Anneli Jäätteenmäki on ehdolla kepunaisten puheenjohtajaksi.
Valehtelusta ja petoksista tunnettu Jäätteenmäki pettää siis äänestäjänsä jälleen kerran tällä vaalikaudella.
Aiemminhan Jäätteenmäki petti helsinkiläiset äänestäjänsä heittämällä pyyhkeen kehään kesken vaalikauden ja pötkimällä pakoon häntä koipien välissä Brysseliin. Nyt Jäätteenmäki pettää häntä eurovaaleissa äänestäneet, sillä jatkossa Jäätteenmäki aikoo olla poissa kaikista Europarlamentin istunnoista. Nämä istunnot ovat näet samana päivänä kuin KEPUn työvaliokunta ja kepunaisten pj on työvaliokunnan jäsen.
Eikö nämä Jäätteemäen tekemät petokset koskaan lopu?
Tuo naikkonen puhuu niin totta kuin osaa.
Jäätteenmäki pettää taas äänestäjät
3
217
Vastaukset
- Kohennuskeppi
Eikö sinulla ole muuta pohtimista hienona
suviehtoona ?
Millä tavoin aiot nyt Jäätteenmäkeä rangaista ?
Ps. Mitäs tuumaat jos vaikka kokouspäivää täällä Suomessa muutetaan, kävisikö se sinulle ? - tunnettu jo kautta Suomen
Näin se vain on. Sossut pettävät äänestäjiä - muistanet ELINTARVIKEVIRASTON LUPAAMINEN, päivää ennnen vaaleja Lipposelta, törkeää kansan huijaamista. En puhuisi mitään. Sossut ovat vastuussa äänestäjille tästä hirveästä emävalheesta.
- Anneli
TOIVOTTAVASTI emme ikinä enää tule näkemään "minulla on kaksi korvaa; puhun niin totta kuin osaan; ne tulivat minulle yllättäen ja pyytämättä" Annelia kotimaan politiikassa. Pysykyköön vain siellä Brysselissä koriviaan heiluttelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612231V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894128Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083921- 513618
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533288- 1063211
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342109- 382082
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261915On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111603