Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

Anonyymi-ap

Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon, sillä vertavuotavan kipeää se sattuu, olisit parhainta mitä voisin koskaan saada. Tähän sitten tulee se suuri mutta. Ei voi, ei koskaan ole mahdollisuuksia. Ja tiedän, et edes sure tätä. Olet vahvoilla tässä, olet se onnekas.

Sen kuin vain puran surkeuttani täällä.

67

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jotkut sodat on tehty voitettaviksi :)

      T.A

      • Anonyymi

        Samaistun sunkaa tähän. -sivusta


      • Anonyymi

        Kirjain tai nimi ja passiivis-agressiinen hymiä on aina hyvä merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjain tai nimi ja passiivis-agressiinen hymiä on aina hyvä merkki.

        Käydäänkö foliokapassa hankkii sulle matskuu hattuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjain tai nimi ja passiivis-agressiinen hymiä on aina hyvä merkki.

        Tuo ei ole pasiivis-aggressiivinen hymiö, vaan ihan normi hymiö. Lakatkaa pennut vaihtamasta asioiden, käsitteiden ja jopa hymiöiden oikeita merkityksiä toiseksi. 👿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käydäänkö foliokapassa hankkii sulle matskuu hattuun?

        Sulkapussi mukaan myös


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole mitään sotia koskaan ollut ,vain rakkautta on ollut ja on. 💕

      • Anonyymi

        Niin meilläkin kaivattuni kanssa.. On niin ihana ihminen kaikinpuolin Rakas minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meilläkin kaivattuni kanssa.. On niin ihana ihminen kaikinpuolin Rakas minulle

        Kiitos Sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Sinulle

        Ei minulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meilläkin kaivattuni kanssa.. On niin ihana ihminen kaikinpuolin Rakas minulle

        Haaveilen siitä, miten jyystetään rannalla kesällä setämiesten katsellessa vieressä.


    • Anonyymi

      Itse ainakin uskon että rakkaus voittaa kaikki esteet. Iällä eikä muulla pienellä asialla ole merkitystä. Kyllä sen tuntee, kuka kolahtaa.

      • Anonyymi

        Jos on oikeasti aivan liian paljon pelissä, niin ei se rakkaus tai intohimo kyllä voita kaikkia esteitä! Siksi en edes ajattele meidän välille mitään, todellakaan. Mutta ehkä juuri tämän vuoksi meidän välillä sitä intohimoa olikin. Liian kielletty juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikeasti aivan liian paljon pelissä, niin ei se rakkaus tai intohimo kyllä voita kaikkia esteitä! Siksi en edes ajattele meidän välille mitään, todellakaan. Mutta ehkä juuri tämän vuoksi meidän välillä sitä intohimoa olikin. Liian kielletty juttu.

        Joskus rakkaus on kuitenkin niin suuri, että se ylittää kaikki esteet. Niin se vain on.


    • Samaistun niin tähän aloittajan tilanteeseen 😞. Joskus on vaan todettava, että näin oli ehkä sitten tarkoitettu. Vaikka toinen tuntuisi niin omalta, niin hyvältä, niin parhaalta. Niin ehkä pitää vasn päästää irti. Se toki sattuu aluksi ihan vi. tusti, mutta siitä pääsee kyllä yli ja sen jälkeen oli voimaantunut, olet löytänyt oman vahvuutesi. Usko pois. Mä oon läpikäynyt suurimman mahdollisen tuskan, ikävän ja kaipuun ja jäin henkiin. Kaikella on tarkoitus 🩷

    • Anonyymi

      Jos on valmis luopumaan jo ennen kuin edes tietää toisen todellisista tunteista, ei ole koskaan oikeasti välittänytkään.

      • Tuo ei pidä kyllä paikkaansa. Suurinta rakkautta on päästää irti. Päästää toinen vapaaksi, jos näkee että toinen on onnellinen muualla jonkun toisen kanssa sillä hetkellä. Niin itsekäs ei saa olla, että pitää väkisin kiinni, jos toisen tarvii vielä saada kokemuksia ja oppiläksyjä. Mun piti päästää hänestä irti koska näin ettei hän ollut vielä valmis meidän yhteiseen onneen. Se sattuu, se repii sydämen irti rinnasta, mutta se on tehtävä. Rakkaus ei silti lopu vaikkei yhteiselo onnistu. Rakkaus on ikuista, koska rakkaus vain on 🩷


      • Anonyymi

        Siitä toisesta tiedän, ainakin joskus tiesin. Nykyisistä ajatuksista ei aavistustakaan.


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Tuo ei pidä kyllä paikkaansa. Suurinta rakkautta on päästää irti. Päästää toinen vapaaksi, jos näkee että toinen on onnellinen muualla jonkun toisen kanssa sillä hetkellä. Niin itsekäs ei saa olla, että pitää väkisin kiinni, jos toisen tarvii vielä saada kokemuksia ja oppiläksyjä. Mun piti päästää hänestä irti koska näin ettei hän ollut vielä valmis meidän yhteiseen onneen. Se sattuu, se repii sydämen irti rinnasta, mutta se on tehtävä. Rakkaus ei silti lopu vaikkei yhteiselo onnistu. Rakkaus on ikuista, koska rakkaus vain on 🩷

        Olit ilmeisesti jo saanut tiedon siitä, onko teidän välillä rakkautta vai ei. Kyse oli siitä, jos molemmilla on tunteita mutta kumpikaan ei pysty niitä kertomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit ilmeisesti jo saanut tiedon siitä, onko teidän välillä rakkautta vai ei. Kyse oli siitä, jos molemmilla on tunteita mutta kumpikaan ei pysty niitä kertomaan.

        Niin, minun puolelta oli/on rakkautta häntä eli kaipaamani miestä kohtaan. Kerroin hänelle avoimesti kaikki tunteeni, hän ei sitten pystynyt avautumaan mulle. Ainoastaan vihjaili jotakin epämääräistä. Oikeastaan rakkauden pystyy tietämään vain tuntemalla sen. Rakkaus on energiaa, joten sen tuntee kyllä. Keho on viisas, se kertoo totuuden. Mutta rohkeus puuttui meiltä. Mutta kuten sanottu, jäin henkiin. Muistelen häntä aina vain hyvällä vaikka kaikkea paskaakin sattui. On hyvin epätodennäköistä, että enää koskaan tapaamme, mutta hän on hyvin merkittävä ihminen mun elämässä, hän muutti mun elämäni peruuttamattomasti. Hän herätti mut unesta 🙏🩷🥰


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Niin, minun puolelta oli/on rakkautta häntä eli kaipaamani miestä kohtaan. Kerroin hänelle avoimesti kaikki tunteeni, hän ei sitten pystynyt avautumaan mulle. Ainoastaan vihjaili jotakin epämääräistä. Oikeastaan rakkauden pystyy tietämään vain tuntemalla sen. Rakkaus on energiaa, joten sen tuntee kyllä. Keho on viisas, se kertoo totuuden. Mutta rohkeus puuttui meiltä. Mutta kuten sanottu, jäin henkiin. Muistelen häntä aina vain hyvällä vaikka kaikkea paskaakin sattui. On hyvin epätodennäköistä, että enää koskaan tapaamme, mutta hän on hyvin merkittävä ihminen mun elämässä, hän muutti mun elämäni peruuttamattomasti. Hän herätti mut unesta 🙏🩷🥰

        Satu setä höpöttää näitä samoja loruja jatkuvalla syötöllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satu setä höpöttää näitä samoja loruja jatkuvalla syötöllä!

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ja sä oot vaan ihan helvetin tyhmä 🤣🤣


    • Anonyymi

      Suurin syy taitaa olla siellä miehen korvien välissä?
      Teet kärpäsestä härkäsen!
      Käytännön esteitä voi olla kummallakin, vaikka ei olisi varattuja sanan varsinaisessa merkityksessä.
      Silti, jos ei edes yritä..
      No, toivottavasti hän tietää että olen avoimin mielin häntä kohtaan ja hän voi kyllä lähestyä jos haluaa.
      Vaikeaa se on unohtaakaan ihmistä jota kohtaan tunteita.
      Jos taas on päättänyt ja varma siitä että emme enää kohtaa, toivon vaan onnellista tulevaisuutta valitsemallaan tiellä. Be happy, always ❤️

      • Anonyymi

        No happy ending. Mutta ei voi mitään. Vaikka kuolisin ei se asiaa toiseksi muuttaisi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Meidän juttu on alkanut hyvin

      • Anonyymi

        Sanopa muuta


    • Anonyymi

      Et sinä rakas ihminen tiedäkään kuinka tyhjää ja onnetonta minulla on ilman sinua... Pieni sydän on rikki ja ikävöi sinua joka ikinen päivä. Olet ensimmäinen ajatus herätessä, viimeinen joka ilta nukahtaessa. Sydän valitsi jo sinut aikoja sitten, enkä minä sille mitään voi. 💔

      • Anonyymi

        Itsekin luotan enemmän tunteeseen. Ja jos se on tarpeeksi voimakas niin sitten se on. Rakkautta ei voi selittää järjellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin luotan enemmän tunteeseen. Ja jos se on tarpeeksi voimakas niin sitten se on. Rakkautta ei voi selittää järjellä.

        Kyllähän minunkin sydän on miljoona volttia häntä kohtaan, mutta kun ei onnistu. Sitä tunnetta on ihan räjähdyspisteeseen ja sekoamiseen asti. Tämä siis aloittajalta.


      • Anonyymi

        Samaistun..Välitän hänestä rakkaastani ihan liian paljon..Monesti mietin että onkohan hänellä kaikki varmasti hyvin jne..Ajattelen tämmöisiä vain silloin kun oikeesti välitän toisesta paljon.Suuresti ikävöin. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minunkin sydän on miljoona volttia häntä kohtaan, mutta kun ei onnistu. Sitä tunnetta on ihan räjähdyspisteeseen ja sekoamiseen asti. Tämä siis aloittajalta.

        Ei kannata luovuttaa, ennen kuin saa selvyyden toisen tunteista. Ihmisiä, jotka oikeasti tuntuu jossain tulee harvoin vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata luovuttaa, ennen kuin saa selvyyden toisen tunteista. Ihmisiä, jotka oikeasti tuntuu jossain tulee harvoin vastaan.

        Täysin samaa mieltä tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaistun..Välitän hänestä rakkaastani ihan liian paljon..Monesti mietin että onkohan hänellä kaikki varmasti hyvin jne..Ajattelen tämmöisiä vain silloin kun oikeesti välitän toisesta paljon.Suuresti ikävöin. sivusta

        Ihanasti sanottu.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minunkin sydän on miljoona volttia häntä kohtaan, mutta kun ei onnistu. Sitä tunnetta on ihan räjähdyspisteeseen ja sekoamiseen asti. Tämä siis aloittajalta.

        Pura se vaimoon ja yllätä.


    • Anonyymi

      🫡🚙🚙🫡👍💕💕🐶🐶😊🤞🤞👍🫡😊😊

    • Anonyymi

      Onpa kiva aloitus jollekin naiselle. Harmi kun nämä menee hukkaan täällä, kun oikea ihminen ei lue.

      • Anonyymi

        En tajua miksei porukka laita niitä terveisiä suoraan oikealle


      • Anonyymi

        Harmi kyllä. Itse makaan sohvalla ja haaveilen sinusta. Täytä minut rakkaudellasi. Riisu minut ja kutittele. Kuiski korvaani tuhmia.


    • Anonyymi

      Höpö höpö, Rakkaus on suurin voima ja kaataa kaikki esteet! Sanon vain omasta kokemuksesta.

      • Anonyymi

        Just näin. Miten sen naisen vaan sais rakastamaan minua. Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Miten sen naisen vaan sais rakastamaan minua. Ei voi mitään.

        Mene juttelemaan ystävällisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Miten sen naisen vaan sais rakastamaan minua. Ei voi mitään.

        Niin anteeksi, olen sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Miten sen naisen vaan sais rakastamaan minua. Ei voi mitään.

        Mistä tiedät et ei rakastais. Onko sanonu sitten.. itse rakastan miestä ja vaan sattuu koko aika, et ei voi tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät et ei rakastais. Onko sanonu sitten.. itse rakastan miestä ja vaan sattuu koko aika, et ei voi tehdä mitään.

        En tiedäkään. Mutta ei hän ainakaan yhteyttä ota mistään milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedäkään. Mutta ei hän ainakaan yhteyttä ota mistään milloinkaan.

        Mikset kerro tuota suoraan? Kun vois kuitenkin olla mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro tuota suoraan? Kun vois kuitenkin olla mahdollista.

        En mä tunne häntä niin hyvin että voisin tuollaisen heittää päin naamaa.


    • Anonyymi

      Totta että tulisi

      Sitä olen usein miettinyt

      Menee N- M

      Vanhemmalle miehelle

      • Anonyymi

        Kuinka paljon vanhemmalle meni


      • Anonyymi

        Miksi et sano tuota suoraan?


    • Anonyymi

      Onko molemmat näyttäneet kiinnostustaan toiselle? Toinen ei välttämättä edes tiedä että hänestä ollaan kiinnostuneita. Sen voi näyttää niin monella tavalla, jos ei voi suoraan sanoa. Keinoja on.

    • Anonyymi

      Miksi et voi saada, oletko tosissasi yrittänyt?

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta ajattelen niin, että meistä tulisi hyvä pari 50++ miehen kanssa, koska pidän sen ikäistä lyhyttä miestä kiinnostavana ja haluaisin tutustua sen ikäisiin miehiin löytääkseni juuri minulla sopivan kumppanin loppuelämän ajaksi.

    • Anonyymi

      En kovin onnekkaaksi itseäni koe, jos tuo on mielipiteesi.

    • Anonyymi

      Tulisi tulisi harmi vaan kun et ole kaivattuni.

    • Anonyymi

      Sinulle sanoisin: Älä elämää pelkää. Ota se vastaan kuin lahja, miettimättä ja arvostelematta sitä etukäteen.
      Jos hän on sinua joskus rakastanut, ei se tunne ole vieläkään mihinkään hävinnyt.
      Ole rohkea!
      ❤️

    • Anonyymi

      Tiedät - oletat?

    • Anonyymi

      Vähättelet itseäsi sillä kaikkien tämän kuolevaisten maailman muodostamien esteidenkin takaa tunnen yhä sinun tenhosi. Olemuksesi jonka olen joskus niin kovin halunnut sekoittaa omaani. Loppujen lopuksi kyse olisi vain tahdosta. Pitäisi luultavasti polttaa jo siltojakin takanaan. Onko siihen valmis. Sitten on se kysymys, johon ei ole vastausta. Se on rikkumaton este, joka luo mahdollisen rajat. Sydänlampeni vesi on jo kovin tumma mieleni synkkien aaveiden myötä. Voisin siksi olla jo myös toisen tavalla joka varmasti tuntuisi sinusta ikävältä. Siitäkään ei ole siis kysymys ettenkö löytäisi kolmatta tietä. Sitä voi tehdä mitä tahansa, kunhan ensin tietää mitä se on. Eikä luule muuksi. Tai sitten alkaa hyveelliseksi ainoana kannustimena oma arvo. Kun kukaan ei katsoisi ja itse ei enää kyseenalaistaisi tietään. Siinä jäisi taivaskin toiseksi.

    • Anonyymi

      tosi harvasta tulee mitään oikeassa elämässä. nuo on ehkä pahompia että. jotkut feikkaa suhdetta että saa hyötyä ja osa valehtelee että pääsee itse pois mutta saa hyötyä. ihmisen todellinen luonne paljastuu näissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihminen voi rakastua elämänsä aikana useita kertoja oli parisuhteessa tai ei, jokaisen päätettävissä sitten hyppääkö uuteen tilaisuuden tullen. Julkkiksista näkee hyvin uusi rakas, ero, uusi rakas, ero jne...😍 💔 😍 💔...

    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta tällaiset kirjoitukset. Kaivattuni voisi sanoa noin, mutta oikeassa elämässä joskus kauan sitten antoi kuitenkin vähän toivoa ja antoi ymmärtää, että ehkä joskus tulevaisuudessa. Mitä jos se olikin vain lipsahdus silloin ja totuus on se, että koskaan ei voi tulla mitään? Tuntuu niin pahalta...

    • Anonyymi

      Voi lutusta. Tee sellaista harmaa pehmeä villapaita ja pue se päällesi samalla kun itket perääni. Sinähän sanoit että oon harmaa hiirulainen jota kukaan ei huomaa itse kaivadun toisen villapaidan sisään.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­u­­­u­­­m­­­a­­­t­­ ­­­t­y­t­­ö­­t­­ ­­o­d­o­­t­­t­­­a­­­v­­­­­a­­t­­ ­­­s­­i­­n­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367712

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe