Nepsyt vain osa totuutta.

Anonyymi-ap

Nämä sarjan nepsyt ovat varakkaiden lapsia, ei yh ja köyhillä nepsy vanhemmilla ole varaa ratsastus harrastukiin viedä omilla autoillaan ym kivaa. Vähävaraisten nepsy nuorten vanhemmat on aika piipussa . Eikä adhd liity agressiivisuus, kellään suvun jäsenillä ei väkivalta taustaa tai rikostaustaa ym henkisitä ongelmaa kuten tuolla psykooso tytöllä jolla isommat ongelmat.Niuvalle tuollanen manipuloija,ihan kuin kauhuleffan naispaholainen -

23

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko tuo toimiala nepsy on verovaroja syövää huuhaa touhua. Sieltä varat normi terveydenhoitoon.

• Anonyymi

Lapsettomat ei tajua lapsista mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsettomat ei tajua lapsista mitään.

Kuten huonot vanhemmmatkaan,sen takia yhteiskunta joutuu useimmin puuttumaan koska vanhemmat on raivohulluja

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­N­­y­­­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Miten se tyttö oli jaksanut tekoripset laittaa ja meikata.Surullista katsottavaa. Hyvin mielenkiintoinen sarja.

• Anonyymi

Nousee lähinnä karvat pystyyn kun katselee. Vapaan kasvatuksen tulosta.Kurittomia penikoita.

• Anonyymi

Laitospaikkaan jo oppivelvollisuus tuottaa tuskaa, jaksaa netissä ns kipeenä olla

• Anonyymi

Ja tää 5 nepsylapsen yh. äiti. Olis luullut että 2 tai 3 olis riittänyt mutta ei. Lisää vaan piti pukata yhteiskunnan vastuulle.

• Anonyymi

Tuokin ämmä saa tyhmästä päästä kärsiä.

• Anonyymi

Juuri keskusteltiin tässä mieheni kanssa!! Et miten ennen tälläset lapset en muista et oli ?? Koulussa esim. Kiusaamista on olllu mut sekin oli jotenkin hallinnassa opettajilla ja vanhemmat puuttui?? Mutta nyt on tämä älymaailma!?? Lapset sättäilee vanhemmat sättäilee! Lapset on kavereita vanhemmille ja määräävät??? Miten on misdä vanhemmuus?? Kyllä piti kotiaskareihin osallistuu! Ja omatkin lapset omshuone siivottava !! Kun katselin näitä näpsy lapsia onhan totta et on sairaus mutta tämä tyttö kielenköyttö ja äiti ?? Ja siellä terapiassa mitä hyötyä terapeutti ihan ei mitään!! Et on menty ei saa eisaaa lapset määrää !! Koulussa ja kotona??? Jos ei lastenkaa pärjää niin ehdottomasti oikeeta apua! Mutta nämä sosiaali ja lastensuojelu mitä????

• Anonyymi

Kaikenmaailman kirjainyhdistelmät on keksittyjä tekosyitä sille, että vastuuttomat vanhemmat saavat vastuuvapauden sille, että eivät ole pitäneet kuria ja sääntöjä lapsiaan kohtaan. Siksi kehittyy lapsia jotka määräävät aikuisia eikä toisinpäin. Eihän ennen tällaista ollut, kun oli vielä kuri ja järjestys kotona.
        Olisiko aika että ennen lapsen hankkimista pitäisi jokaisen suorittaa jonkinlainen koe siitä, että osaa itse kasvattaa eikä lykkää lasten kasvatustaan valtion vastuulle?
        Mistähän syystä näitä eri kirjainyhdistelmä diagnosointeja onkin aina sellaisilla lapsilla jotka ovat jonkinlaisia vahinkoja ja tulleet ns yllätyksenä äidilleen?
        Halutut ja odotetut lapset taas yleisemmin kasvavat säännöillä ja kurilla sellaisiksi jotka eivät myöhemmin päädy erilaisten kirjainyhdiste diagnoosien piiriin. Tuo olisi syytä tutkia tarkemmin eli toisinsanoen vastuuttomat vanhemmat projisoivat sen käytösmallinsa lapsiinsa.

• Anonyymi

Niin olen ihmetelly sitä et pitää Pia Penttala kutsuu kotiin järjestystä pitää ja kaikissa näissä lapset määrää,,,,????. Vanhemmat uusavuttomia!!! Mutta on myös lapsia jotka tarttee apua ja perhe eriasia! Mutta lepsuilua!! Nuoret äidit masentuneita ja väsyneitä!! Olin lasten kaa kotona 10vuotta elämäni parasta aikaa ja kun mies teki matkatöitä päätös ei molemmat vanhemmat ole pois! Ja hyvin ehdin olee vielä yli kaksikymmentä vuotta töis sen jälkeen!! Kyllä tässä maailmassa mättää pahasti moni asia!!! Miten rnnen maaseudulla 10 lasta pirtissä 10lehmää navetassa ei ole auttanu!!! Kuin puurtaa?? Itse 16v. töihin ja hakee työnssä itse!! Tämäkin et olin hakemassa työhön nuorta lähettiä niin isät ja äidit soitti ja työhaastatteluun mukaan??? Ota minun poika tyttö töihin!! Mutta nyt eletään älymaailmassa!!!

• Anonyymi

Äipät vaikutta iksinkertaisilta -missä lasten isät?

• Anonyymi

Isit loistaa poissa oloillaan ,luulisi että saisi tukea toisestakin vanhemmasta mutta ovatko ne jotenkin geeniperimiltään yhtä ja samaa kun nepsyt? Adhd ei ole tie agressiivisuuteen,harhaa annettu dokkarissa. Iljettää katsoa miten he kohtelevat lemmikkejä ja eläimiä, se tyttö joka ratsasti alkoi haukkumaan hevosta ja hevonenhan oli stressitilassa ja äkäinen korvat luimussa, itse en aikusena laskisi eläinten lähelle tuollasia latvasta lahoja, Se vaalean tytön äiti on kaveri,ottaa kädestä kiinni tyttärensä kiroillessa eli palitsee sitä huonosta käytöksestä.Laitoskamaa, ei ihme ettö ne sijoitetaan kun äiditkin toiminta kyvyttömiä raivotessa sossuun, ei ole tasapainosta keskustela,ei näe tilaansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isit loistaa poissa oloillaan ,luulisi että saisi tukea toisestakin vanhemmasta mutta ovatko ne jotenkin geeniperimiltään yhtä ja samaa kun nepsyt? Adhd ei ole tie agressiivisuuteen,harhaa annettu dokkarissa. Iljettää katsoa miten he kohtelevat lemmikkejä ja eläimiä, se tyttö joka ratsasti alkoi haukkumaan hevosta ja hevonenhan oli stressitilassa ja äkäinen korvat luimussa, itse en aikusena laskisi eläinten lähelle tuollasia latvasta lahoja, Se vaalean tytön äiti on kaveri,ottaa kädestä kiinni tyttärensä kiroillessa eli palitsee sitä huonosta käytöksestä.Laitoskamaa, ei ihme ettö ne sijoitetaan kun äiditkin toiminta kyvyttömiä raivotessa sossuun, ei ole tasapainosta keskustela,ei näe tilaansa!

No isät on tietysti lähteneet helvettiin,kun ei jaksa katsella touhua.Minäkin lähtisin,kun ei hommassa mitään järkeä.

• Anonyymi

Kyllä tämä vaalee likka??? Äiti avuton koti sekamelskaa missä vika?????

• Anonyymi

Lapsiasia valtuutettu sanoi aiemmin a-studiossa että kun vanhemmilla ei ole kapasiteetia älyä eikä ymmärrystä kasvattaa lasta niin noissa on lopputulos.Tyhmästä päästä kärsii koko keho ja ympärsitö-Huostaan otetuissa lapsissa ja nuorissa paljon lahjamattomine jälkeläsiä-KOVIA inkuttamaan pelien perään kersat, ihan peliriippuvaisia osa ja saa itkupotku raivareita, missä on auktoriteetit?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ K­u­u­­m­­­a­t­­­ ­t­­y­­­t­­­ö­­­t­­­ ­­o­­­d­­o­­­t­­t­­­a­v­­­­a­­­t­ ­s­i­­n­­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18373411

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Aivottomat kommentoi asiaa, mistä ei ymmärrä mitään. Aika viihdyttävää.

• Anonyymi

Kirjoitus asenteesi on aivokullottta/ miksi luet jos ei kiinnosta vai sittenkin kiinnostut ja kiukkuunnut...itse nepsy.. vai.

• Anonyymi

Nepsyt... natsi-Saksassa tuommoiset nepsyt saivat asianmukaista hyvää hoitoa.

• Anonyymi

Onko nämä epänormalait kakarat lahjasolujen ,siis tuntemattomien miesten sukusolujen lopputuloksia? koska isit puuttuu ohjelmasta ja äidit itekseen katraansa kanssa? Risko saada epänormaalia lapsia kasvaa lahjasoluista koska isit ovat tuntemattomia ja terveystiedot nolla! Kannattaa siis tietää millaisia taustatekijät ovat ja lapsilla eettisesti vääryyttä asiassa jos ei tiedä mitä sana isä edes tarkoittaa ja kuka edes on oikea isä!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe