Mrna pohjaisia rokotteita ei saisi injektoida yhdellekkään ihmiselle nykyisten
tietojen perusteella:
https://positv.fi/videot/aseem-malhotra/
Huippuasiantuntia kertoo mrna rokotteen todellisista vaaroista
19
813
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoo meille S24:n "huippuasiantuntia" :D. Vajaat 6 miljardia ihmistä on saanut ainakin yhden annoksen.
- Anonyymi
Etkö pidä Malhortaa huippuasiantuntijana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pidä Malhortaa huippuasiantuntijana?
Kysytkö tosissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Kysytkö sinä sinä?
- Anonyymi
Suoraan mrna injektoinnin jälkeen:
Epätavallisen paljon ylikuolleisuutta,urheilijat kuolevat pelikentille,veritulppia,
neurologisiaongelmia,sydän ongelmat,ym.
korona on hengitystie sairaus flunssan kaltainen joka ei ole vaarallisten tautien listalla.
kuitenkin 2021 rokotusten myötä alkoi vaarallisten tautien räjähdysmäinen kasvu.- Anonyymi
Suomea muistuttava viestisi on aivan täyttä roskaa alusta loppuun.
- Anonyymi
Kyllä niitä urhelijoita kuoli jo ennen koronaakin kesken pelin tai juostessaan suunnistamassa
Kova kilpailu tutkijoilla kun yksi onnistuu löytämään asian juuren niin se toinen kumoaa sen koska ei itse ole onnistunut eikä saanut nobellin palkintoa siitä
Lopeta jo tuo palstan saastuttaminen . Enemmistö kuoli koronaan ja muutama joka meni ottamaan rokotteen vaikka heillä oli korona kun luulivat että se muka silloin auttaa, eivätkä sanoneet että heillä on korona.
Rokote on monen vuoden tutkimusten tulos ja todettu sopivaksi.
Ja tätä uutta tekniikkaa tullaan käyttämään muissakin rokotuksissa .
Kun sähkölamppu keksittiin niin silloinkin oli ryhmiä jotka Wivan sitä halunneet hyväksyä , koska olisivat niin paljon tyhmiä etteivät ymmärtäneet siitä mitään.
Teoreetikot ovat usein vääntelemässä asioita , käytäntö on hieman toista.
- Anonyymi
Rokotettuja n 6 miljardia.
Rokotteen haitat,kuolema tai pysyvä vammautuminen 1/800.
Siis noin 7 miljoonaa tapausta.
Juuri näinhän se meni,siitä tuo asiantuntija kertoo.- Anonyymi
Montako haittailmoitusta itse sävelsit?
- Anonyymi
Ulkoaohjautuvat ihmiset ottavat kokeellisia aineita kehoonsa .
Viisaat katsoo sivusta ja antaa toisten tehdä kokeilunsa ensin.- Anonyymi
Viisaat luottavat tieteeseen, huuharien ohjaamat ihmiset katsoo sivusta.
- Anonyymi
Olipahan paska piikkirumba kerrakseen, mutta tulipahan tehtyä. Ja lääkefirmat keräsi kunnon potin niin kuin aina. Toivottavasti muutaman silmät avautui taas tämän maailmoista parhaan vioista.
- Anonyymi
Lääkefirmat tietenkin keräävät korvauksen, koska uusien lääkkeiden kehittäminen on järkyttävän kallista ja vie vuosia. Lääkefirman perustaminen ei ole sinultakaan kiellettyä. Käytän itse lääkettä, joka maksaa 12 000e vuodessa mutta kun lääkefirman patentti menee kohta umpeen, saa biosimilaareja halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkefirmat tietenkin keräävät korvauksen, koska uusien lääkkeiden kehittäminen on järkyttävän kallista ja vie vuosia. Lääkefirman perustaminen ei ole sinultakaan kiellettyä. Käytän itse lääkettä, joka maksaa 12 000e vuodessa mutta kun lääkefirman patentti menee kohta umpeen, saa biosimilaareja halvemmalla.
Rokotteiden ja monen muunkin lääkkeen kohdalla on aivan sama mitä ne sisältää, koska niiden tarvekin perustuu uskotteluun milloin minkäkin vaarallisen taudin leviämisestä joiden tartuntaa pitää pyrkiä estämään lääkkeiden voimalla. Lääketehtaiden ainoa intressi on voiton tekeminen ei ihmisten hyvinvointi. Alla olevasta linkistä voit käydä lukemassa kuinka tarttuva esim. espanjantauti todellisuudessa oli.
https://rakkausplaneetta.net/tartunnan-myytti-murrettu-osa-1-rosenaun-espanjantautikokeet-1918/
- Anonyymi
Rokotetut nyt vaan joutuvat luovimaan Kiurun sanoin tämän rokotehässäkän.Seurataan me rokottamattomat näytelmää.Esirippu auki.
- Anonyymi
Miksi joutuisivat? Tehän tässä itsestänne teette naurettavia näillä "asiantuntijoilla". :D
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269