakaan Jumala.

      Joh. 19: 13-22
      13 Kun Pilatus kuuli nämä sanat, antoi hän viedä Jeesuksen ulos ja istui tuomarinistuimelle, paikalle, jonka nimi on Litostroton, hebreaksi Gabbata.

      14 Ja oli pääsiäisen valmistuspäivä, noin kuudes hetki. Ja hän sanoi juutalaisille: "Katso, teidän kuninkaanne!"
      15 Niin he huusivat: "Vie pois, vie pois, ristiinnaulitse hänet!" Pilatus sanoi heille: "Onko minun ristiinnaulittava teidän kuninkaanne?" Ylipapit vastasivat: "Ei meillä ole kuningasta, vaan keisari".

      16 Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen.
      17 Ja kantaen itse omaa ristiänsä hän meni ulos niin sanotulle Pääkallonpaikalle, jota kutsutaan hebreankielellä Golgataksi.
      18 Siellä he hänet ristiinnaulitsivat ja hänen kanssaan kaksi muuta, yhden kummallekin puolelle, ja Jeesuksen keskelle.
      19 Ja Pilatus kirjoitti myös päällekirjoituksen ja kiinnitti sen ristiin; ja se oli näin kirjoitettu: "Jeesus Nasaretilainen, juutalaisten kuningas".

      20 Tämän päällekirjoituksen lukivat monet juutalaiset, sillä paikka, jossa Jeesus ristiinnaulittiin, oli lähellä kaupunkia; ja se oli kirjoitettu hebreaksi, latinaksi ja kreikaksi.
      21 Niin juutalaisten ylipapit sanoivat Pilatukselle: "Älä kirjoita: 'Juutalaisten kuningas', vaan että hän on sanonut: 'Minä olen juutalaisten kuningas'."
      22 Pilatus vastasi: "Minkä minä kirjoitin, sen minä kirjoitin".

      Mm. tämäkin raamatunkohta on monessakin mielessä paljastava, eli juridisesti merkittävä. Tässä mm. ilmenee Raamatun nk. monikerroksisuus.

      Pilatus muuten sai tästä heikosta hetkestä, päätöksestään (jae 16), itseensä syvät traumat, hän kuulemma alkoi jatkuvasti pestä käsiään. Ja ilm. myöhemmin, laivamatkallaan Roomaan tekemään keisarille tiliä tilanteesta, teki tuolla matkalla itsemurhan.

      • Anonyymi

        Voi Luojani, mitä pa+kaa..... DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Luojani, mitä pa kaa..... DDD

        Sinun oman "suusi tunnustus".

        Muista loppuun asti seistä sanojesi takana! Vai oletko joku pelle, jonka sanaan ja mielipiteeseen ei voi luottaa?

        Sillä meidän sanoistamme meidät kerran tuomitaan, ne itsessään todistavat vain kustakin meistä itsestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun oman "suusi tunnustus".

        Muista loppuun asti seistä sanojesi takana! Vai oletko joku pelle, jonka sanaan ja mielipiteeseen ei voi luottaa?

        Sillä meidän sanoistamme meidät kerran tuomitaan, ne itsessään todistavat vain kustakin meistä itsestämme.

        Ei noista kannata välittää, kuuluvat Helvettiin.

        Toivottavasti pääsevät pikaisesti sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noista kannata välittää, kuuluvat Helvettiin.

        Toivottavasti pääsevät pikaisesti sinne.

        Kamala kohtalo odottaa nyt paneskelijoita.

        Persekärpäsen mukaan ne tapetaan ja sitten niitten sielut vielä joutuvat Helvettiin.

        Voi paneskelija-parkoja.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      109
      2221
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      435
      1675
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1353
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1202
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      80
      1186
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1115
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      288
      1046
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1041
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      1012
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe