Nepsyt vain osa totuutta.

Anonyymi-ap

Nämä sarjan nepsyt ovat varakkaiden lapsia, ei yh ja köyhillä nepsy vanhemmilla ole varaa ratsastus harrastukiin viedä omilla autoillaan ym kivaa. Vähävaraisten nepsy nuorten vanhemmat on aika piipussa . Eikä adhd liity agressiivisuus, kellään suvun jäsenillä ei väkivalta taustaa tai rikostaustaa ym henkisitä ongelmaa kuten tuolla psykooso tytöllä jolla isommat ongelmat.Niuvalle tuollanen manipuloija,ihan kuin kauhuleffan naispaholainen -

21

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko tuo toimiala nepsy on verovaroja syövää huuhaa touhua. Sieltä varat normi terveydenhoitoon.

      • Anonyymi

        Lapsettomat ei tajua lapsista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsettomat ei tajua lapsista mitään.

        Kuten huonot vanhemmmatkaan,sen takia yhteiskunta joutuu useimmin puuttumaan koska vanhemmat on raivohulluja


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­­y­­­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Miten se tyttö oli jaksanut tekoripset laittaa ja meikata.Surullista katsottavaa. Hyvin mielenkiintoinen sarja.

      • Anonyymi

        Nousee lähinnä karvat pystyyn kun katselee. Vapaan kasvatuksen tulosta.Kurittomia penikoita.


    • Anonyymi

      Laitospaikkaan jo oppivelvollisuus tuottaa tuskaa, jaksaa netissä ns kipeenä olla

    • Anonyymi

      Ja tää 5 nepsylapsen yh. äiti. Olis luullut että 2 tai 3 olis riittänyt mutta ei. Lisää vaan piti pukata yhteiskunnan vastuulle.

      • Anonyymi

        Tuokin ämmä saa tyhmästä päästä kärsiä.


    • Anonyymi

      Juuri keskusteltiin tässä mieheni kanssa!! Et miten ennen tälläset lapset en muista et oli ?? Koulussa esim. Kiusaamista on olllu mut sekin oli jotenkin hallinnassa opettajilla ja vanhemmat puuttui?? Mutta nyt on tämä älymaailma!?? Lapset sättäilee vanhemmat sättäilee! Lapset on kavereita vanhemmille ja määräävät??? Miten on misdä vanhemmuus?? Kyllä piti kotiaskareihin osallistuu! Ja omatkin lapset omshuone siivottava !! Kun katselin näitä näpsy lapsia onhan totta et on sairaus mutta tämä tyttö kielenköyttö ja äiti ?? Ja siellä terapiassa mitä hyötyä terapeutti ihan ei mitään!! Et on menty ei saa eisaaa lapset määrää !! Koulussa ja kotona??? Jos ei lastenkaa pärjää niin ehdottomasti oikeeta apua! Mutta nämä sosiaali ja lastensuojelu mitä????

      • Anonyymi

        Kaikenmaailman kirjainyhdistelmät on keksittyjä tekosyitä sille, että vastuuttomat vanhemmat saavat vastuuvapauden sille, että eivät ole pitäneet kuria ja sääntöjä lapsiaan kohtaan. Siksi kehittyy lapsia jotka määräävät aikuisia eikä toisinpäin. Eihän ennen tällaista ollut, kun oli vielä kuri ja järjestys kotona.
        Olisiko aika että ennen lapsen hankkimista pitäisi jokaisen suorittaa jonkinlainen koe siitä, että osaa itse kasvattaa eikä lykkää lasten kasvatustaan valtion vastuulle?
        Mistähän syystä näitä eri kirjainyhdistelmä diagnosointeja onkin aina sellaisilla lapsilla jotka ovat jonkinlaisia vahinkoja ja tulleet ns yllätyksenä äidilleen?
        Halutut ja odotetut lapset taas yleisemmin kasvavat säännöillä ja kurilla sellaisiksi jotka eivät myöhemmin päädy erilaisten kirjainyhdiste diagnoosien piiriin. Tuo olisi syytä tutkia tarkemmin eli toisinsanoen vastuuttomat vanhemmat projisoivat sen käytösmallinsa lapsiinsa.


    • Anonyymi

      Niin olen ihmetelly sitä et pitää Pia Penttala kutsuu kotiin järjestystä pitää ja kaikissa näissä lapset määrää,,,,????. Vanhemmat uusavuttomia!!! Mutta on myös lapsia jotka tarttee apua ja perhe eriasia! Mutta lepsuilua!! Nuoret äidit masentuneita ja väsyneitä!! Olin lasten kaa kotona 10vuotta elämäni parasta aikaa ja kun mies teki matkatöitä päätös ei molemmat vanhemmat ole pois! Ja hyvin ehdin olee vielä yli kaksikymmentä vuotta töis sen jälkeen!! Kyllä tässä maailmassa mättää pahasti moni asia!!! Miten rnnen maaseudulla 10 lasta pirtissä 10lehmää navetassa ei ole auttanu!!! Kuin puurtaa?? Itse 16v. töihin ja hakee työnssä itse!! Tämäkin et olin hakemassa työhön nuorta lähettiä niin isät ja äidit soitti ja työhaastatteluun mukaan??? Ota minun poika tyttö töihin!! Mutta nyt eletään älymaailmassa!!!

    • Anonyymi

      Äipät vaikutta iksinkertaisilta -missä lasten isät?

      • Anonyymi

        Isit loistaa poissa oloillaan ,luulisi että saisi tukea toisestakin vanhemmasta mutta ovatko ne jotenkin geeniperimiltään yhtä ja samaa kun nepsyt? Adhd ei ole tie agressiivisuuteen,harhaa annettu dokkarissa. Iljettää katsoa miten he kohtelevat lemmikkejä ja eläimiä, se tyttö joka ratsasti alkoi haukkumaan hevosta ja hevonenhan oli stressitilassa ja äkäinen korvat luimussa, itse en aikusena laskisi eläinten lähelle tuollasia latvasta lahoja, Se vaalean tytön äiti on kaveri,ottaa kädestä kiinni tyttärensä kiroillessa eli palitsee sitä huonosta käytöksestä.Laitoskamaa, ei ihme ettö ne sijoitetaan kun äiditkin toiminta kyvyttömiä raivotessa sossuun, ei ole tasapainosta keskustela,ei näe tilaansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isit loistaa poissa oloillaan ,luulisi että saisi tukea toisestakin vanhemmasta mutta ovatko ne jotenkin geeniperimiltään yhtä ja samaa kun nepsyt? Adhd ei ole tie agressiivisuuteen,harhaa annettu dokkarissa. Iljettää katsoa miten he kohtelevat lemmikkejä ja eläimiä, se tyttö joka ratsasti alkoi haukkumaan hevosta ja hevonenhan oli stressitilassa ja äkäinen korvat luimussa, itse en aikusena laskisi eläinten lähelle tuollasia latvasta lahoja, Se vaalean tytön äiti on kaveri,ottaa kädestä kiinni tyttärensä kiroillessa eli palitsee sitä huonosta käytöksestä.Laitoskamaa, ei ihme ettö ne sijoitetaan kun äiditkin toiminta kyvyttömiä raivotessa sossuun, ei ole tasapainosta keskustela,ei näe tilaansa!

        No isät on tietysti lähteneet helvettiin,kun ei jaksa katsella touhua.Minäkin lähtisin,kun ei hommassa mitään järkeä.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä vaalee likka??? Äiti avuton koti sekamelskaa missä vika?????

    • Anonyymi

      Lapsiasia valtuutettu sanoi aiemmin a-studiossa että kun vanhemmilla ei ole kapasiteetia älyä eikä ymmärrystä kasvattaa lasta niin noissa on lopputulos.Tyhmästä päästä kärsii koko keho ja ympärsitö-Huostaan otetuissa lapsissa ja nuorissa paljon lahjamattomine jälkeläsiä-KOVIA inkuttamaan pelien perään kersat, ihan peliriippuvaisia osa ja saa itkupotku raivareita, missä on auktoriteetit?

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      ❤️ K­u­u­­m­­­a­t­­­ ­t­­y­­­t­­­ö­­­t­­­ ­­o­­­d­­o­­­t­­t­­­a­v­­­­a­­­t­ ­s­i­­n­­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18373411

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      ja lemmikki parat joutuu sressaantumaan helveteistä kun lapset riehuu sisällä, miten vanhemmat ei osaa rauhoitaa kakaroitaan ja saa kotia rauhan tyys sijaksi? ENNKIN ON ollut neurolapsia ja kehitysvammaisia mutta kodeissa olirauha ja järjestys, nykyäänm kodit tuntuvat olevan taistelutantereita hillluvien ja levottomien pentujen takia. Kuria ja ne pelit helvettiin koska ei pääse irti nistä ilman huutamista.

    • Anonyymi

      Aivottomat kommentoi asiaa, mistä ei ymmärrä mitään. Aika viihdyttävää.

      • Anonyymi

        Kirjoitus asenteesi on aivokullottta/ miksi luet jos ei kiinnosta vai sittenkin kiinnostut ja kiukkuunnut...itse nepsy.. vai.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe