Miten näitä toteutetaan, tavat, keinot ja teknologia??? Mutta myös kysymykset siitä, miksi olen joutunut kohteeksi ja mikä taho vainoaa?? Kuka, mikä taho on ylimpänä. ? Ketkä toteuttavat. Miten stalkkereita rekrytoidaan, ELI MISTÄ VOISIN SAADA TIETOJA?
GANGSTALKING, JOUKKOVAINO, ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ
27
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Kun avasin tämän ketjun, minulle ilmoitettiin, että asiasta on jo keskusteltu/kirjoitettu. Näytti sille, että ketjua ei avattu. -Seksimainos nosti esille.
Huom jo lyhyessä avauksessa on lueteltu suuri määrä asioita, joita pitää ruveta selvittämään, kun on tajunnut olevansa TI.- Anonyymi
On näitä asioita monetkin miettinyt kun asunnot on yli sähköistettyjä ja netti langattomat näytöt radiot vaikuttaa ihmisiin. Ilmastointi kanavista voi tulla pölyä kun sen pitäisi olla puhdasta korvausilmaa ja töpselit pyörii seinissä puoliksi irti. Siis kuoret.Wlan ja radiot toimii aalloilla. Ihmiset pystyy käyttämään naapurin wifiä ja sähköjä varastaa seinän läpi.Joka puolella lentää joku drone antenni tai satelliitti.Kamerat on hakkerointi kuvia muutetaan textiä käännetään takaperin kuin venäjän kirjaimissa ja on piilokamera on valvontakamera on kyttäystä ettei paskalle pääse ilman ettei joku kuvaa käyttää vahdi seuraa.
- Anonyymi
Minulle kerrottiin v.2015, että olen gang stalking vainon kohde. Olin ollut jo pitkään. Rupesin selvittämään tätä vainoa suomi24keskusteluissa. Tässä linkki ensimmäisiin ihmettelyihini. Ketju ulottuu nykypäivään.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13580191/riippuvuus-vainoamisesta- Anonyymi
Venäläiset johtaa täällä Suomi24 arabit kakkosena sitten Aasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset johtaa täällä Suomi24 arabit kakkosena sitten Aasia.
Valtio ja satanistit, kokoomus, jne- johtaa...?
Ihan ammattikoulutusta on tuollaiseen toimintaan...?
Nyt sitten kokoomus porvari-väkivalta, uhka- joukot taas liikenteessä?
Tuolta saattaa löytyä jotain myös:
https://www.youtube.com/watch?v=e0VpYfo5Ojg&ab_channel=Oikeus+LaSunkorruptioalas,PerheidenParhaaksi
- Anonyymi
--------
Satelliiteilta tehdään ihmisten tuhontaa-
pystyvät millin sadasosien tarkkuudella skannaamaan eli selaamaan ajatuksesi, kehon tapahtumasi- ja säteilyttämään, lähettämään ajatuksia, tunteita tai ampumaan taajuuksilla aiheuttaen kipuja,- tuolleen hallitsemaan jokaista maapallolla- jos haluavat.
Tätä käytetään mm. siviilikohteisiin, esim. mielenkontrollin uhreihin, jotka on eri tarkoituksiin valittuja henkilökohteita.- Anonyymi
ehkä niiden verkkotukiasemien kautta myös eli linkkitornien tiettyjen laitteiden kautta toimii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä niiden verkkotukiasemien kautta myös eli linkkitornien tiettyjen laitteiden kautta toimii?
Silloin 2015 minulle kovasti tuputettiin satelliitteja. Kuitenkin paljastui vähitellen, että joka helkutin ikkunan kautta häirintää tapahtui niinkin, että osasin kertoa, mistä naapurista tuli. Olen asunut pitkään samassa talossa. 2013 oli putkiremontti, sähköremontti , samalla yksityinen huoneistoremonttini saman firman tekemänä. Oli mahdollista asennella kaikenlaista. -Häirintä loppui, kun lähdin ulos tai vaihdoin paikkaa sisätiloissa.
Nyt ehkä mielenkontrollin puolella on otettu satelliitti käyttöön. Cybertorturea on käytetty jo vuosia. On toi ELSOK melkein naapurissa. Tuossa risteyksen toisella puolella, alle 100 metrin päässä, on 50 metrinen radioamatöörin antenni ja onhan ELSOK:ssa radio-osasto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin 2015 minulle kovasti tuputettiin satelliitteja. Kuitenkin paljastui vähitellen, että joka helkutin ikkunan kautta häirintää tapahtui niinkin, että osasin kertoa, mistä naapurista tuli. Olen asunut pitkään samassa talossa. 2013 oli putkiremontti, sähköremontti , samalla yksityinen huoneistoremonttini saman firman tekemänä. Oli mahdollista asennella kaikenlaista. -Häirintä loppui, kun lähdin ulos tai vaihdoin paikkaa sisätiloissa.
Nyt ehkä mielenkontrollin puolella on otettu satelliitti käyttöön. Cybertorturea on käytetty jo vuosia. On toi ELSOK melkein naapurissa. Tuossa risteyksen toisella puolella, alle 100 metrin päässä, on 50 metrinen radioamatöörin antenni ja onhan ELSOK:ssa radio-osasto.Kyllä LRAD myös sopii kokemuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katkaisee asunnosta sähköt se langattomienkin aaltojen liike vähenee tulee rauha. Asunnoissa on niin paljon nykyään sähköisiä aaltoja. Myös noidat käyttää radioaaltoja energiaa ja Kauko parantamista ajatuksen siirtoa meditaatiota. Mentalisti käyttää. Meditaatiokeskukset.Meditaatiolla pyritään myös muiden pään sisään. Uskonnoissa käytetään selvä näkemistä näkyjä gurut käyttää.On hyvä olla joskus jossain missä ei ole sähköjä.Radioaaltoja.Magnetismia.Säteilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ehkä mielenkontrollin puolella on otettu satelliitti käyttöön. Cybertorturea on käytetty jo vuosia. On toi ELSOK melkein naapurissa. Tuossa risteyksen toisella puolella, alle 100 metrin päässä, on 50 metrinen radioamatöörin antenni ja onhan ELSOK:ssa radio-osasto.Langattomat laitteet netti älyt ja muu vaikuttaa ihmiset sähköistyy roikkuu kiinni latureissa ja silmiin vaikuttaa näyttö valot ja pikselit. Voi katkaista yöksi koko huoneiston sähköt jääkaapin sisällön voi laittaa kylmälaukkuun. Huomaa heti rauhallisuuden. Ilman yhtäkään sähkölaitteita ulkona jossain saa olla rauhassa.Huumepiireissä kerrotaan miten ihmisiin on piilotettu siruja korvan taakse kuin koirille.
- Anonyymi
Netti täynnä tietoa.
kun etsii noilla hakusanoilla- ja google kääntää suomen kielelle sivut.- Anonyymi
just näin olli, kaksi linkkiä ja paljon luettavaa tarjolla - hyvä että ole fiksu
- Anonyymi
Keyword on suomeksi avain sana.
- Anonyymi
Mitä ihmeen tekemistä tällä on Timo Vornasen kanssa?
- Anonyymi
Sekaannusta käsitteiden käytössä.
Mikä on ollut gang stalkingia?
Mikä on nykyään muuta joukkovainoa?
Elektronista häirintää on ollut jo loppuvuosien gang stalkingissa. Useaan joukkovainoon se kuuluu. Sen lisäksi sitä harjoitetaan ihan omana vainomuotona. - Anonyymi
Jostakin syystä keyword: elektroninen häirintä (kirjoita Etsi kohtaan)
sisältää lukuisia joukkovainoketjuja- Anonyymi
Ja näissä ketjuissa on se pitkä luettelo, mitä kaikkea gang stalking tyyppiseen joukkovainoon sisältyy. Jyväskylän järjestetyn vain ketjuista selvisi ja vahvistui, että kyse tekoälyprojektista.
Pane Etsi kohtaa: gang stalking niin sieltä löytyy nämä Jyväskylän ketjut heti alusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näissä ketjuissa on se pitkä luettelo, mitä kaikkea gang stalking tyyppiseen joukkovainoon sisältyy. Jyväskylän järjestetyn vain ketjuista selvisi ja vahvistui, että kyse tekoälyprojektista.
Pane Etsi kohtaa: gang stalking niin sieltä löytyy nämä Jyväskylän ketjut heti alusta.EI LÖYDY ENÄÄ.
- Anonyymi
Näitä keinoja käyttää myös kaukoparantajat eikä aina hyvässä mielessä tekisi mieli antaa mimi julkisuuteen ainakin yksi saatanan palvoja tekee pahoja juttuja ehkä myös lapsille olen kuullut hänen näin tekevän ottakaa kantaa olisiko poliisi asia nimi on tiedossa , hänellä ei kaikki hyvin.??
- Anonyymi
Ilmoita nimi poliisille nimenomaan kaukoparantajana.
- Anonyymi
Mitä näin jännää seuraavaksi?
- Anonyymi
REMOTE NEURAL vaikuttaminen elektronisen häirinnän avulla on jo pitkään ollut käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
REMOTE NEURAL vaikuttaminen elektronisen häirinnän avulla on jo pitkään ollut käytössä.
Remote neural monitoring on oikea termi. NWO naamakirjassa tarjotaan mahdollisuutta, että sitä tulee valtameren takaa tänne Suomeen.
- Anonyymi
joukkovainoon liittyviä ketjuja löytyy myös:
keyword: JOUKKOVAINOAMINEN
keyword:VAINOAMINEN
keyword: GANG STALKING- Anonyymi
Kohteen heikentäminen ja vaientaminen sujuu helposti ELEKTRONISELLA HÄIRINNÄLLÄ.
- Anonyymi
TEKOÄLY on otettu käyttöön ainakin minun stalkkauksissa ja e-häirinnässä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762391Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2782063Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi70983Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58933- 70868
- 68799
- 71785
- 54784
- 106778
- 65777