Menkää ja saarnatkaa!

Anonyymi-ap

Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
Mark 16:15

20

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myös mustan savuttajan vieressä eläville torvimadoille. Mutta eipä antanut kirjapainoa, syväsukelluslaitteista puhumattakaan.
      Kelvoton käsky siis.

      • Anonyymi

        Jumala antoi ihmisille järjen. Ei kuule tyhjä sattuma sellaista saa aikaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala antoi ihmisille järjen. Ei kuule tyhjä sattuma sellaista saa aikaan. 😁

        Allekirjoita kansalaisaloite sivustolla

        Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa

        Kiitos (jakakaa).


    • Anonyymi

      Saarnaile sinä vaan siellä Siikajoki-Liminka- Tyrnävä- Siikalatva akselilla.

      • Anonyymi

        Hyvä vinkki, mutta aivan liian kaukana. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vinkki, mutta aivan liian kaukana. 😁

        Minun tietojen mukaan Hartaanselkä on siellä Siikajoen korvessa.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tietojen mukaan Hartaanselkä on siellä Siikajoen korvessa.😂

        Joo. Kuule, ihan liian kaukana. Katsoin juuri, noin 300 km. Minusta se on aika paljon.


    • Anonyymi

      Jeesus ei antanut kahta erilaista ja eriaikaista "lähetyskäskyä".

      Oikea kastekäsky/lähetyskäsky tehdä Jeesukselle opetuslapsia on kirjattu vain Matteuksen evankeliumiin.

      Markuksen lopun kehotus myrkynjuontiin, käärmeillä pistämiseen ja lähetyskäskyn teksti ei ole alkuperäinen käsky, vaan satojen vuosien perästä tehty lisäys ja väärennös, jonka täysin tuntematon kirjoittaja on kirjoittanut riitaista kirkolliskokousta varten.

      Asiasta on varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
      [ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

      Jeesuksen oikea kaste/lähetyskäsky helatorstaina oli Jeesuksen viimeinen Ylipäällikön päiväkäsky maan päällä. Ei Jeesus sen jälkeen enää mitään muuta myrkynjuontikäskyjä antanut kuten Makuksen lopun lisäys kertoo.

      Matteuksen evankeliumin käsky helatorstaina ja sen jälkeen Jeesus nousi taivaaseen.

      Matt.28:18-20
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      Jeesuksen järjestys: Ensin KASTE syntien anteeksisamiseksi ja sitten käskyjen opetus.

      Käännyttämällä tehdään lahkolaisia.

      "Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."

      • Anonyymi

        Jeesus nousi heltorstaina taivaaseen.
        Eikä hän sen jälkeen antunut mitään toista lähetyskäskyä, juoda myrkkyä, pistättää käärmeillä, saarnata ja ojennella käsiä ja sairaat paranee. (Markuksen lopun lisäys)

        Käärmeitten pistämiset viittaa vasta Paavalin matkoihin, ei Jeesuksen viimeiseen maanpäällisiin puheisiin.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."


      • Anonyymi

        Perkele sanoi: ”Onko Jumala todella sanonut?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi heltorstaina taivaaseen.
        Eikä hän sen jälkeen antunut mitään toista lähetyskäskyä, juoda myrkkyä, pistättää käärmeillä, saarnata ja ojennella käsiä ja sairaat paranee. (Markuksen lopun lisäys)

        Käärmeitten pistämiset viittaa vasta Paavalin matkoihin, ei Jeesuksen viimeiseen maanpäällisiin puheisiin.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

        Muuten, oletko Savitaipaleella välittänyt kenellekään sanomaa Jeesuksen sovitustyöstä?


    • Anonyymi

      On se kumma, ettei Jumalaksi itsensä nimittänyt hahmo mennyt henki. koh. kertomaan sanomaansa kaikkeen maailmaan.

    • Anonyymi

      Oli köyhä puuseppä eikä ollut rahaa maksaa aasi karavaanille.

    • Anonyymi

      Ongelma on vain se mikä on se evankeliumi mitä pitää saarnata.

      Millaista herjaa, syytöksiä ja pilkkaa se on.

      Vasta sitten kun se on päätetty, voi lähteä saarnaamaan.

      • Anonyymi

        Keniassa lahkopastori tiesi taivaaseen tempauksen päivänkin ja kehotti seurakuntalaisia paastoamaan.

        Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keniassa lahkopastori tiesi taivaaseen tempauksen päivänkin ja kehotti seurakuntalaisia paastoamaan.

        Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.

        Amerikassa Mansonin lahkossa tehtiin Markuksen evankeliumin lopun mukaista tosisuskovan testia, kun vaan saarnataan, uskotaan ja kastetan ja juodaan vaikka myrkkyä, niin ei mitään hätää.

        Valtava määrä ihmisiä kuoli myrkynjuontiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa Mansonin lahkossa tehtiin Markuksen evankeliumin lopun mukaista tosisuskovan testia, kun vaan saarnataan, uskotaan ja kastetan ja juodaan vaikka myrkkyä, niin ei mitään hätää.

        Valtava määrä ihmisiä kuoli myrkynjuontiin.

        Ihminen saadaan agressiivisella käännyttämisellä ja vaikuttamisella tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
        Jenkkilahkot kerää tietoja ihmisten heikkouksista ja mielentilasta, kehenkä ja koska kannattaa iskeä voimalla kimppuun.
        Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon. Pois ei päästetä, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron lahkolle.
        Tulevat vielä kuolinvuoteen vierelle salkussa valmiiksi kirjotetut testamenttipaperit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan agressiivisella käännyttämisellä ja vaikuttamisella tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
        Jenkkilahkot kerää tietoja ihmisten heikkouksista ja mielentilasta, kehenkä ja koska kannattaa iskeä voimalla kimppuun.
        Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon. Pois ei päästetä, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron lahkolle.
        Tulevat vielä kuolinvuoteen vierelle salkussa valmiiksi kirjotetut testamenttipaperit.

        Jer. 7:11

        Rosvojen luolanako te pidätte tätä temppeliä, joka on minulle omistettu? Siltä se minustakin näyttää, sanoo Herra.

        Jer. 8:11

        Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jer. 7:11

        Rosvojen luolanako te pidätte tätä temppeliä, joka on minulle omistettu? Siltä se minustakin näyttää, sanoo Herra.

        Jer. 8:11

        Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.

        2. Tess. 2:4

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


    • Anonyymi

      Siinä onkin aimo annos evankeliumin ilosanomaa, pelastukseksi kaikille, virkistykseksi kaikkien sieluille, levoksi väsyneille, iloksi masentuneille ja voimaksi väsyneille.

      Ei uskon sana turhana palaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe