Seurakuntaa ei ennallisteta ennen Kristuksen tulemusta

Anonyymi-ap

Monet sanovat, että Jumala ennallistaa seurakunnan apostoliseen järjestykseen ja voimaan ennen Kristuksen paluuta, mutta niin ei tapahdu. Jeesus sanoo, että löytäneekö hän uskoa ja Paavali kertoo luopumuksesta. Ei tule seurakunnan ennallistamista.

Miten helluntaissa opetetaan?

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä mitään mistään ennallistamisesta. Mun mielestä Jeesus on valmistellut kirkkoa omalla tavallaan ottamaan vastaan VESIMIEHEN AIKAKAUDEN. Eräs tekijä on Manassen eli Luterilaisen kirkon sekä Joosefin eli Mormonien asettaminen järjestykseen. Joosef on Efraimin Isä ja Manasse veli ja juuri Efraim on Vesimiehen aikakauden pääarkkitehti.

      Mä luulisin että Totuuden Henkeä pilkataan ja alennetaan sekä Maailman Henki voittaa alaa. Asioiden näin ollen ei auta MIKÄÄN PALUU ALKUSEURAKUNNAN TASOLLE , vaan on annettava Efraimin viedä oma intensionsa kohden sopivaa päämäärää.

      En edes ymmärrä miksi pitäisi palata tilanteeseen jossa Kalat veivät Oinaalta vallan, vaan nyt ollaan tilanteessa jossa Vesimies vie Kaloilta vallan. Edessä on aivan uusi aikakausi.

      Monet on eronnut kirkosta.
      Islam on nousemassa
      2100 alkaa hindulaisuuden nousu
      2780 alkaa aivan uusi vaihe eli seitsemäs päivä päättyy ja alkaa uusi 7000 vuoden jakso

      Jeesus on hyvin valmistautunut muutokseen mutta useat yksittäiset kristityt eivät. He ei pysy kirkon kelkassa vaan haikailee taantumusta ja regressiota. Regressio ei auta sillä Jumala hylkää teeskentelijät ja valitsee ne jotka todella ovat avun tarpeessa. Sokeat , kuurot, rammat ja oikeasti vammautuneet.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ilm. 14:12

      Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

      Jeesus tarkoittaa sillä omaa uskonsa eli Juutalaisuuden löytymistä. Ei helluntailaisia, jotka ovat harhaoppisia.

    • Anonyymi

      Seurakunta ennallistetaan?

      Herätetäänkö Parhami ja Olseni seurakunnan johtoon?

      • Anonyymi

        Ilman muuta. Nehän sen helluntailiikkeen perusti ja niillä on oikea oppi ja henki.


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 K­­u­u­­­m­­­a­­­t­­­ ­­t­­y­­­t­­ö­­t­­ ­o­d­­­o­­­t­t­a­­­v­­a­­t­ ­­­s­i­­n­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367201

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe