Daavidin linko, hyvä hankinta?

Anonyymi-ap

Suomi on tilannut Daavidin linkoja korvaamaan Bukit, eli korkeammalla tapahtuvaa ilmatorjuntaa varten.

Mahtavatko olla hintansa väärtejä?

51

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nythän se nähtiin. Parempaa ei ole.

• Anonyymi

On, mutta ei julkistettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, mutta ei julkistettuna.

Daavidin lingot jakoon leipäjonoissa- köyhät voisi viedä ne osto- ja myyntiliikkeisiin ja saada hiukan ruokarahaa että pysyisivät terveempinä.

• Anonyymi

Eipä oikein nähty, koska jenkit tiputtivat suurimman osan. Jospa ne ei toimikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oikein nähty, koska jenkit tiputtivat suurimman osan. Jospa ne ei toimikkaan.

Hyvin toimivat viimeisessä Israeliin osoitetussa ohjusten ja droonien aallossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin toimivat viimeisessä Israeliin osoitetussa ohjusten ja droonien aallossa.

Mieluummin rahat köyhille , että voi maksella menoja...

• Anonyymi

Neuvostoliittolainen (ja sittemmin venäläinen) BUK –ilmatorjuntaohjus järjestelmineen on yksi nykyajan tunnetuimmista ja pahamaineisimmista asejärjestelmistä. Venäjän tukemat separatistit pudottivat Venäjän armeijan BUK-ohjusjärjestelmällä 17.7.2014 malesialaisen matkustajakoneen, kun Venäjä oli hyökännyt Ukrainaan ja miehittänyt osia maan itäosista. BUK on käytössä molemmin puolin rintamaa Venäjän hyökättyä Ukrainaan.

BUK on ollut myös Suomen käytössä nimellä Ilmatorjuntaohjus 96 BUK M-1.

https://siivet.fi/sotilasilmailu/ilmatorjuntamuseo-buk-m-1-pahamaineisen-tehokas-ilmatorjuntaohjusjarjestelma-4-4/

• Anonyymi

Torjunta ase pahamaineinen? Hyvähän se on, jos hyökkääjän lentokoneet saadaan tehokkaasti tonttiin. Taitaa olla jotain vihertyyppejä kirjoittajina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torjunta ase pahamaineinen? Hyvähän se on, jos hyökkääjän lentokoneet saadaan tehokkaasti tonttiin. Taitaa olla jotain vihertyyppejä kirjoittajina.

Et nyt ymmärtänyt semantiikkaa....pahamaineinen, pelottava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt semantiikkaa....pahamaineinen, pelottava.

Venäjässä ei pelota yhtiks mikään. Se on niin heikko maa joka tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjässä ei pelota yhtiks mikään. Se on niin heikko maa joka tasolla.

Oli kyse tuosta it-torjunta-aseesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on pahamaineinen vihollisen kannalta. Kirjoittaja on aivan oikeassa.

• Anonyymi

Paska vehkeitä, mitään ohjusta ei pystytä torjumaan, kun se tulee kymmenen tuhannen kilometrin nopeudella kohteeseen, ei edes kusella ehdi käydä.

• Anonyymi

Ne on siis kusetusta, jolla kusijaa kustaan silmään

• Anonyymi

Kyllä maaperä pysäyttää sen kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on siis kusetusta, jolla kusijaa kustaan silmään

Minä hankin sähköauton käyttöön yksityisleasingilla. Pientä kuukausimaksua vastaan sain tuliterän sähköauton alle, jota latailen kotimaisella sähköllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hankin sähköauton käyttöön yksityisleasingilla. Pientä kuukausimaksua vastaan sain tuliterän sähköauton alle, jota latailen kotimaisella sähköllä.

Ai miten pieni kk-maksu ...se jää aina kivasti sanomatta..tuskin alle 500 euroa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miten pieni kk-maksu ...se jää aina kivasti sanomatta..tuskin alle 500 euroa?

Noin 700 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin 700 euroa.

AIka iso on ...8400 vuodessa liisaukseen..sillä ostaa osia ja bensaa isosti,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AIka iso on ...8400 vuodessa liisaukseen..sillä ostaa osia ja bensaa isosti,

Ajattelen asiat kuukausitasolla, koska olen kk-palkalla. Olen ostanut uusia autoja pankkilainallakin, mutta niissä on omat säätönsä ja lisäksi tulee huollot, eikä auton omistaminen tuo itselleni mitään lisäarvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen asiat kuukausitasolla, koska olen kk-palkalla. Olen ostanut uusia autoja pankkilainallakin, mutta niissä on omat säätönsä ja lisäksi tulee huollot, eikä auton omistaminen tuo itselleni mitään lisäarvoa.

Asia vilpitön. Tärkeintä, että saa sen, mihin on itse tyytyväinen.

• Anonyymi

täysin turhia
      kun suomi jos sotii, yhdin ohjusta tulis ensin niskaan ja jäis muuriksi tämä alue, säteilevä kirottu maa

• Anonyymi

..."täysin turhia.." eli toisin sanoen (ja vain kuvaannollisesti ) : "paita hampaissa " odottamaan koska "putler" suvaitsee saapua .. ?

• Anonyymi

Terve. Minä tässä, litteään maapalloon Uskova Laura Ps. Venäjä valloittaa Suomen 3 minuutissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve. Minä tässä, litteään maapalloon Uskova Laura Ps. Venäjä valloittaa Suomen 3 minuutissa.

Hömppä-ateisti taas asialla, uskoo itse itsensä luoneeseeen luomakuntaan...

• Anonyymi

minä rakentelen balsa puusta lennokkeja.
      lähetän ne muovikassissa iraniin.
      saavat sitten leikkiä niillä.
      hihitys kuuluu kun lennokit matkaa israeliin jossa ne tuhotaan 500 000 e kpl torjuntaohjuksilla.

• Anonyymi

Kullastako ne ohjukset on sarjatuotettu?

• Anonyymi

Selviää ku Bide provosoi sodan Suomi vs Venäjä.

• Anonyymi

Kaikkea muuta kuin laatua - Suomi ostaa terroristilta aseita - sen lisäksi puolustusvoimien salausjärjestelmä on ostettu Israelista.

• Anonyymi

.. korjaan; SOTAVOIMIEN.

• Anonyymi

Salausjärjestelmä, siis vakoilujärjestelmä.
        Vähän kuin ostaisi tappopiikin rokotteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.. korjaan; SOTAVOIMIEN.

..korjaan vielä lisää; HYÖKKÄYSSOTAVOIMIEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salausjärjestelmä, siis vakoilujärjestelmä.
        Vähän kuin ostaisi tappopiikin rokotteena.

Ja kummatkin otti sinisilmäinen pv käyttöönsä.
        Ns. troijan hevosen ja bioaseen joilla tehtiin tuhoa omille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..korjaan vielä lisää; HYÖKKÄYSSOTAVOIMIEN.

Synonyymi: NATOSOTAVOIMIEN.

• Anonyymi

Onko vastaavasti amerikkalainen ohjus pahamaineinen kun amerikkalainen sotalaiva ampui alas Iranilaisen matkustajakoneen. Laivan kapteeni ainakin sai amerikan korkeimman kunniamerkin uroteostaan.

• Anonyymi

Vihollisen silmissä pahamaineinen..hmm--

• Anonyymi

Kyllä Daavidin lingolla Moskovassa tärisee kivasti kun väki juoksee verisinä raunioiden seassa...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voikohan Israeli kytkeä lingon etänä pois käytösä, jos suomalaiset alkaa liikaa heille öyhöttämään?

• Venäläiset pystyivät etähallitsemaan BUK:ia joten sen käyttö Suomen puolustusvoimissa päättyi ennenaikaisesti.

• Anonyymi

Minä ostaisin ainaskin mieluunmin Goljatin lingon! Oisi isompi! Voittaisin Putinit Zelenskyit ja Netanjahut!

• Anonyymi

Meinaatko että Ukraina ja Israel hyökkää Suomeen?

• Anonyymi

Minäpä tilasin KELAn laskuun naesen (?) tuolta Aasian kulumilta. Hiljanen, paistaa riisii ja hirvee, siivoo, ja huolehtii tämmösen kypsän metsurin vyysisistä tarpeista. Siinä om romantiikkaa enämpi kun ohjuksissa. Suosittelen sotahulluille.

T: Aapo-Ilmari 75v Kuhmo kk.

• Anonyymi

Jenkithän ne suurimman osan drooneista ja ohjuksista tiputtivat omilla vehkeillään.

• Anonyymi

Toivottavasti saadaan pian kunnon ohjuspuolustusjärjestelmä SUOMEEN!
      Koska diktaattori Putiniin voi luottaa yhtä paljon kuin rikkinäiseen kondomiin!
      Ukraina on taistellut euroopan puolesta diktaattori Putinin ryssiä vastaan, kuten Suomi toisessa maailmansodassa…

• Anonyymi

Leperryksistäsi päätellen joulupukkikin on postituslistallasi?

• Anonyymi

Suomen Hamas-vasemmiston mielestä Davidin Linko on liian hyvä.´
        Ahatollah Putin suuttuu kun Suomenkaan valloitus ei suju muutamassa päivässä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe