Missä on kuultu Jeesuksen Kristuksen sanaa?

Anonyymi-ap

Täällä hehkutetaan vain Paavalia?

Paavali ei ole Jeesus.

Jumala EI lähettänyt Paavalia, että jotka häneen uskoo pelastuisivat.

Herätkää. Eikä tässä pidä katsoa nyt ihmiseen, joka Jumalan totuuden tuo ilmi, vaan todella ihmisten pitää herätä ja kääntyä ELÄVÄN Jumalan puoleen. Ihmisten tulee jättää kuolleet kirjaimet. Ainoastaan kääntymällä Jumalan puoleen ihminen voi saada näkökyvyn. Jumala avaa vain ja ainoastaan niiden silmät, jotka Hänen puoleensa kääntyvät.

13

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että lähetti ainoan Poikansa maailmaan, ettei yksikään joka Häntä uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.

      Te jotka ette ole paatuneet, joille Jumala saa puhua, niin kääntykää vilpittä ELÄVÄN JUMALAN puoleen, silloin Jumala ottaa silmiltänne peitteen pois ja tulette näkemään.

      Jumala on aivan muu, kuin ihmisten luomat jumalat. Pelastava usko on aivan muuta kuin mitä nyt uskoksi hehkutetaan. Ihmisen omat uskot ovat este Jumalan uskon saamiselle.

      Tie Jumalan yhteyteen on aivan eri, kuin mitä nyt jumalan tienä osoitetaan.

      Jeesus tämän tien on julki tuonut Isän sydämeltä.

      Jos tahdotte tulla tuntemaan Jumalan Luojamme, niin katsokaa raamatusta mitä Jeesus on sanonut.

      Niin paljon, kun puhutaan Pyhästä Hengestä, niin Jumalan Pyhä henki ei toimi kuin niillä jotka uskovat Jeesusta.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ihmiset katsoo ihmisiin, ihmiset roikkuvat ihmisissä, tästäkin asiasta raamattu sanoo;
      "joka ihmisiin, ihmiseen turvautuu pysyy kirottuna."

      Ihmisen on vaikea päästä Jumalan valtakuntaan, aivan kuten Jeesus sen sanassa sanoo, se on mahdotonta, vai Jumalalle se on mahdollista.

      Jumala ei kuitenkaan ketään voi pakottaa. Ellei ihminen itse tahdo Hänen tahtonsa tielle käydä, niin Jumalakaan ei tällaisen, tällaisten ihmisten kohdalla voi mitään tehdä.

      Jumala kyllä puhuu tavalla jos toisellakin esim. nyt koko suomen kansan nähdä , sota lähimaastossa, korona, ja miten vähän aurinko näyttäytyykään, tässä joitakin ja paljon muitakin on joilla Jumala vielä yrittää herättää ihmisiä.

      Jumala odottaa, että HÄN voisi armahtaa, mutta todella pahalta näyttää, ihmiset roikkuvat vain valheissaan.

    • Anonyymi

      Valtava sokeus näkyy, vaikka "nähdään" ei kuitenkaan nähdä ja näin ei myös ymmärretä.
      Siis, kun tuodaan Jeesuksen Kristuksen sanomaa... sitä vastaan käydään "sotaa"??

      Ketä vastaan silloin soditaankaan?

    • Anonyymi

      Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin oppien lukijoita piisaa joka lähtöön.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      Jeesushan pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä. Isä medän, joka olet taivaassa...

      Ensimmäinen käsky: Rakasta Herraa sinun Jumalaaasi ylikaiken....

      • Anonyymi

        Ei Jeesus ole Jumala, ei niin pidä opettaa.

        Luuk. 18:19

        Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.


      • Anonyymi

        Ei ole kyse ihmisestä silloin, kun Jumala saa ihmiselle puhua. Jumala puhuu vain niille jotka eivät ole paatuneet omiin oppeihinsa, jotka Jumalan armosta ovat saaneet käydä Jeesuksen viitoittamalle Isän tahdon tielle. Tuo Jumalan tahdon tie on aivan muu kuin mitä nyt luulotellaan.

        Jeesus sanoo:" etsikää ensin Jumalaa ja HÄNEN VANHURSKAUTTAAN niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan."

        Mitä nyt tehdään ja on tehty?

        Jeesus on kuin onkin se kivi johon kompastutaan ja kaadutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus ole Jumala, ei niin pidä opettaa.

        Luuk. 18:19

        Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.

        Ei siitä ole kysymys.

        Mutta mieti sinä : onko Paavali Jeesus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse ihmisestä silloin, kun Jumala saa ihmiselle puhua. Jumala puhuu vain niille jotka eivät ole paatuneet omiin oppeihinsa, jotka Jumalan armosta ovat saaneet käydä Jeesuksen viitoittamalle Isän tahdon tielle. Tuo Jumalan tahdon tie on aivan muu kuin mitä nyt luulotellaan.

        Jeesus sanoo:" etsikää ensin Jumalaa ja HÄNEN VANHURSKAUTTAAN niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan."

        Mitä nyt tehdään ja on tehty?

        Jeesus on kuin onkin se kivi johon kompastutaan ja kaadutaan.

        Kaste ja Ehtoolinen on ne tilanteet, joissa Jeesus lupaa olla läsnä.

        Kasteessa syntinen ihminen vanhurskautetaan, samoin tapahtuu ehtoollisessa.

        Jeesus sanoo:" etsikää ensin Jumalaa ja HÄNEN VANHURSKAUTTAAN niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan."


    • Anonyymi

      Fariseukset haluavat lyödä toisiaan raamatulla päähän jeesus kieltää tuntevansa heitä viimeisenä päivänä...

      • Anonyymi

        Näin ne fariseukset tekee aivan oikeassa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne fariseukset tekee aivan oikeassa olet.

        On aivan eri asia ohjata veljeä rakkaudessa sanan avulla kun lyödä häntä syyttä


    • Anonyymi

      Paavalin nostaminen oikeiden Karitsan apostoleiden yläpuolelle on väärin.

      Kyllä Jeesus ilmoitti koko evankeliumin oikeille Karitsan apostoleille.
      Ei siihen ole enää mitään lisäämistä.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille KAIKKI, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe