Ateismille suuri voitto

Anonyymi-ap

Homoseksuaalit ovat saaneet oikeuden avioliittoon. Tämä on suuri voitto ateisteille.

32

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homostelu on kauhistus Jumalalle.

      Sitä minä olen miettinyt, että miten koko universumin luoja ja kaikkivaltias kauhistuu niin pienestä ja viattomasta asiasta?

      • Anonyymi

        Hyi helvetti...


      • Anonyymi

        Jumala sanoi tulkoot tuhat triljoonaa planeettaa ja sen jälkeen hän ohjeisti että yhdellä noista planeetoista elävien savanniapinoiden pitää silpoa poikavauvvojensa peniksiä eikä aikuiset miehet tai naiset saa missään nimessä saa homostolle vaikka kuinka mieli tekisi.
        Uskottavaa?


    • Anonyymi

      Tämä on voitto lähinnä humanismille ja länsimaiselle ihmiskäsitykselle, jonka mukaan ihmiset ovat lähtökohtaisesti tasa-arvoisia eikä ketään mielivaltaisesti sorreta sukupuolisen suuntautumisen mukaan.

    • Anonyymi

      Ei tässä ole kysymys ateismista, vaan tasa-arvoisuudesta.

    • Uskovaiset ovat saaneet suuren voiton, koska Jumala unohti luoda itsensä. Näin heillä on vapaus tehdä mitä lystää. Vaikka pedofiilailla ja pedohöyläillä.

      • Anonyymi

        Nyt siino unohtaa tai ei ymmärrä että rikoslaki kieltää pedofilian.
        Jumalaan uskominen kielletään kun me kommunistit kumoamme uskonnon vapauden.
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siino unohtaa tai ei ymmärrä että rikoslaki kieltää pedofilian.
        Jumalaan uskominen kielletään kun me kommunistit kumoamme uskonnon vapauden.
        Varma Tieto

        Suomen laki on ainoa laki jota joudumme rangaistuksen uhalla noudattamaan
        Raamattua ei kenenkään ole pakko noudattaa. Ei uskovan eikä ateistin. Vain rikoslakia. Siino muistaa ja ymmärtää, vain rikoslakia ei Raamattua.
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siino unohtaa tai ei ymmärrä että rikoslaki kieltää pedofilian.
        Jumalaan uskominen kielletään kun me kommunistit kumoamme uskonnon vapauden.
        Varma Tieto

        Varma Paskiainen ei hölmönä tajua, että uskovaiset eivät lakia kunnioita vaan tekevät niin kuin itse lystäävät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomen laki on ainoa laki jota joudumme rangaistuksen uhalla noudattamaan
        Raamattua ei kenenkään ole pakko noudattaa. Ei uskovan eikä ateistin. Vain rikoslakia. Siino muistaa ja ymmärtää, vain rikoslakia ei Raamattua.
        Varma Tieto

        Varma Kakkianen vaan muistaa itse noudattaa lakia. Jos ymmärtää.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Varma Paskiainen ei hölmönä tajua, että uskovaiset eivät lakia kunnioita vaan tekevät niin kuin itse lystäävät.

        Lakia on pakko noudattaa ei sitä tarvitse kunnioittaa eikä tykätä mutta häkki heilahtaa jos et tottele laillisia päätöksiä.

        Raamatun juttuihin ei ole pakko uskoa eikä niitä noudattaa.
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakia on pakko noudattaa ei sitä tarvitse kunnioittaa eikä tykätä mutta häkki heilahtaa jos et tottele laillisia päätöksiä.

        Raamatun juttuihin ei ole pakko uskoa eikä niitä noudattaa.
        Varma Tieto

        Kuinka moni pedofiilaillut uskovainen on joutunut häkkiin? Heille riittää, kun seurakunta vaikenee ja he pyytävät Herralta anteeksi.


    • Anonyymi

      Onneksi homosteluun ei ole pakko osallistua.
      Varma Tieto

      • Olet siis osallistunut homosteluun ihan innoissasi!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Olet siis osallistunut homosteluun ihan innoissasi!

        Todisteet vainoharhaiselta puuttuu kuten aina.
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet vainoharhaiselta puuttuu kuten aina.
        Varma Tieto

        Sinun homostelusi ei aiheuta kenellekään harhoja.
        Vainoharhoissasi vain luulet niin, kuten aina Varma Koulukiusaaja.
        (jäit näemmä eloon koska koulukiusattu ampui ohi)


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Sinun homostelusi ei aiheuta kenellekään harhoja.
        Vainoharhoissasi vain luulet niin, kuten aina Varma Koulukiusaaja.
        (jäit näemmä eloon koska koulukiusattu ampui ohi)

        Edelleen ne todisteet puuttuu. Ateistit vaativat muilta todisteita mutta eivät itse todista mitään pelkkiä vainoharhoja
        vain ateistilta tulee.
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ne todisteet puuttuu. Ateistit vaativat muilta todisteita mutta eivät itse todista mitään pelkkiä vainoharhoja
        vain ateistilta tulee.
        Varma Tieto

        En ymmärrä, miksi minun pitäisi todistaa sinulle sinun homostelusi. Luulisi sinun tietävän sen, vaikka vainoharhoissasi et kehtaa myöntää, että uskovaisena olet sellaista harrastanut.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi minun pitäisi todistaa sinulle sinun homostelusi. Luulisi sinun tietävän sen, vaikka vainoharhoissasi et kehtaa myöntää, että uskovaisena olet sellaista harrastanut.

        Kyllä siinon pitäisi pystyä todistamaan koska itse väitit niin. Vajakin touhuja yritä hieman kehittyä.
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinon pitäisi pystyä todistamaan koska itse väitit niin. Vajakin touhuja yritä hieman kehittyä.
        Varma Tieto

        Kirjoitit tuolla aiemmin: "Onneksi homosteluun ei ole pakko osallistua. Varma Tieto"
        Tuo lauseesi PALJASTAA, että olet homostellut ihan suosiollisesti ja innoissasi, koska sinua ei ole siihen kukaan PAKOTTANUT, vaan paljastat harrastaneesi sitä PAKOTTAMATTA.

        Siinä sinulle todiste omasta tunnustuksestasi, mitä et vajakkina tietenkään tajua. Yritä kehittyä homosteluissasi Varma Homo.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Kirjoitit tuolla aiemmin: "Onneksi homosteluun ei ole pakko osallistua. Varma Tieto"
        Tuo lauseesi PALJASTAA, että olet homostellut ihan suosiollisesti ja innoissasi, koska sinua ei ole siihen kukaan PAKOTTANUT, vaan paljastat harrastaneesi sitä PAKOTTAMATTA.

        Siinä sinulle todiste omasta tunnustuksestasi, mitä et vajakkina tietenkään tajua. Yritä kehittyä homosteluissasi Varma Homo.

        Onko tuo Varma Homo uusi nikkisi? Kuvaahan se paremmin sinua kuin siino.
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo Varma Homo uusi nikkisi? Kuvaahan se paremmin sinua kuin siino.
        Varma Tieto

        Pitihän se arvata, että olet Varma Homo (joka on uusi nikkisi) niin tollo, ettet tajua uutta nikkiäsi. Se istuu sinulle kuin nyrkki silmään paljastamasi homoiluinnon vuoksi.


    • Anonyymi

      Se, mikä on ateismille suuri voitto, on ihmiskunnalle suuri tappio.

      • Anonyymi

        Pienikin voitto kristinuskolle on ihmiskunnalle suuri rappio.


      • No eipä tuo mielikuvitusolennon ristiinnaulitseminen ihmiskuntaa ole pelastanut. Eikä saman hahmon veren lipittely ja lihansyönti. Eikä myöskään selällään sätkyttely ja siansaksan sopertelu.


    • Anonyymi

      Taas aloitus, joka ei liity mitenkään ateismiin...

      • Anonyymi

        Avaaja lisää: Ei, se liittyy Kristiuskoon ja jon ka Jumalani salli kirkkohäähomouden
        sattumaa ei ole, joten Jumalani on viisas
        ja homokin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja lisää: Ei, se liittyy Kristiuskoon ja jon ka Jumalani salli kirkkohäähomouden
        sattumaa ei ole, joten Jumalani on viisas
        ja homokin

        Jumala itsekin olisi mennyt homona naimisiin kirkossa, jos olisi ollut olemassa.


    • Anonyymi

      erosin kirkosta koska jeesus oli homo ja kulki vain opetuslasten kanssa !

      • Jeesuksen aikaan oli muotia olla homo ja vaellella mieslaumana pitkin maakuntia ja puhua paskaa. Nykyään sentään onneksi vain istutaan kapakoissa homoina ja huudetaan suureen ääneen kännissä sontaa. Meno on selvästi parantunut, mutta harva on selvä.


    • Anonyymi

      Likaista hommaa hyi. Mutta se pitää vaan hyväksyä tasavertaisesti. Aivan kuten aikuisten höpöttäminen. Jokainen taaplaa tyylillään. Eikä näitä ole pakko lukea.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe