Ajoin vuosia Subaru Legacyllä. Siinä on kolme kitkalukkoa, etu- ja taka-akselien välissä sekä etu- että taka tasauspyörästöissä.
Vanhoissa Rangereissa kytketään etu ja taka-akselit yhteen kepillä ja auto on kolmivetoinen jommankumman etupyörän luistaessa.
Akseien kytkentä tapahtuu jakovaihteistossa kytkinhaarukalla ja sitä ei voi kytkeä liikkeellä ollessa.
Sillä edessä on vain napalukot.
Sama tuntuu olevan korealaisissa ja uudemmissa VW ja Fordin maasturi malleissa. Monista puuttuu vieläpä kitkalukkokin.
Jos haluat aidon nelivedon on asennettava esim ARB air difflock.
Se on erillinen tasuspyörästöön tuleva paineilmalla kytkettävä lukkoperä.
Moniin malleihin sen saa drop in tyylisenä vaihtoperänä.
Tarvitaan lukkoperä ja paineilma kompura.
Ainoa oikea neliveto on Subarussa
Anonyymi-ap
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)543926Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu132141- 241638
Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."
ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w191477- 121428
- 191341
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais51228- 81154
- 101089
- 221066