Anneli Jäätteenmäki on ehdolla kepunaisten puheenjohtajaksi.
Valehtelusta ja petoksista tunnettu Jäätteenmäki pettää siis äänestäjänsä jälleen kerran tällä vaalikaudella.
Aiemminhan Jäätteenmäki petti helsinkiläiset äänestäjänsä heittämällä pyyhkeen kehään kesken vaalikauden ja pötkimällä pakoon häntä koipien välissä Brysseliin. Nyt Jäätteenmäki pettää häntä eurovaaleissa äänestäneet, sillä jatkossa Jäätteenmäki aikoo olla poissa kaikista Europarlamentin istunnoista. Nämä istunnot ovat näet samana päivänä kuin KEPUn työvaliokunta ja kepunaisten pj on työvaliokunnan jäsen.
Eikö nämä Jäätteemäen tekemät petokset koskaan lopu?
Tuo naikkonen puhuu niin totta kuin osaa.
Jäätteenmäki pettää taas äänestäjät
3
221
Vastaukset
- Kohennuskeppi
Eikö sinulla ole muuta pohtimista hienona
suviehtoona ?
Millä tavoin aiot nyt Jäätteenmäkeä rangaista ?
Ps. Mitäs tuumaat jos vaikka kokouspäivää täällä Suomessa muutetaan, kävisikö se sinulle ? - tunnettu jo kautta Suomen
Näin se vain on. Sossut pettävät äänestäjiä - muistanet ELINTARVIKEVIRASTON LUPAAMINEN, päivää ennnen vaaleja Lipposelta, törkeää kansan huijaamista. En puhuisi mitään. Sossut ovat vastuussa äänestäjille tästä hirveästä emävalheesta.
- Anneli
TOIVOTTAVASTI emme ikinä enää tule näkemään "minulla on kaksi korvaa; puhun niin totta kuin osaan; ne tulivat minulle yllättäen ja pyytämättä" Annelia kotimaan politiikassa. Pysykyköön vain siellä Brysselissä koriviaan heiluttelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206096Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243536Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1662822- 292730
- 821714
- 1471592
- 1481551
- 91433
- 121218
- 961128