Helvettiin he kuuluvat ikuisesti? Liitos anna kiitosHerralle!

Anonyymi-ap

" ei pidetä enää"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jaakobin_kirje

Ketkä eivät enää pifä?

Minä pidän-

saatanan lapset eivät pidä.

Kirje itse ilmoittaa kirjoittajan ja silti saatanan lapset kieroilevat valheillaan asiasta.

11

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun Raamatun mukaan Jumala ei kiduta ketään missään eikä kristinuskon helvettiä ole olemassakaan. Kristinuskon uskonnot keksivät helvetin omasta tyhjästä päästään ja sen avulla pelottivat ihmisiä uskomaan paskaansa.

      • Anonyymi

        Onhan se kaikille selvää että Jeesus ei puhunut helvetistä, vaan se on silkka sitkeä käännövirhe, jota ei kuitenkaan mihinkään painoikseen korjata, vaikka pitäisi kääntää, että Jerusalemin kaatopaikka.

        Siten älkää peljätkö. Jeesus ei tosin ilmoittanut aikaa miten kauan siellä joutuu olemaan, riittääkö vain hetken visiitti, kunhan vain käy kääntymässä portilla vai pitääkö siellä hengailla koko päivä tai peräti yöpymään. Siitä ei Jeesus sen tarkemmin sanonut ja jokainen voi sitten sen tarinan keksiä omaan korvasyyhyynsä sen mukaan miltä hyvältä tuntuu.

        Eikä se niin kauhea paikka se Jerusalemin kaatopaikka ole vaikka siellä joutuisi vähän aikaa viipymään. Enemmän se on mainehaitta kuin että pelkäksi sitä jo etukäteen siten että on kakit ja pisit housussa.


      • Anonyymi

        Ei Jumala kidutakaan ketään, vaan he ovat itse - helvetti toisilleen, kun ei pääse perille.
        Kun iankaikkisesta - iankaikkiseen, Putinilaiset ovat keskenään, eri kansakunnista ja ei Sanaa ole paatuneille- parannukseksi, niin helvettihän se on.
        Aivan oikein - siellä rosvot ja ryökäleet, yleisuskonnon fariseukset - ilman Jeesusta - henkilökohtaisena tunteneet- niin siellä saavat rassata toisiaan, eikä loppua ole.

        Kyllä helvetti on olemassa. Siellä joku pakanallisesta uskonnollisuudesta - joka homojakin pilkkaa saa elää ja voi voi, kun hellanletta siellä ei olekaan perustaa, joutuukin osaansa.
        Anabaptisteja hukuttaneet pääsevät toteamaan, että nyt vesi ei riitä kielellä, vaan se tuli- mitä he kieleltään sai aikaiseksi, on nyt kärsimyksen summaa.

        Odotetaan vaan rauhassa- Kyllä Jumala hoitaa olkiukotkin palkoilleen,so- helvetin tuleen, kun Jeesuksen sovintoveri puuttuu "passista" iankaikkisen ELÄmän armolahjan puolelle.

        ts. pelkää, Jumala voi heittää sielun helvetin tuleen. Tuomareinakin esiintyvät----

        Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi. Sillä eikö muutoin olisi lakattu niitä uhraamasta, koska näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?

        Mutta niissä on jokavuotinen muistutus synneistä. Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä. Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit; polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.

        Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala'." Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi".


        Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan. Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa; mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle, ja

        odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.

        Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:

        "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä"; ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista". Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.

        Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa,

        sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; (Heb 10:1-24)

        älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.

        Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. (Heb 10:25-27)


        Heb 10:28  Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: 

        kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! (Heb 10:29)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala kidutakaan ketään, vaan he ovat itse - helvetti toisilleen, kun ei pääse perille.
        Kun iankaikkisesta - iankaikkiseen, Putinilaiset ovat keskenään, eri kansakunnista ja ei Sanaa ole paatuneille- parannukseksi, niin helvettihän se on.
        Aivan oikein - siellä rosvot ja ryökäleet, yleisuskonnon fariseukset - ilman Jeesusta - henkilökohtaisena tunteneet- niin siellä saavat rassata toisiaan, eikä loppua ole.

        Kyllä helvetti on olemassa. Siellä joku pakanallisesta uskonnollisuudesta - joka homojakin pilkkaa saa elää ja voi voi, kun hellanletta siellä ei olekaan perustaa, joutuukin osaansa.
        Anabaptisteja hukuttaneet pääsevät toteamaan, että nyt vesi ei riitä kielellä, vaan se tuli- mitä he kieleltään sai aikaiseksi, on nyt kärsimyksen summaa.

        Odotetaan vaan rauhassa- Kyllä Jumala hoitaa olkiukotkin palkoilleen,so- helvetin tuleen, kun Jeesuksen sovintoveri puuttuu "passista" iankaikkisen ELÄmän armolahjan puolelle.

        ts. pelkää, Jumala voi heittää sielun helvetin tuleen. Tuomareinakin esiintyvät----

        Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi. Sillä eikö muutoin olisi lakattu niitä uhraamasta, koska näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?

        Mutta niissä on jokavuotinen muistutus synneistä. Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä. Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit; polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.

        Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala'." Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi".


        Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan. Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa; mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle, ja

        odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.

        Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:

        "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä"; ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista". Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.

        Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa,

        sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; (Heb 10:1-24)

        älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.

        Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. (Heb 10:25-27)


        Heb 10:28  Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: 

        kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! (Heb 10:29)

        kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".

        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin. (Heb 10:29-31)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kaikille selvää että Jeesus ei puhunut helvetistä, vaan se on silkka sitkeä käännövirhe, jota ei kuitenkaan mihinkään painoikseen korjata, vaikka pitäisi kääntää, että Jerusalemin kaatopaikka.

        Siten älkää peljätkö. Jeesus ei tosin ilmoittanut aikaa miten kauan siellä joutuu olemaan, riittääkö vain hetken visiitti, kunhan vain käy kääntymässä portilla vai pitääkö siellä hengailla koko päivä tai peräti yöpymään. Siitä ei Jeesus sen tarkemmin sanonut ja jokainen voi sitten sen tarinan keksiä omaan korvasyyhyynsä sen mukaan miltä hyvältä tuntuu.

        Eikä se niin kauhea paikka se Jerusalemin kaatopaikka ole vaikka siellä joutuisi vähän aikaa viipymään. Enemmän se on mainehaitta kuin että pelkäksi sitä jo etukäteen siten että on kakit ja pisit housussa.

        olet valehtelija.JEESUS kertoo paljon helvetistä Raamatussa.


    • Anonyymi

      Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy. Sillä sen kautta saivat vanhat todistuksen.

      Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä. Uskon kautta uhrasi Aabel Jumalalle paremman uhrin kuin Kain, ja uskon kautta hän sai todistuksen, että hän oli vanhurskas, kun Jumala antoi todistuksen hänen uhrilahjoistaan; ja uskonsa kautta hän vielä kuoltuaankin puhuu.

      Uskon kautta otettiin Eenok pois, näkemättä kuolemaa, "eikä häntä enää ollut, koska Jumala oli ottanut hänet pois". Sillä ennen poisottamistaan hän oli saanut todistuksen, että hän oli otollinen Jumalalle. Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät. (Heb 11:1-6)

    • Anonyymi

      Ja miten se Jumala siellä Jerusalemin kaatopaikkalla ketään oikein kiusaa tai kiduttaa. Tietenkin siellä voi haista pahalle, mutta kyllä siihen pian tottuu ja niinhän sitä entisillä tehdaspaikkakunnilla sanottiin, että raha haisee.

      Siinä mielessä helvettiahdistus on aivan yhtä turha kuin ilmastoahdistus. Jerusalemin kaatopaikkaa on turha pelätä ja evoluutio hoitaa kyllä sen että eliöt tulevat pärjäämään vaikka on aste lämpimämpää tai kylmempää.

      Joten siinä mielessä turha pelätä mitään. Ei mitään sen erityisempiä kauheuksia oli teki syntiä miten paljon tahansa. Siten voi huolettomasti herjata muita, ei siitä seuraa kuin kaatopaikka.

    • Anonyymi

      valehtelee jumalaton ketjussa. Helvetti ei ole määräaikainen ja kaatopaikka on yleiskuva tai - vertaus Helvetistä. kannattaa lukea itse ettei tarvitse elää luulossa, kun kuulee jonkun yksinkertsisuuven kukkasen pitävän mölinäänsä valheellisuujessaans.

      Näin nävyn tänään uamusella:

      mies kulki merenrantallisella. meressä ui tytär tai tyttärentytär ijältänsä n.5-7 vuotijas.. kuului varoitusääni. mies katsoi mereen. lähellä rannallista ui iso hai, saatana sisällään.nuori ihmistaimi oli pelastettu rantalle. varoitusääni kysyi vavontaa tekevältä mieheltä katuuko hän ettei hoitanut valvontavelvoitettaan kuten olisi kuulunut, tarkenminsallisesti? mies vastasi ettei katu ja perusteli tyttöläisen uineen tai käsipohjauineen niin lähellä rantaa että hai ei pysty niin lähelle rantaa uimaan.

      samalla hai lähestyi yhä lähenmäs rantaviivaa. samassa hai oli jo aivan rantassa jossa oli riittävällisesti hailla syvyyttä operoija ja mies silloin näki omin silminsä ja ynmärsi
      aivoillaans että hai on täsmälleen nyt siinä kohtun jossa tytärrilsyys vielä hetki sitten olelmoi. hai olisi saanut sen saaliiksi ilman varoitusääntä ja omaa näkökontaktijaan suureen hainevään, joka näkyi meren yläpuolella vaarallisen merkkinä.saatanajäi saaliitta, mies huokaisi helpotuksesta eikä tiennyt Jumalan häntä varoittaneen,

      kun näky sulkeutui ja avautin silmälliseni vaikken fyysisijä silmijäni, joita ummessa pijin ejelleenkin niin minä mietin mitä tämä tarkoittaa, tämä minkä näin. vastaus tuli heti,selitys nävyllisellyksi tulleelle:ajat vaikeutuvat nyt äkkinäisesti. se, jolla valvonta on lapsista valvoo, mutta ei huomaa vaaraa vaikka katsoo yli lapsen suojellen.

      tapijo puolimatkan tarjoamin ajatuksiin perustajen tätä tarkoitan, mutta myös laajemmin ja syvenmin tarkoitan että nävytä ynmärsin että tytär meressä tarkoittaa mtös tiätty jumalattomija ihmisijä, jotka uiskentelevat siinä vaaran veessä eivätkä saa varoituksija yhtä huoltapitävästi kun aika nyt äkkijyrkällisyyvessä vaikeutuu.

      varoittaja oli Jumala, joka on se paras turva. Hän sen tyttärenkin sai merestä pois kun mies katseli hainevää ja tuumi kaiken olevan kunnossa. mutta saatana on ovela. se osaa käyttää elementtijä ihmistä fuulaavalla tavalla illusisatijollisuujessa ihmissilmällisen , joka Jumalatta vartijoi kuin sokeja on vatija, Jumalaan luottamaton, Hänet aliarvijoollistajen.

      Voi olla että jokin yksittäissyyven kohta nävystä jäi pois, mutta muuta en nävystä muista.

      Oli niin semmoinen tää näky että päätin jossain välissä päivää tulla sen sanomaan kun tunsin tähän kehoitusta, koska minä tuon sen esiin nyt ominkin sanallisin että pitäkää huolta niistä jotka apujasi Herran palvelijallisena, harvallisena ynmärtäjänä ja puutu rohkejasti kun näjet potentijaaliseb vaaran uhkaavan jossakin muojossa lapsenmieltä olipa vyysisesti 0-120v.tämä aika kojettelee jumalattomain mielen epäterveyjen. jos kuljelmoit saatanan lapsena niin olet vaarassa suuressa helvettikävelyllä ilman Jumalaa, joka on KAIKKIVALTIJAS, joka suojelee kuin ihmeelliinen suojella vaan voitselmoi. saatana ovelanpi on kuin on ihminen, tuo ylpeellinen uskojessaan valheet monet uskojen tojeksi tieteen leimalla saatanan tuomista valheista jumalatoman ne uskoakseensa.

      Kaikki maan ijät miljarjeiksi vuosiksi vain siksi kun maan ikä on alle 6000 ja kuinka miljarteina vuosina on tyhjyyjestä kaikki kehittynyt aina vain "älykkäämiksi valheen orjanisteiksi" ja monimutkaisempiin muotoihin johtajen lopulta ties millaiseen emälliseen valheeseen taruja tieteen valheen kuunnellessaan ja miettijen syjönmissääns: " minä olen viisas ja minä olen älykäs, minä en erehty koskaan ja kaikki ne erehtymiseni kerrat minä salaan niin ettei kukaan niistä saa tietää."

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Jos isot pojat Raamatusta näyttää että oikea käännös helvetistä on Jerusalemin kaatopaikka, aivan tarkasti nimetty paikka laaksossa, eikä mitään yleisnimitys, niin pitää sitä uskoa vaikka outoa onkin miten sitkeästi se käännösvirhe on Raamatussa pysynyt.

      Jos se ei olisi oikea käännös, niin miten isot pojat viitsisi aivan pokkana valehdella, että hups huijaa, Jeesus se vain kaatopaikasta kertoili, ei mitään hätää, ei mitään paniikia kellään, ei ahdistusta eikä synnintuntoa, vaan antaa mennä vain kohden kaatopaikkaa. Jos niin valehtelisi kaikille, niin kyllähän se tulisi ilmi, että ei ei pojat noin, ei se tuolla tavalla mene, ei Jeesusta voinut noin paljon jätehuolto kiinnostaa.

      Olisihan se aivan ennenkuulumatonta että Herran sanasta noin vääristeltäisiin ja käännettäisiin asiat aivan toiseksi kuin mitä siitä voisi noin nopeasti lukea.

      Ei se voi mitenkään olla niin.

    • Anonyymi

      Miten kellään voisi olla pokkaa vääristellä Herran sanaa niin väittää että helvetti käännetään oikeasti Jerusalemin kaatopaikaksi eikä se sitten olisikaan niin.

      Sehän olisi sellainen Jumalan sanan häpäisy että ei edes uskalla ajatella mitä siitä ihmiselle seuraisi.

      Ei kukaan uskalla ottaa sitä riskiä jos asia ei aivan varmasti olisi niin eikä keksiä omasta päästä sanan vääristelyä että Jeesus vain Jerusalemin kaatopaikasta, juuri tietystä paikasta puhui kun kertoi helvetistä.

      Tai sitten sellainen ihminen on täysin paatunut ja omatunto poltinraudalla merkitty.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 K­­u­­­u­­m­a­­t­­­ ­­t­y­t­­­ö­t­ ­­o­d­­­o­t­­t­­a­­v­­­a­­t­­ ­s­­­i­n­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368155

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe