Kevyet mullat Stubbin katille

Anonyymi-ap

Naukoot jatkossa Taivaan Isän kiusaksi.

9

142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopettakaa ny saattana nuo typerät kevytmullittelut jo!

      Ja pressa itse käyttää ihmispersoonan pronominia:
      "Surullinen viikko perheellemme. Rakas Nalamme nukkui pois.
      Häneltä löydettiin pitkälle edennyt aivokasvain ja mitään ei ollut enää tehtävissä. "

      Onko tuokaan ihan täysillä??

      • Anonyymi

        No Stupidolla ei ole kaikki muumit laaksossa. Valitettavasti vainaa oli Stupidon katti eikä Stupido itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Stupidolla ei ole kaikki muumit laaksossa. Valitettavasti vainaa oli Stupidon katti eikä Stupido itse.

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Nala oli osa perhettämme viiden vuoden ajan ja hänen poismenonsa jätti suuren tyhjiön sydämiimme. Hän oli uskollinen ystävä, iloinen seuralainen ja uskomaton lohduttaja vaikeina hetkinä.

      Meillä oli tapana leikkiä hänen kanssaan pihalla, ulkoilla yhdessä metsässä ja katsella hänen nukkuvan suloisesti sohvalla. Nala oli aina läsnä ja ilostutti meitä joka päivä omalla persoonallisella tavallaan.

      Nyt meidän täytyy oppia elämään ilman rakasta kissakaveriamme. Vaikka suru painaa raskas sydämissämme, muistamme kaikki ihanat hetket ja rakkauden, jota Nala meille antoi.

      Kiitos, rakas Nala, että olit osa elämäämme. Sinua ei unohdeta koskaan. Olet ikuisesti sydämissämme. Hyvää matkaa, rakas ystävä.

    • Anonyymi

      Nopeasti lukiessa kerkesin jo innostua että onko ihmiskauppias heitetty maan multiin jo näinkin nopeasti.

    • Anonyymi

      Voi ei. Toivottavasti Medvedev lahjoittaa perinteiseen tapaan uuden kissan.

      • Anonyymi

        Tuo olisi kyllä hyvä, niin ei tarviisi veronmaksajen sponsoroida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi kyllä hyvä, niin ei tarviisi veronmaksajen sponsoroida.

        Ne on sponsoroinu sen koko elämän ja jatkuu.....


    • Anonyymi

      Kaikesta huomaa, että vassareilla on paha geneettinen vamma. Ei tuollaista tekstiä kukaan täysijärkin saa aikaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe