Missä on kuultu Jeesuksen Kristuksen sanaa?

Anonyymi-ap

Täällä hehkutetaan Paavalia.

Jumala ei lähettänyt Paavalia, että jotka häneen uskoisivat voisivat pelastua.

Ellei ihminen täällä ajassa pysty kääntymään Elävän Jumalan puoleen, niin sokeana
pysyy. Jumala avaa vain niiden silmät, jotka todella kääntyvät (kirjaimista ja muista ihmisistä Hänen puoleensa.

Herätkää.

27

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paavali on monelle ongelma. Ei siksi että Jumala lähetti hänet ja antoi tehtävän vaan siksi että ne puheet totuuden hengessä eivät mahdu tälle ihmiselle ja tämän synneille.

      • Anonyymi

        Juudaskin oli apostoli, jolla oli tehtävä.

        Ja jonkunhan se väkevän eksytyksen siemenet piti sinne kirjoituksiin lisätä.

        Kyllä se tehtävä jäi Paavalin tehtäväksi.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­y­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      "Missä on kuultu Jeesuksen Kristuksen sanaa?"

      Aikanaan ehkä jossain, jos oli kyse historiallisesta henkilöstä.
      Nykyään ei tietenkään missään, koska silloin ei ollut nauhoituslaitteita.

    • Anonyymi

      Raamatussa totuus ja valhe on sekaisin.

      Totuus on siellä kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen ja harvat sen sieltä löytävät.

      • Anonyymi

        Ei raamatussa ole valheita, vaan kun ihmiset oman ymmärryksensä kanssa raamattua tutkii, niin silloin niitä eksyttäviä valheita tulee, mikä on johtanut ns. "uskovat" mitä erilaisimpiin leireihin.
        Valitettavasti ei ihmiset tahdo tulla näkemään MIKÄ on Jumalan TOTUUS raamatusta.

        Ei raamattua lukemalla "tutkimalla" voi päästä Jumalan totuuden tuntoon.

        Jeesus tästäkin sanoo:. Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;

        40. ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.

        41. En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;

        42. mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.

        43. Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

        44. Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei raamatussa ole valheita, vaan kun ihmiset oman ymmärryksensä kanssa raamattua tutkii, niin silloin niitä eksyttäviä valheita tulee, mikä on johtanut ns. "uskovat" mitä erilaisimpiin leireihin.
        Valitettavasti ei ihmiset tahdo tulla näkemään MIKÄ on Jumalan TOTUUS raamatusta.

        Ei raamattua lukemalla "tutkimalla" voi päästä Jumalan totuuden tuntoon.

        Jeesus tästäkin sanoo:. Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;

        40. ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.

        41. En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;

        42. mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.

        43. Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

        44. Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?

        Kerropa, mihin leiriin sinä kuulut.?
        Sanot, ettet mihinkään.
        Väärin.
        Sinä kuulut oman itsesi ympärille kyhättyyn leiriin, johon et muita omahyväisyydessäsi ja itseriittoisuudessasi kelpuuta, vaikka olet samanlainen, Jeesuksen armoa tarvitseva ihminen.
        Heitä jo pois farisealaisuuden kaapu ja huuda sydämestäsi Jeesusta avuksesi oikeaan aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa, mihin leiriin sinä kuulut.?
        Sanot, ettet mihinkään.
        Väärin.
        Sinä kuulut oman itsesi ympärille kyhättyyn leiriin, johon et muita omahyväisyydessäsi ja itseriittoisuudessasi kelpuuta, vaikka olet samanlainen, Jeesuksen armoa tarvitseva ihminen.
        Heitä jo pois farisealaisuuden kaapu ja huuda sydämestäsi Jeesusta avuksesi oikeaan aikaan!

        Katkeran oloista viestiä toit.
        Mutta näin, kun ihmisen kohdalla on, että on jääty kirjaimiin, niin kuoleman se tuottaa. Kirjain kun on saanut tehtävän tehdä ei muuta voikaan ,kuin tuoda tuollaista sanomaa jostakin ihmisestä, joka ei olekaan Jumalan armosta kirjainten kuolettamaksi joutunut.

        Murheellista nähtävää.


    • Anonyymi

      Paratiisin käärme piti oman herätyskokouksensa ja julisti kovalla äänellä: Jumala valehtelee teille, mitään perisyntiä ei ole olemassa. Syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista!

      Päänusko tulee kuulemisesta, nainen tuli uskoon ja sai miehensäkin tulemaan samaan uskoon.

      1. Moos. 3:6

      Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

      • Anonyymi

        Karkotus paratiisista
        22 Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän ja pahan.
        Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
        23 Niin Herra Jumala ajoi ihmisen pois Eedenin puutarhasta ja pani hänet viljelemään maata, josta hänet oli tehty.
        24 Hän karkotti ihmisen ja asetti Eedenin puutarhan itäpuolelle kerubit ja salamoivan, leimuavan miekan vartioimaan elämän puulle vievää tietä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkotus paratiisista
        22 Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän ja pahan.
        Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
        23 Niin Herra Jumala ajoi ihmisen pois Eedenin puutarhasta ja pani hänet viljelemään maata, josta hänet oli tehty.
        24 Hän karkotti ihmisen ja asetti Eedenin puutarhan itäpuolelle kerubit ja salamoivan, leimuavan miekan vartioimaan elämän puulle vievää tietä.

        Perisyntinen ihminen ei ole sellaisenaan vielä ikuisesti elävä sielu. Raamatun mukaan Jumala puhdistaa ihmisen kasteessa kaikesta synnistä ja liittää sielun Kristuksen ikuisesti elävään ylösnousemusruumiiseen kasteessa. Niin ihmisesstä tulee ikuisesti elävä sielu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perisyntinen ihminen ei ole sellaisenaan vielä ikuisesti elävä sielu. Raamatun mukaan Jumala puhdistaa ihmisen kasteessa kaikesta synnistä ja liittää sielun Kristuksen ikuisesti elävään ylösnousemusruumiiseen kasteessa. Niin ihmisesstä tulee ikuisesti elävä sielu.

        Ei kukaan pakana synny suoraan sisälle Jumala valtakuntaan.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.


    • Anonyymi

      Jumalan ilmoittamat totuudet eivät ole ihmismielen mukaisia. Jumala ei ole ihminen.

      • Anonyymi

        1. Sam. 15:29

        Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."


      • Anonyymi

        On ilo nähdä, että näet.


    • Anonyymi

      Kyllä Jeesus kertoi oikeille hänen kanssaan eläneille apostoleille kaikki totuudet.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      • Anonyymi

        Ei Jeesus valehtele missään. Mutta Jeesuksen tulee TÄNÄKIN päivänä saada puhua IHMISELLE.
        Se ei ketään auta, mitä Jeesus on apostoleilleen Jumalan sydämeltä tuonut.

        Näin se vaan on, Jeesus on se kallio johon kompastutaan, kaadutaan... Jeesuksen sana koetaan pahana tänäkin päivänä niin kuin silloin kun Jeesus oli maan päällä.
        Miksi näin? Kaikkea muuta saa tuoda, mutta ei Jeesuksen sanomaa, eikä sitä saa pitää esillä, että YKSIN Jeesuksen kautta ihminen voi pelasta ei siis yhdenkään apostolin kautta pelastusta voi saada. Tämä on Jumalan totuus, eikä siis yhdenkään ihmisen omaa tuotantoa siitä miten ihminen voi pelastua.

        Kun raamattu sanoo "armosta olemme pelastettu" niin ei se ole ihmisen oman armahtamisen kautta eikä toisen ihmisen antaman armahtamisen kautta, VAAN JUMALAN ARMOSTA ihminen voi pelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus valehtele missään. Mutta Jeesuksen tulee TÄNÄKIN päivänä saada puhua IHMISELLE.
        Se ei ketään auta, mitä Jeesus on apostoleilleen Jumalan sydämeltä tuonut.

        Näin se vaan on, Jeesus on se kallio johon kompastutaan, kaadutaan... Jeesuksen sana koetaan pahana tänäkin päivänä niin kuin silloin kun Jeesus oli maan päällä.
        Miksi näin? Kaikkea muuta saa tuoda, mutta ei Jeesuksen sanomaa, eikä sitä saa pitää esillä, että YKSIN Jeesuksen kautta ihminen voi pelasta ei siis yhdenkään apostolin kautta pelastusta voi saada. Tämä on Jumalan totuus, eikä siis yhdenkään ihmisen omaa tuotantoa siitä miten ihminen voi pelastua.

        Kun raamattu sanoo "armosta olemme pelastettu" niin ei se ole ihmisen oman armahtamisen kautta eikä toisen ihmisen antaman armahtamisen kautta, VAAN JUMALAN ARMOSTA ihminen voi pelastua.

        Kellä on Kristillisessä kasteessa saatu Jeesuksen oma eli Totuuden Henki, niin kyllä silloin Jeesus puhuu suoraan ihmisen sydämelle, ilman mitään välikäsiä. Samoin henki puhuu Jumalan kanssa vaikka ihmisen ollessa unessa.

        Room. 8:26

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.


    • Anonyymi

      Jumala varoittaa kääntymästä ihmisen, kuten Paavalin puoleen taivasasioissa.

      Aina pitää kääntyä rukouksessa suoraan Jumalan puoleen.

      Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

    • Anonyymi

      Aika outoa on sekin, että Jeesus ei puhu hänen kanssaan eläneille oikeille apostoleille mitään hänen jälkeensä tulevasta uudesta suuruudesta, Paavalista. Sillä eihän Herra tee mitän ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja ystävilleen.

      Jeesus nimenomaa varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista suuruuksista.

      Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

      • Anonyymi

        Aam. 3:7

        Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille.

        Jeesuksen mukaan Paavali ei ole hänen apostolinsa.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


    • Anonyymi

      Joh. 10:27

      Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

      • Anonyymi

        Ihminen kiinnittää huomion vain konkreettisiin asioihin.

        Jumalan ja Jeesuksen puhe ja ääni kulkee myös henkimaailmassa kaikkien ihmisten tietoon hengen välityksellä, koska Jumala on henki.

        Room. 10:18

        Nyt kysyn: eivätkö he ehkä ole kuulleetkaan sitä? Varmasti ovat: -- Heidän äänensä on kaikunut kaikkialle, heidän sanansa maan ääriin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen kiinnittää huomion vain konkreettisiin asioihin.

        Jumalan ja Jeesuksen puhe ja ääni kulkee myös henkimaailmassa kaikkien ihmisten tietoon hengen välityksellä, koska Jumala on henki.

        Room. 10:18

        Nyt kysyn: eivätkö he ehkä ole kuulleetkaan sitä? Varmasti ovat: -- Heidän äänensä on kaikunut kaikkialle, heidän sanansa maan ääriin asti.

        1. Joh. 3:24

        Joka pitää hänen KÄSKYNSÄ, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. Ja sen, että hän pysyy meissä, me tiedämme Hengestä, jonka hän on meille antanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Joh. 3:24

        Joka pitää hänen KÄSKYNSÄ, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. Ja sen, että hän pysyy meissä, me tiedämme Hengestä, jonka hän on meille antanut.

        Silloin kun ihminen, lahkolainen kieltää Jumalan käskyjen ja lakien voimassaolon, se on varma merkki siitä, että heissä on valheen henki, vieras henki, toisen helluntain henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun ihminen, lahkolainen kieltää Jumalan käskyjen ja lakien voimassaolon, se on varma merkki siitä, että heissä on valheen henki, vieras henki, toisen helluntain henki.

        Silloin kun ihmisessä on oikea Pyhä Henki, niin hän todistaa Jeesuksen kanssa samalla tavalla.

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.


      • Anonyymi

        Pyllyt kipeänä kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe