Moni kadottaa oman armon aikansa

Anonyymi-ap

Eli moni hukkaa oman etsikkoaikansa, jolloin voisi tulla uskoon ja pelastua.
Se on hirvittävän traagista.

51

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ON surullista!

    • Anonyymi

      Mitään erillistä armonaikaa ei ole olemassa.

      Jumala on aina armollinen ja laupias, koska se on yksi Jumalan pysyvä luonteenpiirre.

      2. Moos. 34:6

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa, "

      Jehovantodistajat ja Helluntailaiset yrittävät pelon avulla saada lisää jäseniä aloittamalla puheen maailmanlopusta.

      Keniassa lahkopastori tiesi jo tempauspäivät taivaaseen ja kehotti kiireesti seurakuntalaisia paastoamaan. Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.

      Luuk. 21:8

      Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'AIKA ON LÄHELLÄ". Mutta älkää menkö heidän perässään.

      • Anonyymi

        Sotket kristityt ja harhaopit keskenään Teuvo. Sinun harhaoppisi, Paavali-vihamielisyys on paha, mutta onneksi et sillä saa mitään aikaan, koska se on perkeleestä lähtöisin.


    • Anonyymi

      1. Aik. 16:34

      Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Tarkennan vielä että tarkoitan Saunatonttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan vielä että tarkoitan Saunatonttua.

        Onhan se tosi upeeta, että osaat turvautua Saunatonttuun sitten kun itänaapurista aletaan rajan yli vyörymään tai ohjuksia viskelemään.
        Vähemmän mairittelevaa on se, että kirjoittelet toisen nimissä. Mutta niinhän valheellinen ihminen toki tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan vielä että tarkoitan Saunatonttua.

        Onhan se tosi upeeta, että osaat turvautua Saunatonttuun sitten kun itänaapurista aletaan rajan yli vyörymään tai ohjuksia viskelemään.
        Vähemmän mairittelevaa on se, että kirjoittelet toisen nimissä. Mutta niinhän valheellinen ihminen toki tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan vielä että tarkoitan Saunatonttua.

        Varmaankin se tonttu sitten hädässä auttaa…


    • Anonyymi

      Monet menettää esikoisoikeutensa kun luopuu lapsena saamastaan Kristittyjen kasteen armosta ja menee lahkoon anabaptistiselle uudestikasteelle ja vaihtaa esikoisoikeutensa höyryäviin hernesvelleihin.

      Sitten kerran joutuvat taivaanportilla kyselemään. Isä yksikö kaste sinulla vain olikin?

      • Anonyymi

        Jeesuksen veren 🩸 kautta kirkko pysyy ja julistaa Jeesuksen armoa ❣️❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen veren 🩸 kautta kirkko pysyy ja julistaa Jeesuksen armoa ❣️❣️

        "Kyykkyviinien" kautta Alko julistaa Jeesuksen armoa. 🩸 🩸 🩸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyykkyviinien" kautta Alko julistaa Jeesuksen armoa. 🩸 🩸 🩸

        Sulle "tippaukolle" Alko taitaa olla tuttu kauppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle "tippaukolle" Alko taitaa olla tuttu kauppa?

        Enhän toki väheksy Jeesuksen veren voimaa.


      • Anonyymi

        Sinä turvaat kasteeseen,
        minä turvaan Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä turvaat kasteeseen,
        minä turvaan Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhönsä.

        Alltså kommer tron av predikan, men predikan i kraft av Kristi ord.


    • Anonyymi

      kautta ja "kautta"....kauttakulkua....ohitustietä pitkin...veren kautta, uskon kautta...

      • Anonyymi

        Raamattu ei puhu mitään veren voimasta, mutta kylläkin Hengen voimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei puhu mitään veren voimasta, mutta kylläkin Hengen voimasta.

        Puukkojunkkarithan ne siitä veren voimasta retosteli!
        Vaasan veri ei vapise,
        eikä Kauhavan rauta ruostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei puhu mitään veren voimasta, mutta kylläkin Hengen voimasta.

        Jos olet ohittanut Jeesuksen veren UT:sta, olet ohittanut tärkeimmän ja sen mukana osuutesi pelastukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei puhu mitään veren voimasta, mutta kylläkin Hengen voimasta.

        Raamattu puhuu
        , Hengen, JA veden JA veren voimasta , > "ne kolme yhdessä ovat" 1 Joh: 5:

        ei ilmaan hosuen huudeta Jeesuksen veri , vaan kasteessa :
        "Henki JA vesi JA veri , ja ne kolme yhdessä ovat" 1 Joh: 5: 8
        >"yhdessä ovat"< "yksi kaste" Ef: 4: 5


    • Anonyymi

      Sitä varmaan tarkoitetaan armottomuudella.

    • Anonyymi

      Jeesuksen murhan ja kuoleman yksityiskohtien ihannointi on väärin.

      • Anonyymi

        Kuulunee niihin mielen sairauksiin, eli henkisiin hiertymiin.


      • Anonyymi

        ”Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,…”
        2 Kor 4:3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulunee niihin mielen sairauksiin, eli henkisiin hiertymiin.

        ”Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,…”
        2 Kor 4:3

        I som ären födda på nytt, icke av någon förgänglig säd, utan av en oförgänglig: genom Guds levande ord, som förbliver.


    • Anonyymi

      Olisi traagista liittyä johonkin uskonlahkoon.

      • Anonyymi

        En tiedä niistä lahkoista, mutta äärimmäisen traagista on hylätä Kristuksen armoteko ristillä ja joutua ikuiseen kadotukseen.
        Kirkossa julistetaan ristiinnaulittua Jeesusta Kristusta ja sinullekin Jumala on tarjonnut pelastusta, ties miten monta kertaa, mutta sinä mieluummin herjaat kuin otat vastaan elämäsi suurimman aarteen, pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa.


    • Anonyymi

      On mahdollista, että Jeesus kärsi myös alkoholismista, koska oli kipujen ja sairauksien tuttava.

      Matt. 11:19

      Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

      Luuk. 7:34

      Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:

      Joh. 2:10

      Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.

      • Anonyymi

        Tuokin vielä. Oonkohan nyt niin, että Jeesuksen pilkkaaminen ulottuu uusiin sfääreihin ennenkuin Hän tulee takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vielä. Oonkohan nyt niin, että Jeesuksen pilkkaaminen ulottuu uusiin sfääreihin ennenkuin Hän tulee takaisin.

        Kyllä herjaajat on ennustettu raamatussa. Mitä vähemmän on tätä aikaa jäljellä sitä enemmän näitä herjaajia vilisee.


    • Anonyymi

      On se ja jeesuksia emme ole yhdenkään puolesta. Maailmanaikaan sisältyy petos hankintoineen jahkailuineen. Älkää ostako jos mahdollista, älkääkä myykö. Älkää uskoko tai jne

    • Anonyymi

      Paavali oli murhamies ja siksi retosteli veren vuodatuksella.

      • Anonyymi

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Hurmoslahkoissa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä ja arvostuksen huipullla.


      • Anonyymi

        Niin oli, mutta sai syntinsä anteeksi Jeesuksen armosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Hurmoslahkoissa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä ja arvostuksen huipullla.

        Niinkuin Jeesus armahti ristillä ryövärin, niin hän edelleen pelastaa myös rikollisia, kun siivosyntisille fariseuksille ei pelastus millään kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli, mutta sai syntinsä anteeksi Jeesuksen armosta.

        Siitä ei ole mitään varmuutta, koska teki jatkuvasti uutta syntiä. Ei tehnyt todellista parannusta.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ei ole mitään varmuutta, koska teki jatkuvasti uutta syntiä. Ei tehnyt todellista parannusta.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Ihminen ei muutu synnittömäksi, vaikka ei syntiä harjoittaisikaan. Sitäpaitsi sinäkin Teuvo tekemällä teet jatkuvasti syntiä tällä palstalla. Sellainen on juuri sitä synnin harjoittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin Jeesus armahti ristillä ryövärin, niin hän edelleen pelastaa myös rikollisia, kun siivosyntisille fariseuksille ei pelastus millään kelpaa.

        Aamen! Fariseukset, itsensä ylentäjät ja muiden halveksijat eivät edes rukoile Jeesuksen armoa!


    • Anonyymi

      armon ; AIKA ???

      "sillä hänen armonsa pysyy IANKAIKKISESTI" Ps. 136

      joka muuta väittää , sellainen katsoo vain tätä maallista ajanlaskua !

      • Anonyymi

        Jumala suo armossaan etsikkoajan, jolloin Jeesuksen armo on tarjolla.
        ”Monet ovat kutsutut, harvat valitut.”


    • Anonyymi

      Siitä se hyvä tulisi, jos kaikki hurahtaisivat uskoon.
      Olisi jos jonkinlaista tietäjää ja ennusunien näkijää. Suu vaahdossa kouhkattaisi Jumalan sanaa.
      Ei mitään kritiikkiä.

      • Anonyymi

        onhan niitä nytkin , Suomessa on 300 - 400 erilaista lahkoa . . .


      • Anonyymi

        Ei tarvita hurahduksia, eikä vaahtoja.

        ”Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
        Matt 22:14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan niitä nytkin , Suomessa on 300 - 400 erilaista lahkoa . . .

        Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa, perinteisten kristillisten kirkkojen lisäksi.

        Jokaiselle löytyy oman mielen mukainen porukka, mihin samaistua.


    • Anonyymi

      Kerberokset seisoo lahkojen ovella ja heittää ihmisiä sisään tekemän sitä uskonratkaisua.

      Seireenit laulaa ja soittaa taivaslauluja kultaisista kaduista, helmiporteista ja kristallikruunuuista.

      Hurmoskokemukset ovat niitä pelastusvarmuuksia, Jeesuksen vastaanottamisia ja taivasmatkoja.

      • Anonyymi

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Isän tahto ei ole herjaaminen, jota jatkuvasti harjoitat Teuvo.
        Isän tahto on pyhittymistä ja edeltä valmistetuissa teoissa vaeltamista, kuten vähäosaisten ja kärsivien auttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isän tahto ei ole herjaaminen, jota jatkuvasti harjoitat Teuvo.
        Isän tahto on pyhittymistä ja edeltä valmistetuissa teoissa vaeltamista, kuten vähäosaisten ja kärsivien auttamista.

        Lahkolaisten pyhittymiset on kaikkien tiedossa.

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

        3 Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee.
        4 He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.
        5 Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi
        6 ja rakastavat ensimmäistä sijaa pidoissa ja etumaisia istuimia synagoogissa,
        7 ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi'.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Kiertelevät vanhustentaloilla salkussa valmiiksi painetut testamenttilomakkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaisten pyhittymiset on kaikkien tiedossa.

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

        3 Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee.
        4 He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.
        5 Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi
        6 ja rakastavat ensimmäistä sijaa pidoissa ja etumaisia istuimia synagoogissa,
        7 ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi'.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Kiertelevät vanhustentaloilla salkussa valmiiksi painetut testamenttilomakkeet.

        MOT-ohjelman mukaan suurimmilla uskonlahkoilla on palkattu päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot on lahkojen suurin tuloryhmä nykyisin.


    • Anonyymi

      On se!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe