ei vissiin kaikista tule vahvoja = minä esimerkki joka ei saa voimaa eikä lihasta

Anonyymi-ap

Fyysisissä testeissä en kovin hyvä ollut koskaan. Ei nouse rauta oikein mistään. ainoa missä hyvä on jalkakyykky, mut kaikissa muissa lähinnä huono. Myö tuumasin "ei perkele kun oon heikkovoimainen ukko kun 60kg en saanut tankoa ylös pumpattua rinnan piältä kun tanko oli telineessä eli se ei ollut irrallaan oleva tanko vaan kiinnitetty tanko telineessä niin aika surkeaa kun ei 60kg saanut siitä. En ollut tangon kohdalla vaan tangosta taaempana enkä pyöristänyt rintaa, mut siitä huolimatta huono tulos. Hauiskäännössäkin oon niin kehno, että pitää fuskata jotta saa hauiskäännössä enemmän kuin 20kg pumpattua eli fuskaamisella tarkootan sitä että en pidä käsiä kiinni vartalossa kun teen hauiskääntöö. Noin 25kg saan hauiskäännössä jos kädet on irrallaan lantiosta&kyljestä. Ehkä enemmänkin menee, mut 20kg on siinä ja siinä saanko jos pidän käjet kii vartalossa .

Moni väittää että kaikista voidaan tehdä voimaukko tai nainen . Se ei pidä todellakaan paikkaansa. Me ihmiset olemme yksilöitä.

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perimälle emme voi mitään ja havahtuminen monipuolisen liikunnan laiminlyömiseen ennen murrosikää on aikuisena myöhäistä.
      Kukin pystyy noiden raamien puitteissa kehittämään itseään mutta ei pysty ylittämään rajoja.
      Hieman saman tyyppinen on väite voimien ja lihasmassan loputtomasta kasvusta riippumatta ikääntymisestä. "Niin vanhaksi ei tulekaan, etteikö voimat ja lihakset kasva"!
      Pelkää potaskaa! Jos lähtötaso on onnettoman huono niin jotakin kehitystä varmaan tapahtuu mutta yleisenä väitteenä se on p-skaa!
      75v ikäisenä mave 200kg. Nyt 8-kymppisenä 160kg on hyvänäkin päivänä ehdoton maksimi. Miten paljon minun pitäisi vetää 9-kymppisenä?
      Myös lihasmassa on pienentynyt. Järjestys reidet, pakarat, selkä sekä jotain muualtakin.
      Ravinnossa ei taatusti ole moitittavaa. Treenejä voisi varmaan kehittää mutta kaveripiirini ei ryhdy opastamaan ja omat evääni ovat pelissä.

    • Anonyymi

      kaikista voidaan tehdä voimaukko tai-akka. Viimeinen 5 prosenttia on sitten kovemman työn takana. Mutta pääasia on että tekee itselleen eikä näille eläille mitä tässä maassa sitten riitää ja uskonnollisille vielä sellaisille

    • Anonyymi

      Siksi jo alussa olisi hyvä tuo 5 prosenttia huomioida. Se on aivan sama asia olipa sitten kyseessä vaikkapa talon teko. Ja iliman uskontokuntaakin.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 K­­­u­­­u­m­­­a­t­­­ ­t­­­y­­t­­ö­­­t­ ­­o­d­­o­­t­t­­a­­­v­­­­a­­t­ ­s­­­i­­n­u­­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18373373

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe