Vaikuttaa että palstalaisten pahoinvointi on lisääntynyt viime aikoina

Anonyymi-ap

Kertokaa nyt tähän mikä mieltä painaa. Anonyymina voitte rauhassa purkaa sydäntänne tähän.

65

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siihen asti kun joku tulee sanomaan, mene hoitoon.

      • Anonyymi

        Mitä se haittaa jos täällä joku niin sanoo. Hänhän ei tarkoita oikeasti sinua vaan haluaa ilkeillä. Kiusaajia on aina eikä niistä tarvii välittää.


      • Anonyymi

        Sillon kun tulee kutsu hoitajalle on mentävä. Ensimmäinen aito ihmiskontakti vuosiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillon kun tulee kutsu hoitajalle on mentävä. Ensimmäinen aito ihmiskontakti vuosiin.

        Tuo on muutes totta monen kohdalla, uskomatonta mutta totta. Toisilla ihmisillä se maailma on niin erillainen että sitä on vaikea edes käsittää, ja nämä ihmiset ovat niitä hiljaisia, eivät sano mitään. Mielestäni tästä pitäisi saada tietää lisää, siitä todellisuudesta, että millaista se on.

        Itse just viime viikolla yhtenä päivänä juttelin 8 eri henkilön kanssa (joista kuusi oli naisia ja kaksi miehiä, ja kolme oli tuttuja muut tuntemattomia), joku toinen taas saattaa vuodessa jutella saman verran ihmisten kanssa kuin minä yhtenä päivänä kun menen käymään kaupungilla. Tuo todellisuus on monelle täysin tuntematon ja käsittämätön, ja silti nuo yksinäiset ihmiset kulkevat samoja katuja kuin sinä ja asuvat naapurinasi, ja kävelevät tiellä ohitsesi.

        Jollain tasolla ajatus kiehtoo minua... kun itse en ole kovinkaan ihmis-ystävällinen henkilö... en oikeastaan pidä ihmisistä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kadotin tiedon, kuka olen.

      • Anonyymi

        Etsi henkkarit tai ajokortti lompakosta tai missä niitä pidätkään ja siellä on nimesi.


      • Anonyymi

        Ymmärrän sinua, olen hukassa useampaan otteeseen.
        Elämä jatkuu.


    • Anonyymi

      Hain apua ja sain sitä vähän haun jälkeen. Nyt mulla on kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Sehän on kiva.


    • Anonyymi

      Olen toipumassa tapaturmaisesta pään telomisesta. Tapahtui jo yli kk sitten. Mietin tuliko kuinka paha aivovamma. Ja onko jäänyt jotain. Tunnistanko niitä kaikkia varmasti edes itse? Mitä kirjaan ylös. Olenko tikittävä aikapommi? Ja mitä siellä päässä oikein tapahtuikin? En ole ollut ikinä fyysisesti näin loppu. Pelottaa. Eikä kukaan oikeasti tajua. Vaikka usealle koittanut oirekuvaa kertoa. Ja että koitan tässä vaan yksinäni kuntoutua. Tilanteessani olisi mitään hyötyä diagnoosista. Ja nyt mennään oikeasti riskillä. Mutta muuten kaikki mallillaan. Kiitos kysymästä ja kivaa vkl.

      • Anonyymi

        Jospa olet vain shokissa siitä pään telomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa olet vain shokissa siitä pään telomisesta.

        Sekin on mahdollista. Kuten kaikki muukin.


      • Mä kerroin tuolla sinkut puolella, kun ajoin pyörällä ja kaaduin ja pää osu kauheella voimalla katuun, eikä tietenkään mitään kypärää ja jatko pyörä vielä yksinään 10 metriä. Niin tietyllä tapaa hitaalla on ja muistiongelmia. ja aika väsyny on työpäivän jälkeen. Siitä on jo monta vuotta eikä palaudu, enkä mitään diagnoosia saanu, mutta näillä mennään.


    • Anonyymi

      Katsoin taivaalle ja maahan niin niska jämähti.

      • Anonyymi

        Paranemista ja niskajumppaa sitten kun paranee..


    • Anonyymi

      Elämä, joka ei ole nykyään mitään muuta kuin työtä ja sen jälkeen kaikkea paskaa sataa niskaan. Onneksi tänne saa purkaa epätoivoista rakkauden tunnetta erääseen.

      • Anonyymi

        Onneksi sinulla on se rakkauden tunne. Mietipä niitä, joilla ei ole kuin se työ ja se paskasade niskassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinulla on se rakkauden tunne. Mietipä niitä, joilla ei ole kuin se työ ja se paskasade niskassa.

        Niinpä. Totta tuo.


    • Anonyymi

      Jonkinlainen turhautuminen näihin ihmisiin. Ei vain jaksa enää. Yrität olla ystävällinen. Hyökkäävät aina kimppuun ja arvostelevat.

      • Anonyymi

        Jos noin käy aina niin ehkä sinussakin on vikaa? Oletko varma että tuo ystävällisyytesi on tunnistettavissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin käy aina niin ehkä sinussakin on vikaa? Oletko varma että tuo ystävällisyytesi on tunnistettavissa?

        Tähän pitu saada purjaa sydöntäön. Mutta ei heti piti olla tuomitsemassa. Niin eihän minussa olekaan muuta kuin vikaa. Kyllä minä jumalauta tiedän että minussa on vikoja. Jos kommentoin ihan asiallisesti ja neutraalisti ja tullaan silti päätä aukomaan monta päivää käydään v* ttuilemassa jostain vitsistä kun ei sovi omaan huumorintajuun ja vihjaillaan että on jotenkin huono ihminen. Joka päivä pitäisi olla anteeksi pyytämässä samaa asiaa. Niin pitäkööt v* ttupäänä en jaksa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin käy aina niin ehkä sinussakin on vikaa? Oletko varma että tuo ystävällisyytesi on tunnistettavissa?

        Sekä eihän nyt aina niin käy. Saanko nyt olla turhautunut ja v* tttuuntunut ilman että siitäkin tarvitsee tuntea jotain huonoa omatuntoa. Kyllä sen te osaatte syyllistää muita.


      • No sä voit sanoo suoraan mikä harmittaa, niin katotaan mitä voidaan tehdä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No sä voit sanoo suoraan mikä harmittaa, niin katotaan mitä voidaan tehdä.

        En voi. Kaikki on kuitenkin minun syytä. Minulla on olo että kaikki minussa on viallista ettei minussa ole mitään hyvää. Mikään ei riitä. Yrittänyt olla
        Mukava. Kaikki inhottavat jutut on minulle. Olen aivan loppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En voi. Kaikki on kuitenkin minun syytä. Minulla on olo että kaikki minussa on viallista ettei minussa ole mitään hyvää. Mikään ei riitä. Yrittänyt olla
        Mukava. Kaikki inhottavat jutut on minulle. Olen aivan loppu.

        Mutta jos on kommunikaatio ongelma: toinen puhuu aidasta toinen aidan seipäästä. Tulee väärin käsityksiä ja lopulta kaikki onnistuu väärin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta jos on kommunikaatio ongelma: toinen puhuu aidasta toinen aidan seipäästä. Tulee väärin käsityksiä ja lopulta kaikki onnistuu väärin.

        Mutta kun eihän täällä kukaan osaa keskustella edes aiheesta asiallisesti. Aina mennään
        henkilökohtaisuuksiin. Kyllästynyt olemaan joku sylkykuppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun eihän täällä kukaan osaa keskustella edes aiheesta asiallisesti. Aina mennään
        henkilökohtaisuuksiin. Kyllästynyt olemaan joku sylkykuppi.

        Yritetään kuitenkin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Yritetään kuitenkin.

        Ei minun tarvitse yrittää enää jos ei muutkaan. Onneksi tulee kesä pääsee puutarhaan touhuamaan. Siellä ei ainakaan kukaan arvostele jatkuvasti vääränlaiseksi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse yrittää enää jos ei muutkaan. Onneksi tulee kesä pääsee puutarhaan touhuamaan. Siellä ei ainakaan kukaan arvostele jatkuvasti vääränlaiseksi..

        Eihän asiat oo sittenkään niin huonosti. Noi puutarhatyöt on tosi rentouttavia. Mä itekin oon niitä tehny, kun äiti on niin iäkäs ettei enää kaikkea jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun eihän täällä kukaan osaa keskustella edes aiheesta asiallisesti. Aina mennään
        henkilökohtaisuuksiin. Kyllästynyt olemaan joku sylkykuppi.

        Kuitenkin jaksat valkoiselle roskasakille kirjoittaa näitä feikkidialogeja, mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin jaksat valkoiselle roskasakille kirjoittaa näitä feikkidialogeja, mies?

        Täällä voi jokainen seinätapetti kokea itsensä aikuiskiusaajaksi nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi jokainen seinätapetti kokea itsensä aikuiskiusaajaksi nääs

        Pikku myy naama vääntyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku myy naama vääntyy

        Ruma oli alunalkaenkin ku ois seinää päin juossu


    • Anonyymi

      Elämä on merkityksetöntä ja maailma menee koko ajan pahempaan suuntaan. Vaikea olla optimistinen oikein mistään.

      • Anonyymi

        Pitää etsiä merkitystä pienistä asioista. Itselläni on koira ja se auttaa vähän unohtamaan maailman pahuuden. Se kun elää niin hetkessä eikä tiedä muusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää etsiä merkitystä pienistä asioista. Itselläni on koira ja se auttaa vähän unohtamaan maailman pahuuden. Se kun elää niin hetkessä eikä tiedä muusta.

        Mutta onko se kiva haukku. Mä muistan yhden haukun, oisinko ollu kolme ja se vaikutti aika isolta. Ja mä en ees muistannu miksi sitä elukkaa kutsuttiin, mutta mummu sano että haukku, niin haukku se sitten oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää etsiä merkitystä pienistä asioista. Itselläni on koira ja se auttaa vähän unohtamaan maailman pahuuden. Se kun elää niin hetkessä eikä tiedä muusta.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää etsiä merkitystä pienistä asioista. Itselläni on koira ja se auttaa vähän unohtamaan maailman pahuuden. Se kun elää niin hetkessä eikä tiedä muusta.

        Eikö tiedä ukrainan tilanteesta😂


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta onko se kiva haukku. Mä muistan yhden haukun, oisinko ollu kolme ja se vaikutti aika isolta. Ja mä en ees muistannu miksi sitä elukkaa kutsuttiin, mutta mummu sano että haukku, niin haukku se sitten oli.

        Haukut on parhaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Olet kyllä todella tollo itseäsi huijaava pieni narsistinpoikanen🥱 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Ei sinusta ole kaljanlaskija edes kiusaamaan ketään tai Hyökkäämään kimppuun jollekin trollimiehelle hekottelemalla vastiksen rinsessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä todella tollo itseäsi huijaava pieni narsistinpoikanen🥱 sivusta

        Tai tyttönen siis..


    • Anonyymi

      Mä oon koko elämäni auttanu aina muita ihmisiä kun mä oon kulma niin kiltti ja hyvä sydäminen ihminen jaksankohan olla loppu elämäni ikää on jo kuuskytviis

      • Anonyymi

        Miksi teet niin, jos et sitä itse halua? Järjetöntä.


    • Anonyymi

      Minua ahdistaa negatiivinen ilmapiiri Suomessa. Lisäksi koen omaa "sielun pimeää yötä" eli läheiseni kuoli ja sukulaisteni kanssa välit ovat muuttuneet tämän jälkeen ja mikään ei ole kuin ennen. Sitten pitää koko ajan suorittaa. En ehdi enkä jaksa tavata ystäviäni, kun pitää matkustaa.

    • Anonyymi

      Jaksaa jaksaa....

      • Anonyymi

        Jokainen jaksaa tavallaan.


      • Anonyymi

        Istutko yksin siellä katsomossa pikkuVisiirisi kera? Sivusta


    • Anonyymi

      Kärsin, koska olen niin kovettunut yksilö. Ja se johtuu kovista kokemuksistani.

    • Mielestäni noin yleisesti ihmisen äly on dramaattisesti heikentynyt muutamissa vuosissa. Ehkä se liittyy älypuhelimien lisääntyneeseen käyttöön. Se näkyy varmasti näilläkin palstoilla.
      Minusta on turhauttavaa keskustella täydellisten idioottien kanssa, joiden tietämys yleensä yhtään mistään on nollan tasoa. Ja kaikkeen aina reagoidaan tunteen vallassa, ne tunteet vaan vaihtelee milloin minkäkin idean tai ideologian mukaan. Eletään vaan jossain omassa mielikuvitusmaailmassa millä ei ole minkäänlaista kosketusta oikeaan todellisuuteen, fyysiseen maailmaan.

      Tämä kaikki ottaa päähän. Se on turhauttavaa. Siitä seuraa pettymys ihmisiin, ihmisyyteen. Ainakin joskus oletin, tai luulin, että ihmisillä kuitenkin olisi jotain enemmänkin, edes jotain sielua.
      Mutta ei ole. Ei älyä, ei sielua. Ei kertakaikkiaan mitään, vain tyhjyys korvien välissä kuin pieni musta-aukko johon kaikki informaatio ihmisen ympäriltä vain katoaa eikä koskaan tule takaisin ulos mitään kautta.

    • Anonyymi

      Tsygologi antoi hesarissa ymmärtää sen saatavan ikäännuin tuntuun piemmältä.

    • Anonyymi

      Olen havainnut ihan saman asian, itseäni vähän huolettaa 😱 kun nyt 2 palstalaista tehnyt itsarin ihan lyhkäses ajassa 😢 toinen jätti mulle palstalle vielä jäähyväiset lähtiessään 💔 olin surun murtama 😭 en enää jaksanut 😴 elämän ilo hävisi 😪 lopullisesti yritin itsaria lääkkeillä, romahdin makuuhuoneen lattialle, ajatuksena oli hypätä parvekkeelta, mutta en pystynyt enää liikuttamaan itseäni, päässä sumeni, ajattelin että se oli siinnä 😔 eletty elämä 😥 jotenkin kuitenkin virkosin seuraavana aamuna, oli siinnä sujelusenkelit 😇 ja vähän onneakin matkassa 🙏. vielä tämän jälkeenkin on tullut synkkiä ajatuksia mieleeni 😢 onneksi on kuitenkin eräs ihana ihminen 💖 (jota en tosin tunne) joka auttoi kun synkkyys valtasi mielen enkä nähnyt enää valoa toivoa elämässä 😥. kiitos siitä hänelle ihanalle ystäväiselle 😇🤗🥰. halusin kertoa tämän jotta kukaan ei joutuisi selviytymään yksin elämään lohduttomuuden keskellä 😢 jos edes yksi ihminen pystytään pelastamaan itsemurhalta 💖.

      • Anonyymi

        On tosi hurja kokemus. Ai kamala sentään, miten surullista. En tiennyt, että kaksi palstalaista on tehnyt itsmurhan. Se on ihan hirveää. Ja että sinäkin olet yrittänyt itsemurhaa. Nyt täytyy jotenkin kaivaa vaikka kivenkolosta energiaa. Ei kertakaikkiaan, näin ei voi jatkua. Tällä palstalla on sellaisia korppikotkia, elämäänsä kyllästyneitä ja katkeria ihmisiä, jotka nokkivat sulat ja höyhenetkin. Kiitos, että jaoit tarinasi.
        Toivon mukaan saat voimia ja jaksaa elää. Välillä tulee huonoja päiviä, mutta ei yksin kukaan jaksa.
        >3


      • Anonyymi

        Eli mä olin oikeessa kun sanoin että tuntuu et oot tehny jotain.. 💖🤗🥰


      • Anonyymi

        Sinäkö mies olet oikein tällaisiakin tarinoita kehitellyt tänne keskustelu_palstalle, wau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mä olin oikeessa kun sanoin että tuntuu et oot tehny jotain.. 💖🤗🥰

        joo olit sä kyl ihan oikeessa 😌 ei tää elämä taida oikein olla elämisen arvoista 😢 oispa ees joku joka välittäs 💔
        Antti Elme Makkonen - Helsinki


    • Anonyymi

      Onneksi, olet hengissä,

      =)

    • Anonyymi

      Kiva että kerroitte pahasta olostanne. Minä en arvostellut, en tiedä mitä muut sinne väliin kirjoitti. ap

    • En voi pahoin, mutta pyrin aina aiheuttamaan pahoinvointia silloin kun 1) sääntöjen mukainen viestini kiusapoistetaan ja 2) kun kohtaan viestiketjun sontimista.

      • 𝖭𝗂𝗂𝗇, 𝗅𝗂𝗌𝖺̈𝗄𝗌𝗂 𝗒𝗋𝗂𝗍𝖺̈𝗇 𝗈𝗁𝗃𝖺𝗍𝖺 𝗄𝖺̈𝗒𝗍𝗍𝖺̈𝗃𝗂𝖺̈ 𝗄𝖺̈𝗒𝗍𝗍𝖺̈𝗒𝗍𝗒𝗆𝖺̈𝖺̈𝗇 𝗌𝖺̈𝖺̈𝗇𝗍𝗈̈𝗃𝖾𝗇𝗆𝗎𝗄𝖺𝗂𝗌𝖾𝗌𝗍𝗂. 𝖲𝖺̈𝖺̈𝗇𝗇𝗈̈𝗂𝗌𝗌𝖺̈ 𝗄𝖺̈𝗌𝗄𝖾𝗍𝖺̈𝖺̈𝗇 𝗆𝗆. 𝗌𝖾𝗎𝗋𝖺𝖺𝗏𝖺𝗌𝗍𝗂: "𝖤𝗋𝗂𝗍𝗒𝗂𝗌𝖾𝗍 𝗄𝖺̈𝗒𝗍𝖺̈𝗇𝗇𝗈̈𝗍 𝖪𝖾𝗌𝗄𝗎𝗌𝗍𝖾𝗅𝗎𝗂𝗌𝗌𝖺: 𝖩𝗈𝗄𝖺𝗂𝗌𝖾𝗅𝗅𝖺 𝗉𝖺𝗅𝗌𝗍𝖺𝗅𝗅𝖺 𝗍𝗎𝗅𝖾𝖾 𝗄𝖾𝗌𝗄𝗎𝗌𝗍𝖾𝗅𝗅𝖺 𝗉𝖺𝗅𝗌𝗍𝖺𝗇 𝖺𝗂𝗁𝖾𝖺𝗅𝗎𝖾𝖾𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗅𝗂𝗂𝗍𝗍𝗒𝗏𝗂𝗌𝗍𝖺̈ 𝖺𝗌𝗂𝗈𝗂𝗌𝗍𝖺. 𝖠𝗂𝗁𝖾𝖾𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗄𝗎𝗎𝗅𝗎𝗆𝖺𝗍𝗍𝗈𝗆𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗈𝗂𝗍𝗎𝗄𝗌𝖾𝗍 𝗍𝖺𝗂 𝗄𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗍 𝗏𝗈𝗂𝖽𝖺𝖺𝗇 𝗉𝗈𝗂𝗌𝗍𝖺𝖺."


    • Anonyymi

      Tämä palsta aiheuttaa pahoin vointia.

    • Anonyymi

      minulla on parempi olo, ja asiat menee paremmiksi vaikka tämä hetki ei ole niitä parhaimpia. hyvää siinäkin.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­­u­­u­m­­a­­­t­­­ ­­­t­y­­­t­­ö­­t­­ ­o­­­d­­­o­t­­­t­a­v­­­­­a­­­t­­ ­­­s­­i­­n­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18372162

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe