Ajoin vuosia Subaru Legacyllä. Siinä on kolme kitkalukkoa, etu- ja taka-akselien välissä sekä etu- että taka tasauspyörästöissä.
Vanhoissa Rangereissa kytketään etu ja taka-akselit yhteen kepillä ja auto on kolmivetoinen jommankumman etupyörän luistaessa.
Akseien kytkentä tapahtuu jakovaihteistossa kytkinhaarukalla ja sitä ei voi kytkeä liikkeellä ollessa.
Sillä edessä on vain napalukot.
Sama tuntuu olevan korealaisissa ja uudemmissa VW ja Fordin maasturi malleissa. Monista puuttuu vieläpä kitkalukkokin.
Jos haluat aidon nelivedon on asennettava esim ARB air difflock.
Se on erillinen tasuspyörästöön tuleva paineilmalla kytkettävä lukkoperä.
Moniin malleihin sen saa drop in tyylisenä vaihtoperänä.
Tarvitaan lukkoperä ja paineilma kompura.
Ainoa oikea neliveto on Subarussa
Anonyymi-ap
0
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102580- 851950
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei381499- 2601398
Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa
Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html2731028- 67913
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47881Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77860- 55854
- 44765