Miksi mies olet niin salamyhkäinen, pelkäätkö että sinuun sattuu? Oletko vain vanha ja et jaksa?
Olet salamyhkäinen mies
12
432
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkään. Pelkään ettet tunne. En ole vanha, olen nykyajan mittapuulla keski-ikäinen.
- Anonyymi
Kukakohan v.ttu edes olet? 🤔Kirjoita koko nimesi s..tana.
- Anonyymi
Ei siihen tarvita ulkopuolista apua jää sulaa lumet haihtuu korjaa roskat pois.
- Anonyymi
Jokainen on sellainen kuin on. Arvosta muita. Tue ja auta. Älä halveeraa. Ei kai hiljaisuus ja hyvällä tavalla salamyhkäisyys ole näinä levottomina aikoina pahasta. Pääasia, ettei muille tee vahinkoa teoin tai sanoin. Pahantahtoisuus on ikävää.
Voi hyvin!- Anonyymi
Ymmärrätkö ihmistä ei ole olemassa
- Anonyymi
Eikä sille ole mitään syytä. Nyt sä puhut täyttä paskaa. Kontrolloit suurella voimalla
Mitähän sillä tarkoitat? Kyllä minä aika paljon vetäydyn omiin oloihini... Varmasti liikaakin.
Olen vain niin salaperäinen persoona.
Ehkä en vain jaksa innostua, en jaksa välittää.
Onko se vanhuutta, en tiedä.- Anonyymi
Olisi helppoa, kun ihmiset ajattelisivat samoin. Mut väärin ymmärtäminen tuntuu olevan monen suhteen turma, kun varovaisen halu uskoa hyvään toisesta käännetään helposti vääräksi? Liika itsekkyys ja herkkyys vaikeuttaa kanssakäymisiä.
- Anonyymi
En ole salamyhkäinen. Olen vanha ja väsynyt. Mitään annettavaa ei ole. Odottelen vaan, että kroppa pettää alta lopullisesti. Mieli on jo kuollut.
- Anonyymi
Tulee eteisvärinää nainen aina kun näen sinut. Potilas K
- Anonyymi
Olen hieman väsynyt niinkuin myös sydämeni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178693Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054754Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353850Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002681Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1071803- 511796
- 661743
- 1861476
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3511404