Työttömyys lisääntyy

Anonyymi-ap

ei ole enää tarkoitusta ja kannattavaa käydä töissä. Perusut nosti bensanhintaa, vaikka vaaleissa lupasivat paljon ja ettei bensan hinta nouse.

Nyt nousee kaikki joten työ ei ole enää toimeentulon kannalta kannattavaa. TYÖLLISET MAKSAA SIITÄ ETTÄ ON TÖITÄ.

Valehtelijoita riittää eduskunnassa, se on nähty.

22

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata tehdä töitä,nukun kotona juon vettä ja syön makaronia. Piste. Välillä niitä papuja.

      • Anonyymi

        Ei ole koskaan kannattanut. Itse oon ollu työtön kohta 30 v ja loistavasti kelan rahoilla ja tt tuella pärjänny. Jokainen elää omaa elmää ja se on parasta.
        Vaikka sulla olisi 40 000 e palkka tai 500 e palkka niin kaikki tuhalat ja sanot ettei raha riitä. Sitä enempi kulutat mitä enempi on rahaa etkä opi käyttää sitä rahaa.
        Miul menee 80 e viikossa ruokaan, joten on ihanaa kun saa olla vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan kannattanut. Itse oon ollu työtön kohta 30 v ja loistavasti kelan rahoilla ja tt tuella pärjänny. Jokainen elää omaa elmää ja se on parasta.
        Vaikka sulla olisi 40 000 e palkka tai 500 e palkka niin kaikki tuhalat ja sanot ettei raha riitä. Sitä enempi kulutat mitä enempi on rahaa etkä opi käyttää sitä rahaa.
        Miul menee 80 e viikossa ruokaan, joten on ihanaa kun saa olla vaan.

        :
        .
        . . SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        .
        :


      • Anonyymi

        Ja yleensä jäätävän kylmää punaista maitoa. Jos innostuu tuhlaamaan niin muutama riisikakku ja 2 banaaniakin voi päätyä ostoskoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :
        .
        . . SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        .
        :

        Eivät yllä persujen tasolle valehtelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yleensä jäätävän kylmää punaista maitoa. Jos innostuu tuhlaamaan niin muutama riisikakku ja 2 banaaniakin voi päätyä ostoskoriin.

        Ostin tänään jemmaan 0,59€ rainbow riisikakkuja. Makaronia ja tonnikalaa on paljon ja kaurahiutaleita ja soijasuikaleita,Lidlissä ne halpoja.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole töitä ollut pitkään aikaan. Olen aina ostellut vain ulkolaista ruokaa, En ikinä suomalaista. Kirpparilta vaatteet, lelut ja astiat ym kodin tarvikkeet, mikis maksaa liikaa kun halvemmalla saa. Leipäjonosta ruokaa, ja huonot tavart roskiin, kun ei maksa itselle mitään ei tarvi harmitella et ruokaa menee roskiin.

      Töihin en mene kun joutuu itse maksaa siitä että on töissä. Kelasta tulee rahat ja tt maksaa laskut.

      Ensiviikolla kylpylään lomalle työttömyydestä.. ihanaa.

      Onni on kun sen oivaltaa. Miten elät hyvää elämää yhteiskunnan rahoilla. ;

      • Anonyymi

        Keski-ikäinen räähkä ja vielä leikkii leluilla...


      • Anonyymi

        Muistiko työtön käydä myös ulkomaan matkalla vaikka Tallinnassa , kun Kela maksoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistiko työtön käydä myös ulkomaan matkalla vaikka Tallinnassa , kun Kela maksoi.

        ite käyn aina kerran viikossa virossa

        kaikkee hankintaa voi samalla
        hankkii

        nyt viimeaikoina oon tuonu vaan sitä

        hasis tupakkaa siitä saa hyvät voitot


      • Anonyymi

        Tukilomia saa muista, sen omavastuun voi hakea TT tuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäinen räähkä ja vielä leikkii leluilla...

        Lapsia on ja lasten lapsia 💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia on ja lasten lapsia 💓

        No sittenhän olin väärässä kahdestikin. Et ostanut itselle ja et ole keski-ikäinen vaan vanhus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäinen räähkä ja vielä leikkii leluilla...

        Ihanaa kun tollot vastaa, näin he terapioivat itseään kun on niin tyhmiä että tarvii vastauksia yksinkertaisimpiikin asioihin. Eivät osaa lukea, ei ymmärrä lukmaansa ja pitää jokainen sana vääntää rautalanasta, kun ei ymmärretä asian sisältöä, se on ihan hukassa.

        Toivottavasti menet sinne hoitoon, ja ryhdyt lukemaan enempi, niin ymmrrät lukemasi, kaikkia sanoja ei tarvi selittää yksitellen mitä ne tarkoittaa, kun kaikilla muilla on tuo sisälukutaito hyvä, paitsi sinulla.


    • Anonyymi

      Itkeekö joku taas bensan hinnan muutaman sentin korotuksesta.
      Kun tankkaa maanantaina, niin voittaa ainakin 15 c /litra siihen
      verraten, että tankkaisi loppuviikolla. Vielä enemmin voittaa,
      kun jättää auton pihalle seisomaan ja käy vaan lähimarketissa jalan.
      Samalla saa myös terveellistä liikuntaa muutaman korttelin verran .

    • Anonyymi

      Työttömyys on Jumalan armolahja ainakin minulle. Jo syksystä 2008.

    • Anonyymi

      Itse jäin työttömäksi 2016 ei ole mitä sen ihanampa kun olla työtön. Aika ei meinnä oikein riitä kun on niin paljon tekemistä kun asu yksin.

    • Anonyymi

      Toukokuun jälkeen olen kotona hiljaa. Työt loppuu silloin.

    • Anonyymi

      Hyvin tulee töistä rahaa vielä nykyäänkin.

      • Anonyymi

        Ja kelasta tulee hyvin, ei paljon työt kiinnosta, kun muutenkin saa rahaa kuin orjailemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kelasta tulee hyvin, ei paljon työt kiinnosta, kun muutenkin saa rahaa kuin orjailemalla.

        Ei töissäkäynti ole orjailua - koska tahansa saa lopettaa, jos sille tuntuu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe