Olen ihmetellyt, ajatellut ja miettinyt asioita

Anonyymi-ap

Presidenttiehdokas Haaviston esiintymisiä, ulostuloja, karriääriä ja ansioluetteloa tutkittuani olen ihmetellyt ja kummastellut, miten hänenkaltaisensa tyhmä, epärehellinen ja hyvin rajoittunut ihminen on menestynyt politiikassa niin ilmiömäisen hyvin. Aikani pähkäiltyäni aloin ajattelemaan, että Haavisto on kusettanut meitä suomalaisia viimeisen päälle perusteellisesti, jolloin sinisilmäiset ja tyhmänrehelliset blondit alkoivat uskomaan hänen olevan jotain muuta, ja vieläkin paljon enemmän kuin mitä hän todellisuudessa on, pelkkä nolla.

Eli syntyi ns Haavistolegenda, myytti sankarillisesta vihreiden arvojen puolustajasta ja luonnon suojelijasta, jolle ei löytynyt mitään perustaa reaalimaailmasta.

Todellisuudessahan Haavisto on pelkkä floppi.

Kirjoitan taas lisää, kun olen ajatellut asioita hieman lisää eteenpäin. Nyt pitää mennä paskalle.

Viikonloppuja!

31

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minustahan ei tunnu lainkaan realistiselta ajatella, että Suomen seuraavaksi presidentiksi olisi pitänyt valita eläkeikäinen mies, joka käyttäisi kaiken aikansa afrikkalaisten heimoriitojen ratkaisemiseen.

      • Anonyymi

        Sellainen olisi typerää.


      • Anonyymi

        Pikkumies, joka on laitattanut itselleen uudet hampaat, joista koiranikin olisi kateellinen.


      • Anonyymi

        Haavisto oli 4-kymppinen setämies kun hän tapasi alle 20 vuotiaan lapsenkasvoisen Antonio pojun.

        Siinä syy menestykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto oli 4-kymppinen setämies kun hän tapasi alle 20 vuotiaan lapsenkasvoisen Antonio pojun.

        Siinä syy menestykseen

        Haavisto oli kehitysmaissa nussittava useina vuosina, Antonio höyläsi sitä jo 17 vuotiaana. Sinä maksoit pervomatkailun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto oli kehitysmaissa nussittava useina vuosina, Antonio höyläsi sitä jo 17 vuotiaana. Sinä maksoit pervomatkailun.

        Kauhistus sentään, ja siitäkö olisi pitänyt tehdä presidentti ja Suomen arvojohtaja? Ei kiitos.


    • Anonyymi

      Ylioppilas sentään!

      • Anonyymi

        Potkittiin kesken ensimmäisen opintovuoden pois valtiotieteellisestä tiedekunnasta. Alkoi sen jälkeen toimittamaan omakustanteista Komposti -lehteään. Saavutus sekin.


    • Anonyymi

      Politiikassa mennään mielikuvilla ja julkisudella.

      Toki täytyy osata puhua, ja suhtautua asioihin totisesti.

      Itseihailu tai jopa narsismikaan ei ole pahitteeksi. Kansa kuitenkin äänestää.

      • Anonyymi

        Joillain on se rajana, mitä KEHTAA tehdä.

        Esimerkiksi Haavisto sai potkut Sudanin rauhanvälitystehtävistä, ja palasi takaisin Suomeen. Sen jälkeen hän kirjoitti itse kirjan itsestään, jossa hän kehui saavutuksiaan ja seikkailujaan Sudanissa. Kauniiksi lopuksi hän on lisäännyt kaiken tapahtuneen ansioluetteloonsa, jättäen tietysti pois kaikki negatiiviset arvioinnit ja todelliset syyt epäonnistumisilleen Sudanissa.

        Haaviston tavoin kykenee toiminaan vain todella vailla omaatuntoa oleva ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on se rajana, mitä KEHTAA tehdä.

        Esimerkiksi Haavisto sai potkut Sudanin rauhanvälitystehtävistä, ja palasi takaisin Suomeen. Sen jälkeen hän kirjoitti itse kirjan itsestään, jossa hän kehui saavutuksiaan ja seikkailujaan Sudanissa. Kauniiksi lopuksi hän on lisäännyt kaiken tapahtuneen ansioluetteloonsa, jättäen tietysti pois kaikki negatiiviset arvioinnit ja todelliset syyt epäonnistumisilleen Sudanissa.

        Haaviston tavoin kykenee toiminaan vain todella vailla omaatuntoa oleva ihminen.

        Haaviston valehtelulla ei ole mitään rajaa.

        Rajaton mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on se rajana, mitä KEHTAA tehdä.

        Esimerkiksi Haavisto sai potkut Sudanin rauhanvälitystehtävistä, ja palasi takaisin Suomeen. Sen jälkeen hän kirjoitti itse kirjan itsestään, jossa hän kehui saavutuksiaan ja seikkailujaan Sudanissa. Kauniiksi lopuksi hän on lisäännyt kaiken tapahtuneen ansioluetteloonsa, jättäen tietysti pois kaikki negatiiviset arvioinnit ja todelliset syyt epäonnistumisilleen Sudanissa.

        Haaviston tavoin kykenee toiminaan vain todella vailla omaatuntoa oleva ihminen.

        Haavisto kehtaa mitä vaan!!

        Antonio kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on se rajana, mitä KEHTAA tehdä.

        Esimerkiksi Haavisto sai potkut Sudanin rauhanvälitystehtävistä, ja palasi takaisin Suomeen. Sen jälkeen hän kirjoitti itse kirjan itsestään, jossa hän kehui saavutuksiaan ja seikkailujaan Sudanissa. Kauniiksi lopuksi hän on lisäännyt kaiken tapahtuneen ansioluetteloonsa, jättäen tietysti pois kaikki negatiiviset arvioinnit ja todelliset syyt epäonnistumisilleen Sudanissa.

        Haaviston tavoin kykenee toiminaan vain todella vailla omaatuntoa oleva ihminen.

        Haavisto tilasi kirjan toimittajilta, jotka kirjoittivat sen. Itse hän ei kirjoittanut lausettakaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haavisto on samanlainen kuin koko muu punavihervasemmisto, eli rahan perässä juokseva floppi.

    • Anonyymi

      Haavisto on kuulemma yksityiselämässään hyvin ilkeä ja katkera henkilö.

      • Anonyymi

        Jostain syystä Suomessa useimmat "menestyjät" ovat ilkimyksiä.


    • Anonyymi

      Et ole yksin ajatustesi kanssa.

    • Anonyymi

      Haavisto on mulukku.

      • Anonyymi

        ja turhake, omaa hillotolppaansa vahtiva valtion elätti.


    • Anonyymi

      Sulla on tainnut aivot ylikuormittua ja ylikuumentua pahasti kirjoituksestasi päätellen. On tainnut palaa pohjaan ja korvien välissä on jäljellä vain hiiltynyt klöntti. Noin sen täytyy olla, koska aloituksesi on pahasti nyrjähtäneen ihmisen sepustus. Ja sama koskee muuten eräitä muitakin tässä ketjussa.

      • Anonyymi

        Aloitus oli poikkeuksellisen totuudellinen ja avarakatseinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli poikkeuksellisen totuudellinen ja avarakatseinen.

        Totta, suoraselkäistä puhetta nollatason poliitikosta, joka satuili ja huijasi ihmisiä. Sellainen Haavisto on.


      • Anonyymi

        Hyvä aloitus se on.


    • Anonyymi

      taas yks joka ei uskalla hankkia omaa elämää

    • Anonyymi

      On helppo uskoa kuinka katkera järkytys oli loppupeleissä hävittä presidentinvaali. Vuoden verran oli saanut arvokasta ilmaista mainosta kaikissa kanavissa Nato-prosessin ympärillä. Eikä silti riittänyt.

      • Anonyymi

        Sai hän varastettua vaalikassasta satoja tuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai hän varastettua vaalikassasta satoja tuhansia.

        Niistä ei varmaan ollut mitään virallista kirjanpitoa.


    • Anonyymi

      Haaviston meriitit ovat tiedossa niillä, joilla on kykyä ja rehellisyyttä niitä arvioida. Villi arvaus, että sinulla ei oikeasti ole.🥱 Eikä siinä taida miettiminenkään auttaa.

      • Anonyymi

        Haaviston meriittejä voi arvioida ihan kuka tahansa, eikä se edellytä edes mitään erikoisia kykyjä. Miljoona perskärpästä kykenee haistamaan pas kan ja seuraamaan sen hajua.


    • Anonyymi

      Hyvin oivallettu mutta unohdit yhden pienen mutta tärkeän asian:

      Homo-pekka on juutalaisten shiksa.

      Kyllä se siitä avautuu.

      Homous suojaa poliittiselta kritiikiltä ja toimii eräänlaisena "suojavärinä".

      Homon politiikan kritisointi on katsokaas homofobiaa ja syntiä jo sinänsä.

      Näin teidän kaikkien kuuluu uskoa ja ajatella. Ja tehän uskotte.

      "Se lukee lehdessä, joten sen täytyy olla totta !"

      Jep jep.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe