Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miltä se teidän aamunne maistuu?

Anonyymi-ap

Tämä ei ole pelkkä hätäisesti keitetty aamukahvi. Tämä on täydellinen rakkaudella valmistettu aamiainen. Rakas puoliso on sen valmistanut kiitokseksi Jumalalle siitä, että hänellä on uskollinen hyvä puoliso.

Miltä se teidän aamunne maistuu? Mehän tiedämme sen, nyt kun on varhainen lauantai-aamu. Nukutte vielä humalaanne pois ja kun heräätte, niin suussa on vanhan viinan maku ja krapula painaa päälle. Otatte krapularyypyn ja toisenkin...

14

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Miltä se teidän aamunne maistuu? Mehän tiedämme sen, nyt kun on varhainen lauantai-aamu. Nukutte vielä humalaanne pois ja kun heräätte, niin suussa on vanhan viinan maku ja krapula painaa päälle. Otatte krapularyypyn ja toisenkin..."

      Kokemusasiantuntija puhuu elmästään ennen sätkijähellariksi ryhtymiseksi.

      Kannattaa muistaa että vaikka itse oletkin kokenut noin se ei tarkoita että kaikki muutkin tekee niin.

    • Vanha viina maistuu suussa, krapula painaa päälle. Otan kohta pari tasoittavaa ryyppyä teräviä. Sitten rakastelen puolisoani, kondomit on loppu, joten pitää keskeyttää ennen loppuhuipennusta. Sitten menen kulottamaan talomme pärekaton. Siinä ne olikin, maailman kolme herkintä asiaa.

      • Anonyymi

        Siinä tuli rehellinen vastaus! :)


    • Anonyymi

      Kaurapuuro on aamupala niin arkena kuin lauantaina. Päälle vähän raejuustoa ja pakastemustikkaa. Viikonlopun kunniaksi aamukahvin kanssa sitten eilen leivottua omenapiirakkaa. Nam.

      Kun olen jo tehnty reippaan aamukävelyn ihmettelemässä evoluution ihmeitä, niin kyllä aamupala maistuu.

      • Anonyymi

        Aloitit siis aamusi toistamalla satuja luonnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitit siis aamusi toistamalla satuja luonnosta.

        Satuja luonnossa tulee eniten hihhulien suusta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitit siis aamusi toistamalla satuja luonnosta.

        Jos on silmät joilla nähdä ja aivot joilla ymmrtää, niin evoluution luoman rikkauden näkee kaikkialla ympärillään. Erityisesti näin keväällä se sykähdyttää.


    • Anonyymi

      Kahvia, juustoleipää ja lääkkeet. Nyt Tuho-osastoa ja Simpsoneita. Löhöilyä. En juonut eilen lainkaan alkoholia. Olen vahva ateisti.

    • Olen viettänyt tipatonta tammi-, helmi-, maalis- ja huhtikuuta. Join äsken kupillisen kaakaota ja kävin aamupaskalla. Sitten tulin katsomaan, mitä paskaa uskovaiset ovat taas keksineet kirjoittaa palstoille.

      • Anonyymi

        "...kävin aamupaskalla."

        Laitoit siis Jeesuksen metroon. Saattelitko pyhällä hengellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...kävin aamupaskalla."

        Laitoit siis Jeesuksen metroon. Saattelitko pyhällä hengellä?

        Hyvin hoksattu! Kyllä näin pääsi käymään! Jeesus kiihtyi nollasta sataan sekunnissa.


    • No mitäs tässä.
      Aamupäivän haikunkin jo väsäsin.
      Mites Hardilla haikuja pukkaa...

      ________________________
      Jeesus on Herra
      Joka aamu armo uus
      Jeesus on totuus
      ________________________

      [Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.]
      Joh. 14:6

    • Anonyymi

      Aloittaja on aito uskovainen, koska on selvästi umpiomahyväinen narsisti. Kuka muu kirjoittaisi: "Rakas puoliso on sen valmistanut kiitokseksi Jumalalle siitä, että hänellä on uskollinen hyvä puoliso."

      Eli tämä laiska paskiainen, joka ei viitsi osallistua aapupalankaan tekoon kertoo olevansa "hyvä puolisto". Ateisti sanoisi olevansa itse kiitollinen, jos hyvä puoliso tekee hänelle maittavan aamupalan. Uskvainen paskiainen kehuu vain itseään.

    • Anonyymi

      Ateistit satuilee joka pv

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe