Oletko tehnyt näitä (Gallup)

Anonyymi-ap

Oletko kokeillut näitä:

1. Pystyssä masturboiminen? Missä?

2. ”Kuivarunkkaus”? Mihin? Tyynyt, peitot, sängynpäädyt, pehmolelut? (Muuhun mihin?)

3. Runkannut seksin aikana?

4. Runkannut seksin JÄLKEEN ? Tiesikö kumppani?

5. Vilauttanut ”vahingossa” ?

Idioottimiehet älkää vaivautuiko. Rehellisiä vastauksia NAISILTA. Tässä omani:

1. Olen. Suihkussa ja sitten.. no vähän muulloinkin..

2. Kaikkiin noihin mainitsemiini nuorempana.

3. Vakiokamaa. Harvemmin orkkuun asti ellei tuttu kumppani.

4. Olen. En ole kertonut..

5. Kyllä 😁

8

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Thehun.net

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      1. Keittiössä, makuhuoneessa, olohuoneessa, pesuhuoneessa jne. Kotona varmaan jokainen huone on joskus ollut "käytössä".

      2. Tyynyyn ainakin

      3. Lähes joka kerta. Minulla orgasmin saaminen saattaa joskus ottaa aikaa, sekä mieheni laukeaa pimpassani yleensä aika nopeaan, joten "käytännön sanelema pakko". Mutta erittäin miellyttävä pakko.

      4. Tietää ja katsoo vieressä, tai avustaa suullansa hyväillen rintoja tai pimppaa. Mies sanoo rakastavansa katsoa minun omakivaani. Eli ei salaisuus. Yksin viitsin tositositosi harvoin. Meillä on kuitenkin seksiä mieheni kanssa keskimäärin joka toinen päivä, ellei ole kuukautiset.

      5. Vahingossa ja tahallani. Pidän alapääni ajeltuna ja sen tuoma "seksikkyys ja itsevarmuus tuo oman kuumotuksensa. Joten spesiaali seurassa saatan vilauttaa "vahingossa" TODELLA Harvoille ja TARKKAAN valituille, mutta enimmäkseen vilauttelen aivan tarkoituksella miehelleni. Ja jos vilahtaa niin se vilahtaa samalle sukupuolelle, en miehille. Se on meidän yhteinen fantasia mieheni kanssa. Mennä vaikka vähän pidemmällekin, jos oikea henkilö sattuu kohdalle.


      N40+

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­­t käymään u­­ude­ss­a chatis­­­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/K3w6X3

    • Anonyymi

      1. Vakiasentoja koska saan nopeasti sormilla. Makkari, kylppäri, kuntosalin pukkari jos hiljaista...

      2. Tyynyyn

      3. Vähän ja nopeasti. Pystyn hoitamaan sen niin että kumppani luulee hänen tekemäksi. Vaikka ei väliä mut joo.

      4. Juu kun mies on suihkussa tai röökillä niin usein pikaseen.

      5. Ilman muuta. Asentojahan löytyy siihen luontevasti. Kerran pesin parvekkeen lattiaa niin että tiesin naapurin ukon näkevän ”vahingossa” ihan kaiken tolpan ja kaiteen välistä. Taisin vähän kostua.

    • Anonyymi

      1. Itse asiassa en paitsi intissä. Siellä suihku ainoo hetki sormille

      2. Erään tietyn pöydän kulmaan. Sattumien summana kekkasin joskus vuosia sitten ja lopetin kun pöytä siirrettiin pois meiltä

      3. Vähän silleen nopeasti muka ohi mennen

      4. Olen kun en kehtaa aikana loppuun asti. Moni kaveri sanoi samaa.

      5. Riippuu mitä vilauttamusella tarkoittaa. Alapäätäni en varsinaisesti ole esitellyt mutta sillai ”vähän” peppua ja noin. Kerran Ibizalla tosin huomasin että olin käytännössä maannut pimppa paljaana ja auki ku shortsit oli vähän turhan löysät. No, pilöun himosille oli vieressä ihan täydet näkymät 😂

    • Anonyymi

      Olisin voinut tehdä myös vaikka vedon, että miehet eivät saisi lukea pidemmälle, vaan tämä on tyttöjen keskinäinen juttu. 😉🤭

      Mutta se lienee myöhäistä. 🙄

      mies

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­ts­um­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­­­udess­­­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/L7j6S9

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe