Paavali oli murhamies

Anonyymi-ap

Paavali yritti kumota lait, jotta häntä ei olisi tuomittu Stefanuksen murhasta.

66

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      5. Moos. 5:17

      Älä tapa.

      • Anonyymi

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mies murhasi Stefanuksen ja sitten vaihtoi nimensä, kuten roistot yleensä tekee
      ja sitten tekeytyi uskovaiseksi ja piilotteli kolme vuotta Arabiassa talibaanien opissa. Pikaisesti kävi Jerusalemissa ja jatkoi piilotteluaan Syyrian pääkaupungissa kymmenen vuotta, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.

      • Anonyymi

        Kuten sinäkin, olet tämän ajan murhamies- pilkkaat Sanaa, tekeydyt tuomariksi ja olet pahin putinilainen trolli


    • Anonyymi

      Paavalin herjaamisesta voi sen voi aloittaa ja kun niin alas vajoaa, niin voi käytännössä herjata lähes kaikki muut. Jeesusta ei niinkään ehkä herjata, jätetään vain huomiotta että olisi muka joutunut ristille sapattirikkomuksista ja Jumala on vain sitä varten että yleensä on Raamattu mitä väärentää syytöksiin.

      • Anonyymi

        Eikös ne veijarit siellä alkuseurakunnassa pistänyt yhden varakkaan pariskunnan lihoiksi ja pitivät rahat ja salasivat asian viranomaisilta ja omaisilta ja laittoivat syyn Jeesuksen piikkiin.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne veijarit siellä alkuseurakunnassa pistänyt yhden varakkaan pariskunnan lihoiksi ja pitivät rahat ja salasivat asian viranomaisilta ja omaisilta ja laittoivat syyn Jeesuksen piikkiin.?

        Johannes oli harvoja, jotka säilytti terveen uskon ja hän varoitti siitä menosta ja sanoi, että alkuseurakunta on tiensä päässä ja siellä on antikristukset vallassa.


        1. Joh. 2:18

        Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne veijarit siellä alkuseurakunnassa pistänyt yhden varakkaan pariskunnan lihoiksi ja pitivät rahat ja salasivat asian viranomaisilta ja omaisilta ja laittoivat syyn Jeesuksen piikkiin.?

        Ananiaan ja Safiiran ruumiin haudattiin heti, koska asia haluttiin salata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne veijarit siellä alkuseurakunnassa pistänyt yhden varakkaan pariskunnan lihoiksi ja pitivät rahat ja salasivat asian viranomaisilta ja omaisilta ja laittoivat syyn Jeesuksen piikkiin.?

        Tyhmyytesi ei voi enempää asiasta ymmärtää.


    • Anonyymi

      Tietenkin herjaaja aloittaa herjaamisen Raamatun henkilöistä. Se perustuu siihen, että siten voi vääristellä Herran sanan omaan oppiinsa sopivaksi. Sellainen on saatanan juoni luoda niitä viekkaasti sommiteltuja taruja ja luopua uskosta mikä tulee Kristuksesta ja Pyhyyden Hengestä. Tai sitä uskoa juuri pitää herjata.

      • Anonyymi

        Saulus Tarsolainen kertoo itse tekemästään Sterfanuksen murhasta ja pakomatkastaan Arabiaan ja Syyriaan, oli jopa 13 v. pakosalla lain "lain kouran alle joutumista".

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'


        Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulus Tarsolainen kertoo itse tekemästään Sterfanuksen murhasta ja pakomatkastaan Arabiaan ja Syyriaan, oli jopa 13 v. pakosalla lain "lain kouran alle joutumista".

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'


        Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

        Vaihtoi nimensä sitä varten, ettei olisi löydetty murhasta etsittyä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoi nimensä sitä varten, ettei olisi löydetty murhasta etsittyä miestä.

        Pääsi kuin koira veräjästä tekemästään murhasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulus Tarsolainen kertoo itse tekemästään Sterfanuksen murhasta ja pakomatkastaan Arabiaan ja Syyriaan, oli jopa 13 v. pakosalla lain "lain kouran alle joutumista".

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'


        Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

        Lain alle joutuminen tarkoitti juuri rikoksentekijän rangaistusta lain perusteella. Lain kouran alle joutumista, sen Paavali vältti pakomatkallaan ja nimen muuttamisella.

        Paavali keplotteli ettei joutunut murhasta vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain alle joutuminen tarkoitti juuri rikoksentekijän rangaistusta lain perusteella. Lain kouran alle joutumista, sen Paavali vältti pakomatkallaan ja nimen muuttamisella.

        Paavali keplotteli ettei joutunut murhasta vastuuseen.

        Roomassa Paavali kohtasi Jumalan. Paha äkkikuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomassa Paavali kohtasi Jumalan. Paha äkkikuolema.

        5. Moos. 19:21

        Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5. Moos. 19:21

        Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta."

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulus Tarsolainen kertoo itse tekemästään Sterfanuksen murhasta ja pakomatkastaan Arabiaan ja Syyriaan, oli jopa 13 v. pakosalla lain "lain kouran alle joutumista".

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'


        Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

        Jumala on tuomari, ja kääntymyksessä veriruskeat synnitkin saa anteeksi.
        Mutta, pilkkajalla on kääntymättömänä surkea loppu. Pääsee kaltensa joukkoon iankaikkisesta iankaikkiseen, ja maistaa omaa hedelmää, eikä ole paratiisia.
        Siinäpä se helvetin esikartanon kielikuva on. Keskinäinen elämä- toinen toistenne kanssa.
        Siinäpä sitä helvetin tulta.

        Senhän näkee ajassa, kun perkeleen lapset- tekevät lähimmäisille helvetin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomassa Paavali kohtasi Jumalan. Paha äkkikuolema.

        Herran omille - kuolema on uni, josta herätetään, eli potkasit puheissasi jalkasi kiveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Siihen sitten sapatti- papatti saarna- ja lin lainpiirto ikäänkuin ei häviä. Papatus pitää sen harhaisena näkyvillä


    • Anonyymi

      Murhasta pakeneminen eri nimisenä selittää hyvin senkin, miksi mies muutti ulkonäköään ajattamalla pään kaljuksi ja esiinty Vanhan liiton nasiirina ,vaikka eihän Uudessa liitossa enää mitään nasiireita ollut.

      Ap. t. 18:18

      Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

      • Anonyymi

        Tyhmyys saa kaikenkarvaisia selittelyjäsi aikaan.


    • Anonyymi

      Harhaopin ydin on tietenkin siinä että pystyy vääristelemään Raamatun sanomaa halunsa mukaan kun herjaa Raamatun henkilöitä ja heidän sanomisiaan. Sitten voi valikoida Raamatusta sellaiset palat, jotka käy omaan oppiin ja mitätöidä ne, jotka eivät siihen käy.

      Se on harhaopin kuvio, mutta melko räikeä sellainen ja siinä jo useamman ihmisen hälytyskellot alkavat soimaan jos Herran sana niin pahasti raiskataan ja pyhä ihmiset poljetaan maahan. Sen pohjalta ei ole kovinkaan helppoa lähteä sitten sitä harhaoppia rakentamaan että nämä sanat sitten otetaan ja näistä pidetään kiinni ja nämä ovat kaikesta huolimatta Herran sanaa.

      Aivan helpoimman kaavan mukaan ei harhaoppi niin rakennu.

    • Anonyymi

      Sekin on selvinnyt jälkikäteen, että Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, mistä se naisviha on peräisin ja hänen isänsä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemien palveluksien vuoksi ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus.

      Paavali kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tavoin opiskelemassa Juutalaisuutta kuuluisan Gamalielin yksityisoppilaana.

      Pelkät teltantekemiset rahan saamiseksi on pelkkiä peitetarinoita.

    • Anonyymi

      Niin Paavali...

      • Anonyymi

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Paavali kirjoitti tuota tunnustuskirjettä valehtelustaan Roomaan ollessaan Korintossa ja eräs kuriiri vei sen kirjeen Roomaan. Kuriirin nimikin on tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali kirjoitti tuota tunnustuskirjettä valehtelustaan Roomaan ollessaan Korintossa ja eräs kuriiri vei sen kirjeen Roomaan. Kuriirin nimikin on tiedossa.

        Paavali ei tiettävästi itse käynyt Rooman seurakunnassa, mutta oli sympatiat sinne suuntaan, koska oli saanut Rooman arvokkaan "mafian" kansalaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei tiettävästi itse käynyt Rooman seurakunnassa, mutta oli sympatiat sinne suuntaan, koska oli saanut Rooman arvokkaan "mafian" kansalaisuuden.

        Ap. t. 22:27

        Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 22:27

        Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".

        Rooman imperiumi on paholaisesta ja kukistui aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali kirjoitti tuota tunnustuskirjettä valehtelustaan Roomaan ollessaan Korintossa ja eräs kuriiri vei sen kirjeen Roomaan. Kuriirin nimikin on tiedossa.

        Ja sinun valheen suoltaminen tulee hyvin esiin, että päättömiä kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Välillä kannattaa paljastaa se harhaoppi miksi herjaa Paavalia.

      Eihän herjaamisesta muutoin ole mitään hyötyä.

      Sen pitää sataa harhaopin laariin, jotta sillä olisi joku tarkoitus.

    • Anonyymi

      Se harhaoppi olis todennäköisesti vahvasta vanhaan liittoon nojautuvaa kun Paavali halutaan pelata pois pelistä.

    • Oli seurakunnan vainooja aikoinaan, enne kääntymistään,damaskoksen tiellä.

      • Anonyymi

        Paavali ei tehnyt parannusta synneistään.

        Synti oli tehnyt pesän miehen sydämeen, eikä muuttanut sieltä pois ollenkaan.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei tehnyt parannusta synneistään.

        Synti oli tehnyt pesän miehen sydämeen, eikä muuttanut sieltä pois ollenkaan.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Pavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      Paavalin saama Saatanan enkeli ei heikentänyt miestä fyysisesti mitenkään, kuten usein puhutaan. Pikemminkin päinvastoin. Mies oli väkivahva ja harjoitteli taistelulajeja.

      Fil. 3:4 "vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"

      1. Kor. 9:26 "Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan."

      Demoni ei lähtenyt Paavalista pois rukouksista huolimatta.

      2. Kor. 12:8

      "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. "

      Paavali puolusteleee ja selittelee tekojaan juuri Korinttolaisille !

      • Anonyymi

        Korintossa Paavali joutui hurmoshenkien valtaan ja puhui täysin sekavia.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


    • Anonyymi

      Nuo miljoona kertaa ladellut asiat jo jokainen tietää.

      Nyt olisi aika paljastaa se harhaoppi miksi noin vääristellään ja halutaan Paavalin usko mitätöidä.

      Paljastaa se usko, joka on Paavalin uskoa suurempi, oikeampi ja jossa lepää Jumalan rauha, ilo, rakkaus ja jossa on Kristuksen Jeesuksen Henki, joka ei herjaa eikä muistele kärsimäänsä pahaa.

      Paavali on jo sekä tuomittu että haudattu, joten on aika siirtyä sen harhaopin pariin ja julistaa se kaikille eikä jankata Jeesuksen tulemiseen asti noita samoja juttuja.

      • Anonyymi

        Ei se Paavalikaan mitään rauhaa saanut sielulle eikä ruumille, kun Saatanan demoni miestä kuritti koko lopun elämän ajan teloituskuolemaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Paavalikaan mitään rauhaa saanut sielulle eikä ruumille, kun Saatanan demoni miestä kuritti koko lopun elämän ajan teloituskuolemaan asti.

        Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

        Pistin=Saatanan enkeli eli demoni, henkiolento, ei mikään puinen piikki.
        Ja lihaa ne on ihmisen aivotkin.

        2. Kor. 12:7

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        Demoni on henkiolento, joka antoi Paavalle lisää fyysitä voimaa, ei heikentänyt.

        Fil. 3:4 "vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"
        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.


    • Anonyymi

      Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin seuraajia riittää joka lähtöön.

      Ap. t. 19:15 "mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

    • Anonyymi

      Paavali oli totuudessa, vaikka on myönnettävä hänen hylänneen Mooseksen tooran sanomasta jotakin oleellista. Hän painotti totuudessa JOBIN KIRJAN totuutta joka johti kärsimyksiin.
      Niin kuin Job kärsi. Jobin mielestä jumalattomat olivat sovun liitossa Jumalan kanssa jne.

      On turha höpöttää että Paavalin mainitsema pistin lihassa oli demoni. Se oli Toinen ihminen eli työtoveri Barnabas joka Barnabaan evankeliumissa väittää Paavalia luopioksi ja vaatii pakanoiltakin ympärileikkauksen eli pistimen lihaan.

      Älkää enää höoöttäkö ajatuksia joiden todenperäisyys on kyseenalainen. Paavalissa ei ollut demonia.

      • Anonyymi

        Saatanan enkeli on henkiolento eli demoni, Paavalin uusi henkiopas.

        King James käännöksen mukaan Saatanan veintintäpäällikkö asusteli Paavalissa:

        "The messenger of Satan" -niminen demoni.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan enkeli on henkiolento eli demoni, Paavalin uusi henkiopas.

        King James käännöksen mukaan Saatanan veintintäpäällikkö asusteli Paavalissa:

        "The messenger of Satan" -niminen demoni.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Paavalin saama demoni oli "The messenger of Satan" -niminen demoni (King James)

        Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
        Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
        Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi

        Jobin kirjassa puolet on Jobin väärämielisten ystävien jorinoita. Ei ole mitän oikeata Jumalan sanaa.
        Jobin vaimon puheet on kaikista törkeimpiä puheita.

        Job 2:9

        Hänen vaimonsa sanoi hänelle: "Vieläkö sinä pidät kiinni hurskaudestasi? Kiroa jo Jumalaa ja kuole pois!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jobin kirjassa puolet on Jobin väärämielisten ystävien jorinoita. Ei ole mitän oikeata Jumalan sanaa.
        Jobin vaimon puheet on kaikista törkeimpiä puheita.

        Job 2:9

        Hänen vaimonsa sanoi hänelle: "Vieläkö sinä pidät kiinni hurskaudestasi? Kiroa jo Jumalaa ja kuole pois!"

        Jobin tilanne oli erikostapaus. Raamatussa on paljon erikoistapauksia, joita on muisteltu,
        ja joiden ei ole tarkoitustakaan toistua, eikä niitä tapauksia pidä ihannoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jobin tilanne oli erikostapaus. Raamatussa on paljon erikoistapauksia, joita on muisteltu,
        ja joiden ei ole tarkoitustakaan toistua, eikä niitä tapauksia pidä ihannoida.

        Ei Jeesustakaan tarvitse toiseen kertaan naulita ristinpuulle, vaikka niin tehdään vuodesta toiseen. Jopa verisiä kulkueita menee ristinpuut olalla ja hakkaavat itsensä verille ja tulevat verihurmokseen.

        Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan jatkuvasti verille hakattuna ja puolialastomana.

        " he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät"

        Lahkolaisten kristityille tekemät uudestikasteet on paha hengellisyn synti.


    • Anonyymi

      Turha sitä Paavalia on herjata, se on jo nähty ja kaikki jakeet siitä luettu.

      On aika paljastaa se harhaoppi minkä vuoksi se kaikki tehdään, miksi Paavali täytyy mitätöidä ja mitä tuodaan tilalle.

    • Anonyymi

      Stop tykkänään, eipäs sekoilla muitten synteihin.

      • Anonyymi

        Synnit siirtyi ihmisestä toiseen kun menivät sen Parhamin ja Olsenin käsien alle.

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnit siirtyi ihmisestä toiseen kun menivät sen Parhamin ja Olsenin käsien alle.

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

        Lähelle meno tai pelkkä lähikosketus riittää syntien siirtymiseen ihmisestä toiseen. Lihan käsivarsi siirtää syntejä ihmisestä toiseen.


    • Anonyymi

      Turha tosiaan Paavalia samoista, tuhat kertaa kerrotusita asioista syyttää tai ketään muutakaan, vaan rehellisesti paljastaa se oma harhaoppi, mikä näiden kaikkien juttujen takana on. Ja sitten katsoa mitä se harhaoppi on miehiään.

      • Anonyymi

        Jotain hämärää siinä Paavalissa on. sivusta


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen nousevista Paavalin kaltaisista suuruuksista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

      Matt.24:24 " Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. "

    • Anonyymi

      Mutta kaivattaisiin sitä oikeaa uskoa tai yleensä sitä uskoa että perustuuko se johonkin vankkaan harhaoppiin kuten yleensä Raamatun väärentäjillä on tapana muokata Raamattu omia tarkoitusperiään vastaavaksi.

      Eihän ole mitään hyötyä herjata kaikkea, mutta ei kertoa mikä on oikeaa uskoa miten se vääristelty Raamatun sana taipuu oikeaan täydelliseen pelastavaan uskoon.

    • Anonyymi

      Murhamies ei peri Jumalan valtakuntaa. Jos hänellä on ollut Pyhä Henki, niin se otetaan häneltä pois.

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

      • Anonyymi

        Saulin ja Sauluksen kohtalo oli ihan samanlainen

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


    • Anonyymi

      Tässä on teksti Paavalin rienaajille!

      "tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

      • Anonyymi

        Luuk. 6:37

        Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.


    • Anonyymi

      Ei ne fiksuimmat Juutalaiset nielaisseet Paavalin oppeja purematta. Niitä uusia oppeja pitää verrata Vanhan Testamentin kirjoituksiin.

      Paavali ja Silas Beroiassa
      10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
      11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

      1. Joh. 4:1

      Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

      • Anonyymi

        Paavali ei kaihttanut valehtelemista.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      Mitä järkeä idioottina nuo miljoona kertaa tänne kopioida eikä kertoa mihin harhaoppiin se perustuu ettei voi hyväksyä Paavalin opetuksia. Miksi Paavali on niin punainen vaate ja mitä halutaan tuoda tilalle. Joskin jonkinlainen arvaus siitä on että kyseessä on rankka harhaoppi, joka perustuu lähinnä kaikkien uskovien herjaamiseen, mutta olisi rehellistä myöntää se eikä kopioida noita samoja asioita mitkä eivät kellekään ole yllätys.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­u­­­u­­m­­a­­­t­ ­­­t­y­t­­ö­­­t­­­ ­o­­­d­o­­­t­­t­­a­­­v­­­­a­­t­ ­­s­i­n­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18373294

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe